WK Snooker

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11940
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: WK Snooker

Bericht door Zuidema » do apr 28, 2011 9:20 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Fok! Nu ligt Ronnie eruit!
Yep. Was ook wel te verwachten. Ronnie had al niet zo'n zin in dit WK en was duidelijk niet in topvorm. En als je dan ook nog Higgins treft. Niet bepaald een appeltje-eitje. Het viel me nog mee dat Ronnie zo lang gelijke tred wist te houden.

Goed, nu Trump tegen Ding Junhui en Williams tegen Higgins. Dus strakkies 1 "veteraan" tegen 1 "rookie" in de finale. Ik verwacht Higgins-Ding Junhui. En gezien de speciale druk van zo'n WK-finale heeft Higgins volgens mij dan toch de meeste kans op de titel.
Laatst gewijzigd door Zuidema op vr apr 29, 2011 10:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: WK Snooker

Bericht door Pride of Amsterdam » vr apr 29, 2011 9:43 am

Ik hoop op Williams. Zal niet makkelijk worden tegen Higgins, maar hij is na Ronnie mijn favoriet.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: WK Snooker

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr apr 29, 2011 10:09 am

Zuidema schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Fok! Nu ligt Ronnie eruit!
Yep. Was ook wel te verwachten. Ronnie had al niet zo'n zin in dit WK en was duidelijk niet in topvorm. En als je dan ook nog Higgings treft. Niet bepaald een appeltje-eitje. Het viel me nog mee dat Ronnie zo lang gelijke tred wist te houden.

Goed, nu Trump tegen Ding Junhui en Williams tegen Higgings. Dus strakkies 1 "veteraan" tegen 1 "rookie" in de finale. Ik verwacht Higgings-Ding Junhui. En gezien de speciale druk van zo'n WK-finale heeft Higgings volgens mij dan toch de meeste kans op de titel.
Ik vond Trump eerlijk gezegd in de eerste sessie van de halve finale een heerlijk ongedwongen indruk geven. Typisch een jonge hond. Mooi om te zien. Ik zie hem in de finale tegen Higgins komen, maar hoop (net als PoA) op Williams.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11940
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: WK Snooker

Bericht door Zuidema » vr apr 29, 2011 8:10 pm

Afbeelding

Hmmmmmm, wat kijkt mijn favoriete scheidsrechter (of is het scheidsrechtster?) Michaela Tabb vanavond weer heerlijk streng en arrogant rond bij de partij Ding-Trump. De make-up is opnieuw perfect aangebracht om een en ander goed te accentueren. Eveneens via het rücksichtlos strak achterovergekamde haar, samenkomend in een onverbiddelijke knot met toch nog een verrassend speels uitwaaierend staartje daaronder. Prachtig zoals ze elegant en autoritair om de tafel paradeert met haar voetjes in een perfecte kwart voor twee. En wat maakt ze de snookerballetjes weer stevig en kordaat schoon met haar witte handschoentjes. Hmmmmmm, heerlijk, heerlijk...
Laatst gewijzigd door Zuidema op za apr 30, 2011 7:51 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: WK Snooker

Bericht door SylvievdVaart » vr apr 29, 2011 8:19 pm

Ja, die heeft heel wat in haar mars in de slaapkamer, dat zie je zo! :bye.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11940
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: WK Snooker

Bericht door Zuidema » vr apr 29, 2011 8:22 pm

Wie heeft het over slaapkamers? Dat is uw associatie, niet de mijne.

LucaS
Berichten: 53587
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: WK Snooker

Bericht door LucaS » vr apr 29, 2011 8:24 pm

Streng en arrogant? Bent u niet in de war met heel erg scheel?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11940
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: WK Snooker

Bericht door Zuidema » vr apr 29, 2011 8:25 pm

Dat maakt het juist extra charmant!

LucaS
Berichten: 53587
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: WK Snooker

Bericht door LucaS » vr apr 29, 2011 8:34 pm

Kijkt ze naar die ballen, of probeert ze die puist op haar wang te spotten? :1evil.gif:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11940
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: WK Snooker

Bericht door Zuidema » vr apr 29, 2011 8:36 pm

Volgens mij wil ze die juist wegkijken. En ze doet toch zeer verdienstelijke pogingen om ons van die puist af te leiden?

Jonge hond Trump tegen android Ding, tussenstand 12-12. Morgen verder. Spannend, goed niveau ook. Kennelijk laten de jongeheren zich niet afleiden door mevrouw Tabb.

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: WK Snooker

Bericht door Pride of Amsterdam » zo mei 01, 2011 11:26 pm

Higgnins - Trump. Wat een finale zeg. Ongelofelijk spannend.

Eerste dag is voorbij, 7-10 voor Trump. Het is vooral genieten van Trump die bijna elke kans aangrijpt.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11940
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: WK Snooker

Bericht door Zuidema » ma mei 02, 2011 6:57 am

Zeker weten. Geweldig zoals Trump bezig is. Lijkt ook totaal geen last te hebben van finalezenuwen. Vermaakt zich prima daaro. Higgins ploegt en ploetert en heeft duidelijk de touch nog niet te pakken. Maar de finale is nog erg lang en Higgins is een bijter. En in de laatste 2 sessies van een WK-finale gebeuren altijd weer verbijsterende dingen. Het is nog niet gedaan.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: WK Snooker

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma mei 02, 2011 11:51 am

Zeker niet. Higgins maakte tegen Williams in de halve finale ook een achterstand van 3 frames goed. En voor Trump is het een heel nieuwe ervaring, zo'n WK-finale. Maar ik moet zeggen dat hij het beter doet dan ik had verwacht! :biggthumpup.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: WK Snooker

Bericht door Pride of Amsterdam » ma mei 02, 2011 2:13 pm

Hij doet het absoluut zeer goed. Je eerste finale in zo'n setting... ga er maar aan staan.

Ik vind het genieten. Higgins heeft nog niet zijn a-game gespeeld. Hoogste break van 63 over de eerste finaledag zegt eigenlijk al genoeg. Beiden maken zo nu en dan foutjes, maar dat komt ook omdat ze (en dan met name Trump) gewoon erg aanvallend spelen.

Ik denk (hoop) dat het een latertje gaat worden vanavond.
Op naar de vierde ster!

wimpey
Berichten: 51908
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: WK Snooker

Bericht door wimpey » ma mei 02, 2011 5:01 pm

Zuidema schreef: Hmmmmmm, wat kijkt mijn favoriete scheidsrechter (of is het scheidsrechtster?) Michaela Tabb vanavond weer heerlijk streng en arrogant rond bij de partij Ding-Trump.
She looks soooo dirty!

De enige reden om naar dat snooker te kijken!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11940
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: WK Snooker

Bericht door Zuidema » ma mei 02, 2011 7:13 pm

Mwah, er zijn meer redenen. Maar het doet me altijd weer goed als ze erbij is. Een verademing bij haar mannelijke collega's. Wat een stelletje doodgravers zijn dat, zeg. "Wilt u nog afscheid nemen van de overledene?" Of die ene Nederlandse referee Jan Verhaas, die zo sprekend lijkt op de butler uit de Adam's Family. "You ranggggg?" Brrrr.... Nee, dan 100 keer liever Michaela. Ook met puist.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

WK Snooker

Bericht door raymon » ma mei 02, 2011 10:11 pm

Higgins dus gewonnen en ik denk dat uiteindelijk de ervaring de doorslag heeft gegeven. Trump was toch af en toe net even te snel met potten en dat brak 'm op. Maar van Trump gaan we dus wel wat meer horen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11940
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: WK Snooker

Bericht door Zuidema » ma mei 02, 2011 10:21 pm

Dat lijkt mij ook. Trump heeft natuurlijk een prima WK gespeeld en heel veel van zijn enorme talent laten zien. De finale zelf vond ik in de laatste 2 sessies niet echt geweldig voor een WK. Van beide kanten waren er wel erg veel unforced errors en dat niet alleen door de zenuwen. Leuk voor Higgins, die 4e titel. Maar ik denk niet dat deze finale qua level erg zal beklijven in de historie.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40986
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: WK Snooker

Bericht door Marillion » ma mei 06, 2013 12:24 pm

Iemand die dit toernooi nog een beetje heeft gevolgd? De finale tussen Ronnie O'Sullivan en Barry Hawkins gaat vanavond verder met de stand 10-7 voor Ronnie the Rocket. Het niveau was gisteren erg hoog dus met een beetje geluk is het straks weer genieten.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: WK Snooker

Bericht door raymon » ma mei 06, 2013 12:40 pm

Marillion schreef:Iemand die dit toernooi nog een beetje heeft gevolgd? De finale tussen Ronnie O'Sullivan en Barry Hawkins gaat vanavond verder met de stand 10-7 voor Ronnie the Rocket. Het niveau was gisteren erg hoog dus met een beetje geluk is het straks weer genieten.
Heb stukjes gezien. Ronnie weer aardig op dreef.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40986
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: WK Snooker

Bericht door Marillion » ma mei 06, 2013 12:47 pm

Ja, hij speelt geweldig. Geregeld weer in een indrukwekkend hoog tempo en goed op de belangrijke momenten. Overigens doet Hawkins het ook prima. Het is echt een mooie wedstrijd.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: WK Snooker

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma mei 06, 2013 4:45 pm

Ik begreep dat Ronnie nu echt wil stoppen. Zou eeuwig zonde zijn met zijn talent. Na Jimmy White mijn favoriete speler aller tijden!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23221
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: WK Snooker

Bericht door Cruijff » ma mei 06, 2013 5:22 pm

Denkend aan Ronnie "The Rocket" moet ik toch altijd aan deze 147 Break denken.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40986
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: WK Snooker

Bericht door Marillion » ma mei 06, 2013 7:27 pm

Prachtig ja, de snelheid waarmee hij speelt is echt ongekend. Inmiddels weer bezig met de tussenstand 15-11 voor O'Sullivan. Live op de BBC!
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40986
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: WK Snooker

Bericht door Marillion » ma mei 06, 2013 8:42 pm

En hij is binnen voor O'Sullivan met 17-12. Na afloop wist hij nog niet of hij terug zou komen. Blijft dus nog even spannend!
Nil volentibus arduum

Plaats reactie