NFL

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 08, 2021 2:05 pm

Ferry schreef:
ma feb 08, 2021 1:57 pm
Dat gevoel dat die refs wel erg makkelijk tegen de Chiefs floten had ik ook wel. Maar ik geloof niet dat het uiteindelijk verschil had gemaakt. Bucs waren gewoon beter gisteren. Mahomes probeerde nog wat, en het is indrukwekkend hoe hij zich nog een paar keer vrij liep onder grote druk, maar het team kon gisteren de druk niet aan, zo leek het althans. Een paar keer relatief eenvoudige ballen niet vangen enzo, ze kwamen echt geen moment in de wedstrijd.

En het internet is weer een serie memes rijker, met die gast van The Weeknd" die door dat doolhof liep. :-)
Dat denk ik ook, dat de Bucs uiteindelijk beter waren. Maar die serie beslissingen aan het einde van de tweede helft gooide de boel ook op slot. Haalde de lucht uit de wedstrijd. Team kon daar niet van herstellen, waardoor 'catch up' iets wanhopigs kreeg. Terwijl de Chiefs hebben bewezen dat een achterstand hun niet per se intimideert.

Die 'maze' gaan we nog vaak tegenkomen. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: NFL

Bericht door Marillion » ma feb 08, 2021 2:36 pm

Vandaag lekker uitgeslapen gekeken. Over de wedstrijd is niet veel meer te zeggen. Buccaneers gewoon véél beter als team. Defensie stond als een huis en ze maakten aanvallend hun kansen gewoon af. Dik verdiende zege en de cijfers van Brady en Gronkowski worden zo wel erg indrukwekkend. :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: NFL

Bericht door elliquido » ma jan 10, 2022 1:19 am

49'rs paaken de strohalm , nu ot :ajaxsmiley.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 16, 2022 9:24 pm

Buccaneers crush the Eagles. Brady lijkt nog steeds in topvorm.
Vannacht lieten de Bills al niets heel van de Patriots.

Raiders-Bengals was een leuke pot. Tot de laatste seconde spannend.

Over een uurtje 49ers-Cowboys.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » zo jan 16, 2022 11:17 pm

Dikke overwinning van de Bucs was wel verwacht. Was ook niet veel aan om naar te kijken. Brady inderdaad weer in bloedvorm als het erom gaat. Wat een fenomeen is dat.

De 49ers begonnen goed! Iedere drive een 1st down. Ik zal niet de hele game kunnen zien, maar hoop dat de 49ers 'm winnen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 16, 2022 11:19 pm

Ferry schreef:
zo jan 16, 2022 11:17 pm

De 49ers begonnen goed! Iedere drive een 1st down. Ik zal niet de hele game kunnen zien, maar hoop dat de 49ers 'm winnen.
Die kant gaat het wel op. Cowboys bakken er nog niks van, met veel domme penalties.

Elliott heeft al het hele seizoen niet de vorm van vorig jaar...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 16, 2022 11:25 pm

En als SF dit soort spectaculaire 3rd downs blijft maken, wordt het helemaal lastig voor Dalles. Zeker met Gould achter de hand, die 50+ yard kicks er in kan schoppen (en schopt).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » zo jan 16, 2022 11:40 pm

TD voor de Cowboys. Cowboys zijn wel vaker slap begonnen, dit wordt nog leuk. Jammer dat ik 'm niet helemaal kan zien, vaak is het 4e quarter het spannendst. (hoe vaak ik wel niet naar bed ben gegaan, denkend dat de wedstrijd gespeeld was, en dan de volgende morgen moest lezen dat de andere partij nog gewonnen had :-)

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 16, 2022 11:48 pm

Ferry schreef:
zo jan 16, 2022 11:40 pm
TD voor de Cowboys. Cowboys zijn wel vaker slap begonnen, dit wordt nog leuk. Jammer dat ik 'm niet helemaal kan zien, vaak is het 4e quarter het spannendst. (hoe vaak ik wel niet naar bed ben gegaan, denkend dat de wedstrijd gespeeld was, en dan de volgende morgen moest lezen dat de andere partij nog gewonnen had :-)
Keurige TD, kijken of dat ze 'los' maakt.

Ik ga er wel van uit dat ik het einde van het vierde kwart haal. :-)

Jammer dat de Chiefs vannacht spelen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » zo jan 16, 2022 11:57 pm

Zeux schreef:
zo jan 16, 2022 11:48 pm
Jammer dat de Chiefs vannacht spelen.
Ja, balen inderdaad. Roethlisberger's laatste kunstje, en de Chiefs zijn niet zo onaantastbaar als ze vorig jaar waren. Leuke pot, ook. Nou ja, daar vinden we dan morgen de highlights wel weer van.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 16, 2022 11:59 pm

Ferry schreef:
zo jan 16, 2022 11:57 pm
Zeux schreef:
zo jan 16, 2022 11:48 pm
Jammer dat de Chiefs vannacht spelen.
Ja, balen inderdaad. Roethlisberger's laatste kunstje, en de Chiefs zijn niet zo onaantastbaar als ze vorig jaar waren. Leuke pot, ook. Nou ja, daar vinden we dan morgen de highlights wel weer van.
Ik heb GamePass, dus ga voor de 40 minuut samenvatting.

Gemiste kans van de Cowboys.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 17, 2022 12:19 am

Die penalties van Dallas. Pffff.
Nou, ze worden voor nu gered door domme penalty SF.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma jan 17, 2022 2:23 pm

Zo zeg, dat was nog spannend op het eind! Ik heb het in bed nog liggen kijken, kon niet slapen. :smallgrin.gif:
Ik vroeg me af wat die scheids op het eind nou aan het doen was, by die laatste play van de Cowboys. Blijkt dat de scheids de bal neer moet leggen of aan moet raken?

Zag ook dat de Chiefs ruim gewonnen hebben toen ze het eenmaal op stoom kwamen in het 2e Quarter. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 17, 2022 2:42 pm

Ferry schreef:
ma jan 17, 2022 2:23 pm
Zo zeg, dat was nog spannend op het eind! Ik heb het in bed nog liggen kijken, kon niet slapen. :smallgrin.gif:
Ik vroeg me af wat die scheids op het eind nou aan het doen was, by die laatste play van de Cowboys. Blijkt dat de scheids de bal neer moet leggen of aan moet raken?
Ja, dat begreep ik ook, dat de scheids de bal moet 'plaatsen'. Was dus een fout van Dak, die m effe snel aan zijn center dacht te geven. :neutral.gif: Scheids plaatste de bal ook stukje naar achteren, dus daar hadden ze al gesmokkeld. En die scheids moest zich door twee beren wurmen om bij de bal te komen. Eigen schuld dus. Meer dan een wanhopige Hail Mary zat er toch niet in. :-)

(over 'Hail Mary' gesproken: ik begreep dat dit het enige is dat Brady in zijn lange carrière vol records nog nooit heeft gegooid)

Chiefs mogen thuis tegen de Bills. Leuk affiche. Moet nog maar zien of ze dit overleven. Allen lijkt in bloedvorm.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: NFL

Bericht door elliquido » di jan 18, 2022 12:21 am

Zeux schreef:
ma jan 17, 2022 2:42 pm
Ferry schreef:
ma jan 17, 2022 2:23 pm
Zo zeg, dat was nog spannend op het eind! Ik heb het in bed nog liggen kijken, kon niet slapen. :smallgrin.gif:
Ik vroeg me af wat die scheids op het eind nou aan het doen was, by die laatste play van de Cowboys. Blijkt dat de scheids de bal neer moet leggen of aan moet raken?
Ja, dat begreep ik ook, dat de scheids de bal moet 'plaatsen'. Was dus een fout van Dak, die m effe snel aan zijn center dacht te geven. :neutral.gif: Scheids plaatste de bal ook stukje naar achteren, dus daar hadden ze al gesmokkeld. En die scheids moest zich door twee beren wurmen om bij de bal te komen. Eigen schuld dus. Meer dan een wanhopige Hail Mary zat er toch niet in. :-)

(over 'Hail Mary' gesproken: ik begreep dat dit het enige is dat Brady in zijn lange carrière vol records nog nooit heeft gegooid)

Chiefs mogen thuis tegen de Bills. Leuk affiche. Moet nog maar zien of ze dit overleven. Allen lijkt in bloedvorm.

Bizar einde , begreep er niets van, maar blijkbaar moet de ref hem leggen.. zag er heel raar uit.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

NFL

Bericht door zeux » di jan 18, 2022 9:11 am

Wow, Cardinals waren nergens vannacht tegen de Rams...

Stats niet gezien, maar als ze 20 yards hebben veroverd in de eerste helft dan lijkt mij dat al veel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » di jan 18, 2022 10:10 am

Cardinals echt afgedroogd. 40 yards in de 1e helft; -3 in the 1st quarter, 43 in the 2nd. :-)

Ik weet dat LA in Arizona speelde vannacht, maar dat stadion in LA ziet er trouwens wel mooi uit, he? Zou ik weleens een kijkje willen gaan nemen. De Super Bowl wordt er geloof ik ook gehouden dit jaar.
Afbeelding

Er zijn twee wedstrijden op een beetje normaal tijdstip komend weekend: Titans vs Bengals op zaterdag 22.30 uur, en Bucs vs Rams op zondag 21.00 uur. (Uurtje eerder voor mij in Ierland :-)

Packers vs 49ers de nacht van zaterdag op zondag 2.15. Denk niet dat ik daarvoor opblijf. Ik ga wel kijken hoeveel ik van Chiefs vs Bills kan zien op zondagnacht. 00.30 uur. Dat moet een mooie pot worden.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » di jan 18, 2022 1:41 pm

Ferry schreef:
di jan 18, 2022 10:10 am
Cardinals echt afgedroogd. 40 yards in de 1e helft; -3 in the 1st quarter, 43 in the 2nd. :-)

Ik weet dat LA in Arizona speelde vannacht, maar dat stadion in LA ziet er trouwens wel mooi uit, he? Zou ik weleens een kijkje willen gaan nemen. De Super Bowl wordt er geloof ik ook gehouden dit jaar.
Afbeelding
Dit is wel compu-beeld, dus extra slick.

Nieuw stadium, dus hebben ze weer verder kunnen uitwerken. Die panoramische videoband ziet er cool uit.

40 yards dus in de eerste helft van de Cardinals. Heb het vanochtend in de 40-minuten samenvatting gezien. Wat een treurige machteloosheid...

Bills-Chiefs ga ik wel proberen te kijken. Dan maar wat minder slaap...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » za jan 22, 2022 11:31 pm

Derrick Henry is back. :-)

En Titans waren al sterk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: NFL

Bericht door Jinne » zo jan 23, 2022 12:21 am

Dat LA stadion wordt wel gedeeld zie ik en is in 2028 Olympisch stadion. Vond het al wat groots voor 1 clubje met soms maar 8 thuispotjes. Is zo'n videoband iets van de laatste jaren? Zag hem ook bij stadion in Atlanta.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 23, 2022 12:31 am

Jinne schreef:
zo jan 23, 2022 12:21 am
Dat LA stadion wordt wel gedeeld zie ik en is in 2028 Olympisch stadion. Vond het al wat groots voor 1 clubje met soms maar 8 thuispotjes. Is zo'n videoband iets van de laatste jaren? Zag hem ook bij stadion in Atlanta.
Nieuwe generatie stadions misschien (die screens worden steeds goedkoper), al zie ik dat de Raiders niet zo'n band hebben bij hun nieuwe stadion in Las Vegas.

LA is blijkbaar duurste stadion: $ 5.000.000.000. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 23, 2022 12:33 am

Ondertussen bij de wedstrijd wordt een majesteuze run van D'Onta Foreman teniet gedaan door Tannehill die een interception gooit.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 23, 2022 12:54 am

Level. Het komt aan op het vierde kwart. Dit geeft de Titans wel de edge denk ik.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » zo jan 23, 2022 1:31 pm

Bengals en 49ers door! Ik had geen voorkeur bij Bengels v Titans, maar vind het wel lekker dat die anti-vaxxer eruit gegooid is. :-) En echt onverwacht.
Vanavond Rams v Bucs op een normaal tijdstip, ook wel prettig. En nog een stukje kijken van de Chiefs. Maar eerst Ajax :ajaxscarf.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33273
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 23, 2022 1:41 pm

Ferry schreef:
zo jan 23, 2022 1:31 pm
Bengals en 49ers door! Ik had geen voorkeur bij Bengels v Titans, maar vind het wel lekker dat die anti-vaxxer eruit gegooid is. :-) En echt onverwacht.
Vanavond Rams v Bucs op een normaal tijdstip, ook wel prettig. En nog een stukje kijken van de Chiefs. Maar eerst Ajax :ajaxscarf.gif:
Heb ze beiden helemaal gezien. Ik was wel voor de Bengals. En och, och, twee geblokte kicks hebben de Packers genekt. Bij -11 (feels like -17...) en de tweede helft een halve blizzard. Had het niet verwacht, want Green Bay begon sterk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie