NFL

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: NFL

Bericht door Marillion » ma feb 03, 2020 10:39 am

Ferry schreef:
ma feb 03, 2020 10:37 am
Ik zat eraan te denken om naar bed te gaan toen de 49ers 10 punten voor stonden in de 4th Quarter met nog 9 of 10 minuten te gaan. Die laatste 10 minuten kunnen heel lang duren in Football. Toch maar even blijven kijken, gelukkig. Mahomes is echt een baas man. Wat een gast.
Dat is wel echt verschrikkelijk hè? Het zal misschien wat minder vervelend zijn als het niet midden in de nacht is maar daar zouden ze toch eens iets op moeten verzinnen. Weinig kans waarschijnlijk want het geeft ruimte voor reclames.
Nil volentibus arduum

Zeux

Bericht door Zeux » ma feb 03, 2020 2:37 pm

Ferry schreef:Ik zat eraan te denken om naar bed te gaan toen de 49ers 10 punten voor stonden in de 4th Quarter met nog 9 of 10 minuten te gaan. Die laatste 10 minuten kunnen heel lang duren in Football. Toch maar even blijven kijken, gelukkig. Mahomes is echt een baas man. Wat een gast.
Voor zo’n speler kijk je dit spelletje.

Die rungame van 49ers was een paar keer wel rete-effectief. Dat ze in een paar minuten dwars door de defensie liepen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 03, 2020 2:49 pm

Dit is leuk!

https://www.dailymail.co.uk/sport/nfl/a ... chool.html

Ideale schoonzoon. AR zal fan zijn. :smallgrin.gif:

Ferry

Bericht door Ferry » ma feb 03, 2020 3:06 pm

Marillion schreef:
ma feb 03, 2020 10:39 am
Dat is wel echt verschrikkelijk hè? Het zal misschien wat minder vervelend zijn als het niet midden in de nacht is maar daar zouden ze toch eens iets op moeten verzinnen. Weinig kans waarschijnlijk want het geeft ruimte voor reclames.
Ja, alles voor de commercials inderdaad. Zoals de "2-minute warning" voor het einde van iedere helft; dat heeft echt geen functie. College football heeft dat niet. Het is gewoon weer een extra mogelijkheid om commercials te laten zien en meer geld binnen te halen voor de NFL.

Zeux

Bericht door Zeux » za jan 09, 2021 7:21 pm

Play offs beginnen vandaag.

Nu: Colts - Bills

22.40: Rams - Seahawks

Vannacht 2.15: Buccaneers - Washington

Morgen:

19.05: Ravens Titans

22.40: Bears - Saints

2.15: Browns - Steelers

Iemand die ook kijkt?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Ferry

Bericht door Ferry » za jan 09, 2021 10:07 pm

Ik kijk wel wanneer het kan, behalve de late wedstrijden; die zijn me een beetje te laat/vroeg :-).

Heb je een favoriet? Ik vind die Mahomes wel een mooie gast, ik hoop dat KC weer ver komt. Verder maakt het me niet zoveel uit eigenlijk. Beetje juichen voor de underdogs.

Zeux

Bericht door Zeux » za jan 09, 2021 10:22 pm

Ferry schreef:
za jan 09, 2021 10:07 pm
Ik kijk wel wanneer het kan, behalve de late wedstrijden; die zijn me een beetje te laat/vroeg :-).

Heb je een favoriet? Ik vind die Mahomes wel een mooie gast, ik hoop dat KC weer ver komt. Verder maakt het me niet zoveel uit eigenlijk. Beetje juichen voor de underdogs.
Nee, geen clear favorite.

Ik vind Mahomes absoluut een leuke gast en Rogers flikt het toch ook dt seizoen weer. En ik heb ook wel zwak voor Saints. Beetje non-committed en hoop vooral op leuke, spannende wedstrijden.

Ik doe mee met de NLF Postseason Challenge en daar zet ik vol in op de Bills. Dus die moeten in ieder geval naar de Superbowl (ten koste van KC). :ajaxsmiley.gif:

Zojuist verslaan ze Colts in nailbiter, dus eerste horde is genomen. :smile-ajax.gif:

Ferry

Bericht door Ferry » ma jan 11, 2021 11:42 am

De Bills zou leuk zijn inderdaad. Ik zie dat de Browns ook hebben gewonnen, da's verrassend tegen de Steelers! Dat de Saints zouden winnen had ik wel verwacht.

Heb verder niet veel kunnen zien afgelopen weekend.

Finale zal wel KC vs Greenbay worden vrees ik, ten koste van de Bills :-).

Zeux

Bericht door Zeux » ma jan 11, 2021 11:47 am

Ferry schreef:
ma jan 11, 2021 11:42 am
De Bills zou leuk zijn inderdaad. Ik zie dat de Browns ook hebben gewonnen, da's verrassend tegen de Steelers! Dat de Saints zouden winnen had ik wel verwacht.

Heb verder niet veel kunnen zien afgelopen weekend.

Finale zal wel KC vs Greenbay worden vrees ik, ten koste van de Bills :-).
Ravens over Titans. Opvallend: Jackson snelde meteen richting de tunnel na het laatste fluitsignaal, bleef - met zijn team - niet op het veld voor de gebruikelijke babbeltjes met de tegenstander. Overduidelijk bad blood tussen de twee teams.

Steelers draaien na hun goede start al weken niet lekker, maar Browns is zeker een verrassing (niks gezien, want vannacht). Ben gaan slapen na halftime Bears-Saints. Saints spelen de facto met twee quarterbacks: Brees en Hill. Slim plan. Hill is goed met zijn voetjes.

De verwachte wedstrijden NO-GB en Buffalo-KC over kleine twee weken worden leuk.
Brees in de stervenskou daar in het noorden?
Go Bills! :ajaxsmiley.gif:

Plaats reactie