NFL

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 22, 2018 12:02 am

Wow, what a defensive play...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3087
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma jan 22, 2018 12:03 am

Stomme "2 minute warning". :1evil.gif:

Ok, bal nu weer voor de Patriots. Nu is het wel over lijkt me. Nog 3 timeouts ook.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 22, 2018 12:07 am

Patriots naar Super Bowl.

Ongelooflijk. Jaguars running out of steam in het vierde kwart.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3087
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma jan 22, 2018 12:07 am

That's a wrap. Knappe pot toch weer van Brady en team. Zeker nadat Gronk uitviel.

Nou mogen de Vikings het laten zien, en dan op naar een mooie Superbowl. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 22, 2018 12:09 am

Ik ga wel beginnen aan Vikings-Eagels.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3087
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma jan 22, 2018 12:13 am

Ik niet, want ik weet dat ik dan niet meer naar bed ga :-) Moet morgen op tijd op. Gaat een hoop tijd in dat gewerk zitten. ;-)

Veel plezier, hoop dat het een mooie game is.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NFL

Bericht door InnerHarbour » ma jan 22, 2018 8:48 am

Ferry schreef:Ik niet, want ik weet dat ik dan niet meer naar bed ga :-) Moet morgen op tijd op. Gaat een hoop tijd in dat gewerk zitten. ;-)

Veel plezier, hoop dat het een mooie game is.
Dat jij, die de echte sport om de hoek heeft, naar die opgeblazen, volgepompte anabooljes met volledige bepakking gaat zitten kijken. :confused.gif: Ik ben in NYC een keer bij de Jets geweest, gewoon om eens te zien of het live wel ergens over ging. Boringgggggggggggggg. Ik heb 4 maal een kwartier naar de fijne dames van de flightcrew, zoals de cheerleaders daar genoemd worden, zitten kijken. :hypocrite.gif:

Nu ja ik las vanmorgen dat de SB binnenkort is en je weet wat daarvan het beste is nietwaar, only 2 week before pitchers and catchers report al ben ik bang dat mijn Orioles er helemaal niets van gaan bakken dit jaar. :biggrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3087
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma jan 22, 2018 10:06 am

Ach, ieder zijn meug. Het een sluit het ander niet uit, ik kijk ook uit naar het begin van het 6 nations rugby toernooi.
Ik kan weer niet warm lopen voor baseball. Ben een keer bij de Braves wezen kijken, en vond het wel leuk om er een keer geweest te zijn: nachos uit een helm te hebben gegeten, drinking a Bud, the full experience. (Ja, ik weet dat Bud niet te zuipen is, maar er zit zo weinig smaak aan dat het ook niet vies kan zijn. ;-) Maar als ik het op tv zie blijf ik er niet naar kijken.

Als je de regeltjes een beetje weet van American Football en de spelers en geschiedenis een beetje leert kennen, dan is het hartstikke leuk om te volgen.

Zie dat de Vikings een pak slaag hebben gehad, jammer. Nou mogen de Eagles het laten zien in de SB, maar ze zullen de absolute underdog zijn.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 22, 2018 11:01 am

Ferry schreef: Als je de regeltjes een beetje weet van American Football en de spelers en geschiedenis een beetje leert kennen, dan is het hartstikke leuk om te volgen.
IH was er 'vroeger' ook gewoon fan van hoor. Kun je gewoon in dit topic terugvinden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NFL

Bericht door InnerHarbour » ma jan 22, 2018 11:55 am

Ferry schreef:(Ja, ik weet dat Bud niet te zuipen is, maar er zit zo weinig smaak aan dat het ook niet vies kan zijn. ;-)
:smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 28, 2018 10:56 pm

De All Star Game bij Baseball is al een overbodig potje waar ik niet voor op sta om het te kijken, maar bij de NFL is het echt te erg. Wat een zaadgame is dat toch. Niemand tackled echt, niemand doet wezenlijk moeite een fatsoenlijke route te lopen. Echt geen zak aan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40878
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: NFL

Bericht door Marillion » zo jan 28, 2018 11:02 pm

Ik snap niet waarom die all star games uberhaupt populair zijn. Sport is toch alleen leuk als het ergens om gaat?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3087
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » zo jan 28, 2018 11:07 pm

Had er ook geen trek in. Zap net en zie dat ze in het 4e quarter zitten. Maar het kan me niet echt boeien.

Over naar het darts maar weer. :-)

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 28, 2018 11:09 pm

Marillion schreef:Ik snap niet waarom die all star games uberhaupt populair zijn. Sport is toch alleen leuk als het ergens om gaat?
Dat hebben ze een paar jaar geprobeerd in baseball: winnende league kreeg thuisvoordeel in de World Series, maar daar zijn ze toch weer van af gestapt.

Het is Amerikaans. Marketeers-speeltje. Helden creëren. Ruimte voor allerlei opgepompte retoriek over kameraadschap en 'spirit' en zo. Ik heb d'r niets mee.

Bij de HOF-verkiezing wordt het ook altijd genoemd: zoveel keer All Star. Begrijp ik niets van. Het is een populariteitspoll, waarbij zeker de laatste jaren fans eindeloos kunnen stemmen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23011
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: NFL

Bericht door raymon » ma jan 29, 2018 11:03 am

Ferry schreef:Had er ook geen trek in. Zap net en zie dat ze in het 4e quarter zitten. Maar het kan me niet echt boeien.

Over naar het darts maar weer. :-)
Die wedstrijd wordt gespeeld voor de Superbowl?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3087
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma jan 29, 2018 1:31 pm

Ja, de Pro Bowl wordt sinds 2010 het weekend voor de Super Bowl gehouden. (super bowl is a.s zondag, 4 februari. ) Dus alleen de Super Bowl nog, en dan zit het American Football seizoen er weer op tot ergens in augustus/september.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23011
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: NFL

Bericht door raymon » ma jan 29, 2018 2:58 pm

Alsof de spelers die nog moeten spelen voor de SB er vol in gaan??
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3087
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma jan 29, 2018 3:05 pm

Spelers die de Super Bowl spelen worden vervangen:
"Players whose teams advanced to the Super Bowl will not play in the Pro Bowl, and they are replaced by alternate players."

Die zouden er anders inderdaad niet vol in gaan. Maar volgens mij is het sowieso allemaal een stapje minder, in die Pro Bowl.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 29, 2018 4:18 pm

Ferry schreef:Spelers die de Super Bowl spelen worden vervangen:
"Players whose teams advanced to the Super Bowl will not play in the Pro Bowl, and they are replaced by alternate players."

Die zouden er anders inderdaad niet vol in gaan. Maar volgens mij is het sowieso allemaal een stapje minder, in die Pro Bowl.
Ik zag hoe een running back gewoon door kon lopen (min of meer). Duidelijk niet voor het echie. Not my cup of tea.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23011
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: NFL

Bericht door raymon » ma jan 29, 2018 7:22 pm

Dus je hebt pro bowl zonder de spelers van de 2 beste teams. Ik laat het even op me inwerken :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 05, 2018 12:01 am

Owkeeeeeee! Forget the round ball, enter the egg. Superbowl-time! Half an hour to kick off.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 05, 2018 12:34 am

Enter Dressman
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23011
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: NFL

Bericht door raymon » ma feb 05, 2018 1:41 am

Fijne wedstrijd vooralsnog.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 05, 2018 1:43 am

Helaas voor de Patriots wel Cooks uit de wedstrijd geramd met een helmet-to-helmet van Jenkins.

Patriots sloppy.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 05, 2018 1:44 am

En prompt interception. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie