Darten

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11940
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » za jan 03, 2004 10:33 am

Een nachtbraakmaatje missen? Nee hoor! :hypocrite:

Kwam stom toevallig weer een van die typisch vrouwelijke taktiekjes tegen. Kon het niet laten om er even op te reageren. Dus met verhoging van het prijzengeld houden jullie het wel langer dan best of three vol? Waar is dat 'mooie' kontje van Bambi dan? Hoe komt ze trouwens aan die bijnaam? 'Dom blondje' oké, maar Bambi? :twisted:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34414
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za jan 03, 2004 10:52 am

ben ik ff kwijt hoe ze aan de bijnaam kwam.. :blush: maare...ze is iig wel Ajacied zag ik net op haar site..
Afbeelding

Mieke de Boer (3) (Neth)
Bijnaam: Bambie
Geboren: 11/01/1980 te Maastricht
Huwlijkse staat: Vrijgezel
Darts: 24 gram tungsten, Dennis Priestly
Favoriete voetbalclub: Ajax
Favoriete eten: Italiaans
Favoriete muziek: Pop, R&B
Hobbies: Winkelen



Dartster Mieke de Boer is in januari 2003 de jongste deelneemster aan de Embassy ooit. Tijdens het tournooi liet ze een grote indruk achter. Ze bereikte de halve finale. Kenners voorspellen haar een grote toekomst.

Mieke heeft als 4-jarig meisje al de eerste pijltjes in haar handen. Het darten zit bij haar in de familie. Haar tante beoefent de sport vol overgave, en ook haar moeder is geen onbetuigd speelster.

Vanaf haar 8ste speelt Mieke in toernooiverband. Zeer zeker niet zonder succes. Vanaf haar 10e tot haar 16e is ze onafgebroken Nederlands ranking kampioene geweest.

Het duurt dan ook niet lang voordat Mieke de Boer internationale toernooien begint te spelen. Ze bleef niet onopgemerkt. Ook internationaal wist Mieke steeds de halve- of finale te halen.

In 2002 won zij de World Darts Trophy. Nederland is weer een groot darttalent rijker!

Mieke de Boer is een spontane verschijning. Zij is in te zetten voor dartworkshops, openingen etc.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11940
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » za jan 03, 2004 10:57 am

Kijk, een Ajax-fan! Now we're talking! Altijd al gezegd: prima meid die Mieke! :cheer:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34414
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za jan 03, 2004 5:05 pm

LAKESIDE FRIMLEY GREEN
***************************************
Heren,eerste ronde,zaterdag:
Robert Wagner,Noo 3 CO STOMPÉ 2
Bob Taylor (Sch) - Paul Hogan (Eng) -
R.V.BARNEVELD (1) - Peter Hunt (NZl) -
John Walton,Eng,1 - Tony Eccles (Eng) -
Br.Derbyshire,Eng - Andy Fordham,Eng -
Tony West (Eng,5) - Mick Reed (Eng) -
Zondag:
VINCENT V.D.VOORT - Steph.Bunting,Eng -
Maandag:
ALBERTINO ESSERS - Steve Duke (Aus) -
Mervyn King,Eng,3 - RICK HOFSTRA -

Dames,kwartfinales,zaterdag:
KARIN KRAPPEN (4) - Anne Kirk (Sch) -
Zondag:
FR.HOENSELAAR (2) - MIEKE DE BOER -
over en uit voor Co..en Barnie staat nu te gooien..

edit:
laatste nieuws: ;-) Barnie gaat eenvoudig door...3-0 en dinsdag meer...

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » za jan 03, 2004 6:31 pm

Mieke heeft de bijnaam Bambi gekregen van Martin Fitzmorris (de man die elke wedstrijd aankondigt, voor degene die niet zo bekend zijn met het darten).

Volgens mij om haar ogen, maar zeker weten doe ik het niet :blush: .
Laatst gewijzigd door Frank op za jan 03, 2004 8:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » za jan 03, 2004 6:31 pm

Tjonge, wat is die Stompe mentaal slecht zeg! Ongelooflijk knullig hoe hij dit weggeeft, maar hetzelfde gad gegolden boor Wagner wanneer die niet had gewonnen. Was echt een rare partij, maar Stompe zal binnekort wel weer de tram op kunnen zoeken ;)

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11911
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door Sandro » za jan 03, 2004 9:21 pm

Die bijnamen slaan wel vaker nergens op, alhoewel ik "The Matchstick" wel heel toepasselijk vind :D Ik wist dat Co mentaal zwak was, maar deze wedstrijd was wel heel erg typerend voor hem :sad:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13785
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » zo jan 04, 2004 5:59 pm

Die Co wordt de laatste jaren een soort 'PSV in de CL' verhaal. Op zich natuurlijk wel goed voor de dartsport, want nu denken mensen thuis: dat kan ik ook! ;)

Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Berichten: 3074
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 12:39 pm
Locatie: NL

Bericht door Dirk Scheringa » zo jan 04, 2004 6:24 pm

Gisteravond werd gewoon op twee verschillende Nederlandse commerciële zenders tegelijkertijd pijltjes gooien uitgezonden, zonder twijfel een van de dieptepunten uit de Nederlandse TV-geschiedenis!
Winnaars kunnen niet tegen middelmaat

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » zo jan 04, 2004 6:53 pm

Ook Vincent van der Voort ligt er nu al uit, hij verloor van een 18 jarige debutant uit Engeland. Wat was die gozer oerlelijk en dik zeg, niet normaal.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11911
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door Sandro » zo jan 04, 2004 7:11 pm

Ik werd helemaal zenuwachtig en geïrriteerd van het kijken naar van der Voort. Die gozer gooit zo snel en slordig. :redcard:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » zo jan 04, 2004 7:42 pm

Ja, je vraagt je af of hij door die snelheid niet erg veel punten laat liggen. Maar misschien heeft hij dat tempo wel nodig, hij komt er nu in ieder geval niet meer vanaf denk. Maar zijn uitgooien was erg slecht, daar lag het meer aan denk ik, want zijn scores waren op wat uitzonderingen na best redelijk.

Siemen
Berichten: 1175
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 12:10 pm

Bericht door Siemen » zo jan 04, 2004 7:55 pm

Ik heb erg weinig met darten; het enige wat mij altijd opvalt als ik erlangs zap is dat die Stompé eerst drie schijnbewegingen maakt voordat-ie dat pijltje tegen het bord gooit.

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » zo jan 04, 2004 8:28 pm

Jammer dat Mieke ("Bambi") er al uitligt, heb ik haar niet eens kunnen zien spelen.... X'C

Ramona, weet jij toevallig het adres van die site van Mieke, en is het een beetje een leuke site verder??
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34414
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo jan 04, 2004 8:35 pm

ach..ligt ze eruit? heel jammer...

ff eigenschappen van plaatje gecheckt.. ;) vind site niet echt boeiend, kijk zelf maar....

http://www.miekebambiedeboer.nl

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11911
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door Sandro » zo jan 04, 2004 10:02 pm

Siemen schreef:Ik heb erg weinig met darten; het enige wat mij altijd opvalt als ik erlangs zap is dat die Stompé eerst drie schijnbewegingen maakt voordat-ie dat pijltje tegen het bord gooit.
Inderdaad, hij oefent drie keer voordat hij gooit en mist nog :D

Die Darryl Fitton is een goeie trouwens, ik denk dat die nog eens ver zou kunnen komen. Hangt ook af van z'n loting natuurlijk.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo jan 04, 2004 10:33 pm

Loting van Fitton:

In de tweede ronde tegen James Wade (die van Shaun Greatbatch won).
Daarna eventueel tegen de winnaar van de wedstrijd Fordham - West.

Daarna de eventuele halve finale tegen Barneveld/Hogan/Wagner/Walton

Niet overzichtelijk? :D

Op de site van de BDO http://www.bdodarts.com/2004em.htm staat het hele schema.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34414
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo jan 04, 2004 10:45 pm

schema is wel overzichtelijker ja... :D alleen zijn die te felle kleuren weer minder....

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11911
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door Sandro » zo jan 04, 2004 10:56 pm

Dan zou een halve finale erin kunnen zitten voor Fitton. Fantastische finale van het PDC World Championship nu op RTL5!
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo jan 04, 2004 10:56 pm

Ach, kwestie van wennen. Als je een paar jaar naar die site gaat, zie je die felheid niet meer.... :D

Wat betreft die PDO finale: ik had niet verwacht dat Painter het zolang vol zou houden. Overigens verwacht ik toch dat Taylor het (zij het nipt) gaat winnen.

Painter is trouwens het hele toernooi al ontzettend irritant bezig met het ontzettend vertragen van de wedstrijden en het steeds opnieuw terugstappen van hem. Zeer irritant....

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo jan 04, 2004 11:56 pm

En het is afgelopen. :D

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10287
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » ma jan 05, 2004 12:54 am

toch phillie weer die wint... maar wat een dramatische wedstrijd zeg... pfft phil gooide af en toe echt erbarmelijk slecht... begint ie dan toch over the hill te raken?

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11911
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door Sandro » ma jan 05, 2004 1:14 pm

Painter is trouwens het hele toernooi al ontzettend irritant bezig met het ontzettend vertragen van de wedstrijden en het steeds opnieuw terugstappen van hem. Zeer irritant....
Hij doet dat denk ik niet om het spel te vertragen, maar om zich te concentreren. Taylor heeft er geen last van, omdat die zelf ook zo traag als een slak gooit. Ik vond het juist mooi om te zien hoe Painter zich concentreerde, elke keer weer, 3 uur lang. Als Taylor aan het gooien was, keek hij alleen maar naar de grond en pepte zichzelf op als Taylor een lage score gooide. Ik vind Phil Taylor irritant, hij voelt zich echt DE man. Hij heeft zelfs "The Power" op zijn onderarm laten tatoeëren :pukey: Ik hoopte zo erg dat hij zou verliezen!
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 6806
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:32 am

Bericht door Eric » ma jan 05, 2004 1:31 pm

we hebben het hier nou toch over dat kroegspelletje waar je drie pijltjes per beurt op een bord gooit met in je ene hand een fijn glas chocomelk en in je andere hand een peukie?

toch?
There is no life I know to compare with pure imagination. Living there, you'll be free if you truly wish to be.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11911
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door Sandro » ma jan 05, 2004 1:41 pm

Eric schreef:we hebben het hier nou toch over dat kroegspelletje waar je drie pijltjes per beurt op een bord gooit met in je ene hand een fijn glas chocomelk en in je andere hand een peukie?

toch?
Ehmmm niet echt. Waar heb jij het over? Heb jij 3 handen?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Plaats reactie