MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » wo jan 05, 2011 8:16 pm

Krijg net een mailtje van de HoF shop, Blyleven en Alomar erin.
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » wo jan 05, 2011 9:46 pm

Ja, was te verwachten. WAt ik me afvraag is of de Nederlandse vlag nu ook gaat wapperen in de HOF-zaal. Volgens mij staan daar vlaggen van de naties die een HOF-er hebben. En hij is gewoon een geboren Nederlander. Wel al in zijn jeugd naar VS, maar toch.

McGwire & Palmeiro genoeg votes ontvangen om volgend jaar weer mee te doen.

Barry Larkin (nu in de 60%) zal volgend jaar misschien de enige zijn die er in komt, want de leftovers van dit jaar zijn niet groots en wat er nieuw bij komt ook niet (mogelijk alleen Bernie Williams). Daarna wordt het heel interessant, met een paar zware jongens die op de ballot komen.
2013: Biggio & Piazza, met Curt Schilling als outsider (en het super drugstrio Bonds, Clemens, Sosa...)
2014: Maddux, Glavine, Frank Thomas, Jeff Kent, Mussina, Nomo
2015: Randy Johnson, Smoltz, Pedro, Sheffield (tot nu toe)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: MLB

Bericht door Feest » wo jan 05, 2011 9:52 pm

Slaat toch nergens op dat je eerst er niet in komt en een jaar later - waarin je uiteraard niets meer hebt laten zien, want je bent al jaren gestopt - ineeens wel.

Bespottelijk. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » wo jan 05, 2011 10:15 pm

Zeux schreef:Ja, was te verwachten. WAt ik me afvraag is of de Nederlandse vlag nu ook gaat wapperen in de HOF-zaal. Volgens mij staan daar vlaggen van de naties die een HOF-er hebben. En hij is gewoon een geboren Nederlander. Wel al in zijn jeugd naar VS, maar toch.

McGwire & Palmeiro genoeg votes ontvangen om volgend jaar weer mee te doen.

Barry Larkin (nu in de 60%) zal volgend jaar misschien de enige zijn die er in komt, want de leftovers van dit jaar zijn niet groots en wat er nieuw bij komt ook niet (mogelijk alleen Bernie Williams). Daarna wordt het heel interessant, met een paar zware jongens die op de ballot komen.
2013: Biggio & Piazza, met Curt Schilling als outsider (en het super drugstrio Bonds, Clemens, Sosa...)
2014: Maddux, Glavine, Frank Thomas, Jeff Kent, Mussina, Nomo
2015: Randy Johnson, Smoltz, Pedro, Sheffield (tot nu toe)
Wat doet die strontvlek in het rijtje?
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » wo jan 05, 2011 10:20 pm

Hi hi, ik wist dat je daar op aan zou slaan. :smallgrin.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » wo jan 05, 2011 10:23 pm

:ajaxsmiley.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » vr jan 07, 2011 1:09 am

Dit verhaal is van de zomer eigenlijk een beetje langs me heen gegaan. Mooie reactie ook van die pitcher. Kreeg voor het eerst van mijn leven zowaar medelijden met een scheidsrechter. Ik wordt nog mild op mijn ouwe dag. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » vr jan 07, 2011 2:04 am

Was een verassende call inderdaad. Echt belangrijk echter niet. Okay, voor die jongen persoonlijk dan maar verder niet. De meest kwalijke call van de laatste jaren was imo twee(2) jaar terug Yankees vs Twins in ALDS. Misschien herinneren jullie hem nog. Bal stuitert 2 voet buiten de lijn, ump zit er bovenop maar geeft de bal keihard in. Schandalig! Game changer en de Twins naar huis. Ouch!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » vr jan 07, 2011 9:36 am

Dubbel schreef:Was een verassende call inderdaad. Echt belangrijk echter niet. Okay, voor die jongen persoonlijk dan maar verder niet. De meest kwalijke call van de laatste jaren was imo twee(2) jaar terug Yankees vs Twins in ALDS. Misschien herinneren jullie hem nog. Bal stuitert 2 voet buiten de lijn, ump zit er bovenop maar geeft de bal keihard in. Schandalig! Game changer en de Twins naar huis. Ouch!
Dat heeft toen de discussie over video-review ook weer doen oplaaien. Selig wil echter niet. Al heeft hij wel de review voor homeruns ingesteld.
Ik ben er voor. Gewoon de regels uit het Football. Twee rechten op een challenge. Heb je gelijk, blijf je je challenges houden. Zo niet gaat er één af. Two strikes, you're out.
Of - zoals bij college football - een extra scheids die in de video booth meekijkt en ingrijpt bij een discutabele call voor een review.

Regel moet alleen niet gelden voor balls & strikes.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » vr jan 07, 2011 5:04 pm

Cubs gaan voor Garza.

Het is het beproefde concept: all-out gaan. Phillies doen het deze winter met dat rare contract voor Lee, Brewers hebben alles op alles gezet voor Greinke en nu de Cubs, die een meute talenten opgeven voor Garza.
NL wordt interessant dit jaar. :)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » za jan 08, 2011 9:30 am

Ga je dat bij elke ‘grote’ trade zeggen. :ajaxsmiley.gif: Overigens is Garza over bij de Rays, derde of vierde starter voor hun IMO. Wat hebben ze er voor teruggekregen, Archer en Lee zijn interessant de rest is vulling.

Als de NL ooit de DH zou invoeren kon het nog wat worden met die competitie. :666.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » za jan 08, 2011 11:13 am

Hahaha, nee, maar de Cubs zijn wel desperate natuurlijk zo langzamerhand. En deze move is behoorlijk maf.

HIER een mooie analyse van de huidige stand van zaken bij de Cubs, met onder meer deze quote:
Prospects like the Cubs just traded away make, relatively speaking, almost no money at all. Since the Cubs profess to have almost no money at all, it seemed like a match made in heaven. What's more frustrating is that the Cubs just let go of, as Callis ranks them, their number 3, 4, 8, and 15 prospects in exchange for a player who fits into one of the Cubs' current strengths.

These weren't just players without contract liabilities, these were players who could play well.

Are the Cubs a stronger pitching team now? I don't know. Some people would say they definitely are, but I'm not convinced. If they are, I don't think it's by any great stretch. He's got postseason experience, which is great. But guess what, Matt: you won't be getting any more.
Somehow denken de Cubs dat het met Garza erbij eindelijk moet gaan lukken dit jaar. Ze zijn in ieder geval bereid om eer een aantal goeie prospects voor op te geven.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » za jan 08, 2011 2:20 pm

Zeux schreef:Hahaha, nee, maar de Cubs zijn wel desperate natuurlijk zo langzamerhand. En deze move is behoorlijk maf.

HIER een mooie analyse van de huidige stand van zaken bij de Cubs, met onder meer deze quote:
Prospects like the Cubs just traded away make, relatively speaking, almost no money at all. Since the Cubs profess to have almost no money at all, it seemed like a match made in heaven. What's more frustrating is that the Cubs just let go of, as Callis ranks them, their number 3, 4, 8, and 15 prospects in exchange for a player who fits into one of the Cubs' current strengths.

These weren't just players without contract liabilities, these were players who could play well.

Are the Cubs a stronger pitching team now? I don't know. Some people would say they definitely are, but I'm not convinced. If they are, I don't think it's by any great stretch. He's got postseason experience, which is great. But guess what, Matt: you won't be getting any more.
Somehow denken de Cubs dat het met Garza erbij eindelijk moet gaan lukken dit jaar. Ze zijn in ieder geval bereid om eer een aantal goeie prospects voor op te geven.
Volgens mij denken de Cubs dat al 100 jaar. :ajaxsmiley.gif: Geweldig ballpark waar ik graag kom maar winnen is niet iets waar ze goed in zijn. Zijn hun slugger kwijtgeraakt. :hypocrite.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » zo jan 09, 2011 8:18 pm

Hey IH, zegt de naam Haily de Palm jou iets? Hij zat van 2000-2003 in de organisatie van de Orioles. Hij is dit jaar de coach van mijn oudste zoon bij de junioren. Ik vind alleen wat 2008-stats bij ADO van hem. In zijn laatste jaar bij de Orioles kreeg hij schouderblessure, waardoor hij geen nieuw contract meer kreeg.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » ma jan 10, 2011 4:47 pm

Nee helemaal niets, nu kan dat best ik ken niet alle minor league spelers van de Orioles, was in ieder geval geen top prospect ander had ik hem wel gekend. Kijk eens in de baseballcube, komt hij daar niet in voor heb ik het vermoeden dat hij bij de Orioles uit Rotterdam vandaan komt :ajaxsmiley.gif: .
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » ma jan 10, 2011 6:28 pm

Mooie site, kende ik niet.

Hij staat er niet in... In zijn cv staat het wel. 2000-2003, op het eind dus geblesseerd geraakt en vervolgens naar curacao.

Van daaruit een paar jaar geleden naar hoofdklasse NL.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » di jan 11, 2011 7:26 pm

Dave Bush On Mets' Radar

By Ben Nicholson-Smith [January 11, 2011 at 12:22pm CST]
Dave Bush is among the starting pitchers on the Mets' radar, according to ESPN.com's Jerry Crasnick (on Twitter). As Crasnick notes, current Mets exec J.P. Ricciardi was the Blue Jays' GM when Toronto selected Bush in the second round of the 2002 draft.

The Rockies reportedly had interest in Bush earlier in the offseason, but the market for the right-hander has been remarkably quiet this winter.

Bush, 31, is a back-of-the-rotation starter who won't be mistaken for former teammates like C.C. Sabathia and Roy Halladay any time soon. But he notched 18 quality starts in 2010 and has averaged 28 starts and 168 innings per season since cracking the Blue Jays' rotation in 2005. He posted a 4.54 ERA with 5.5 K/9 and 3.4 BB/9 in 174 1/3 innings last year.

The Mets have added Bush's longtime teammate, Chris Capuano, and have also expressed interest in Jeff Francis and Chris Young as GM Sandy Alderson looks to add depth to his rotation.
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » wo jan 12, 2011 8:28 am

Je leest het zelf ook denk ik: back of the rotation. We hebben FRONT nodig!!! :1evil.gif:

Wat denk je, hoeveel procent van de votes zal Trevor Hoffman over vijf jaar krijgen in de HOF-stemming?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » wo jan 12, 2011 8:36 am

Overigens zijn de Mets al maanden bezig met Francis en Young. Het lijkt Young te gaan worden, omdat Francis te duur zal zijn. De Mets willen niet meer dan zo'n 2m uitgeven aan een starting pitcher...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » wo jan 12, 2011 5:17 pm

:biggrin.gif: 40 % aan salaris zat bij de A's op de DL in 2010.

In absolute getallen was bij de Mets het meeste 'salaris' geblesseerd (24,7 miljoen). Dat zal vorig jaar nog veeeeel hoger zijn geweest...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » wo jan 12, 2011 7:14 pm

Mets officially announce minor league deal with Taylor Tankersley
Joepie, dat zal de Phillies leren. :666.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » wo jan 12, 2011 7:57 pm

En Garde!
:eusa_pray.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » vr jan 14, 2011 8:20 am



Echt ze weten daar werkelijk niet meer wat ze met hun geld moeten doen nu ze Lee zijn misgelopen. Vijftien miljoen voor een setup man de komende 2 jaar die misschien in zijn derde jaar mag gaan closen. Het lukt ze niet om starters aan te trekken en nu heeft Pettitte ook aangegeven er geen zin meer in te hebben. Met alleen CC gaat het niet lukken, ach wat jammer nou het had geen fijnere organisatie kunnen treffen. :smallgrin.gif:

BTW, herinner me even hoe groot is het contract van die hopeloos falende Burnett ook alweer. :blub.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » vr jan 14, 2011 1:10 pm

Pettitte komt waarschijnlijk niet terug. En de Yanks moeten echt íéts in de starting rotation doen, dus die hebben nu Francis op de radar (pffffff). Wat daarmee gebeurt heeft weer invloed op hoeveel Young voor de Mets moet kosten.

Anyway, they're scraping the bottom of the barrel, zoals iemand op een van de blogs schreef.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » vr jan 14, 2011 2:09 pm

Ze zetten Joba weer in de rotatie, let maar op en dat was een echt succes in 2009. :drecul.gif:
YNWA

Plaats reactie