Willem II

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Willem II

Bericht door Andriy Demchenko » di feb 02, 2021 11:17 am

Marillion schreef:
vr jan 29, 2021 7:09 pm
Op basis van welke prestaties van Petrovic denken ze nou dat dit een verbetering is ten opzichte van Koster? Die beredenering van betrokken mensen zou ik nou echt graag eens horen.
Sven ''own goal'' Van Beek erbij gehaald, ook al zo'n rare gedachtekronkel.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Willem II

Bericht door peter » di feb 02, 2021 11:44 am

Marillion schreef:
vr jan 29, 2021 7:09 pm
Op basis van welke prestaties van Petrovic denken ze nou dat dit een verbetering is ten opzichte van Koster? Die beredenering van betrokken mensen zou ik nou echt graag eens horen.
Mooi he. Hoogdravende redenaties met betrekking tot het ontslag van Koster en dan een paar dagen later deze konijn uit de hoge hoed toveren. :drecul.gif:

Petrovic werd in 2017 nog ontslagen bij ADO na een hopeloos half jaartje. Zijn opvolger Groenendijk gooide het roer om en haalde de nodige resultaten en behoedde ADO voor degradatie. Oftewel, ik snap wel dat je met die historie uit komt bij Groe...uh Petrovic.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Willem II

Bericht door Andriy Demchenko » di feb 02, 2021 11:53 am

Peter schreef:
di feb 02, 2021 11:44 am
Marillion schreef:
vr jan 29, 2021 7:09 pm
Op basis van welke prestaties van Petrovic denken ze nou dat dit een verbetering is ten opzichte van Koster? Die beredenering van betrokken mensen zou ik nou echt graag eens horen.
Mooi he. Hoogdravende redenaties met betrekking tot het ontslag van Koster en dan een paar dagen later deze konijn uit de hoge hoed toveren. :drecul.gif:

Petrovic werd in 2017 nog ontslagen bij ADO na een hopeloos half jaartje. Zijn opvolger Groenendijk gooide het roer om en haalde de nodige resultaten en behoedde ADO voor degradatie. Oftewel, ik snap wel dat je met die historie uit komt bij Groe...uh Petrovic.
Hij is nog twee keer echt zelfstandig trainer geweest.

1x bij Inter Zapresic: 7 wedstrijden, gemiddeld aantal punten 0,57
1x bij Botev Plovdiv 12 wedstrijden gemiddeld aantal punten 0,75

Onbegrijpelijk dat je zo'n prutser aanstelt, maarja Van Geel is AD en kent de contracten bij Feyenoord nog....
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2130
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Willem II

Bericht door Cluijffert » di feb 02, 2021 12:00 pm

Ja, maar hij is natuurlijk vanwege die beroerde resultaten wel een echte ervaringsdeskundige als het gaat om degradatievoetbal...
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Willem II

Bericht door Gezond verstand » wo feb 03, 2021 4:32 am

Andriy Demchenko schreef:
di feb 02, 2021 11:53 am

Onbegrijpelijk dat je zo'n prutser aanstelt, maarja Van Geel is AD en kent de contracten bij Feyenoord nog....
Van Geel was al weg toen die Petrovic werd aangetrokken. Lijkt me sterk dat hij het contract dus kent.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Willem II

Bericht door peter » zo feb 14, 2021 6:16 pm

Zjelko heeft het al goed op de rit hè.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Willem II

Bericht door Andriy Demchenko » zo feb 14, 2021 6:45 pm

Gezond verstand schreef:
wo feb 03, 2021 4:32 am
Andriy Demchenko schreef:
di feb 02, 2021 11:53 am

Onbegrijpelijk dat je zo'n prutser aanstelt, maarja Van Geel is AD en kent de contracten bij Feyenoord nog....
Van Geel was al weg toen die Petrovic werd aangetrokken. Lijkt me sterk dat hij het contract dus kent.
Als je er gewerkt hebt ken je de salarisschalen en standaard voorwaarden en clausules in de contracten, dat lijkt me redelijk evident.

Ja, Willem II maakt het zichzelf wel moeilijk zo, staan gelijk met ADO die nog een slechter doelsaldo hebben en RKC sprint ook weg met 1 duel meer en 6 punten meer.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Willem II

Bericht door peter » vr feb 19, 2021 10:00 pm

Peter schreef:
zo feb 14, 2021 6:16 pm
Zjelko heeft het al goed op de rit hè.
Zapte toevallig voorbij toen de voorbeschouwing met Zjelko op ESPN was. Hij had een pover verhaal hoe ze willen gaan spelen.

Binnen 20 minuten 0-3. Eindstand 0-6.

Wat een schok-effect.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Willem II

Bericht door GangstaRiB » vr feb 19, 2021 10:05 pm

Hoe kun je als club daar nou intrappen ?

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Willem II

Bericht door Jinne » vr feb 19, 2021 11:59 pm

Woensdag tegen ADO. Misschien kan Kuyt het daarna overnemen? :666.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Willem II

Bericht door elliquido » za feb 20, 2021 12:03 am

De koning verloor met 0-13, en kijk nu
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Willem II

Bericht door Cruijff » za feb 20, 2021 1:20 am

Hoe kun je met 0-6 verliezen van een middenmotertje, ga je je afvragen.
Eigen goals zijn er geloof ik niet gemaakt, maar hier is een verklaring: hij, hun met bombarie via de nieuwe trainer gepresenteerde aankoop mocht vanaf de eerste minuut meedoen:
Van Beek: 'Alles was dramatisch'

Sven van Beek sprak woorden van gelijke strekking. De van Feyenoord gehuurde verdediger kreeg de voorkeur boven aanvoerder en clubicoon Jordens Peters, maar slaagde er net als zijn teamgenoten niet in om FC Utrecht af te stoppen.

"Als je elf tegendoelpunten krijgt in twee wedstrijden, dan moet je je schamen. Vandaag hebben we negentig minuten gedaan wat we zondag in de tweede helft tegen Feyenoord deden. Alles was dramatisch", zei hij.

"Het is gewoon slecht. We moeten morgen bij elkaar gaan zitten, want woensdag is al de volgende wedstrijd en die is belangrijk voor ons. Voor nu vind ik het moeilijk om erover te praten."


https://www.nu.nl/voetbal/6117501/petro ... visie.html

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Willem II

Bericht door Cruijff » za feb 20, 2021 1:22 am

elliquido schreef:
za feb 20, 2021 12:03 am
De koning verloor met 0-13, en kijk nu

Ja als Hans de Koning er in blijft en ook nog eens de bekerfinale haalt, dan is hij in Venlo echt het mannetje.
Verschil is wel dat VVV een aanval tegenover zich had van Europees (sub)top niveau en Willem II zit in de do or die fase dat elk gehaald punt peperduur telt en treft dan een middenmotertje.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Willem II

Bericht door Gezond verstand » zo feb 21, 2021 7:20 am

Andriy Demchenko schreef:
zo feb 14, 2021 6:45 pm
Gezond verstand schreef:
wo feb 03, 2021 4:32 am
Andriy Demchenko schreef:
di feb 02, 2021 11:53 am

Onbegrijpelijk dat je zo'n prutser aanstelt, maarja Van Geel is AD en kent de contracten bij Feyenoord nog....
Van Geel was al weg toen die Petrovic werd aangetrokken. Lijkt me sterk dat hij het contract dus kent.
Als je er gewerkt hebt ken je de salarisschalen en standaard voorwaarden en clausules in de contracten, dat lijkt me redelijk evident.

Ja, Willem II maakt het zichzelf wel moeilijk zo, staan gelijk met ADO die nog een slechter doelsaldo hebben en RKC sprint ook weg met 1 duel meer en 6 punten meer.
Een nieuwe TD kan nieuwe clausules instellen in nieuwe contracten. De salarissen bij Feyenoord zijn bij iedere TD wel bekend.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Willem II

Bericht door Andriy Demchenko » zo mei 09, 2021 8:27 pm

Nou Petrovic heeft met Willem II weer een leuk record in handen gekregen, voor het eerst sinds 2011 heeft er een club geen doelpoging ondenomen in een wedstrijd. :blush.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Willem II

Bericht door Andriy Demchenko » do mei 13, 2021 1:57 pm

ADO virtueel gedegradeerd
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Willem II

Bericht door Duke » wo mei 26, 2021 12:52 pm

Andriy Demchenko schreef:
zo mei 09, 2021 8:27 pm
Nou Petrovic heeft met Willem II weer een leuk record in handen gekregen, voor het eerst sinds 2011 heeft er een club geen doelpoging ondenomen in een wedstrijd. :blush.gif:
En bedankt voor bewezen diensten. :confused.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Willem II

Bericht door Jinne » wo mei 26, 2021 1:00 pm

Gelukkig maar. Vervelende vent. Heeft het als hoofdcoach nergens lang uitgehouden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Willem II

Bericht door Andriy Demchenko » vr mei 28, 2021 9:23 pm

Jinne schreef:
wo mei 26, 2021 1:00 pm
Gelukkig maar. Vervelende vent. Heeft het als hoofdcoach nergens lang uitgehouden.
Man met een ontzettend minderwaardigheidscomplex heb ik het altijd gevonden.

Willem II gaat dus nu voor Grim, dat is wel een logische keuze; https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=389037
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Willem II

Bericht door Jinne » za mei 29, 2021 9:07 am

Grim vind ik daar ook wel beter passen. Aanvallend voetbal. Beschaafde trainer.

Petro moet hopen dat een bejaarde trainer nog een Servische calimero nodig heeft.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Willem II

Bericht door Marillion » za mei 29, 2021 10:06 am

Wat hij met RKC heeft laten zien is volgens mij wel knap. Klein budget maar toch binnen de mogelijkheden leuk voetbal en ook dit seizoen buiten de problemen gebleven.

Als het hem nu lukt om Willem II goed te laten presteren zou dat een teken van vakmanschap kunnen zijn. Ben wel benieuwd.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Willem II

Bericht door Duke » ma mei 31, 2021 2:09 pm

Willem II is het Ajax van het zuiden zeggen ze toch? Ben benieuwd wat zijn volgende stap is als hij het goed doet daar. :hypocrite.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Willem II

Bericht door Yopii » ma mei 31, 2021 4:38 pm

Marillion schreef:
za mei 29, 2021 10:06 am
Wat hij met RKC heeft laten zien is volgens mij wel knap. Klein budget maar toch binnen de mogelijkheden leuk voetbal en ook dit seizoen buiten de problemen gebleven.

Als het hem nu lukt om Willem II goed te laten presteren zou dat een teken van vakmanschap kunnen zijn. Ben wel benieuwd.
Dat zal best, maar ik kan hem niet uitstaan. Hij was echt de slechtste keeper die ik bij Ajax gezien. Drie van de vier uittrappen nergens heen en maar kauwen op zijn kauwgom. Bweh. :excited.gif:

Maar laat ik het positief afsluiten: misschien een aardige trainer voor Willem II. Heel prima, zolang hij maar uit de buurt van Ajax blijft.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Willem II

Bericht door Jöhnk » ma mei 31, 2021 5:25 pm

Grim heeft een goeie PR. RKC is op doelsaldo de nacompetitie ontlopen. Zo comfortabel was het niet. Hij heeft ternauwernood de resultaatdoelstelling behaald.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Willem II

Bericht door Marillion » ma mei 31, 2021 5:51 pm

Dus sla jij gelijk maar door de andere kant op. Wanneer je met RKC buiten de nacompetitie blijft heb je het gewoon uitstekend gedaan. Wat kun je meer verwachten binnen de mogelijkheden van die club? Zeker als je meeweegt dat ze ook nog eens proberen om fatsoenlijk voetbal te laten zien.

@Yopi: Dat hij geen geweldige keeper was doet niet ter zake. Waarschijnlijk ging je ook niet naar het stadion om Van Gaal of Ten Hag te zien voetballen. Overigens is mijn constatering dat hij het goed doet beslist geen opzet om hem dan maar gelijk richting Ajax te praten. Ik constateer dat hij het goed heeft gedaan bij RKC. In die zin is een wat grotere club een logische volgende stap. Daar mag hij dan met wat meer mogelijkheden laten zien wat hij dan waard is.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie