Ik denk dat ze het beiden niet gaan redden. Detroit vanwege hun arrogantie ( :sad: ) en LeBron en San Antonio omdat Dallas gewoon erg sterk speelt. De uitschakeling van SA heb ik voorspeld. Die van Detroit heb ik niet aan zien komen.Maartoe schreef::D
Maar je Clippers hebben het weer goed gedaan :xyxthumbs: :Shawn Marion was wel wederom sterk met 34 punten. Leandro Barbosa voegde daar 25 punten aan toe. De Suns schoten 42 % (13 uit 31) driepunters. Maar de Clippers schoten maar liefst 61.5 % van het veld (48 uit 78). Een groot verschil was ook het 28 om 48 rebound voordeel van de Clippers.Clippers komen naast Phoenix
Het verrassende NBA-seizoen van de LA Clippers wordt nog met tenminste 1 duel verlengd. In de 2de playoff-ronde van de Western Conference trok de ploeg tegen Phoenix Suns de stand gelijk (3-3) door een 118-106 overwinning in eigen huis.
Clippers scoorde in een razend tempo. De 100 punten werden bereikt met nog bijna 9 minuten te gaan."Ze waren gewoon niet te stoppen", zo verzuchtte Phoenix-coach Mike D'Antoni. Forward Elton Brand werd topscorer met 30 punten, Corey Maggette was goed voor 25 punten.
Maggette had in het vijfde duel slechts 8 punten gemaakt in 17 speelminuten."Ik had gewoon meer minuten nodig. Ik kreeg meer kans om iets te laten zien."
Het houdt dus in dat er een game 7 komt. Altijd spectaculair. Ik ben toch wel verrast door de Clippers, maar ook de Mavs en Cavs laten de favoriete Pistons en Spurs zweten.
Basketball
Moderator: mods
Die lelijke blonde kerel deed het goed gisteren. Maguetti stond ze zeker lekker te raken. Ook Brand. Pas in het 4e kwart scoorde de Clips hun eerste 3-punter. Al met al toch leuk voor de Clipper fans. Nash viel me tegen. Marion was weer sterk. Verder geloof ik het wel. On the road bij de Suns game 7 winnen. Sure. Ik ga er niet eens meer op hopen. Zal wel kijken vrees ik.Maartoe schreef::D
Maar je Clippers hebben het weer goed gedaan :xyxthumbs: :Shawn Marion was wel wederom sterk met 34 punten. Leandro Barbosa voegde daar 25 punten aan toe. De Suns schoten 42 % (13 uit 31) driepunters. Maar de Clippers schoten maar liefst 61.5 % van het veld (48 uit 78). Een groot verschil was ook het 28 om 48 rebound voordeel van de Clippers.Clippers komen naast Phoenix
Het verrassende NBA-seizoen van de LA Clippers wordt nog met tenminste 1 duel verlengd. In de 2de playoff-ronde van de Western Conference trok de ploeg tegen Phoenix Suns de stand gelijk (3-3) door een 118-106 overwinning in eigen huis.
Clippers scoorde in een razend tempo. De 100 punten werden bereikt met nog bijna 9 minuten te gaan."Ze waren gewoon niet te stoppen", zo verzuchtte Phoenix-coach Mike D'Antoni. Forward Elton Brand werd topscorer met 30 punten, Corey Maggette was goed voor 25 punten.
Maggette had in het vijfde duel slechts 8 punten gemaakt in 17 speelminuten."Ik had gewoon meer minuten nodig. Ik kreeg meer kans om iets te laten zien."
Belangrijker nog. Zaterdag is ook de finaledag van de lokale 6-jarigen baseball league. Na in de play-offs eerst de LA Dodgers en daarna de Houston Astros te hebben verslagen speelt het Oakland A's van mijn zoontje de finale tegen de St Louis Cardinals. Nummer 2 tegen de nummer 1 van de reguliere competitie. Die Cardinals zijn ongeslagen en dus erg sterk maar je weet het nooit. Play-off wedstrijden zijn vooral een mentale strijd.
Laatst gewijzigd door Dubbel op vr mei 19, 2006 6:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok, bedankt. :xyxthumbs:Steef schreef:De hoger geeindigde ploeg heeft altijd het thuisvoordeel (van een 7e beslissende wedstrijd. Format is al een aantal keer veranderd, maar is nu 2-2-1-1-1 in de NBA, geloof ik.
Al kan het dat het in de Finals weer 2-3-2 is.
Damnit. :sad:Deli schreef:Thomas, nog steeds overtuigd van de uitschakeling van de Spurs?
Er zijn inderdaad vandaag geen wedstrijden ..zondag is Pistons-Cavs om 21.30 Nederlandse tijd..
Dallas deed het zo lang goed.
- Berend Stoker
- Berend Stoker
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Berend Stoker
- Henk de Gier
- Contacteer:
:cheer: No posts exist for this topic :cheer:
Ik heb het wel eens geprobeerd Berend, ik ben ooit nog wel eens in de Sporthallen zuid beland, bij een wedstrijd van (toen) Ricoh Astronauts en die wedstrijd bevestigde mijn mening dat basketball niet mijn ding is :yes:
Ik heb het wel eens geprobeerd Berend, ik ben ooit nog wel eens in de Sporthallen zuid beland, bij een wedstrijd van (toen) Ricoh Astronauts en die wedstrijd bevestigde mijn mening dat basketball niet mijn ding is :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Berend Stoker
Inderdaad slordig tot nog toe, maar er staat dan ook wat op het spel. Groningen moet winnen anders wordt Den Bosch dinsdag a.s. al kampioen. Die druk levert die slordige situaties op. Toch waren er een aantal goede aanvallen te zien. Met name bij Den Bosch (goede passing). Zij zijn op hun sterkst wanneer ze snel spelen, met de nodige risico's tot gevolg. Groningen moet het normalitair van hun defense hebben, vandaar ook de tactiek van Bossche zijde om snel te spelen. Wordt een spannende tweede helft, that's for sure.