F1 en andere autosporten

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Trab » ma jul 19, 2021 9:05 pm

Iniesta schreef:zelfde als bij grosjean vorig jaar

Volgens mij is de internationale media redelijk eens dat de fout vooral bij Hamilton lag, maar dat het ook een race incident is. Wordt niet heel erg om Hamilton ingehakt als zou het een enorme fout van zijn kant zijn
Kan ik me op zich wel in vinden. Geloof niet dat hij bewust Verstappen er af wil tikken, wel dat hij zich bewust te breed houdt en daarmee groot risico loopt dat hij Verstappen aantikt as die niet veel extra ruimte geeft
Voor Verstappen was het niet zo slim om op dat punt scherp te rijden. Hij is degene daar die het meest heeft te verliezen, vooral met de voorsprong die hij heeft in klassement
Dat laatste heb je een punt. Max nam vanaf het begin heel veel risico om zijn eerste plek te verdedigen. Met 33 pnt voorsprong was dat niet echt nodig. Maar goed, dat zit nou eenmaal in hem en maakt hem ook zo geliefd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door raymon » ma jul 19, 2021 9:36 pm

Trab schreef:
Iniesta schreef:zelfde als bij grosjean vorig jaar

Volgens mij is de internationale media redelijk eens dat de fout vooral bij Hamilton lag, maar dat het ook een race incident is. Wordt niet heel erg om Hamilton ingehakt als zou het een enorme fout van zijn kant zijn
Kan ik me op zich wel in vinden. Geloof niet dat hij bewust Verstappen er af wil tikken, wel dat hij zich bewust te breed houdt en daarmee groot risico loopt dat hij Verstappen aantikt as die niet veel extra ruimte geeft
Voor Verstappen was het niet zo slim om op dat punt scherp te rijden. Hij is degene daar die het meest heeft te verliezen, vooral met de voorsprong die hij heeft in klassement
Dat laatste heb je een punt. Max nam vanaf het begin heel veel risico om zijn eerste plek te verdedigen. Met 33 pnt voorsprong was dat niet echt nodig. Maar goed, dat zit nou eenmaal in hem en maakt hem ook zo geliefd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
In de analyse zeiden ze dat als Hamilton er in de eerste ronde niet langs zou zij gekomen hij 30 seconden achter Max zou zijn geëindigd. Was ook opvallend dat hij in eerste instantie niet dichterbij Leclerc kwam.

In dat licht bezien is zijn actie redelijk dubieus.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door 999 » di jul 20, 2021 5:26 pm

Bernie Ecclestone uit kritiek op straf Lewis Hamilton: ’De straf paste niet bij de misdaad’
Door ONZE TELESPORTREDACTIE

Updated 3 uur geleden
Vandaag, 12:50 in AUTOSPORT

Twee dagen na de harde klapper van Max Verstappen op Silverstone, raakt men nog steeds niet uitgepraat over wie nou de schuldige van de crash was. Volgens Bernie Ecclestone had Lewis Hamilton een veel hogere straf moeten krijgen. De voormalig autocoureur en ceo van de Formule 1 uit daarom zijn kritiek op de stewards.

Bernie Ecclestone in gesprek met Max Verstappen.
Bernie Ecclestone in gesprek met Max Verstappen.Ⓒ HH/ANP
„In het verleden zouden we hebben gezegd dat het erbij hoorde, en dat dit een race-incident was. Het was duidelijk dat iedereen zijn best deed om het kampioenschap te winnen. Als de stewards echter wilden ingrijpen, dan had Lewis meer moeten krijgen dan een tien seconden straf. Het had dertig moeten zijn”, aldus de oud-coureur in gesprek met The Daily Mail.

Ecclestone legt de schuld van de crash duidelijk bij de zevenvoudig wereldkampioen neer. „Lewis zat er niet voor op het moment dat ze botsten. Het was niet zijn bocht. Hij lag bijna een halve wagenlengte achter. Dat is waarom hij Max aan de achterkant raakte en niet aan de voorkant. Tien seconden was niet terecht. De straf paste niet bij de misdaad. Als je dan toch een straf moet geven, wat je soms niet eens hoeft te doen, dan was dit niet de juiste straf. Het was niet genoeg.”
De T.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Monkey Tonk » di jul 20, 2021 7:42 pm

raymon schreef:
ma jul 19, 2021 9:36 pm
Trab schreef:
Iniesta schreef:zelfde als bij grosjean vorig jaar

Volgens mij is de internationale media redelijk eens dat de fout vooral bij Hamilton lag, maar dat het ook een race incident is. Wordt niet heel erg om Hamilton ingehakt als zou het een enorme fout van zijn kant zijn
Kan ik me op zich wel in vinden. Geloof niet dat hij bewust Verstappen er af wil tikken, wel dat hij zich bewust te breed houdt en daarmee groot risico loopt dat hij Verstappen aantikt as die niet veel extra ruimte geeft
Voor Verstappen was het niet zo slim om op dat punt scherp te rijden. Hij is degene daar die het meest heeft te verliezen, vooral met de voorsprong die hij heeft in klassement
Dat laatste heb je een punt. Max nam vanaf het begin heel veel risico om zijn eerste plek te verdedigen. Met 33 pnt voorsprong was dat niet echt nodig. Maar goed, dat zit nou eenmaal in hem en maakt hem ook zo geliefd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
In de analyse zeiden ze dat als Hamilton er in de eerste ronde niet langs zou zij gekomen hij 30 seconden achter Max zou zijn geëindigd. Was ook opvallend dat hij in eerste instantie niet dichterbij Leclerc kwam.

In dat licht bezien is zijn actie redelijk dubieus.
Een direct gevolg van het nieuwe sprint race formaat. Daarna mocht niet meer aan de autos gewerkt worden, dus Hamilton wist precies wat hij van beide autos kon verwachten. Deze bocht was zijn laatste kans. Daarna was inhalen veel moeilijker in de dirty air.

Klopt natuurlijk niet dat je een rivaal op de weg naar zijn dood stuurt, terwijl je daar ook nog dubbel en dwars voor beloond wordt. In voetbal is dit een rode kaart.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jul 21, 2021 11:31 am

Zou het echt zijn laatste kans zijn geweest?

Hij had in de sprintrace op de rechte stukken meer pace dan de RB en nu in tegenstelling tot de sprintrace drs.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Ramona » wo jul 28, 2021 3:43 pm


Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Frank » wo jul 28, 2021 7:10 pm

Grosjean over eerste meters op oval: “Heb hem heel gehouden”

Romain Grosjean heeft een goed gevoel overgehouden aan zijn eerste kennismaking met een oval. De coureur van Dale Coyne Racing werkte eerder deze week een test af op de World Wide Technology Raceway, waar hij over een maand zijn eerste ovalrace rijdt.

Aanvankelijk zou Romain Grosjean dit jaar de ovals op de IndyCar-kalender aan zich voorbij laten gaan, al liet hij de deur vor deelname aan de race op de World Wide Technology Raceway - voorheen de Gateway International Raceway - wel op een kier. Vorige maand kwam naar buiten dat hij de wedstrijd op de korte oval in Illinois, die gepland staat voor 21 augustus, inderdaad meepakt. Ter voorbereiding op dat moment deed hij afgelopen dinsdag mee aan een testdag op deze baan. Grosjean legde 166 ronden af en noteerde de achtste tijd. Hij liet drie coureurs achter zich, waaronder landgenoot Sebastien Bourdais en routinier Ed Carpenter.

“Ik heb hem heel gehouden op de baan, dus dat is positief”, bikte de Grosjean, die nog wel een spin maakte maar niets raakte, tegenover Motorsport.com terug op de test. “Ik heb duidelijk veel te leren, want het is anders dan alles wat ik tot dusver heb gedaan. Iedereen die denkt dat op een oval rijden makkelijk is, heeft het mis. Het is gecompliceerd en er is veel wat je met de auto kunt doen. Ik dacht vroeger ook altijd: ‘Op een oval hoef je alleen maar naar links te sturen en ga je volgas door de bocht’. Maar op Gateway ga je zeker niet volgas door de bocht. Als coureur ben je erg druk.”

Ook het afstellen van de auto voor een oval vond Grosjean een interessante ervaring. “Ze zeggen allemaal dat je de auto het werk moet laten doen en dan denk je bij jezelf: ‘Waar heb je het over?!’ Ik heb dat nog nooit eerder in mijn leven gedaan. Maar uiteindelijk was ik erg te spreken over hoe de auto het deed, ook tijdens de lange runs en in verkeer. Elke verandering die je aan de afstelling doet, kun je op een oval erg goed voelen.”

Grosjean gaf aan dat hij onder andere nog moet wennen aan het ver door een bocht moeten kijken. “Dat is iets waar ik mezelf nog kan verbeteren”, weet de ex-Formule 1-coureur. “Het klopt inderdaad dat je heel ver voor je uit moet kijken. Ik keek waarschijnlijk nog te dicht voor mijn voorwielen, om ervoor te zorgen dat ik die juist positioneerde. Maar hoe meer je rijdt, hoe meer vertrouwen je krijgt. Dat is de sleutel.” Grosjean was na zijn eerste runs een beetje duizelig, zo gaf hij toe. “Toen ik aan het rijden was, had ik nergens last van. Maar eenmaal uit de auto, had ik moeite om rechtop te blijven staan wanneer ik me omdraaide. ‘Oké, dat is interessant’, dacht ik bij mezelf. En het team moest erom lachen, want zij hadden het wel verwacht. Het is kennelijk vrij normaal [wanneer je als coureur voor het eerst over een oval rijdt]. Ik riep: ‘Dit is niet grappig! Ik heb helemaal niets gedronken!’”

Grosjean zal zijn eerste IndyCar-race op een oval zonder verwachtingen ingaan. “De race wordt een ander verhaal”, weet hij. “Ik zal moeten leren hoe je in verkeer moet racen op een oval. De omstandigheden zullen anders zijn [dan tijdens deze test]. Ik ga dus zeker niet vol vertrouwen de race in. Maar ik zal wel voorbereid zijn en weten wat de auto nodig heeft om hard te kunnen gaan.”
nl.motorsport.com
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Zuidema » zo aug 01, 2021 12:17 pm

Lijkt mij vanmiddag een lastige klus te worden voor Max. Of hij moet Bottas al direct in het begin kunnen pakken. Maar anders blokt Bottas hem waarschijnlijk een tijdje en kan Hamilton weer lekker een gat slaan en naar de overwinning cruisen. Het scenario dat we al zo vaak de vorige seizoenen gezien hebben.

Wat ik me afvraag. Die RB-16B lag helemaal in de prak en moest opnieuw opgebouwd worden. Is zo'n ''kopie'' dan 100% gelijk? Of is de nieuwe bak toch een tikkie anders en daardoor langzamer, waardoor dat 0,4 seconde scheelt in de kwalificatie? Je zou toch verwachten dat Red Bull in het voordeel is met zo'n bochtig en technisch circuit?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Marillion » zo aug 01, 2021 12:39 pm

Voor de Britse GP begon er een stemming te ontstaan dat hij bezig was om een gat te slaan. Als hij vandaag niet wint ziet de wereld er ineens weer heel anders uit.

Als hij slim is gaat 'ie niet geforceerd op zoek naar revanche. Finishen en zoveel mogelijk punten pakken, ook al is het achter Hamilton, is het belangrijkste. Je wil niet twee keer nul punten noteren.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

F1 en andere autosporten

Bericht door Trab » zo aug 01, 2021 12:41 pm

Zuidema schreef:Lijkt mij vanmiddag een lastige klus te worden voor Max. Of hij moet Bottas al direct in het begin kunnen pakken. Maar anders blokt Bottas hem waarschijnlijk een tijdje en kan Hamilton weer lekker een gat slaan en naar de overwinning cruisen. Het scenario dat we al zo vaak de vorige seizoenen gezien hebben.

Wat ik me afvraag. Die RB-16B lag helemaal in de prak en moest opnieuw opgebouwd worden. Is zo'n ''kopie'' dan 100% gelijk? Of is de nieuwe bak toch een tikkie anders en daardoor langzamer, waardoor dat 0,4 seconde scheelt in de kwalificatie? Je zou toch verwachten dat Red Bull in het voordeel is met zo'n bochtig en technisch circuit?
Q3 had hij een slecht rondje. Met de tijd van q2 zat hij er maar 0,2 vanaf. Motor is toch vervangen na de kwalificatie. Misschien dat ie toch wat schade had van de crash. Lijkt een moeilijke dag te worden. Inhalen is bijna niet mogelijk. Kijken hoe de start gaat.. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door raymon » zo aug 01, 2021 12:50 pm

Trab schreef:
Zuidema schreef:Lijkt mij vanmiddag een lastige klus te worden voor Max. Of hij moet Bottas al direct in het begin kunnen pakken. Maar anders blokt Bottas hem waarschijnlijk een tijdje en kan Hamilton weer lekker een gat slaan en naar de overwinning cruisen. Het scenario dat we al zo vaak de vorige seizoenen gezien hebben.

Wat ik me afvraag. Die RB-16B lag helemaal in de prak en moest opnieuw opgebouwd worden. Is zo'n ''kopie'' dan 100% gelijk? Of is de nieuwe bak toch een tikkie anders en daardoor langzamer, waardoor dat 0,4 seconde scheelt in de kwalificatie? Je zou toch verwachten dat Red Bull in het voordeel is met zo'n bochtig en technisch circuit?
Q3 had hij een slecht rondje. Met de tijd van q2 zat hij er maar 0,2 vanaf. Motor is toch vervangen na de kwalificatie. Misschien dat ie toch wat schade had van de crash. Lijkt een moeilijke dag te worden. Inhalen is bijna niet mogelijk. Kijken hoe de start gaat.. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Alles gaat van de start afhangen. Maar zoals Horner gisteren zei, Silverstone en Hungaring zijn echte Mercedes bolwerken. Vorig jaar lagen ze een volle seconde achter dus er is wel progressie. Van belang is om in ieder geval P2 te pakken na de start en dan kijken wat er mogelijk is.

Q3 kom Verstappen z’n banden niet goed opwarmen vanwege Hamilton, die zelf ook 1.2 seconden langzamer was dan zijn snelste ronde. Die was alleen maar bezig met Verstappen te irriteren. Lijkt dat dit de strategie van Mercedes is om maar te kunnen winnen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door 999 » zo aug 01, 2021 12:58 pm

De onbezonnenheid ( in de positieve zin ) kon er wel eens even vanaf zijn na zo'n crash.Door die malloot van een Hamilton wordt je natuurlijk wel even op de feiten gedrukt dat het ook wel eens goed, en dan bedoel ik goed mis kan gaan.Kijken hoe hij hier mentaal mee omgaat ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 01, 2021 1:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door raymon » zo aug 01, 2021 1:01 pm

999 schreef:De onbezonnenheid kon er wel eens even vanaf zijn na zo'n crash.Door die malloot van een Hamilton wordt je natuurlijk wel even op de feiten gedrukt dat het ook wel eens goed, en dan bedoel ik goed mis kan gaan.Kijken hoe hij hier mentaal mee omgaat ...
Hij rijdt nu wel achter Hamilton in de eerste bocht, ik vraag me af hoe Hamilton zich voelt..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door 999 » zo aug 01, 2021 1:07 pm

raymon schreef:
zo aug 01, 2021 1:01 pm
999 schreef:De onbezonnenheid kon er wel eens even vanaf zijn na zo'n crash.Door die malloot van een Hamilton wordt je natuurlijk wel even op de feiten gedrukt dat het ook wel eens goed, en dan bedoel ik goed mis kan gaan.Kijken hoe hij hier mentaal mee omgaat ...
Hij rijdt nu wel achter Hamilton in de eerste bocht, ik vraag me af hoe Hamilton zich voelt..
Die heeft natuurlijk wel de ervaring en zou daar goed mee om moeten kunnen gaan.Hopelijk wordt er geen " revanche " genomen in de negatieve zin .. We zullen het zo meteen gaan zien.Mijn mening was dat de " crash " van Hamilton tegen Verstappen de vorige race gewoon een bewussie was ...

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door zeux » zo aug 01, 2021 1:10 pm

Het lijkt mij goed als er bij het puntentotaal van Hamilton een * komt: *inclusief 25 gestolen punten.

Max heeft nu een motor vervangen. De volgende keer dus gridstraf? Heeft Hamilton met zijn vuile rijden een dubbele whammy. Als de FIA ballen heeft, maakt ze deze motorwissel helemaal 'gratis' en telt die dus in het geheel niet mee.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door 999 » zo aug 01, 2021 1:12 pm

Zeux schreef:
zo aug 01, 2021 1:10 pm
Het lijkt mij goed als er bij het puntentotaal van Hamilton een * komt: *inclusief 25 gestolen punten.

Max heeft nu een motor vervangen. De volgende keer dus gridstraf? Heeft Hamilton met zijn vuile rijden een dubbele whammy. Als de FIA ballen heeft, maakt ze deze motorwissel helemaal 'gratis' en telt die dus in het geheel niet mee.
De FIA ballen ?.Dan hadden de vorige keer wel een zwaardere straf aan Hamilton gegeven ...

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door zeux » zo aug 01, 2021 1:25 pm

999 schreef:
zo aug 01, 2021 1:12 pm
Zeux schreef:
zo aug 01, 2021 1:10 pm
Het lijkt mij goed als er bij het puntentotaal van Hamilton een * komt: *inclusief 25 gestolen punten.

Max heeft nu een motor vervangen. De volgende keer dus gridstraf? Heeft Hamilton met zijn vuile rijden een dubbele whammy. Als de FIA ballen heeft, maakt ze deze motorwissel helemaal 'gratis' en telt die dus in het geheel niet mee.
De FIA ballen ?.Dan hadden de vorige keer wel een zwaardere straf aan Hamilton gegeven ...
Ik vrees ook dat ze dat niet gaan doen. Misdaad loont. Wel treurig dat een zevenvoudig wereldkampioen zich van vuile trucs moeten bedienen. Ook gisteren bij de vrije training (ook al was het blijkbaar 'legaal' wat hij deed). Straatschoften-mentaliteit.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door zeux » zo aug 01, 2021 1:43 pm

Rain? En dus intermediates?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door zeux » zo aug 01, 2021 2:01 pm

Alle bandenspeculaties van rood (Red Bull) versus geel (Mercedes) dus uit het raam. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door zeux » zo aug 01, 2021 2:04 pm

Ok, hier kon hij helemaal niets aan doen, maar wel het slachtoffer. Dus Hamilton weer mazzel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Zuidema » zo aug 01, 2021 2:05 pm

Great. :1evil.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door zeux » zo aug 01, 2021 2:06 pm

Bottas, ideale wingman van Hamilton, 'duwt' twee Red Bulls naar de kant.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door Trab » zo aug 01, 2021 2:08 pm

Zeux schreef:Bottas, ideale wingman van Hamilton, 'duwt' twee Red Bulls naar de kant.
Dit is gewoon bewust. Zijn ratten die van Mercedes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door raymon » zo aug 01, 2021 2:10 pm

Trab schreef:
Zeux schreef:Bottas, ideale wingman van Hamilton, 'duwt' twee Red Bulls naar de kant.
Dit is gewoon bewust. Zijn ratten die van Mercedes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je vraagt je inderdaad af waarom Bottas zo laat remt maar goed, het is niet anders. ‘Gelukkig’ nu een rode vlag dus ze kunnen een hoop repareren.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: F1 en andere autosporten

Bericht door zeux » zo aug 01, 2021 2:11 pm

Trab schreef:
zo aug 01, 2021 2:08 pm
Zeux schreef:Bottas, ideale wingman van Hamilton, 'duwt' twee Red Bulls naar de kant.
Dit is gewoon bewust. Zijn ratten die van Mercedes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik merk dat het gewoon niet leuk meer is om te kijken.

Hier moet de FIA iets mee.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie