Sparta Rotterdam

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door columbus » ma apr 16, 2018 10:38 pm

Ik ook zoiets. En butnner ook 3 potjes.

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Wouter » ma apr 16, 2018 11:11 pm

Dat laatste niet natuurlijk. Het was geel met een rood randje maar zeker niet genoeg voor drie wedstrijden schorsing.

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door columbus » di apr 17, 2018 6:21 pm

Mwoah, ben ik niet helemaal met je eens. Wanneer je 7 wedstrijden aan Kramer geeft moet je ook kritisch naar Buttner kijken. Hij deelt gewoon een flinke elleboog uit., M.i. Rode kaart waardig

Lionel
Berichten: 47051
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Lionel » wo apr 18, 2018 4:01 pm

Iedere elleboogstoot aan Kramer moet juist beloond worden. De grootste engnek die er rondloopt. Die mogen ze van mij aanrijden.
IK GELOOF!!!!!!

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Wouter » wo apr 18, 2018 5:28 pm

Het was niet echt een elleboogstoot. Buttner komt met een zwiepende arm omhoog onbesuisd het kopduel in.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Jinne » do apr 19, 2018 10:53 am

Kramer heeft gelijk al vakantie gekregen. Al zal ie wel op de lijst van Sparta blijven staan anders neemt ie een schorsing mee naar een nieuwe club.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Duke » do apr 19, 2018 11:37 am

Ik begreep dat ze zijn contract afgekocht hebben.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Marillion » do mei 10, 2018 9:18 pm

Dit is echt het meest bizarre eigen doelpunt dat ik ooit heb gezien:
:drecul.gif:

Dit kan toch haast niet anders dan een verkochte actie zijn? Hoe haal je dit anders in hemelsnaam in je hoofd?
Nil volentibus arduum

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door De Dominee » do mei 10, 2018 9:43 pm

Als hij dat bewust kon speelde hij niet bij Sparta...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Marillion » do mei 10, 2018 9:56 pm

Ja, dat is ook weer waar. Maar wat was die gozer van plan? Ik kan er echt niets bij verzinnen.
Nil volentibus arduum

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Wouter » do mei 10, 2018 10:18 pm

Marillion schreef:Dit is echt het meest bizarre eigen doelpunt dat ik ooit heb gezien:
:drecul.gif:

Dit kan toch haast niet anders dan een verkochte actie zijn? Hoe haal je dit anders in hemelsnaam in je hoofd?
Mwah, dat van Dabo... :blush.gif:

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Sandro » vr mei 11, 2018 8:16 am

Die van Dabo was vooral bijzonder omdat de keeper ook nog blundert.

Deze van Spierings is inderdaad wel heel bizar...het is minuut 89 dus hij zal de bal weg willen rossen ofzo? Maar waarom dan op je eigen doel????
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door raymon » vr mei 11, 2018 8:18 am

Misschien probeerde hij de bal tegen de tegenstander op te schieten of zo?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door peter » vr mei 11, 2018 8:29 am

Maar ook hier geldt toch dat de keeper die bal gewoon over het doel kan werken?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Marillion » vr mei 11, 2018 4:47 pm

Die keeper staat ook gewoon te prutsen. Al moet gezegd dat ik me er wel iets bij kan voorstellen dat hij even niet op een terugspeelbal had gerekend. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr mei 11, 2018 4:50 pm

Even serieus: wat zou het oorspronkelijke plan van die Spartaspeler zijn geweest toen ie besloot om met zoveel kracht richting zijn eigen goal te schieten?

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr mei 11, 2018 4:54 pm

In mijn gedachten sta ik weer op vak TT in het Olympisch Stadion en zie ik Silooy diep in de tweede helft van de UEFA-Cup finale tegen Torino van een vrijwel gelijke afstand met een loeiharde schuiver terugspelen op de daarop niet berekende Menzo, die vervolgens een knappe redding maakte. Mijn hart klopte in mijn keel.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Marillion » vr mei 11, 2018 11:33 pm

Nu was dat sowieso al een potje waar van enige spanning wel sprake was. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door LucaS » di mei 28, 2019 9:39 pm

:onfire.gif:
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door wimpey » vr feb 26, 2021 5:33 pm

Bouazouan, die Kokmeijer sportinvalide schopte, nu in de criminaliteit. Kutventje: https://www.nu.nl/binnenland/6118847/ou ... szaak.html

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Jinne » ma dec 06, 2021 10:39 am

Wordt Fraser binnenkort fulltime assistent bondscoach? Zoveel is er toch niet veranderd qua samenstelling van selectie dit seizoen?

Wel grappig dat twee 'coaches van het jaar' van vorig seizoen nu onder bungelen. Ultee de ander.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Andriy Demchenko » ma dec 06, 2021 3:21 pm

Jinne schreef:
ma dec 06, 2021 10:39 am
Wordt Fraser binnenkort fulltime assistent bondscoach? Zoveel is er toch niet veranderd qua samenstelling van selectie dit seizoen?

Wel grappig dat twee 'coaches van het jaar' van vorig seizoen nu onder bungelen. Ultee de ander.
Ook Grim die vorig seizoen veel lof kreeg heeft slechts achttien punten met Willem II.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Marillion » ma dec 06, 2021 5:40 pm

Voor alledrie die clubs is de huidige positie op de ranglijst toch niet zo heel bijzonder? Willem II 13e, Sparta 16e en Fortuna 17e.

Natuurlijk snap ik dat ze liever iets hoger staan maar dit zit wat betreft verschillen ook nog in de categorie dat een keertje extra winnen al best wat kan schelen. Wat hadden ze gedacht? Strijden om Europees voetbal?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Duke » di dec 07, 2021 9:50 am

Bom barst op Kasteel: technisch directeur Van Stee per direct weg bij Sparta

Sparta neemt afscheid van technisch directeur Henk van Stee. Dat heeft de Rotterdamse club vandaag officieel bekend gemaakt. De breuk hing al enige weken in de lucht. De oud-middenvelder verkeerde in onmin met algemeen directeur Manfred Laros.

Van Stee meldde zich vorige week maandag ziek bij Sparta. Dit gebeurde nadat hij in aanvaring was gekomen met Laros. Die stoorde zich al langere tijd aan het gedrag van de td. Van Stee op zijn beurt had al maanden het gevoel dat hij met zachte hand Het Kasteel werd uitgewerkt door Laros. Hij zou te lastig zijn, te loslippig, te onzorgvuldig met het noemen van bedragen in de media.

Het leidde tot een onwerkbare situatie tussen Van Stee en Laros. Op Het Kasteel kwam het tot een kampenstrijd, waarbij beide directeuren zich gesteund wisten door een groepje volgelingen. Bekend is dat Van Stee en hoofdtrainer Henk Fraser bondgenoten van elkaar waren. Anderzijds kon hij vanuit de jeugdopleiding niet op het volledige vertrouwen rekenen. Aanleiding hiervoor vormde de opmerkingen van Van Stee dat hij wilde snoeien in de kraamkamer van de Rotterdamse club. Enige maanden terug vertrok hoofd-opleidingen Dolf Roks nog omdat het niet boterde tussen hem en Van Stee. Laatstgenoemde was niet tevreden over het werk dat de Zeeuw afleverde. Volgens Van Stee leverde hij te weinig talenten af aan het eerste elftal.

Afgelopen week zat het bestuur bij elkaar om over de gespannen situatie in Spangen te praten. Maar de relatie bleek niet meer te redden. De club die er sportief gezien beroerd voor staat, snakt naar rust en duidelijkheid. Dat gaat ten koste van Van Stee, die de afgelopen jaren miljoenen aan transfergelden binnenhaalde voor Sparta en nagenoeg al zijn doelstellingen behaalde.

Onduidelijk is nog wie Van Stee gaat opvolgen. Onduidelijk ook is wat Fraser gaat doen. Hij stelde onlangs het volgende: ,,Als Van Stee gaat ontstaat er voor mij wel een dilemma, ja. Dan moet ik mezelf afvragen: is mijn loyaliteit naar Henk net zo groot als die naar de spelersgroep?

,,De club heeft behoefte aan rust en duidelijkheid‘’ zo laat Sparta op de eigen site weten. ,,De focus van iedereen bij Sparta Rotterdam moet gericht zijn op sportieve prestaties. Met de komst van een nieuwe technische man gaan wij ervoor zorgdragen dat de club klaar is voor de aanstaande transferwindow en het team in overleg met de technische staf versterken voor de tweede helft van de competitie.‘’
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Sparta Rotterdam

Bericht door Jinne » di dec 07, 2021 10:06 am

Marillion schreef:
ma dec 06, 2021 5:40 pm
Voor alledrie die clubs is de huidige positie op de ranglijst toch niet zo heel bijzonder? Willem II 13e, Sparta 16e en Fortuna 17e.

Natuurlijk snap ik dat ze liever iets hoger staan maar dit zit wat betreft verschillen ook nog in de categorie dat een keertje extra winnen al best wat kan schelen. Wat hadden ze gedacht? Strijden om Europees voetbal?
Sparta en Fortuna leefden inderdaad een beetje boven hun stand vorig seizoen. Toen scoorden Thy en Flemming ook regelmatig. Daarnaast doen de promovendi het boven verwachting dit seizoen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie