F1 en andere autosporten

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: F1

Bericht door InnerHarbour » di jun 09, 2015 9:09 am

Laat me raden, die Grosjean heeft waarschijnlijk de euvele moed gehad om iets over Verstappen te zeggen, tja dat pikken zijn fanboys natuurlijk niet en wijzen hem hier dan even terecht. :smallgrin.gif:

Wat is die geworden in Canada 15de? Nou nou rijden in een van de betere auto's van het spul en 15de worden. Nu is het wachten op zijn boys die over motoren en strafseconden beginnen, aan alles ligt het alles behalve aan Max die morgen weer een demonstratie 'over water lopen' geeft. :hypocrite.gif:
YNWA

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: F1

Bericht door Baseman » di jun 09, 2015 10:26 am

Ben jij nu echt zo dom of doe je alsof?
Anderen beschuldigen van het zijn van 'fanboys', zelf alleen maar negatief zijn over een absoluut (Nederlands) toptalent in de F1, niet eens de races kijken en dus niet weten wat er allemaal gebeurt en tot slot overduidelijk maken dat je echt de ballen verstand hebt van F1 door te denken dat Torro Rosso met de zeer matige Renault motor een van de betere auto's heeft...

Wat een droefheid :excited.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: F1

Bericht door InnerHarbour » di jun 09, 2015 10:29 am

Kijk daar is de eerste al. :smallgrin.gif:
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

F1

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di jun 09, 2015 10:36 am

IH bedient zich graag van de stijlfiguur:"1+1 = 0, maar zal je zo zien dat iemand komt zeggen dat 1+1 2 is" (...) "Kijk daar heb je er al eentje".

Als je niet beter wist, zou je het een (s)links trucje kunnen noemen!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: F1

Bericht door Baseman » di jun 09, 2015 11:33 am

Ik vind het vooral ontzettend kinderachtig en tekenend voor een laag (discussie)niveau.
Daarbij is hij lachwekkend slecht op de hoogte van de F1, terwijl hij wel een grote mond heeft en graag uitdeelt richring anderen. Dat vind ik dan weer triest.

Maar goed, ik zal de trol niet meer voeden.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: F1

Bericht door InnerHarbour » di jun 09, 2015 11:42 am

Oh, oh, meisjes worden vals. :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: F1

Bericht door InnerHarbour » di jun 09, 2015 11:57 am

Maar goed ik zal er een keer serieus op ingaan. Kijk die Verstappen is een zeer groot talent, daar is de iedereen het in binnen- en buitenland het over eens. Waar ik een beetje slecht tegen kan is het gedweep van sommige hier met die gozer of met talenten in het algemeen.

Jullie waren al een tijdje bezig en ik maak een geintje over water lopen en die boel barst los, erkende F1 rijders leveren kritiek op Verstappen en die worden ook gewoon belachelijk gemaakt ondanks het feit dat ze al veel meer gepresteerd hebben dan Verstappen die nog steeds een groot talent is en niet meer.

Dus denk daar eens over na ‘niveau heren’ :hypocrite.gif: of het gedweep ook een onsje minder kan en dat Max Verstappen ondanks het aanwezige talent nog een boel te leren heeft in de F1. Of je doet dat niet en gaat verder met alles en iedereen aan te vallen die de prestaties van Verstappen wat relativeren, het is mij beide goed. :smile-ajax.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: F1

Bericht door ferry » di jun 09, 2015 2:56 pm

Yep, Verstappen zal best nog wel veel moeten leren. Ik denk vooral in het samenwerken met zijn team om tot de juiste afstelling van de auto te komen voor kwalificatie en de race.

Maar het is mooi om te horen hoe positief men over hem is. Niet alleen het talent, maar ook zijn rijstijl en instelling zorgen weer voor wat reuring in de F1, waar het toch behoorlijk saai begon te worden. Op de BBC en ook op Sky Sports zijn ze altijd behoorlijk enthousiast over hem omdat er altijd wel wat gebeurt als hij in de baan is en dat is goed voor de sport.

Het betekent natuurlijk niet dat Verstappen straks wel effe met 2 vingers in de neus wereldkampioen gaat worden, maar hij maakt zeker een veelbelovende start. Dit geldt overigens ook voor Sainz, die misschien iets minder spectaculair rijdt, maar het ook prima doet.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: F1

Bericht door Iniesta » di jun 09, 2015 7:02 pm

InnerHarbour schreef:Laat me raden, die Grosjean heeft waarschijnlijk de euvele moed gehad om iets over Verstappen te zeggen, tja dat pikken zijn fanboys natuurlijk niet en wijzen hem hier dan even terecht. :smallgrin.gif:
Heb sterk het idee dat jouw ongefundeerde aversie sterker is dan de volgens jou blinde support van de liefhebbers.
Valt anders moeilijk te verklaren dat je een incident waar Verstappen niet eens in de buurt was, toch op hem weet te betrekken.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: F1

Bericht door Marillion » za jun 20, 2015 3:41 pm

Mooie kwalificatie van Verstappen in Oostenrijk met een 7e startpositie als gevolg. Hij is vandaag ook weer een keer sneller dan Sainz die op P12 staat.

Morgen eens zien of hij dit ook kan omzetten in een goede race met punten als resultaat.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: F1

Bericht door zeux » za jun 20, 2015 10:01 pm

Meestal zitten Verstappen en Sainz toch kort bij elkaar in de kwalificatie?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: F1

Bericht door Iniesta » za jun 20, 2015 10:06 pm

ze zijn erg aan elkaar gewaagd.
Een kleine fout van Sainz in de tweede ronde kan ervoor zorgen dat hij niet doorgaat naar de laatste ronde en het verschil daardoor groter lijkt.(heb geen informatie over hoe de kwalificatie van Sainz is verlopen)

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: F1

Bericht door Duke » za jun 20, 2015 10:25 pm

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: F1

Bericht door Baseman » ma jun 22, 2015 8:06 am

Ik heb er niets van gezien, maar hij is 8e geworden en dus weer eens in de punten :biggthumpup.gif:

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: F1

Bericht door columbus » ma jun 22, 2015 9:23 am

Max reed behoorlijk steady zijn rondjes. Op het einde van de race nog een mooie strijd die hij helaas verloor. Je merkt ook in deze race dat de auto snelheid mist.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: F1

Bericht door raymon » ma jun 22, 2015 9:23 am

columbus schreef:Max reed behoorlijk steady zijn rondjes. Op het einde van de race nog een mooie strijd die hij helaas verloor. Je merkt ook in deze race dat de auto snelheid mist.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het waren voornamelijk z'n banden denk ik.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: F1

Bericht door InnerHarbour » ma jun 22, 2015 11:18 am

Tuurlijk lag het weer aan de auto, de banden aan alles behalve halfgod Verstappen. :excited.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: F1

Bericht door raymon » ma jun 22, 2015 11:25 am

InnerHarbour schreef:Tuurlijk lag het weer aan de auto, de banden aan alles behalve halfgod Verstappen. :excited.gif:
Hij rijdt gewoon in een langzamere auto, heeft niets te maken hoe goed hij rijden kan. Maar om de snellere Pastor achter zich te houden moest hij maximale inspanning op z'n banden leveren en dat kostte hem uiteindelijk op het einde de zevende plaats.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: F1

Bericht door Duke » ma jun 22, 2015 12:03 pm

Hij was de beste rijder met een Renault-motor. Lijkt me een prima prestatie, maar daar hoef je geen halfgod voor te zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: F1

Bericht door Ramona » ma jun 22, 2015 12:43 pm

InnerHarbour schreef:Tuurlijk lag het weer aan de auto, de banden aan alles behalve halfgod Verstappen. :excited.gif:
Als je had gekeken dan had je kunnen zien dat de pogingen Maldonado van hem af te houden, te veel van idd zijn banden gevergd had!! :rules.gif:


Waarom reageer ik überhaupt nog? :blackcat.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: F1

Bericht door zeux » ma jun 22, 2015 1:48 pm

Hij zit ook louter te stangen Ramona. Zou dus niet meer reageren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: F1

Bericht door Dubbel » ma jun 22, 2015 2:10 pm

InnerHarbour schreef:Tuurlijk lag het weer aan de auto, de banden aan alles behalve halfgod Verstappen. :excited.gif:
Max Klaagvermogen had er ook al de pee in dat Kvyat niet voor hem opzij ging. Is het eigenlijk wel eerlijk dat er blijkbaar 3 coureurs aan de race meedoen die allemaal het doel hebben om Klaagvermogen aan punten te helpen?
De jonge Nederlander werd halverwege de race enigszins opgehouden door Daniil Kvyat, de Rus uit dezelfde Red Bull-familie die nog naar binnen moest voor een pitstop en eigenlijk een verloren race reed. "Die verloren seconden had ik goed kunnen gebruiken voor die zevende plek", aldus Verstappen, die uiteindelijk achtste werd en vier punten sprokkelde.
Verstappen vervolgde: "Het was niet echt handig van hem. Ik heb dat na afloop ook tegen het team gezegd. Zij waren het met me eens dat het beter opgelost had moeten worden.”

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: F1

Bericht door Baseman » ma jun 22, 2015 2:19 pm

Typisch dat de 2 grote Max Verstappen afzeikers nooit iets inhoudelijks te melden hebben, maar na elke race hun holletje verlaten om iets negatiefs te posten...droevig. En ondertussen maar roepen dat anderen alleen maar positief kunnen zijn, de domheid :smallgrin.gif:
Maar zeux heeft gelijk, voortaan maar negeren.
Duke schreef:Hij was de beste rijder met een Renault-motor. Lijkt me een prima prestatie
Dit dus, hij heeft een prima race gereden en het maximale eruit gehaald :biggthumpup.gif:
Jammer dat Maldonado hem op het einde nog passeerde, maar die was nu eenmaal sneller en had veel meer grip dankzij de versere banden.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: F1

Bericht door InnerHarbour » ma jun 22, 2015 5:00 pm

Ramona schreef:
InnerHarbour schreef:Tuurlijk lag het weer aan de auto, de banden aan alles behalve halfgod Verstappen. :excited.gif:
Als je had gekeken dan had je kunnen zien dat de pogingen Maldonado van hem af te houden, te veel van idd zijn banden gevergd had!! :rules.gif:


Waarom reageer ik überhaupt nog? :blackcat.gif:
Of zijn rijstijl vergt te veel van die auto, is niet erg zo zit die jongen blijkbaar in elkaar maar het wordt hier niet eens overwogen. Maar goed, ik heb begrepen van zijn blinde fans dat hij vrijdag een demonstratie water in wijn veranderen geeft. :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: F1

Bericht door zeux » ma jun 22, 2015 11:06 pm

zeux schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
zeux schreef:
Wie weet rijdt Max meer op de limiet, omdat ie een echte racer is.
Jij denkt dat de andere F1 coureurs geen echte racers zijn?
Geen idee. Die Sainz lijkt me ook racebloed hebben. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar lees over inhaalmanoeuvres van Max en dat hij zich van plek 13 naar plek 8 gevochten heeft. Heeft dus op zijn maximum gereden. Heeft hij daarmee teveel van zijn wagen gevergd? Geen idee.
Ik quote mezelf maar even, want IH heeft niet zo goed opgelet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie