Wielrennen
Moderator: mods
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
Smeets hoort zichzelf altijd graag praten. Die man kan beter geen gasten meer uitnodigen en gewoon een monoloog houden. Nu zitten die gasten er voor spek en bonen bij.Thomas schreef:Ik gun iedereen z'n plezier met de Tour, Marijn -degenen die er nog plezier in kunnen hebben dan. Maar Smeets, met z'n hooghartige en denigrerende gedrag over voetbal, toch wel een stuk minder.Marijn schreef:Ja, lach er maar om. Ik baal er flink van.
Ik ben
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
maar voetske verplaats jezelf eens in de situatie van een menchov,boogeerd of dekker... Die fietsen zich ..... voor de gele trui. Je bent eigenlijk al moe maar schijnbaar heeft een "magische"werking als de gele trui binnen je ploeg zit en dat valt nu weg... Vandaag en morgen valt er geen eer meer te behalen. zaterdag tijdritVoetske schreef:Als de renners zelf uit de tour stappen zijn ze volgens mij al hun gewonnen prijzen geld kwijt ...

met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Ergens begrijp ik hem wel. Weg Tourzege, terwijl hij dacht dat hij er al was. Hij zal ongetwijfeld denken: die anderen gebruiken ook, ik ben de beste, ik ben bestolen.bryan schreef:Rasmussen heeft er vier gemist en zit te klagen dat hij oneerlijk is behandeld.
TelegraafRasmussen bekende; renners emotioneel
PAU - Raboploegleider De Rooij heeft Michael Rasmussen zelf met het nieuws over de leugens over zijn trainingsverblijfplaats geconfronteerd. "Rasmussen heeft direct bekend”, aldus woordvoerder Bergsma. "Vervolgens zijn Rasmussen en De Rooy naar het hotel gegaan. De renners wilden Rasmussen allemaal feliciteren. Rasmussen heeft toen alles eerlijk verteld. De renners werden vervolgens heel emotioneel.”
Rasmussen moet blij zijn dat hij nog leeft, haha.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Ja Joey. Jij klopt jezelf wel op de borst, maar je vergeet dat hij niet gepakt is op dopinggebruik. Hij heeft gelogen over zijn verblijfsplaats. Dat is stom (OD) en maakt je natuurlijk erg verdacht, maar dat wil niet zeggen dat hij ook schuldig is.joey schreef:Ergens begrijp ik hem wel. Weg Tourzege, terwijl hij dacht dat hij er al was. Hij zal ongetwijfeld denken: die anderen gebruiken ook, ik ben de beste, ik ben bestolen.bryan schreef:Rasmussen heeft er vier gemist en zit te klagen dat hij oneerlijk is behandeld.
Ik ben
Pffff.... Waarom liegt hij dan? Blijkbaar had hij ook geen afdoende verklaring voor zijn gedrag, anders had De Rooij hem wel in de Tour gehouden. Vergeet niet dat dit een enorme klap is voor iedereen die bij de Rabobank-ploeg betrokken is, ook voor De Rooij. De Tourzege lag voor het grijpen, die gooi je niet weg vanwege een paar geruchten.Jack Reynolds schreef:Ja Joey. Jij klopt jezelf wel op de borst, maar je vergeet dat hij niet gepakt is op dopinggebruik. Hij heeft gelogen over zijn verblijfsplaats. Dat is stom (OD) en maakt je natuurlijk erg verdacht, maar dat wil niet zeggen dat hij ook schuldig is.
-
Misschien is De Rooij ook wel gedwongen. Rasmussen had de schijn natuurlijk al tegen, en dit maakte het alleen maar erger. Hij was waarschijnlijk niet te behouden in de Tour. Dat zullen ze bij de Rabobank ook wel begrepen hebben.
En waarom heeft hij gelogen? Ik weet het niet. Misschien om gewoon rust te hebben. Misschien om zichzelf vol te spuiten. Dat is niet zo een, twee, drie te zeggen. Maar hem al schuldig achten is op dit moment voorbarig. Hij is niet ontslagen vanwege dopinggebruik. Anders had men dat echt wel naar buiten gebracht.
En waarom heeft hij gelogen? Ik weet het niet. Misschien om gewoon rust te hebben. Misschien om zichzelf vol te spuiten. Dat is niet zo een, twee, drie te zeggen. Maar hem al schuldig achten is op dit moment voorbarig. Hij is niet ontslagen vanwege dopinggebruik. Anders had men dat echt wel naar buiten gebracht.
Ik ben
Ik hou van een, zoveel moegelijk, Pure sport.De Gele trui had de Gele trui niet mogen dragen.Als je regels ontduikt, je volgooid met pillen en allerlei andere soorten troep met je naderhand niet piepen als je gepakt wordt of zoals in dit geval uit de toer gegooid wordt ... ook de ploeg niet.Vraag me trouwens af hoe de renners van de Raboploeg denken over de 22 dagen afwezigheid van Rasmussen, die lijken me ook niet achterlijk ...mattie schreef:maar voetske verplaats jezelf eens in de situatie van een menchov,boogeerd of dekker... Die fietsen zich ..... voor de gele trui. Je bent eigenlijk al moe maar schijnbaar heeft een "magische"werking als de gele trui binnen je ploeg zit en dat valt nu weg... Vandaag en morgen valt er geen eer meer te behalen. zaterdag tijdritVoetske schreef:Als de renners zelf uit de tour stappen zijn ze volgens mij al hun gewonnen prijzen geld kwijt ...
Boogerd is kwaad opmat dit z'n laatste tour is, ja en dan kan ik best begrijpen dat dat een tegenvaller is.Maar Boogerd moet zich niet roomser dan de paus voordoen ...
Laatst gewijzigd door 999 op do jul 26, 2007 12:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
Ik zeg toch ook niet dat het allemaal onterecht is. Maar mensen als Lucas en Joey (die normaal heel terughoudend zijn) hebben direct besloten dat hij dan ook schuldig is. Dat is natuurlijk niet zo.Voetske schreef:Hij heeft de REGELS overtreden.Niet 1, niet 2, maar meerdere keren.Eruit met die vent !!!, wat dan ook, te laat, is gebeurt ..
Ik ben
Er is maar 1 reden waarom je zo'n periode onvindbaar bent en waarom je liegt over je verblijfplaats. Dat is overigens wat anders dan voor een rechtbank staan, voor een rechter vind ik dat hij vrijgesproken zou moeten worden van dopinggebruik, omdat dat niet bewezen kan worden. Maar dat hij gebruikt heeft is wel waarschijnlijk, en voor de geloofwaardigheid van de sport is de beslissing vn de Rabobank de enige juiste.
I think I lost my fucking headache
Voor mij is ie ook schuldig.Als het allemaal niks uit maakt waarom doet Rasmussen dan niet wat ie moet doen ?.Jack Reynolds schreef:Ik zeg toch ook niet dat het allemaal onterecht is. Maar mensen als Lucas en Joey (die normaal heel terughoudend zijn) hebben direct besloten dat hij dan ook schuldig is. Dat is natuurlijk niet zo.Voetske schreef:Hij heeft de REGELS overtreden.Niet 1, niet 2, maar meerdere keren.Eruit met die vent !!!, wat dan ook, te laat, is gebeurt ..
Na vele leugens werd de Deen gisteravond ontmaskerd door het Deense televisiestation DR. Dit televisiestation bracht een interview met oud-wielrenner Davide Cassani. De Italiaan verklaarde dat hij op 14 juni Rasmussen aantrof op training in de Dolomieten. Dit terwijl de 33-jarige klimmer aan de UCI had opgegeven dat hij in Mexico verbleef. Toen hij met deze feiten door Rabobank geconfronteerd werd, kon Rasmussen niet anders dan het verhaal bekennen.
En niet omdat ie in alle rust wil trainen ....De ellende voor Rabobank begon op 29 juni toen Michael Rasmussen en de Rabobankwielerploeg een email van de UCI kregen. Hierin kreeg de Deen liefst vier waarschuwingen. Het ging om tweemaal het te laat opsturen van een verblijfsformulier en om twee gemiste out-of-competitions controles door het Deens anti-dopingagentschap ADD. Op 26 juni miste hij een controle in Italië. Op de té laat bij de UCI gearriveerde ‘where-about-informatie’ had Rasmussen echter aangegeven dat hij van 4 juni tot en 26 juni bij zijn schoonmoeder in Mexico verbleef.
Blij met de punten ...
TelegraafDe Rooij: Renners zijn niet te controleren
Directeur Theo de Rooij van de Rabobank wielerploegen zei dinsdag op de rustdag in de Ronde van Frankrijk dat hij altijd van zijn wielrenners weet waar ze uithangen. Een dag later bleek die bewering al achterhaald, toen Michael Rasmussen gelogen bleek te hebben over zijn verblijfsplaats. „Het valt niet te controleren”, zei De Rooij donderdag.
De directeur gaf tekst en uitleg in het hotel in Pau waar de ploeg verbleef. „Als een renner zegt dat hij in Mexico is, ga ik ervan uit dat dat klopt. Ik kan hem wel bellen, maar als hij zijn telefoon opneemt, zegt dat nog niets.” Rasmussen had tegen de UCI en zijn ploeg verklaard dat hij half juni in Mexico trainde. Hij bleek echter in de Dolomieten in Italië te zijn. „Michael heeft tegenover mij niet verklaard waarom hij de waarheid niet heeft gezegd”, aldus De Rooij.
De Rooij wil het vast niet weten.

-
Je weet niet wat Theo de Rooij vindt, lijkt mij? Volgens mij heeft hij duidelijk gezegd dat het niet met doping te maken had, maar dat zijn leugens onaanvaardbaar waren. Daarom is hij ontslagen.joey schreef:Ik kan zijn gedrag anders niet verklaren, Jack. En Theo de Rooij kan dat blijkbaar ook niet.
Of Theo de Rooij ook direct aan doping dacht is mij niet bekend.
Met alle respect, maar als hij niks heeft gedaan, dan is hij wel erg zwaar gestraft voor een simpele leugen. Zijn carriere is voorbij, zijn naam is besmeurd. Ik vind het een hele zware straf.Er is maar 1 reden waarom je zo'n periode onvindbaar bent en waarom je liegt over je verblijfplaats. Dat is overigens wat anders dan voor een rechtbank staan, voor een rechter vind ik dat hij vrijgesproken zou moeten worden van dopinggebruik, omdat dat niet bewezen kan worden. Maar dat hij gebruikt heeft is wel waarschijnlijk, en voor de geloofwaardigheid van de sport is de beslissing vn de Rabobank de enige juiste.
Ik kan me de beslissing van de ploeg goed voorstellen. Rasmussen zou nooit een geloofwaardige winnaar zijn geweest. En de naam van de ploeg stond op het spel. Want als hij in de toekomst toch gepakt zou worden, dan zijn de problemen voor de ploeg niet te overzien.
Ik ben
Ja, vast.Jack Reynolds schreef:Je weet niet wat Theo de Rooij vindt, lijkt mij? Volgens mij heeft hij duidelijk gezegd dat het niet met doping te maken had, maar dat zijn leugens onaanvaardbaar waren. Daarom is hij ontslagen.

De Rooij ontslaat renners die liegen over een slippertje, nou goed? Dit gaat om kapitalen, Jack. Om geld, prestige, de grootste klapper die de Rabobank-ploeg kon maken in de geschiedenis van de ploeg. De Rooij is tot gisteren pal achter Rasmussen blijven staan. Waarom draait hij als een blad aan een boom om?
Nog een keer mijn vraag dus: waarom zei Rasmussen niet gewoon dat hij in de Dolomieten was? En waarom geeft hij De Rooij geen verklaring voor zijn gedrag?