De TV rechten

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De TV rechten

Bericht door Marillion » vr aug 10, 2012 10:48 am

Goh, ik had in m'n hoofd zitten dat eredivisie live iets van 10 euro per maand kost. Maar dit is een vrij stevig bedrag voor louter eredivisie wedstrijden.

Ik had het al niet want los van Ajax hoef ik echt niets te zien en zelfs in dat geval gaat het me om een aantal uitwedstrijden. Maar voor zo'n bedrag neem je het er ook niet even bij voor de aardigheid. Ik betaal zelfs minder voor m'n volledige televisie abonnement want digitenne kost 9,50 per maand. Is meer dan genoeg want ik kijk toch nauwelijks tv.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: De TV rechten

Bericht door Kowalczyk » vr aug 10, 2012 10:57 am

Marillion schreef:... ik kijk toch nauwelijks tv.
Dat is hier ook de ontwikkeling. Er gaan hier weken voorbij dat het ding niet eens aan gaat, dat ik hoegenaamd niets kijk, of dat 95% van de tv-tijd opgaat aan dvd-series.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: De TV rechten

Bericht door beelzebub » vr aug 10, 2012 10:57 am

Ik had via UPC een combi van Eredivisie Live + Sport1 + Film1 a EUR 30 p.m. Heb het ook opgezegd begin dit jaar. Voor EUR 360 kan ik heel wat pampers kopen.
Engels voetbal kan ik de samenvatting wel op de BBC kijken, Italie is niet veel meer, Spanje is saai en die paar keer per jaar dat Madrid tegen Barcelona speelt komt het wel bij de NOS in een flits van 5 minuten, Eredivisie kan je de samenvattingen ook bij de NOS zien of een dag later ongeblokkeerd op de Eredivisie Live site.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De TV rechten

Bericht door InnerHarbour » vr aug 10, 2012 11:08 am

Ik heb vorig jaar als een aanbieding van de Telegraaf genomen, twee maanden gratis. Nou na drie maanden was ik er al klaar mee, samenvattingen zijn meer dan zat voor mij, live- wedstrijden op TV kijk ik via Sport 1 hoofdzakelijk Engels en zo nu en dan een een echte live wedstrijd in Swansea. Na Arsenal-Spurs heb ik echt geen zin om Ajax-Groningen te kijken, ziet er niet uit.

Kakkies-Ajax kijk ik wel in de kroeg, het aangename met het nuttige verenigen. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De TV rechten

Bericht door Marillion » vr aug 10, 2012 11:14 am

De kroeg is voor een incidentele wedstrijd inderdaad een uitstekend alternatief!

Of je koopt een kijkcode om een potje via internet te kijken. Dat doe ik nu incidenteel voor een uitwedstrijd als het te vroeg is om (alweer) naar de kroeg te gaan.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De TV rechten

Bericht door 999 » vr nov 30, 2012 9:43 am

Samenvattingen betaald voetbal straks op FOX

SPORTZENDER KAN IN 2014 OP TV


AMSTERDAM, vrijdag
Nederland krijgt een nieuwe televisiezender die alleen maar sport, films en series gaat uitzenden. Op dat nieuwe kanaal kunnen vanaf 2014 ook de samenvattingen van het betaalde voetbal worden uitgezonden.

Mediamagnaat Rupert Murdoch kan over anderhalf jaar al zijn eigen Nederlandse tv-zender onder de naam FOX lanceren. Dat is mogelijk nu de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) het licht op groen heeft gezet voor de overname door FOX International Channels van Eredivisie Media & Marketing. FOX sloot deze zomer een deal voor een miljard euro voor twaalf jaar, waarbij het een meerderheidsbelang van 51 procent kreeg in het bedrijf dat de uitzendrechten van de eredivisie namens de voetbalclubs exploiteert.

De NMa zal vandaag officieel bekendmaken dat zij haar goedkeuring heeft gegeven aan het bedrijf van mediamagnaat Murdoch op de Nederlandse markt. Met de Australische miljardair en zijn mogelijk nieuwe zender treedt de machtigste en grootste concurrent in de geschiedenis van de Nederlandse televisie op de markt.

Het mediaconglomeraat van Rupert Murdoch telt op dit moment alleen al 324 betaalzenders (in 44 talen) in ZuidAmerika, Europa, Azië, het Midden-Oosten en Afrika. Wereldwijd heeft FOX 1,3 miljard abonnees.

Open net

Raymond van der Vliet, algemeen directeur FOX International Channels, stelt nadrukkelijk dat de eventuele nieuwe FOX-zender een open net zal zijn. De mediawet verplicht de samenvattingen op zondagavond uit te zenden op een open net dat door ten minste driekwart van alle huishoudens kan worden ontvangen. Zonder extra kosten voor de kijker.

Op dit moment worden de samenvattingen uitgezonden door de NOS.

Met de publieke omroep is het contract voor de samenvattingen een jaar verlengd (tot 2014) om tijd te hebben voor onderzoek naar de mogelijkheden voor de lancering van een nieuwe zender of een samenwerking met een bestaande Nederlandse zender.

De NMa heeft wel bepaald dat na afloop van de licentie aan de NOS de duur voor het uitzenden van samenvattingen bij een nieuwe FOX zender beperkt is tot maximaal zes jaar. Die termijn is nodig om een nieuwe zender in de markt te kunnen zetten.

De NMa verwacht dat de concurrentie tussen televisiekanalen fors zal toenemen. Na deze zes jaar moeten de voetbalclubs de rechten van de NMa aan de markt aanbieden. Alle televisiekanalen kunnen dan weer meedingen naar de samenvattingsrechten.

Van der Vliet, die namens FOX officieel is toegetreden tot de directie van EMM (Eredivisie Media & Marketing), zegt dat FOX Amerika een voorbeeld is voor een nieuwe Nederlandse zender.

„FOX staat voor sport en entertainment’’, aldus Van der Vliet. „Het voetbal speelt daarin een grote rol. Kijk je naar entertainment, dan denkt de zender aan series en films. We zullen er niet voor weglopen om ook Nederlandse series of films aan te schaffen. Maar grote spelshows ontwikkelen, zoals een aantal tv-makers dat hier doet, past niet bij FOX.’’
De T.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De TV rechten

Bericht door 999 » vr nov 30, 2012 9:46 am

Eredivisieclubs grote winnaar, straks zeven dagen per week aandacht voor voetbal

FOX VOL AMBITIES

AMSTERDAM – Het Nederlandse betaalde voetbal krijgt met de officiële komst van FOX, dat grote ambities heeft voor de lancering van een nieuwe, volledig op sport en entertainment gebaseerde open netzender naast het bestaande succeskanaal Eredivisie Live, een grote injectie om opnieuw te groeien. Naast de financiële revenuen van de deal, die tussen de 80 en 100 miljoen euro per seizoen oplevert voor de clubs, gaan televisie en digitale activiteiten het voetbal populairder maken dan ooit.

Dat is de overtuiging van Raymond van der Vliet, Frank Rutten en Alex Tielbeke, die vanaf heden de directie van EMM (Eredivisie Media & Marketing, het bedrijf dat de uitzendrechten namens de voetbalclubs exploiteert) vormen. Van der Vliet is de grote man van FOX International Channels, dat via de andere bedrijven (onder meer SKY) van mediamagnaat Rupert Murdoch al grote ervaring heeft in het buitenland.

„Het Nederlandse voetbal speelt zich niet alleen af in het weekeinde. Het grote publiek is er zeven dagen per week, niet alleen vrijdag, zaterdag en zondag, mee bezig. Dat is de motivatie om in de komende maanden te onderzoeken hoe we dat gaan uitbouwen’’, zegt Van der Vliet. „Naast Eredivisie Live is er nu de mogelijkheid voor een open netzender. Nee, dat wordt zeker geen Amerikaans station. Daarmee zouden we hier de kijkers wegjagen. Maar kijk eens hoe SKY in Engeland voor een waanzinnige kwaliteit van voetbal op tv zorgt.’’

Is er geen angst dat zoveel voetbal op tv de clubs toeschouwers kost?

Tielbeke: „Elk weekeinde kijken er nu al vijf miljoen mensen naar de samenvattingen bij NOS. Ons eigen Eredivisie Live kanaal trekt nog eens drie miljoen kijkers. Dat is het ritme van de eredivisie het hele jaar door. Het is veruit het grootste mediaplatform. De cijfers bewijzen zowel in Nederland als in het buitenland dat de kracht van de zender het stadionbezoek versterkt en andersom. De mensen worden enthousiast. Alles wat er rond het voetbal gebeurt, wordt in beeld gebracht. Er is op geen enkele manier een negatief effect voor de clubs.’’

Rutten: „Ook FOX heeft een belang bij goed gevulde stadions. Er is niks zo vervelend als kijken naar een wedstrijd met lege tribunes. Voor EMM telt maar één ding en dat is zoveel mogelijk publiek in het stadion brengen.’’

Het bord op schoot blijft heilig?

Tielbeke: „De samenvattingen zijn in ieder geval tot en met 2014 te zien bij de NOS. Na die periode zien we verschillende kansen waarop we het voetbal bij de kijker kunnen brengen. Alle opties met betrekking tot de samenvattingen worden dan overwogen. Wat we ook besluiten, ook na 2014 zijn de Eredivisie samenvattingen te zien op het open net.’’

„Het is voor de directie en de clubs duidelijk dat we met FOX de perfecte partij hebben gekregen. De zender heeft grote ambities. Op dit moment waardeert de kijker het voetbal van Eredivisie Live al met een acht. Dat betekent dat we kwaliteit leveren en gelet op de stijging in abonnees is de zender een succes. De clubs hebben gekozen voor een model van ondernemen. Eredivisie Live blijft ook een voetbalzender. We kopen steeds meer nieuwe competities aan. Met de kennis en kunde van FOX kunnen we nu nog sneller groeien.’’

Alex Tielbeke

Waarom is het belangrijk om een open netzender erbij te hebben?

Rutten: „De beslissing is nog niet gevallen. Het zou ook nog kunnen dat de samenvattingen bij een bestaande zender terechtkomen. Waar het om gaat is dat de zender die de samenvattingen krijgt, een versterkende rol speelt richting Eredivisie Live. Als de NOS nu klaar is met de samenvattingen, komt er een trailer voor een mooie documentaire. Wij willen dat er aandacht komt voor andere, prachtige voetbalwedstrijden of voetbalprogramma’s rond de eredivisie. De open netzender moet de betaalzender sterker maken. Daar profiteren de clubs van. Want wat goed is voor EMM, is goed voor de clubs.’’

FOX investeert een miljard euro. Dat moet leiden tot nog grotere ontwikkelingen.

Van der Vliet: „Er is nu heel veel werk aan de winkel. We brengen alles in kaart, maar we zien grote mogelijkheden in Nederland. Daarom investeren we ook in EMM. FOX heeft in Amerika niet een standaard model op de plank liggen voor een zender. Hoe we het invullen hangt af van de regio en het land. Kijk je naar FOX Amerika dan zie je dat er een enorm aanbod van sport, aangevuld met films en series is op de open netzender. Eredivisie Live is al een prachtige zender, waarbij wij de beleving van de kijker nog groter en mooier willen maken. We kijken in welke landen ze technologieën hebben, waar we gebruik van kunnen maken. Het wordt straks alleen maar mooier.’’
De T.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De TV rechten

Bericht door 999 » vr nov 30, 2012 9:49 am

„Forse investering in voetbal’’

AMSTERDAM – De Nederlandse Mededingsautoriteit (NMa) heeft zich een aantal weken lang gebogen over de gevolgen van de komst van FOX op de Nederlandse televisiemarkt. Uiteindelijk concludeerde de NMa dat de concurrentie in omroepland groter dan ooit kan worden en dat het betaalde voetbal in Nederland daar enorm van profiteert. „De voetbalclubs in de eredivisie zullen tot 2025 jaarlijks zeker 80 miljoen euro ontvangen. Een forse investering in het Nederlandse voetbal”, zegt Henk Don, bestuurslid NMa.

Het televisieaanbod voor de consument zal volgens Don toenemen als de nieuwe zender FOX met sport en entertainment in 2014 op de buis komt. FOX heeft dankzij FOX Sports al bij het gros van haar zenders de beschikking over de beelden van grote internationale voetbalcompetities (MLS in Amerika ook), Cricket, IAAF Grand Prix, Motocross en grote golftoernooien.
De T.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De TV rechten

Bericht door 999 » vr nov 30, 2012 9:51 am

Clubs twee, FOX vier zetels in nieuwe rvc

AMSTERDAM – Raymond van der Vliet is vandaag officieel toegetreden tot de directie van EMM (Eredivisie Media & Marketing). De Nederlandse algemeen directeur van FOX International Channels krijgt dezelfde status als de andere directeuren Frank Rutten en Alex Tielbeke.

Boven de directie staat de raad van commissarissen. Daarin krijgt FOX met 4 leden een meerderheid. De vier commissarissen uit het bedrijf van mediamagnaat Rupert Murdoch zullen allen uit het buitenland afkomstig zijn en zullen vier keer per jaar bijeenkomen. De Eredivisie draagt 2 afgevaardigden, die worden gekozen door de clubs, af en 1 zetel in de nieuwe rvc wordt ingevuld door Endemol. Daarmee zijn de machtsverhoudingen binnen de rvc in een klap duidelijk. FOX behoudt bij een eventuele stemming een meerderheid (4 tegen 3).

De clubs zullen binnen een week waarschijnlijk hun twee kandidaten naar voren schuiven. Tiny Sanders (voorzitter PSV) leidt de benoemingscommissie, die de commissarissen voordraagt. Het is ook mogelijk dat de commissarissen een tijdelijke benoeming krijgen.

„De structuur van de rvc is niet nieuw’’, zegt EMM-directeur Frank Rutten. „De directie, die nu uit drie personen bestaat, doet de dagelijkse gang van zaken. Daarboven opereert ‘Supervisory board’. Dat is geen nieuw Amerikaans model omdat FOX erbij is gekomen. Zo was het al.’’
De T.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: De TV rechten

Bericht door El Clavo » vr nov 30, 2012 10:36 am

Ik heb hier niet zo'n goed gevoel bij eerlijk gezegd. Ik voorzie hogere abonnementskosten en een overkill aan voetbal.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: De TV rechten

Bericht door beelzebub » vr nov 30, 2012 11:23 am

Ach wie weet. Fox in de VS kennende bieden ze hier wel een podium aan rechtste politici als tegenhanger van de (linkse) publieke omroep? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: De TV rechten

Bericht door Baseman » vr nov 30, 2012 12:16 pm

El Clavo schreef:Ik heb hier niet zo'n goed gevoel bij eerlijk gezegd. Ik voorzie hogere abonnementskosten en een overkill aan voetbal.
Die hogere abonnementskosten zullen sowieso gaan komen ja, maar in andere Europese landen scoort FOX (Murdoch) erg goed volgens mij. Dus ze zullen wel weten wat ze doen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De TV rechten

Bericht door Marillion » vr nov 30, 2012 7:42 pm

Ik zit vooral niet te wachten op nog meer spreiding van de wedstrijden. Ze gaan er straks dus naar toe dat er op zondag vier wedstrijden achter elkaar worden gespeeld. De thuisblijver (tv kijker) gaat het steeds meer winnen van de stadionbezoeker. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand daadwerkelijk vier eredivisiewedstrijden op rij gaat zitten kijken.

De samenvattingen blijven bestaan en dat is voor mij wel genoeg. En ik kom er ook wel overheen als dat twee uurtjes later op tv is. Van mij gaat Fox niet rijk worden.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: De TV rechten

Bericht door 666 » vr nov 30, 2012 7:53 pm

Lijkt me vooral kut voor Tukkers en PSV'ers. Die vrouwzoekende boeren hadden nooit zoveel tv-kijkende ramptoeristen gescoord als ze niet naadloos achter Studio Sport waren uitgemolken.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: De TV rechten

Bericht door Iniesta » vr nov 30, 2012 10:45 pm

Gezien de kijkcijfers lijkt het me eerder dat studio sport profiteert van de liefhebbende boeren

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De TV rechten

Bericht door zeux » vr nov 30, 2012 11:31 pm

beelzebub schreef:Ach wie weet. Fox in de VS kennende bieden ze hier wel een podium aan rechtste politici als tegenhanger van de (linkse) publieke omroep? :ajaxsmiley.gif:
Gelukkig is FOX Sport wel iets anders dan FOX News. :-)

Ik ben wel benieuwd wat hier uit gaat komen. Sportprogramma's in de VS (ook FOX) zijn lichtjaren professioneler dan het Hollandse geklooi en gekneuter. Sneller, scherper, inhoudelijker. En goede sprekers/presentatoren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De TV rechten

Bericht door 999 » vr nov 30, 2012 11:45 pm

El Clavo schreef:Ik heb hier niet zo'n goed gevoel bij eerlijk gezegd. Ik voorzie hogere abonnementskosten en een overkill aan voetbal.
Dat moeten ze dan vooral doen.Dan denk ik dat er veel zullen af gaan haken en gewoon gaan kijken naar de verplichte samenvattingen op het open kanaal .. Nederland is geen Spanje of Engeland ..

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: De TV rechten

Bericht door beelzebub » za dec 01, 2012 11:58 pm

Ik ben een statistiekengeiler. En die heatmaps vind ik ook wel gaaf. Hopelijk krijgen we daar meer van te zien.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: De TV rechten

Bericht door mattie » zo dec 02, 2012 3:53 pm

999 schreef:
El Clavo schreef:Ik heb hier niet zo'n goed gevoel bij eerlijk gezegd. Ik voorzie hogere abonnementskosten en een overkill aan voetbal.
Dat moeten ze dan vooral doen.Dan denk ik dat er veel zullen af gaan haken en gewoon gaan kijken naar de verplichte samenvattingen op het open kanaal .. Nederland is geen Spanje of Engeland ..
ik heb nu nog eredivisie live.. ik vind dat ik nu wel aan het maximale zit..
ik neem het af via de kabel.. Caiway.

maak het niet veel duurder want dan haak ik af..
ik heb het omdat ik Ajax wilt zien en af en toe een andere topper... Nu staat eredivisie live ook niet aan staan.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De TV rechten

Bericht door 999 » ma jul 01, 2013 1:07 pm

Eredivisielive.nl is voortaan http://foxsports.nl/index.php en de Nld competitie op Foxsport.nl voortaan FOX Sports Eredivisie ..

Net alsof Fox ook maar iets met sport te maken heeft ...

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De TV rechten

Bericht door zeux » ma jul 01, 2013 1:57 pm

999 schreef:
Net alsof Fox ook maar iets met sport te maken heeft ...
???

Fox Sports behoort tot de grote televisienetwerken in de VS.

Dat ze ook een rechtsradicale variant hebben - Fox News - doet daar niets aan af.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: De TV rechten

Bericht door Cruijff » ma jul 01, 2013 2:02 pm

999 schreef:Net alsof Fox ook maar iets met sport te maken heeft ...
Whahahahahaha. :drecul.gif: :excited.gif: :drecul.gif:

Om ruzie te vermijden zal ik maar niet vragen in welke grot jij de afgelopen 20 jaar hebt gezeten. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De TV rechten

Bericht door 999 » ma jul 01, 2013 4:20 pm

Zeux schreef:
999 schreef:
Net alsof Fox ook maar iets met sport te maken heeft ...
???

Fox Sports behoort tot de grote televisienetwerken in de VS.

Dat ze ook een rechtsradicale variant hebben - Fox News - doet daar niets aan af.
Precies, Fox sports zend uit, meer niet ...

Maar goed als jij denk dat Fox sport uitzend om de sport en niet om de bakken met geld wat ze er mee verdienen ( dat is wat ik met de uitspraak bedoelde ) dan heb ik het mis ..

Kijk maar eens naar de veranderde abonnementen ...
Laatst gewijzigd door 999 op ma jul 01, 2013 4:37 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De TV rechten

Bericht door 999 » ma jul 01, 2013 4:25 pm

Cruijff schreef:
999 schreef:Net alsof Fox ook maar iets met sport te maken heeft ...
Whahahahahaha. :drecul.gif: :excited.gif: :drecul.gif:

Om ruzie te vermijden zal ik maar niet vragen in welke grot jij de afgelopen 20 jaar hebt gezeten. :smallgrin.gif:
Zoals gebruikelijk snap jij er weer niks van ... En hoeist in het sprookjesbos :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: De TV rechten

Bericht door zeux » ma jul 01, 2013 5:45 pm

999 schreef:
Zeux schreef:
999 schreef:
Net alsof Fox ook maar iets met sport te maken heeft ...
???

Fox Sports behoort tot de grote televisienetwerken in de VS.

Dat ze ook een rechtsradicale variant hebben - Fox News - doet daar niets aan af.
Precies, Fox sports zend uit, meer niet ...

Maar goed als jij denk dat Fox sport uitzend om de sport en niet om de bakken met geld wat ze er mee verdienen ( dat is wat ik met de uitspraak bedoelde ) dan heb ik het mis ..

Kijk maar eens naar de veranderde abonnementen ...
Ah, is dat je argument?

Dan heb ik een geheimpje voor je: They are all in it for the money.


Geef mij dan maar de Amerikanen. Die snappen hoe je sport-tv maakt. Beter dan de zaadloze Ollanders.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie