Rugby

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Rugby

Bericht door ferry » zo sep 20, 2015 5:03 pm

Normaal gesproken gaan de All Blacks hier redelijk eenvoudig met de winst aan de haal.
Maar zo'n aanval als ze net lieten zien... schitterend!

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Rugby

Bericht door wimpey » zo sep 20, 2015 5:57 pm

Blacks gewoon achter. Winger laat net een bal vallen die wij nog hadden gepakt, op weg naar try.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Rugby

Bericht door Marillion » zo sep 20, 2015 6:05 pm

Ik denk dat Nieuw Zeeland dit nog wel naar zich toe trekt in de loop van de wedstrijd. Maar voorlopig is het verrassend spannend.

Leuke start van het toernooi zo alles bij elkaar. En wat een genot om naar te kijken. Het respect voor elkaar. De manier van communicatie tussen spelers en arbitrage. Ik mag er graag naar kijken.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Rugby

Bericht door Cruijff » zo sep 20, 2015 6:23 pm

Marillion schreef:Mooi in beeld gebracht!

Hopen op een mooie wedstrijd nu. Ik heb wel zin in een beetje spektakel.
Dat is sowieso één van de meest fantastische dingen van rugby.

Het camerawerk is doorgaans zóóó goed. :biggthumpup.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Rugby

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo sep 20, 2015 6:36 pm

Die outfit van The All Blacks alleen al he.. Geen gelul met roze of oranje schoentjes. Gewoon all black.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Rugby

Bericht door Marillion » zo sep 20, 2015 6:45 pm

Ik heb ook zomaar het idee dat het geen goed plan is als je daar op een gegeven moment lekker met je roze kicksen het trainingsveld op komt lopen. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Rugby

Bericht door InnerHarbour » ma sep 21, 2015 7:52 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Die outfit van The All Blacks alleen al he.. Geen gelul met roze of oranje schoentjes. Gewoon all black.
:biggthumpup.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Rugby

Bericht door raymon » ma sep 21, 2015 8:07 am

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Rugby

Bericht door InnerHarbour » ma sep 21, 2015 8:19 am

Tja een echte mannen sport he. :smile-ajax.gif:
YNWA

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Rugby

Bericht door GangstaRiB » ma sep 21, 2015 8:58 am

Raymon schreef:
Er wordt wel heeeeeel erg de nadruk gelegd op al die fatsoensrakkers. :excited.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Rugby

Bericht door beelzebub » ma sep 21, 2015 8:59 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Die outfit van The All Blacks alleen al he.. Geen gelul met roze of oranje schoentjes. Gewoon all black.
Zag ook een paar witte spelers hoor.... :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Rugby

Bericht door Cruijff » ma sep 21, 2015 2:24 pm

beelzebub schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Die outfit van The All Blacks alleen al he.. Geen gelul met roze of oranje schoentjes. Gewoon all black.
Zag ook een paar witte spelers hoor.... :ajaxsmiley.gif:
Maar ook een aantal 'niggers'. :ajaxsmiley.gif:

Hier is de haka van Nieuw-Zeeland nog een keer.
GangstaRiB schreef:
Raymon schreef:
Er wordt wel heeeeeel erg de nadruk gelegd op al die fatsoensrakkers. :excited.gif:
Klopt, iedereen struikelt altijd wel over elkaar heen om te zeggen hoe geweldig sportief alles en iedereen bij rugby altijd is en vooral het publiek.

Als je die haka van Nieuw-Zeeland terugkijkt zie je op het veld trouwens een aantal koppen die je eerder bij Ado of bij Feyenoord op de tribune zou verwachten. :ajaxsmiley.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Rugby

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma sep 21, 2015 2:34 pm

GangstaRiB schreef:
Raymon schreef:
Er wordt wel heeeeeel erg de nadruk gelegd op al die fatsoensrakkers. :excited.gif:
Maaiveld! Maaiveld! Hou dat maaiveld in de gaten!

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Rugby

Bericht door wimpey » ma sep 21, 2015 2:49 pm

Cruijff schreef: Als je die haka van Nieuw-Zeeland terugkijkt zie je op het veld trouwens een aantal koppen die je eerder bij Ado of bij Feyenoord op de tribune zou verwachten. :ajaxsmiley.gif:
Die jongens weten met iemand als Kazim wel raad, hoor.

NZ is een fantastisch land, voor mij het mooiste dat ik heb bezocht. Ik was er tijdens een tri-nations. Dan zie je pas hoe maf dat volk van rugby is. Dat kun je niet vergelijken met de sportbeleving hier.

Persoonlijk sprak NZ me veel meer aan dan Oz. In Oz wordt over het algemeen neergekeken op de Aboriginees. De maori's en de westerlingen gaan in NZ veel beter met elkaar om.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Rugby

Bericht door InnerHarbour » ma sep 21, 2015 3:30 pm

Het moet ook veel mooier zijn dan Australie. Het is dat het zo'n pokke-eind weg is anders was ik er al lang een keer geweest.
YNWA

DelToro
Berichten: 1276
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Rugby

Bericht door DelToro » ma sep 21, 2015 4:33 pm

wimpey schreef:
Cruijff schreef: Als je die haka van Nieuw-Zeeland terugkijkt zie je op het veld trouwens een aantal koppen die je eerder bij Ado of bij Feyenoord op de tribune zou verwachten. :ajaxsmiley.gif:
Die jongens weten met iemand als Kazim wel raad, hoor.

NZ is een fantastisch land, voor mij het mooiste dat ik heb bezocht. Ik was er tijdens een tri-nations. Dan zie je pas hoe maf dat volk van rugby is. Dat kun je niet vergelijken met de sportbeleving hier.

Persoonlijk sprak NZ me veel meer aan dan Oz. In Oz wordt over het algemeen neergekeken op de Aboriginees. De maori's en de westerlingen gaan in NZ veel beter met elkaar om.
Mwa, dat zou ik niet zo durven zeggen.
Er spelen nog meer dan genoeg problemen tussen de Maori's en de westerlingen. Wijken waar de Maori's leven zijn over het algemeen achterstandswijken. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog de potsierlijke Maori themeparks, waar je kan zien hoe de traditionele Maori's leven.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Rugby

Bericht door ferry » ma sep 21, 2015 4:55 pm

Woensdag speelt Schotland tegen Japan. Ik zie net de opstelling voorbij komen, en Tim Visser is gepasseerd voor die wedstrijd! Jammer. Sean Lamont speelt op zijn plaats.
Ongelofelijke klote tijd trouwens die wedstrijd: 14.30 local.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Rugby

Bericht door InnerHarbour » ma sep 21, 2015 4:58 pm

Ben jij de enige in Schotland zonder een pub op ten hoogste 5 minuten lopen van je werk? :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Rugby

Bericht door ferry » ma sep 21, 2015 5:13 pm

InnerHarbour schreef:Ben jij de enige in Schotland zonder een pub op ten hoogste 5 minuten lopen van je werk? :smallgrin.gif:
Ik werk (veel) vanuit huis, en ja, uiteraard is er een pub op kruipafstand! Dit is Schotland! :ajaxsmiley.gif:
Maar ja, het helpt niet als je werk pas om 19.00 uur ophoudt die dag... Zit ook nog eens in conference calls waar ik niet rustig op 'mute' kan blijven. (En het geluid van een rugby wedstrijd op de voor/achtergrond wordt zelden gewaardeerd kan ik je vertellen.)

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Rugby

Bericht door Cruijff » di sep 22, 2015 2:15 pm

wimpey schreef:NZ is een fantastisch land, voor mij het mooiste dat ik heb bezocht. Ik was er tijdens een tri-nations. Dan zie je pas hoe maf dat volk van rugby is. Dat kun je niet vergelijken met de sportbeleving hier.

Persoonlijk sprak NZ me veel meer aan dan Oz. In Oz wordt over het algemeen neergekeken op de Aboriginees. De maori's en de westerlingen gaan in NZ veel beter met elkaar om.
Tijdens het WK voetbal in 2010 leek men in NZ ook even helemaal maf van voetbal te gaan worden. Het halve land had 's nachts die wedstrijden van hun team in Zuid-Afrika zitten kijken en een dag later vielen in de schoolbanken en onder figuren die werkten op kantoren de één na de ander met hun hoofd op het bureaublad in slaap. :smile-ajax.gif:

Ik heb ook meer met Nieuw-Zeeland dan met Australië. Als je te lang door Australiërs omringd wordt dan word je op een gegeven moment echt knettergek van al die zogenaamd oprechte praatjes die ze aanknopen en de constante vraag hoe het met je gaat. 25 keer per dag 'eey mate, how r ya?' is echt wel meer dan genoeg. :aai.gif: :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Verder is de volksaard inderdaad ontzettend racistisch. Het is dat de regels erg streng zijn in Australië en de meerderheid zich wijselijk vrij goed aan de regels houdt, want in de basis stikt het er toch van de Tokkies. Het zijn en blijven niet voor niets de afstammelingen van voormalig gevangenen.......

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Rugby

Bericht door Marillion » wo sep 23, 2015 9:19 pm

Ferry schreef:
InnerHarbour schreef:Ben jij de enige in Schotland zonder een pub op ten hoogste 5 minuten lopen van je werk? :smallgrin.gif:
Ik werk (veel) vanuit huis, en ja, uiteraard is er een pub op kruipafstand! Dit is Schotland! :ajaxsmiley.gif:
Maar ja, het helpt niet als je werk pas om 19.00 uur ophoudt die dag... Zit ook nog eens in conference calls waar ik niet rustig op 'mute' kan blijven. (En het geluid van een rugby wedstrijd op de voor/achtergrond wordt zelden gewaardeerd kan ik je vertellen.)
Schotland Japan 45 - 10.

Ben benieuwd wanneer Ferry weer nuchter is. :ajaxsmiley.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Rugby

Bericht door ferry » wo sep 23, 2015 10:24 pm

:ajaxsmiley.gif: Heb de stream toch maar aan gehad tijdens het werk. Lastig kijken zo hoor, toch eens met m'n werkgever over hebben. :biggrin.gif: Tweede helft zag er wel aardig uit geloof ik.

Vrijdag voor een weekje naar Amerika, dus ik zal er een paar moeten missen. Schotland - USA geloof ik wel,
Engeland - Wales is wel interessant zaterdag. Had het ook wel leuk gevonden om te zien wat Zuid Afrika doet tegen Samoa!
Hopelijk weer op tijd terug om Zuid Afrika - Schotland te zien op 3 October. :headbang.gif:

Schotland zal het toernooi niet winnen, maar het zou leuk zijn als ze de groep doorkomen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Rugby

Bericht door Cruijff » wo sep 23, 2015 11:00 pm

Ferry schreef::ajaxsmiley.gif: Heb de stream toch maar aan gehad tijdens het werk. Lastig kijken zo hoor, toch eens met m'n werkgever over hebben. :biggrin.gif: Tweede helft zag er wel aardig uit geloof ik.

Vrijdag voor een weekje naar Amerika, dus ik zal er een paar moeten missen. Schotland - USA geloof ik wel,
Engeland - Wales is wel interessant zaterdag.
Dus je gaat naar de USA, maar je hoeft vervolgens niet zo nodig te zien hoe Schotland speelt tegen de USA??

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Rugby

Bericht door ferry » wo sep 23, 2015 11:11 pm

Ja, dat klopt helemaal. Wat is daar gek aan? Als het nou een topper was zou ik er wel enige moeite voor doen, maar in dit geval vind ik het wel prima.

Als het zo uitkomt kijk ik wel of ik een stream kan vinden, maar het heeft voor mij geen prioriteit nee tijdens m'n trip.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Rugby

Bericht door Cruijff » wo sep 23, 2015 11:16 pm

Wat dacht je van een sportsbar ipv een stream?

Plaats reactie