F1 en andere autosporten

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23014
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door raymon » zo aug 09, 2020 7:18 pm

Marillion schreef:Je moet toch zeker zelf weten hoeveel druk je wil gebruiken? Of is dat allemaal vastgelegd?

Mooie opsteker voor 'm. Als ik het goed begrijp wel vooral op basis van strategie en niet omdat ze het gat hebben gedicht wat betreft snelheid van de auto. Dus als het gaat om het kampioenschap zou ik me echt geen illusies maken. Maar het is natuurlijk mentaal wel lekker om ze een keer te verslaan.
Volgens mij is er wel een minimale druk die die banden moeten hebben.

Maar kwa snelheid, onder dit soort omstandigheden lijkt de RB dus beter omdat ze beter met hun banden kunnen omgaan.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo aug 09, 2020 7:28 pm

Klopt, de voor en achterbanden moeten een (overigens. verschillend) minimum aan Bar hebben.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7288
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Trab » zo aug 09, 2020 8:22 pm

Verstappen is de koning van het managen van banden. Hopelijk in Barcelona net zulke warme temperaturen. Wel zonde dat Hamilton vorige week net kon finishen. Was hij uitgevallen net als Bottas dan hadden ze nu zo goed als gelijk gestaan in de stand.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Iniesta » zo aug 09, 2020 10:14 pm

Vraag me af of het puur strategie was. Hij leek continue de sterkere qua banden management. Hopelijk gaat Barcelona door en krijgen we daar ook een hitte golfje

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Ramona » ma aug 10, 2020 6:18 am


Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11936
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Zuidema » ma aug 10, 2020 8:56 am

Lewis aan het draaikonten tijdens de persconferentie?

https://gp33.nl/video-lewis-hamilton-tr ... -spanning/
Question to Lewis, during the race you mentioned Max’s tyres pressures, that maybe they weren’t right. Do you still hold that opinion or do you think that they were able to handle it better?

LH: When we go out and we start the race we have minimal pressures and then during the race they increase. With more laps, they go on a steep rise and I assume that we just went on a much steeper rise and increase in pressures than… In general, to look after your tyres, you need to keep the temperatures down and hence the pressures, so that wasn’t really my thought processes when I was out there. They must be able to keep their pressures lower than ours and that’s why ours were blistering and that was just a theory that I had. I wasn’t saying that they have different settings to us, because we all have the same minimum but if you can keep your pressures lower then you can go further and make the tyres last longer, so I think that that’s probably – I’ll find out later but I’m sure that’s part of the issue that we had probably.
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... OMSB9.html

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33458
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door zeux » ma aug 10, 2020 4:52 pm

Iniesta schreef:
zo aug 09, 2020 10:14 pm
Vraag me af of het puur strategie was. Hij leek continue de sterkere qua banden management. Hopelijk gaat Barcelona door en krijgen we daar ook een hitte golfje
Pirelli pookt dat idee zelf ook lekker op.

Pirelli, pirelli, pirelli. Iemand schreef ergens dat hij het niet zou uitsluiten dat de bandenleverancier het er om doet. Het gaat inderdaad overal over de banden. Goeie marketing. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10272
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door WP_Legend » ma aug 10, 2020 11:58 pm

Ik vraag me altijd af waarom zwaar versleten of klapbanden goeie reclame is voor een banden toko...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58831
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door 999 » vr aug 14, 2020 6:04 pm

Oostenrijker wil niets weten van belangenverstrengeling

Machtige teambaas Toto Wolff sluit zich aan bij Max Verstappen
Door ERIK VAN HAREN

Updated 2 uur geleden
Vandaag, 15:00 in AUTOSPORT

BARCELONA - Ook de misschien wel machtigste man in de Formule 1-paddock ligt momenteel onder een vergrootglas. De rol van Toto Wolff in de rel rond Racing Point, de kritiek op zijn collega’s, zijn verschillende petten en zijn eigen toekomst zijn zomaar wat onderwerpen die de revue passeren.

Daar komt voor de teambaas van Mercedes ook nog de mededeling van autosportfederatie FIA bij, die voornemens is om na de komende Grand Prix in Barcelona de zogeheten party mode tijdens de kwalificatie af te schaffen. Mercedes schroeft op die manier in de laatste sessie de krachtige motor open om extra power te genereren. Het levert week in week uit pole positions op. De FIA wil nog deze maand invoeren dat teams zowel op zaterdag als zondag met dezelfde motorstand rijden.

Daarnaar gevraagd blijft Wolff een gentleman. Hij sluit zich aan bij de woorden van Max Verstappen, die donderdag al zei dat ook in de jaren dat Red Bull Racing oppermachtig was er tijdens het lopende seizoen regels werden aangepast om die dominantie in te perken. Wolff: „Met één motormodus wordt het voor de FIA makkelijker om te controleren of alles volgens de regels gaat. Het is altijd het geval geweest in de Formule 1 dat wordt geprobeerd om de leiders wat te beperken. Wij zien het als een uitdaging. Als de kwalificatiemodus verboden wordt, hoeft dat geen verlies te zijn voor ons. We moeten het zien te vertalen in meer power tijdens de race.”

Wolff haalde vorige week hard uit naar andere teambazen. Dit naar aanleiding van de moeizame onderhandelingen over de zogeheten, nieuwe Concorde Agreement die volgend jaar in moet gaan. Daarin staan alle commerciële afspraken tussen de teams. De deadline is inmiddels verzet naar volgende week, omdat Mercedes als enige tegen de aanvankelijk gemaakte afspraken is. Volgens Wolff gaat het inmiddels de goede kant op. Hij heeft ’constructieve gesprekken’ gevoerd met Formule 1-baas Chase Carey.

„Als wij het ermee eens zijn, zetten we natuurlijk onze handtekening. Blijkbaar zijn we als tien Formule 1-teams niet in staat om tot een gezamenlijk standpunt te komen. Wat mij frustreert is dat we soms vergaderingen hebben, waarin we de goede richting op lijken te gaan. En eenmaal buiten hoor ik ze voor de camera’s opeens heel andere dingen zeggen. Het politieke spel is belangrijk in de Formule 1. Daarom is de zaak rond Racing Point ook een kans voor directe concurrenten om ons hard aan te pakken.”

De teambaas van Mercedes doelt daarmee op het bestrafte Racing Point, dat met de luchthappers rondrijdt die vorig jaar door Mercedes zijn ontwikkeld. Wolff stelt dat de FIA duidelijk is geweest en dat zijn team geen partij is in deze zaak. Dat zou wellicht nog kunnen veranderen, nu Renault en Ferrari hebben laten weten in beroep te gaan.

Opvallend is daarbij dat Williams en McLaren ook die intentie hadden, maar zich vervolgens hebben teruggetrokken uit het juridische gevecht. Net de teams die gebruikmaken van Mercedes-motoren, in het geval van McLaren vanaf volgend jaar.

Christijan Albers stipte begin april in zijn column in De Telegraaf de invloed van Wolff binnen de Formule 1 al aan. Er worden inmiddels, enkele maanden later, steeds meer vraagtekens bij die verschillende petten gezet. Wolff is aandeelhouder in het Formule 1-team van Mercedes, maar heeft ook een aandeel in Williams en heeft zich ingekocht in Aston Martin. Daarnaast is hij zaakwaarnemer van coureurs Valtteri Bottas, George Russell en Esteban Ocon.

„Ik begrijp dat het vervelend is voor anderen, als je enkele jaren succesvol bent”, aldus Wolff. „Een essentieel punt is dat ik toen ik bij Mercedes tekende, we de afspraak hebben gemaakt dat ik alles zou doen in het belang van de sport. Wat de aandelen in Aston Martin betreft: dat gaat om het autobedrijf, niet om het Formule 1-team (Racing Point wordt volgend jaar Aston Martin, red.). Ik kijk daar toe vanaf de zijlijn en heb geen uitvoerende functie. Alles is goedgekeurd door Daimler, het overkoepelende bedrijf van Mercedes. Er is geen sprake van belangenverstrengeling, maar ik begrijp dat mensen daarmee bezig zijn.”

Wolff stelt ook dat zijn band met Daimler-topman Ola Källenius goed is, al vertellen meerdere bronnen heel andere verhalen. Zo is de toekomst van Mercedes als fabrieksteam nog altijd ongewis. Dat geldt overigens ook voor de toekomst van wereldkampioen Lewis Hamilton en Wolff zelf. De teambaas: „Het zou voor Lewis het beste zijn om te blijven. Bij Mercedes heeft hij de mogelijkheid om meer races en mogelijk ook wereldtitels te winnen. Het is een mooi compliment dat hij zegt dat hij dat met mij wil doen, maar hij heeft mij niet nodig. Het team is heel sterk. Ik wil overigens geen verhaal creëren dat ik mogelijk vertrek. Ik heb alleen nog geen beslissing genomen. De onderhandelingen verlopen positief. Maar ik denk goed na over de toekomst van de Formule 1, de hele coronapandemie en mijn persoonlijke leven.”
De T.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Frank » za aug 15, 2020 9:36 pm

Ik zit een beetje de 1ste kwalificatie voor de Indy 500 te kijken.

Zach Veach klaagt over geen snelheid: rijdt iets meer dan 228 mph (ongeveer 366 km per uur) gemiddeld over een ronde...

Vreemde jongens, die Amerikanen :blush.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Ramona » zo aug 16, 2020 5:21 pm

Maar, maar ze rijden toch bijna tegen de 400 km per uur... :smallgrin.gif:


Zo om 19.00 uur het 2e gedeelte van de kwalificatie van de geweldige Indy 500. Met Van Kalmthout, alias Veekay bij! :headbang.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40932
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Marillion » zo aug 16, 2020 6:46 pm

Ik zag net dat ze nu zelfs de samenvatting niet meer gevuld kregen. Ongeveer de helft ging over het wonderbaarlijke feit dat Verstappen en zijn team radio contact hadden tijdens de race. Het is wat. :smallgrin.gif:

Is de auto bij de Indy cars net zo bepalend of hebben ze daar wel verschillende teams die kunnen winnen?
Nil volentibus arduum

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Frank » zo aug 16, 2020 6:56 pm

Bij Nascar en Indycar is het in ieder geval nooit duidelijk wie er gaat winnen, veel meer kanshebbers.

Natuurlijk zijn er wel favorieten (Nascar: momenteel Harvick en Hamlin) en Indycar(Dixon), maar zoals het bij F1 is dat je nu eigenlijk al weet dat Hamilton kampioen gaat worden: Nee.

Topsnelheid is momenteel 240 MPH, dus klagen bij 238 :-)

Van Kalmthout nog steeds op de eerste rij voor volgende week, alleen Andretti kan hem nog naar rij twee drukken... :headbang.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40932
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Marillion » zo aug 16, 2020 6:58 pm

Hoeveel staan er op een rij?

Dat er meer kunnen winnen zorgen ze daar natuurlijk wel voor want dat betekent meer interesse in de sport en dus meer kijkers en daarmee meer geld. Dan gaan zelfs Amerikanen nivelleren. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Frank » zo aug 16, 2020 7:02 pm

3 auto's op een rij.

Marco Andretti zorgt voor de eerste Andretti op pole sinds 33 jaar. Is wel een dingetje daar.

Rinus op nummer 4, erg netjes voor een rookie van 19 :-)
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33458
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door zeux » zo aug 16, 2020 7:03 pm

Frank schreef:
zo aug 16, 2020 6:56 pm
Bij Nascar en Indycar is het in ieder geval nooit duidelijk wie er gaat winnen, veel meer kanshebbers.

Natuurlijk zijn er wel favorieten (Nascar: momenteel Harvick en Hamlin) en Indycar(Dixon), maar zoals het bij F1 is dat je nu eigenlijk al weet dat Hamilton kampioen gaat worden: Nee.

Topsnelheid is momenteel 240 MPH, dus klagen bij 238 :-)

Van Kalmthout nog steeds op de eerste rij voor volgende week, alleen Andretti kan hem nog naar rij twee drukken... :headbang.gif:
Wat ie doet.

Wel een familie hé. Mario-Michael-Marco
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Mano » ma aug 17, 2020 8:38 am

nog even over de F1,


Wat een OERSAAIE race weer :excited.gif:
Mercedes is zo dominant dat het echt niet aan te gluren is. In de top 3 zit gewoon 0,0 spanning.
Je hoopt op regen of uitval van materiaal, anders gebeurd er gewoon niets.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Iniesta » ma aug 17, 2020 11:36 am

Zat wel degelijk spanning, op basis van auto zou Verstappen geen tweede worden.
Daar achter waren genoeg boeiende gevechten.
Op basis van deze redenering kun je Duitse voetbal ook beter overslaan

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58831
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door 999 » ma aug 17, 2020 11:40 am

Wars van politiek

MAX Verstappen besteedt geen aandacht aan spelletjes Mercedes rond Grand Prix van Spanje

door Erik van Haren

BARCELONA Hoewel Lewis Hamilton op weg is naar zijn zevende wereldtitel, vonden hij en Mercedes-teambaas Toto Wolff het toch nodig om Max Verstappen uit te roepen tot grote favoriet voor de Grand Prix van Spanje. De Red Bull-coureur liet zich niet gek maken door die psychologische spelletjes en schoof nog keurig op naar plek twee. Achter Hamilton, dat wel.

Verstappen had de woorden vanuit het Mercedes-kamp ter kennisgeving aangenomen. Het indekken is een bekend recept van het topteam, dat de ingrediënten ervoor met man en macht verzamelde. De enige, Nederlandse concurrent was in de tweede vrijdagtraining snel geweest tijdens de racesimulaties en vorige week werd de tweede race op Silverstone een bandenfiasco voor Hamilton en Bottas. Maar Verstappen zo op het schild hijsen, neemt bijna niemand serieus.

„Ik besteed daar maar niet te veel aandacht aan”, erkende Verstappen na de zesde race van het seizoen. Opvallend was wel het amok maken met zijn engineer Gianpiero Lambiase, de man die hij een week eerder ook al een paar keer overrulede op weg naar zijn eerste overwinning van het jaar. Verstappen had in de eerste bocht Bottas weliswaar te pakken, maar verloor op een gegeven moment veel tijd op Hamilton. Hij gaf meerdere keren aan dat zijn zachtste band ’dood’ was, maar werd later dan hij wilde naar binnen gehaald door zijn team voor een eerste pitstop.

„Daarom zei ik over de radio ook dat we op zo’n moment niet te veel aandacht moeten schenken aan Mercedes. Je kan toch niet controleren wat zij doen, we moeten eerst maar eens op onszelf focussen en doen wat het beste is voor ons.” Om vervolgens hard, maar reëel te concluderen: „Het moet beter. We kunnen niet zeggen dat we alleen competitief zijn als er zachtere banden beschikbaar zijn, zoals vorige week. Nee, we moeten meer vinden in de auto én de motor om de strijd aan te kunnen gaan.”

Verstappen erkende dat hij een paar ronden eerder de pitstraat had in willen duiken tijdens die eerste stint op de rode en dit weekeinde zachtst beschikbare band. Door zijn engineer werd hij er tijdens de race op gewezen dat hij bij een eerdere stop achter de Racing Points van Lance Stroll en Sergio Pérez terecht was gekomen. „Ik was aan het worstelen met mijn banden en verloor veel tijd. Het maakte me niet uit dat ik achter de Racing Points zou komen. Ik zou ze toch makkelijk hebben gepasseerd, want we zijn veel sneller.”

De Nederlander weet beter dan wie dan ook hoe de staat van zijn banden is, wilde hij er maar mee zeggen. Hoewel de ongenaakbare en de hele wedstrijd leidende Hamilton ook na de tweede stop verder uitliep op Verstappen, slaagde de kopman van Red Bull er wel ogenschijnlijk eenvoudig in om Bottas op afstand te houden. Zoals Verstappen op zijn beurt weer veel sneller was dan zijn uiteindelijk als achtste geëindigde teamgenoot Alexander Albon. Verzachtende omstandigheid voor Albon was dat een vroege pitstop en keuze voor de hardste band niet goed uitpakte, maar alsnog was het verschil tussen de twee weer enorm. Verstappen haalde de Britse Thai zelfs in, zoals buiten de top-3 iedereen op minimaal een ronde van winnaar Hamilton finishte.

„Toen Lewis na de openingsfase het tempo opvoerde, had ik al het idee dat ik hem niet meer bij kon houden”, aldus Verstappen. „Dan is het een kwestie van je eigen snelheid bepalen. Ik ben blij dat ik beide Mercedessen heb kunnen splitten. Meer kan ik op dit moment niet doen.”

Verstappen moet hopen op enkele verbeteringen aan zijn RB16 in aanloop naar het volgende drieluik, dat over een kleine twee weken wordt afgetrapt op zijn geliefde Spa-Francorchamps. Daarna volgen Italiaanse races op Monza en Mugello. Grote aanpassingen aan auto en motor zijn dit jaar overigens bijna niet mogelijk. Verstappen reed in Barcelona weer met de oude, eerste krachtbron van Honda nadat er in de data van de nieuwe en vorige week geïntroduceerde motor een onduidelijk probleem was gevonden.

Ook bij het naderende afschaffen van de zogenaamde party modes, de motorstanden waarin het uiterste van de krachtbron wordt gevraagd en vooral wordt gebruikt in de kwalificatiesessies, weet Verstappen dat de kloof met Mercedes nog aanzienlijk is. Al is hij de enige die hen af en toe nog pijn kan doen.

De trucjes van Mercedes neemt Verstappen dus voor lief. Daarvoor loopt hij – het is inmiddels zijn zesde seizoen in de koningsklasse – lang genoeg mee in de politieke arena van de Formule 1.
De T.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Mano » ma aug 17, 2020 2:37 pm

Iniesta schreef:
ma aug 17, 2020 11:36 am
Zat wel degelijk spanning, op basis van auto zou Verstappen geen tweede worden.
Daar achter waren genoeg boeiende gevechten.
Op basis van deze redenering kun je Duitse voetbal ook beter overslaan
Dat kijk ik ook niet :biggrin.gif:

Welke spanning voorin zag jij dan? Misschien had ik net m'n luiken dicht :confused.gif:
Bottas heeft slechte start, daarom rijdt Max 2de. Daarna rijdt de top 3 rondjes. Wat er achterin het veld gebeurd interesseert me niet.
Dat is alsof je kijkt naar RKC - Emmen en dat doe ik ook niet
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40932
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Marillion » ma aug 17, 2020 4:14 pm

Probleem dat de sport volgens mij heeft is dat je redelijk goed ingevoerd moet zijn om het nog spannend te vinden (op een incidenteel moment na).
Nil volentibus arduum

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Iniesta » ma aug 17, 2020 5:35 pm

Probleem is wellicht meer dat je het interessant moet vinden, dan kun je ook genieten van inhaalacties tussen een Vettel en Sainz om maar eens willekeurig twee te noemen. Als je het interessant vindt, weet je dat Sainz dat Ferrari stoeltje volgend jaar heeft en wordt het interessant te zien dat hij nu wellicht een betere auto heeft en wellicht zal balen dat hij Vettel voorbij kan omdat hij volgend jaar er blijkbaar op achteruit gaat.


Als je voetbal niet interessant vindt, kunnen wedstrijden tussen Schalke en leverkusen je ook gestolen worden. Als je het wel leuk vindt om te volgen, ken je de achtergrond informatie en wil je weten hoe Bosz het aanpakt.

En terugkomend op spanning in top 3, als je kijkt hoe makkelijk Hamilton een gat trok tov Verstappen, dan had Bottas met gemak het minimaal spannend moeten kunnen maken. Dus pas laatste pitstops verdween de spanning

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23014
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door raymon » ma aug 17, 2020 5:43 pm

Het feit dat je tegenwoording vooral de rijders op plaats 4-11 ziet rijden en maar heel weinig Hamilton, Verstappen of Bottas op t.v. ziet geeft wel aan dat het voorin niet spannend is en dat het vooral leuk is in de middenmoot.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Iniesta » ma aug 17, 2020 7:40 pm

Er is verschil tussen actie en spanning

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Ramona » zo aug 23, 2020 9:57 am


Plaats reactie