NFL

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma jan 25, 2021 9:59 am

De Buccaneers hebben echt een agressieve defense, ze gaven Rodgers geen seconde. En Brady was weer indrukwekkend.

De Bills probeerden ook goed druk te zetten op Mahomes, maar die danste er soms indrukwekkend tussendoor, en heeft dan onder druk vaak nog een goede worp in huis. Ik heb de 1e helft nog gekeken en ben toen maar naar bed gegaan.

Ik ga de Super Bowl wel kijken, dat moet een mooie match worden. (Go Chiefs! :-)

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40616
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: NFL

Bericht door Marillion » ma jan 25, 2021 11:00 am

Wat Brady betreft. Hij was het grootste deel van de wedstrijd inderdaad goed. Maar die serie onderscheppingen had echt hun ondergang kunnen zijn. Het is dat Green Bay op een aantal beslissende momenten de beslissing niet wist te forceren. Dat kwam natuurlijk weer deels door de agressieve defensie van Tampa Bay. Maar zo'n slechte fase van Brady is wel ongewoon op zo'n beslissend moment.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

NFL

Bericht door zeux » ma jan 25, 2021 11:20 am

En Tampa Bay wist de run game er uit te halen. Wegvallen RB Aaron Jones bij de Packers begin tweede helft was ook wel belangrijk. Slechts 27 yards in eerste helft, dat is extreem weinig voor hem.

Mooie superbowl: de top QB van de 10’s tegen de top QB van de 20’s?

Bills hadden geen kans tegen Chiefs. Die zijn nu de toptopfavorite in de Superbowl.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo feb 07, 2021 9:59 pm

Superbowl over 2,5 uur. Wie gaan kijken?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40616
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: NFL

Bericht door Marillion » zo feb 07, 2021 10:15 pm

Nee, ik kijk morgen wel. Als ik niet toch ergens een uitslag voorbij hoor komen. Geen zin om m'n nachtrust op te offeren. Grote voordeel van later kijken is dat je die eeuwige onderbrekingen kunt doorspoelen. Dat scheelt zomaar een uur.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22996
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: NFL

Bericht door raymon » zo feb 07, 2021 10:19 pm

Ik probeer het zo lang mogelijk uit te houden :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40616
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: NFL

Bericht door Marillion » zo feb 07, 2021 10:24 pm

Ja, dat heb ik ook vaak gedaan maar het is uiteindelijk toch altijd later dan je zou willen. Als het nou om 22u begon zou ik wel kijken.

Er zit bijna altijd spanning op tot het einde. Al is het de mogelijkheid van een comeback. Dan blijf je toch kijken en richting het einde krijg je dan weer die eindeloze vertraging met timeouts. Out of bounds om de klok te stoppen. Weer een commercial break. En dan moet je nog hopen dat er geen verlenging komt.

Later kijken neemt wel wat van de sfeer weg maar dat moet dan maar.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo feb 07, 2021 10:24 pm

Marillion schreef:
zo feb 07, 2021 10:15 pm
Nee, ik kijk morgen wel. Als ik niet toch ergens een uitslag voorbij hoor komen. Geen zin om m'n nachtrust op te offeren. Grote voordeel van later kijken is dat je die eeuwige onderbrekingen kunt doorspoelen. Dat scheelt zomaar een uur.
Haha, maar het idee dat het live is, kan ik niet weerstaan. Met normale games kan ik er wel voor zorgen dat ik de uitslag niet weet. Ik heb Game Pass, kan het in 40 minuten doen, al moet ik wel met mijn arm de onderkant van het scherm afschermen want de uitslag staat al in beeld bij GP, als je op de game wilt klikken. Bij de superbowl acht ik de kans te groot dat ik de uitslag zie, omdat die op alle nieuwssites voorbij zal komen, vrees ik.

Daarbij: het is fun!

Die paar uurtjes kan ik wel missen.

Sta er op zich 50/50 in. Gun het Mahomes/Kelce, maar ook Brady/Gronk. En uiteindelijk geeft de doorslag dat Brady dit op z'n 43ste doet en Gronk zelfs uit retirement kwam hiervoor. Altijd genoten van Gronkowski bij de Patriots. Mahomes pakt er nog wel een paar. Laat Tampa - altijd second fiddle tov de Dolphins - maar thuis winnen. De kans dat ze zonder de power van Brady nog een keer in de buurt komen, lijkt mij ook klein. This is their moment.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo feb 07, 2021 10:28 pm

Marillion schreef:
zo feb 07, 2021 10:24 pm

Er zit bijna altijd spanning op tot het einde.
Ah man, Seattle dat bij de laatste kans op 1 yard van de lijn niet voor een running play met Lynch gaat. Beast Mode! Easy! En dan de bal gooien... Dat wil ik in de spanning live zien.

(maar goed, straks is het een saaie game en haak ik om 2 uur af. :-) )
Dan blijf je toch kijken en richting het einde krijg je dan weer die eindeloze vertraging met timeouts.
Ik zie het als onderdeel van de tactiek en vind het daarom wel wat hebben. Al zijn het soms lange minuten. (jammer dat we de reclames niet zien, daar werken ze een half jaar aan en daarmee worden allerlei producten gelanceerd)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » zo feb 07, 2021 11:05 pm

Ga het wel kijken, en probeer het ook zo lang mogelijk vol te houden. Football is inderdaad lastig om te voorspellen at halftime. Ik ben zo vaak naar bed gegaan at halftime met het idee dat het een gelopen koers was, om de volgende morgen te lezen dat het team dat dik achter stond er toch met de winst vandoor is gegaan.

Anyway, vandaag heb ik ben 100% voor de Chiefs! Go Mahomes!!! :headbang.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo feb 07, 2021 11:37 pm

Haha, de build-up van ESPN zet Brady op ieder voetstuk dat ze kunnen vinden. :ajaxsmiley.gif:

Het lijkt dat hij tot zijn 45ste door wil gaan...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma feb 08, 2021 12:09 am

Ik ben net pas gaan kijken. Op Sky Sports hebben ze het nu over beide quarterbacks (surprise, surprise :-)
Maar het verbaast me niet dat Brady nog even door wil. Hij is er fit en goed genoeg voor.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 08, 2021 12:13 am

Mahomes-Kelce-Tyreek Hill vs Brady-Gronk-Mike Evans. Nice match-up. :-)

Bucs hebben voordeel met Fournette op RB.

En defensief zal Tampa Bay sterker zijn dan Kansas City.

Maar de creativiteit - en eigen run power - van Mahomes en de snelheid van Hill maakt KC wel echt gevaarlijk aanvallend.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 08, 2021 12:36 am

Op de site van de Guardian hebben ze twee liveblogs: één football, één non-football. Die laatste heeft de Ads en het entertainment.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma feb 08, 2021 12:56 am

Zeux schreef:
ma feb 08, 2021 12:36 am
Op de site van de Guardian hebben ze twee liveblogs: één football, één non-football. Die laatste heeft de Ads en het entertainment.
Goeie tip! :biggthumpup.gif:

De M&M commercial is leuk :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 08, 2021 1:06 am

Ferry schreef:
ma feb 08, 2021 12:56 am
Zeux schreef:
ma feb 08, 2021 12:36 am
Op de site van de Guardian hebben ze twee liveblogs: één football, één non-football. Die laatste heeft de Ads en het entertainment.
Goeie tip! :biggthumpup.gif:

De M&M commercial is leuk :biggrin.gif:
Ja, als je je verveelt tijdens de breaks, kun je de commercials van de breaks ervoor kijken. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 08, 2021 1:07 am

Ferry schreef:
ma feb 08, 2021 12:56 am

De M&M commercial is leuk :biggrin.gif:
Sorry that your name is Karen. :biggrin.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 08, 2021 1:10 am

Gronk!!!!

The golden duo.

En rennend! In zijn laatste Patriots-jaren was Gronkowski een tientonner die als een ouderwetse diesel niet meer op gang wilde komen en nu huppelt hij als een veulen de endzone in.

Nu met 13 connecties zijn Brady en Gronkowski officieel de beste QB-receiver TD-combinatie in de geschiedenis van de playoffs. Eén meer dan Joe Montana en Jerry Rice.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma feb 08, 2021 1:26 am

Chiefs hebben het lastig. Ze lijken wat nerveuzer dan de Bucs. maar de Bucs hebben het goed voor elkaar; Mahomes krijgt geen millimeter.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 08, 2021 1:29 am

Wow. Chiefs stoppen die poging. Kan hun het momentum gaan geven. Knappe stop op de 1 yard lijn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 08, 2021 1:46 am

Pff, dure fouten van de Chiefs.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33274
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 08, 2021 1:47 am

Gronk again!

Ja, dit soort extra kansen moet je Brady niet geven...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma feb 08, 2021 1:49 am

Zeux schreef:
ma feb 08, 2021 1:46 am
Pff, dure fouten van de Chiefs.
Dit dus. Tjonge wat geven ze een penalties weg. Zo maak je het jezelf wel erg lastig. Ik had gehoopt dat ze halftime met 3-7 zouden halen. maar zo niet, nee.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: NFL

Bericht door elliquido » ma feb 08, 2021 1:51 am

Zoveel onnodige penalty's

Hopelijk een energieke 2e helft
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: NFL

Bericht door elliquido » ma feb 08, 2021 1:53 am

Spelen als rookies

Ze hebben een paar goede plays nodig
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie