NFL

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: NFL

Bericht door Marillion » ma feb 03, 2020 10:39 am

Ferry schreef:
ma feb 03, 2020 10:37 am
Ik zat eraan te denken om naar bed te gaan toen de 49ers 10 punten voor stonden in de 4th Quarter met nog 9 of 10 minuten te gaan. Die laatste 10 minuten kunnen heel lang duren in Football. Toch maar even blijven kijken, gelukkig. Mahomes is echt een baas man. Wat een gast.
Dat is wel echt verschrikkelijk hè? Het zal misschien wat minder vervelend zijn als het niet midden in de nacht is maar daar zouden ze toch eens iets op moeten verzinnen. Weinig kans waarschijnlijk want het geeft ruimte voor reclames.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 03, 2020 2:37 pm

Ferry schreef:Ik zat eraan te denken om naar bed te gaan toen de 49ers 10 punten voor stonden in de 4th Quarter met nog 9 of 10 minuten te gaan. Die laatste 10 minuten kunnen heel lang duren in Football. Toch maar even blijven kijken, gelukkig. Mahomes is echt een baas man. Wat een gast.
Voor zo’n speler kijk je dit spelletje.

Die rungame van 49ers was een paar keer wel rete-effectief. Dat ze in een paar minuten dwars door de defensie liepen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: NFL

Bericht door wimpey » ma feb 03, 2020 2:49 pm

Dit is leuk!

https://www.dailymail.co.uk/sport/nfl/a ... chool.html

Ideale schoonzoon. AR zal fan zijn. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma feb 03, 2020 3:06 pm

Marillion schreef:
ma feb 03, 2020 10:39 am
Dat is wel echt verschrikkelijk hè? Het zal misschien wat minder vervelend zijn als het niet midden in de nacht is maar daar zouden ze toch eens iets op moeten verzinnen. Weinig kans waarschijnlijk want het geeft ruimte voor reclames.
Ja, alles voor de commercials inderdaad. Zoals de "2-minute warning" voor het einde van iedere helft; dat heeft echt geen functie. College football heeft dat niet. Het is gewoon weer een extra mogelijkheid om commercials te laten zien en meer geld binnen te halen voor de NFL.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » za jan 09, 2021 7:21 pm

Play offs beginnen vandaag.

Nu: Colts - Bills

22.40: Rams - Seahawks

Vannacht 2.15: Buccaneers - Washington

Morgen:

19.05: Ravens Titans

22.40: Bears - Saints

2.15: Browns - Steelers

Iemand die ook kijkt?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » za jan 09, 2021 10:07 pm

Ik kijk wel wanneer het kan, behalve de late wedstrijden; die zijn me een beetje te laat/vroeg :-).

Heb je een favoriet? Ik vind die Mahomes wel een mooie gast, ik hoop dat KC weer ver komt. Verder maakt het me niet zoveel uit eigenlijk. Beetje juichen voor de underdogs.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » za jan 09, 2021 10:22 pm

Ferry schreef:
za jan 09, 2021 10:07 pm
Ik kijk wel wanneer het kan, behalve de late wedstrijden; die zijn me een beetje te laat/vroeg :-).

Heb je een favoriet? Ik vind die Mahomes wel een mooie gast, ik hoop dat KC weer ver komt. Verder maakt het me niet zoveel uit eigenlijk. Beetje juichen voor de underdogs.
Nee, geen clear favorite.

Ik vind Mahomes absoluut een leuke gast en Rogers flikt het toch ook dt seizoen weer. En ik heb ook wel zwak voor Saints. Beetje non-committed en hoop vooral op leuke, spannende wedstrijden.

Ik doe mee met de NLF Postseason Challenge en daar zet ik vol in op de Bills. Dus die moeten in ieder geval naar de Superbowl (ten koste van KC). :ajaxsmiley.gif:

Zojuist verslaan ze Colts in nailbiter, dus eerste horde is genomen. :smile-ajax.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma jan 11, 2021 11:42 am

De Bills zou leuk zijn inderdaad. Ik zie dat de Browns ook hebben gewonnen, da's verrassend tegen de Steelers! Dat de Saints zouden winnen had ik wel verwacht.

Heb verder niet veel kunnen zien afgelopen weekend.

Finale zal wel KC vs Greenbay worden vrees ik, ten koste van de Bills :-).

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 11, 2021 11:47 am

Ferry schreef:
ma jan 11, 2021 11:42 am
De Bills zou leuk zijn inderdaad. Ik zie dat de Browns ook hebben gewonnen, da's verrassend tegen de Steelers! Dat de Saints zouden winnen had ik wel verwacht.

Heb verder niet veel kunnen zien afgelopen weekend.

Finale zal wel KC vs Greenbay worden vrees ik, ten koste van de Bills :-).
Ravens over Titans. Opvallend: Jackson snelde meteen richting de tunnel na het laatste fluitsignaal, bleef - met zijn team - niet op het veld voor de gebruikelijke babbeltjes met de tegenstander. Overduidelijk bad blood tussen de twee teams.

Steelers draaien na hun goede start al weken niet lekker, maar Browns is zeker een verrassing (niks gezien, want vannacht). Ben gaan slapen na halftime Bears-Saints. Saints spelen de facto met twee quarterbacks: Brees en Hill. Slim plan. Hill is goed met zijn voetjes.

De verwachte wedstrijden NO-GB en Buffalo-KC over kleine twee weken worden leuk.
Brees in de stervenskou daar in het noorden?
Go Bills! :ajaxsmiley.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » zo jan 17, 2021 10:42 pm

Bills still going strong, Zeux! :-) Heb gisteren de Packers gezien, en dat verliep zoals verwacht, net als de Chiefs op het moment. Zal de Saints vanavond niet zien, maar hoop dat ze Brady & friends verslaan. Had eigenlijk niet verwacht dat Buccaneers zo mee zouden doen. Is toch weer knap van Brady.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 17, 2021 11:05 pm

Ferry schreef:
zo jan 17, 2021 10:42 pm
Bills still going strong, Zeux! :-) Heb gisteren de Packers gezien, en dat verliep zoals verwacht, net als de Chiefs op het moment. Zal de Saints vanavond niet zien, maar hoop dat ze Brady & friends verslaan. Had eigenlijk niet verwacht dat Buccaneers zo mee zouden doen. Is toch weer knap van Brady.
Haha, ja, Bills doen het ok! Al was de defense van de Rams wel taai.

Mahomes loopt wat te hinkepoten. Dat zal ze tegen de Browns niet echt in problemen brengen verwacht ik, maar volgende week tegen de Bills zal een ander verhaal zijn. Dat is een prima defensie.

En ja, Brady. Stiekem vind ik het wel leuk. NE dumpt hem, hij vraagt zijn vriendje Gronk er bij en hup: postseason op zijn 43ste, terwijl NE clueless is met Cam aan het roer en zwakke WR's. Ze zullen in Boston flink gaan rebuilden verwacht ik, waarbij het de vraag is of ze vertrouwen gaan hebben in Cam Newton.

Ik gun Brees ook nog een run naar de Super Bowl - en heb een zwak voor New Orleans, ook als stad - en met Kamara, een steeds fittere Thomas en het vernuft van Brees zullen de Saints het prima kunnen redden vannacht. Krijg je gewoon de 'logische' championships: Bills @ Chiefs en Saints @ Packers.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 17, 2021 11:15 pm

Whoops, Mahomes van het veld met een mogelijke concussion.

Zat Chad Henne niet bij de Dolphins?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » zo jan 17, 2021 11:34 pm

En net bevestigd dat Mahomes niet meer terug zal komen... En met de TD van de Browns wordt het nog close!

De naam kwam me bekend voor, maar wist niet zeker dat Chad Henne voor de Dolphins gespeeld had, maar thanks to Wikipedia kan ik bevestigen dat hij daar inderdaad gespeeld heeft. :-) En bij de Jaguars, van 2012-2017. (maar 3 jaar in Miami. )
Mooie kans voor hem om iets te laten zien.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 17, 2021 11:45 pm

Ferry schreef:
zo jan 17, 2021 11:34 pm
En net bevestigd dat Mahomes niet meer terug zal komen...
Wat meteen zijn inzetbaarheid volgende week tegen de Bills in gevaar brengt, gezien het concussion protocol van de NFL... Wat een lucky break voor de Bills zou zijn. :ajaxsmiley.gif:

Maar eerst deze maar even winnen, want Henne (die ik niet als een groots QB in herinnering heb) gooit net een interception.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma jan 18, 2021 12:04 am

Zeux schreef:
zo jan 17, 2021 11:45 pm
Maar eerst deze maar even winnen, want Henne (die ik niet als een groots QB in herinnering heb) gooit net een interception.
Ja, hij begon goed, maar die laatste was een cadeautje.

Edit: wow, wel een goede run nou.

double edit: en afgelopen; deed ie toch netjes. Did zijn toch wel de mooie weken van de NFL. :biggthumpup.gif:

Ik lees morgen wel wat de Saints gedaan hebben, ik ga naar bed. :)
Laatst gewijzigd door ferry op ma jan 18, 2021 12:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 18, 2021 12:06 am

Henne met een magistrale run op de derde down secures the day.

(en grappig ze draaiden commentator weg, omdat hij 'holy shit' riep. :-) )
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 18, 2021 12:07 am

Nu is het wel de vraag of Mahomes volgende week kan spelen...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 18, 2021 12:08 am

Ferry schreef:
ma jan 18, 2021 12:04 am
Ik lees morgen wel wat de Saints gedaan hebben, ik ga naar bed. :)
Nightnight. Ik ga in ieder geval aan de wedstrijd beginnen, maar haak later misschien af.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma jan 18, 2021 10:28 am

Dus toch Buccaneers, wow, dat is onverwacht. Nou mag Brady het gaan doen bij Green Bay by -10C :-)

Wordt weer een leuk weekend.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 18, 2021 11:59 am

Drie interceptions... De laatste keer dat dit Brees overkwam was in 2014 tegen... Tampa Bay!

Er wordt alom gespeculeerd dat dit zijn laatste wedstrijd was. Gooide nauwelijks een bal over meer dan 20 meter.

Brees is wel de ultieme anti-held natuurlijk. Beste statistieken in de historie van de NFL, maar toen vorig jaar bij 100 jaar NFL de 'lijstjes' werden opgemaakt, stond hij niet bij de beste tien QB's.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma jan 18, 2021 1:33 pm

Ouch, wel sneu voor Brees. Lijkt tijd om te stoppen dan. Drie interceptions in zo'n belangrijke wedstrijd is pijnlijk.

Buccaneers v Packers is de vroege wedstrijd, met Brady and Rodgers allebei in prima vorm kan dat nog leuk worden. Ik kijk er wel naar uit. En benieuwd of Mahomes op tijd terug is, maar met een hersenschudding lijkt dat niet waarschijnlijk. Kijken of Henne het ook een hele wedstrijd kan volhouden.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 25, 2021 12:21 am

Brady flikt het... Buccaneers naar Super Bowl. Packers out.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma jan 25, 2021 12:24 am

Ik zag dit niet aankomen man. Ik weet dat Buccaneers in week 6 ook gewonnen hebben, maar Rodgers was zo op dreef de laatste weken. Ik had liever Rodgers door zien gaan, maar petje af voor Brady & friends. Die hebben nou een thuiswedstrijd op 7 Feb.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 25, 2021 1:00 am

Ferry schreef:
ma jan 25, 2021 12:24 am
Ik zag dit niet aankomen man. Ik weet dat Buccaneers in week 6 ook gewonnen hebben, maar Rodgers was zo op dreef de laatste weken. Ik had liever Rodgers door zien gaan, maar petje af voor Brady & friends. Die hebben nou een thuiswedstrijd op 7 Feb.
Wat een verhaal hé... Volgens mij dacht iedereen toen Brady naar Tamba Bay ging: huh? De erste wedstrijden ging het nog niet, maar langzaam kwam hij op 'the same page' met de aanval en hij flikt het. Echt super. Met Gronk als joker. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: NFL

Bericht door Marillion » ma jan 25, 2021 9:35 am

Ik heb gisteravond ook weer eens een potje gekeken. De eerste uiteraard.

Vond het wel weer leuk maar weet ook weer waarom ik een beetje ben afgehaakt. Die eeuwige onderbrekingen. Om gek van te worden. Zeker richting het einde toe.

Dat Brady nu gewoon weer in een Superbowl staat is echt wel heel bijzonder. Tampa Bay zag er grotendeels goed uit maar die serie interceptions in de slotfase was toch wel opmerkelijk. Dat zal 'm toch niet lekker zitten. Van Green Bay onbegrijpelijk dat ze er niet voor gingen bij 4th and goal en 8 punten achterstand. Ze hadden sowieso nog een TD nodig en zoveel tijd was er niet meer.

Brady versus Rodgers was een mooie clash en nu krijgen we dus Brady versus Mahomes. Een strijd tussen generaties.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie