Wielrennen

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wielrennen

Bericht door peter » zo jul 10, 2011 5:18 pm

Het is een goed resultaat en de vooruitzichten zijn positief. Ik reageer alleen op Marillion die zegt dat hij geen tijdverlies heeft opgelopen. Dat is namelijk gewoon niet waar. Ik denk overigens dat er veel moet veranderen, want Gesink gaat geen top-10 rijden zo.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Wielrennen

Bericht door Marillion » zo jul 10, 2011 5:18 pm

Gezien de manier waarop hij gisteren aan de finish kwam vind ik die 8 seconden van vandaag niet zo spannend. Kijk, hij is gewoon nog steeds niet goed. Maar er zit ten opzichte van gisteren wel een stijgende lijn in. Gecombineerd met de overwinning van Sanchez liggen er weer aanknopingspunten om verder te verbeteren en nog wat resultaat te gaan boeken.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wielrennen

Bericht door peter » zo jul 10, 2011 5:24 pm

Hoogerland staat met veel pijn op het podium, terwijl hij tranen met tuiten huilt. Hopelijk heeft de NOS die beelden vanavond ook even voor het grote publiek.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Wielrennen

Bericht door Duke » zo jul 10, 2011 5:31 pm

Johnny is een held! Stelletje k*t-Fransen!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... hooge.html
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Wielrennen

Bericht door Oscarito » zo jul 10, 2011 5:46 pm

Sommige mensen moeten gewoon klagen om het klagen en in de wielrennerij is dat meestal tegen alles wat Rabobank is heb ik zo het vermoeden.
Gesink heeft het met uitzondering van het begin van de etappe vandaag uitstekend gedaan, dat hij die seconden verliest komt ook mede omdat hij niet zo explosief is.

Aan de andere kant, ja Ducrot en Dijkstra proberen alles net wat mooier te maken. Die van Tour de Jour zijn zo niet nog erger begreep ik. Als je goed commentaar wilt hebben bij het wielrennen kijk je ook naar Sporza. Zelfs een leek weet dat.

Zabski
Berichten: 109
Lid geworden op: za mar 26, 2011 5:24 pm

Re: Wielrennen

Bericht door Zabski » zo jul 10, 2011 5:50 pm

Wat een schande wat er met die jongen van Vacancesoleil gebeurde zeg, niet normaal... kon de pijn voor de TV voelen zo hard ging ie het prikkeldraad in, maar inderdaad, wat een held dat ie toch nog de finish haalde.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Wielrennen

Bericht door Jöhnk » zo jul 10, 2011 5:51 pm

@Oscarito: nou, dat valt soms ook vies tegen. Toen Vino LBL won.... :excited.gif:

Zowel het Nederlandse als het Vlaamse commentaar wordt ook met het jaar chauvinistischer.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Wielrennen

Bericht door Khraa » zo jul 10, 2011 5:53 pm

Ben aan het klussen en heb dus Sporza radio aan.

1. Betere muziek
2. De Belgen hebben volgens mij meer interesse in de Nederlandse renners dan andersom. Voor de etappe een interview met Gesink bijvoorbeeld.

Het nieuws in Belgie begon trouwens met het uitstappen van Van den Broeck. Mooi om te zien hoe het daar leeft.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Wielrennen

Bericht door Marillion » zo jul 10, 2011 5:56 pm

Het uitvallen van Van den Broeck is voor hem ook echt doodzonde. Die jongen was vreselijk goed in vorm. Had echt een topklassering kunnen behalen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wielrennen

Bericht door peter » zo jul 10, 2011 6:28 pm

Eens. Die jongen ging voor top-5 en misschien nog wel beter. Was in de vorm van zijn leven.

Volgende week gaat het beginnen. Het is echt nog koffiedik kijken wie er nu echt goed zijn. Ik verwacht ook nog veel van Sammie. Rijdt makkelijk mee.

Bij Sporza hebben ze gewoon meer verstand van wielrennen. Met alle respect voor Dijkstra en Ducrot, maar de echte kennis zit daar natuurlijk niet.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Wielrennen

Bericht door Duke » zo jul 10, 2011 6:51 pm

Afbeelding

:excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Wielrennen

Bericht door zeux » zo jul 10, 2011 6:55 pm

Peter schreef:Eens. Die jongen ging voor top-5 en misschien nog wel beter. Was in de vorm van zijn leven.

Volgende week gaat het beginnen. Het is echt nog koffiedik kijken wie er nu echt goed zijn. Ik verwacht ook nog veel van Sammie. Rijdt makkelijk mee.

Bij Sporza hebben ze gewoon meer verstand van wielrennen. Met alle respect voor Dijkstra en Ducrot, maar de echte kennis zit daar natuurlijk niet.
Nah, Ducrot wel, vind ik regelmatig zinvolle, interessante dingen zeggen. Dijkstra is een wauwelaar. Wat onverlet laat, dat die Belgen wel steevast heel goed commentaar geven.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Wielrennen

Bericht door zeux » zo jul 10, 2011 6:57 pm

En laten we hopen dat Johnny enigszins herstelt op de rustdag.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Wielrennen

Bericht door Duke » zo jul 10, 2011 8:36 pm

33 hechtingen. :confused.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Wielrennen

Bericht door Oscarito » zo jul 10, 2011 8:55 pm

Jöhnk schreef:@Oscarito: nou, dat valt soms ook vies tegen. Toen Vino LBL won.... :excited.gif:

Zowel het Nederlandse als het Vlaamse commentaar wordt ook met het jaar chauvinistischer.
Vino is dan ook geen Nederlander.
Khraa schreef:Ben aan het klussen en heb dus Sporza radio aan.

1. Betere muziek
2. De Belgen hebben volgens mij meer interesse in de Nederlandse renners dan andersom. Voor de etappe een interview met Gesink bijvoorbeeld.

Het nieuws in Belgie begon trouwens met het uitstappen van Van den Broeck. Mooi om te zien hoe het daar leeft.
Klopt, duizenden Nederlanders kijken via Sporza. Die geven naast de Belgen ook altijd de tussenstand van de Nederlanders door. Doen ze het hele jaar door, zijn ook echte wielerliefhebbers itt de Nederlanders die de Giro niet eens uitzonden.

En als we toch foto's gaan plaatsen moeten jullie hier eens kijken hoe zijn been eraan toe was na de val: http://www.cyclingnews.com/news/photos/ ... ce-stage-9
Edit: hier staat een nog betere foto: http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110710_089
Laatst gewijzigd door Oscarito op zo jul 10, 2011 9:45 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Wielrennen

Bericht door zeux » zo jul 10, 2011 9:02 pm

Duke schreef:33 hechtingen. :confused.gif:
En nog voor de bus met Cavendish binnenkomen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7919
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Wielrennen

Bericht door elliquido » zo jul 10, 2011 10:07 pm

hij heeft iig de ballen uit zijn broek gereden
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: Wielrennen

Bericht door SylvievdVaart » zo jul 10, 2011 10:41 pm

Uijteraard verschrikkelijk voor die jongen, maar wauw, wat een precisie! Rechte striemen op de bil. En die krassen op het been, allen licht gebogen. Stukjes bloed die al redelijk snel proberen op te harden. Een kleine blauwe plek die eigenlijk meer opvalt dan de rode striemen en het contrast wit-gebruind.

Dit is geen watje. Deze man houdt vol. Overmorgen gewoon weer rijden, niets aan de hand :biggthumpup.gif:

Afbeelding
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Wielrennen

Bericht door Jöhnk » zo jul 10, 2011 10:59 pm

Oscarito schreef:
Jöhnk schreef:@Oscarito: nou, dat valt soms ook vies tegen. Toen Vino LBL won.... :excited.gif:

Zowel het Nederlandse als het Vlaamse commentaar wordt ook met het jaar chauvinistischer.
Vino is dan ook geen Nederlander.
Ik bedoelde dat het commentaar op Sporza toen van behoorlijk laag niveau was. Zo laag is het op de NOS nog nooit geweest, in ieder geval.

Eigenlijk is het commentaar op het Belgische net sinds de intrede van Tom Boonen steeds slechter geworden. De idolisering van bepaalde renners werd sindsdien steeds heviger.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Wielrennen

Bericht door Duke » ma jul 11, 2011 9:11 am

Ik zag gisteravond beelden van een vechtpartij tussen twee renners (na de finish, volgens mij), weet iemand wie dat waren?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wielrennen

Bericht door peter » ma jul 11, 2011 9:16 am

Barredo en Rui Costa. Dat waren alleen beelden van vorig jaar. Kwamen voorbij omdat ze een jaar naar dato elkaar weer opzochten met een fles champagne.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23049
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door raymon » ma jul 11, 2011 9:32 am

Peter schreef:Barredo en Rui Costa. Dat waren alleen beelden van vorig jaar. Kwamen voorbij omdat ze een jaar naar dato elkaar weer opzochten met een fles champagne.
Om samen op te drinken of elkaar de hersens er mee in te slaan?? :smallgrin.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Wielrennen

Bericht door Duke » ma jul 11, 2011 9:35 am

Peter schreef:Barredo en Rui Costa. Dat waren alleen beelden van vorig jaar. Kwamen voorbij omdat ze een jaar naar dato elkaar weer opzochten met een fles champagne.
Bedankt. Ik was m'n tanden aan het poetsen, dus ik kon niet verstaan waar het over ging.

Kijken jullie trouwens wel eens naar de Avondetappe of de Tour du Jour? Thijs Zonneveld is echt een ontdekking. :biggthumpup.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wielrennen

Bericht door peter » ma jul 11, 2011 9:58 am

Tour du Jour vind ik echt pauper. Stelletje proleten. :blush.gif:

Avondetappe is altijd wel aardig, al ben ik helemaal niet zo'n fan van Thijs Zonneveld. Maakt op mij continue een vrij zure indruk.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Wielrennen

Bericht door Duke » ma jul 11, 2011 10:02 am

Zuur? Mmm, dat herken ik juist helemaal niet.

Wat betreft Tour du Jour ben ik het wel met je eens, af en toe kijk ik een stukje, maar nooit lang.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie