F1 en andere autosporten

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » vr feb 20, 2004 5:05 pm

ik ben me nu aan het aanmelden, en nee dankje, dat andere spel doe ik niet. Ik betaal in principe niet voor dit soort spellen, omdat ik dat onzin vind..... :blush:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 20, 2004 5:10 pm

ben ik t op zich wel mee eens...maar tis maar een paar euro..en je kunt er toch iets mee winnen...van plaats 1 t/m 10 en verder nog wat troostprijsjes....daarbij heb ik er nog geen een jaar op verloren..maar goed...ieder zijn ding.. :cool:

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » vr feb 20, 2004 5:18 pm

Ramona schreef:ben ik t op zich wel mee eens...maar tis maar een paar euro..en je kunt er toch iets mee winnen...van plaats 1 t/m 10 en verder nog wat troostprijsjes....daarbij heb ik er nog geen een jaar op verloren..maar goed...ieder zijn ding.. :cool:
dat bedoel ik :eusa_dance:

ik heb me aangemeld, ook bij de subleague.....
ben benieuwd....
vond trouwens dat het wel weinig geld is.
Je kunt niet eens een toprijder ofzo nemen, want dan moet je voor de rest minardi kiezen..... :nooo:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 20, 2004 5:22 pm

dat is de gein...je verdient elke race centjes..en door slim te kopen en te verkopen kom je langzamerhand bij de rijder die je eigenlijk wilt..en dat is bij mij Schummi..tja.. :sad: :D

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » vr feb 20, 2004 5:30 pm

ik wilde zo graag montoya...... ;)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 20, 2004 5:32 pm

ff doorsparen dus...maar jij hebt iig nog centjes over.. :D

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » vr feb 20, 2004 5:35 pm

als ze die aan mij gaven!! :D
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za feb 21, 2004 12:12 pm

Er zijn gelukkig 2 nieuwe sponsoren voor Joske... :D

Afbeelding

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » za feb 21, 2004 2:49 pm

:D

Fijn dat ze hem ook even z'n oortjes wassen...... :xyxthumbs:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do mar 04, 2004 10:21 pm

ha..t circus gaat weer bijna van start.. vroeg opstaan dus of doorgaan.. :eusa_dance:
Grand Prix Australië
05 maart
01:00-02:00 1e vrije training
04:00-05:00 2e vrije training
06 maart
00:00-00:45 1e vrije training
01:15-02:00 2e vrije training
04:00 Kwalificatie
07 maart
04:00 Race

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » do mar 04, 2004 10:28 pm

Ik ben bang dat ik hem niet kan zien...... :blush:

Ik zit nu in een nieuw team bij voetbal en dat speelt op zondagochtend (10.00 aanvang wedstrijd)......

Dan kan ik moeilijk om 04.00 F1 gaan kijken.... ;)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do mar 04, 2004 10:29 pm

pff...kheb ook een afspraak om 10 uur..en? :D

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » do mar 04, 2004 10:33 pm

Ik moet dus om 9.00 uiterlijk het huis uit......
Dus de nacht doorgaan kan niet, want dan ben ik niet fit op het veld...
En vroeg slapen ook niet, want de zaterdagavond is een voetbalavond...
En ik kies dan toch voor voetbal i.p.v. F1......
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do mar 04, 2004 10:39 pm

ach..ik ga naar een stenenbeurs..dus minder inspannend idd.. :D

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr mar 05, 2004 3:40 pm

Michael Schumacher als vanouds snelste

Bron: http://nu.nl/

MELBOURNE - Ook het jaar 2004 lijkt weinig nieuws te brengen in de Formule I. Wereldkampioen Michael Schumacher was vrijdag bij de vrije training voor de Grote Prijs van Australië, de opening van het seizoen, als vanouds de snelste in de Ferrari.

De 35-jarige Duitser reed in de tweede sessie een ronde van 1.24,718, aanzienlijk beter dan zijn kwalificatietijd voor pole position vorig jaar. Zijn Braziliaanse ploeggenoot Rubens Barrichello bleef met 1.24,826 als enige concurrent in de buurt. De Italiaanse Renault-coureur Jarno Trulli gaf al meer dan een seconde toe.
Ferrari wint eerste ronde

Bron: http://www.f1racing.net/nl/

Ferrari startte sterk
Een volle seconde, dat is het verschil tussen Ferrari en de concurrentie aan het eind van de eerste dag. Schumacher en Barrichello toonden zich ook in de tweede training sneller dan alle andere rijders. Williams en McLaren moesten voorlopig zelf de Renaults en de BAR van Button voor zich dulden.

Ferrari kan de eerste dag met een tevreden gevoel afsluiten. Michael Schumacher en Rubens Barrichello toonden zich al het snelst in de eerste vrije training en wisten die positie ook tijdens de tweede sessie vast te houden. De kloof met de andere rijders verkleinde wel van 1,7 seconde tot iets meer dan één tel, maar ook dat is nog een heel grote marge aan het eind van de eerste dag. Ook Bridgestone kan tevreden zijn aangezien de Scuderia een heel rijtje Michelin teams achter zich wist te houden en Fisichella hun tempo aardig kon volgen in zijn Sauber C23.

Bij die Michelin teams toonde Renault zich vandaag de belangrijkste uitdager van de Scuderia. Trulli zette de derde tijd neer en was dus net iets meer dan een seconde trager dan Schumacher. Ook teamgenoot Alonso kende een goede start, maar het Renault duo werd werd van elkaar gescheiden door de BAR van Jenson Button. Die gaf aan dat de sterke resultaten uit de wintertests geen toeval waren.

Lichte teleurstelling was er in het Williams en McLaren-kamp op te merken. Ralf Schumacher was maar net trager dan de Renaults en de BAR, maar raakte dus niet verder dan de zesde tijd. Teamgenoot Montoya eindigde één plaatsje lager, maar was wel bijna al anderhalve seconde trager dan Michael Schumacher. De Colombiaan was net iets sneller dan de McLaren van Coulthard die de achtste plaats in beslag nam en daarmee twee posties beter deed dan teamgenoot Raikkonen.

De beide McLarens werden van elkaar gescheiden door de Jaguar R5 van Webber. Die toonde met een knappe negende plaats en een vrij goede tijd aan dat er dus niks ernstigs fout is met de R5. Dat kan niet gezegd worden van de nieuwe Toyota. Het Japanse team zag haar rijders slechts op de zestiende en achttiende plaats eindigen tussen de twee andere Jaguar-rijders. Gelukkig wist testrijder Zonta de dag nog een beetje te redden met een veertiende tijd.

Toyota was dus wel trager dan de tweede BAR van Sato die zich net tussen de twee Saubers op de twaalfde plaats had weten te wringen. Het Zwitserse team slaagde er alvast in het tempo van de Michelin teams aardig te volgen. De Bridgestone banden lijken voorlopig dus een voordeel te bieden.

Helemaal achteraan vielen er op de eerste dag geen verrassingen te beleven. Minardi en Jordan vochten net als vorige jaar om de laatste plaatsen. Daarbij toonden Bruni en Baumgartner zich deze keer alvast sneller dan Pantano en Glock. De Duitse testrijder kon wel slechts 4 rondjes rijden. Zijn Minardi-collega Leinders kwam uiteindelijk niet aan de start omdat zijn superlicentie niet tijdig werd goedgekeurd. Volgende keer in Maleisië zal de Belg er wel bij zijn.

Afbeelding


:cool:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za mar 06, 2004 7:16 am

:eusa_dance:
Ferrari verovert eerste startrij

Bron: http://www.f1racing.net/nl/


Wereldkampioen Michael Schumacher start de eerste race van het seizoen vanaf pole-position. De Duitser was in zijn Ferrari tijdens de kwalificatie net sneller dan zijn teamgenoot Rubens Barrichello. Juan-Pablo Montoya, die de eerste kwalificatiesessie nog het snelst was, legde achter beide Ferrari's beslag op de derde tijd. Jenson Button verraste vriend en vijand door de vierde startplaats voor zich op te eisen.


Afbeelding


Door de nieuwe opzet van de kwalificatie barstte de echte actie in Melbourne pas los nadat alle coureurs één rondje neergezet hadden. Tijdens de eerste sessie, die enkel dienst deed om de startvolgorde voor de tweede sessie te bepalen, had Juan-Pablo Montoya voor het eerst dit weekend de succesreeks van Michael Schumacher doorbroken.



Rubens Barrichello was met de achtste tijd één van de teleurstellingen van de eerste sessie, maar de Braziliaan bewees in het tweede deel van de kwalificatie dat dit een incident was. Barrichello perste er in zijn Ferrari een 1.24.4 uit, waarmee hij de tot dusver snelste tijd van Mark Webber met liefst 1,3 seconde verbeterde.

Lang leek deze tijd van Rubens Barrichello goed genoeg te zijn voor pole-position. Enkel Jenson Button kon enigszins in de buurt van de tijd van de Braziliaan komen, maar ook de BAR-coureur moest ruim een halve seconde toegeven op de ontketende Barrichello. Van de traditionele top-drie teams was David Coulthard de eerste die de tijd van de Braziliaan mocht aanvallen. De Schot reed tijdens de eerste sessie nog de vijfde tijd, maar vergaloppeerde zich nu in zijn jacht op de tijd van Barrichello. Coulthard ging even buiten de baan bij het uitkomen van de laatste bocht en moet zodoende genoegen nemen met de twaalfde tijd.

Afbeelding

Hiermee deed hij het niet veel slechter dan teamgenoot Kimi Raikkonen. De Fin maakte de teleurstelling bij McLaren compleet door zonder aanwijsbare reden niet verder te komen dan de tiende tijd, bijna twee seconden achter beide Ferrari's. Ook Ralf Schumacher stelde teleur. De Duitser deed het weliswaar iets beter dan beide McLaren-coureurs, maar ook hij voldeed met de achtste tijd zeker niet aan de verwachtingen.

Dat deed Michael Schumacher wél. Ongetwijfeld getergd door zijn kleine nederlaag tegen Montoya in de eerste kwalificatiesessie dook de Duitser 0,074 seconde onder de tijd van zijn teamgenoot Rubens Barrichello. Deze tijd was Montoya, die als laatste het circuit op mocht, te machtig. De Colombiaan leek aanvankelijk de tijd van Schumacher serieus aan te kunnen vallen, maar hij moest uiteindelijk genoegen nemen met de derde plaats.

Afbeelding

Overigens reed Montoya exact dezelfde tijd als de sensatie van de kwalificatie, Jenson Button. De Brit reed zijn BAR006 naar 1,25.998 en mag hierdoor morgen de race beginnen vanaf de tweede startrij. Fernando Alonso en thuiscoureur Mark Webber vormen de derde startrij. Takuma Sato maakte het feest bij BAR compleet door de zevende startplaats voor zich op te eisen, terwijl Ralf Schumacher (achtste), Jarno Trulli (negende) en Raikkonen (tiende) de top-tien compleet maakten.

Opvallend was verder de grote hoeveelheid coureurs die er niet in slaagden een kwalificatierondje te rijden. Zowel Christian Klien, Olivier Panis, als Gianmaria Bruni konden om verschillenden redenen geen tijd op de klokken zetten. Hierdoor start de Hongaar Zsolt Baumgartner bijvoorbeeld al vanaf de zeventiende startplaats.


Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za mar 06, 2004 1:57 pm

nu herhaling van de kwalificatie op sbs6 ..

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo mar 07, 2004 8:16 am

Mooie start van het seizoen voor het Ferrariteam... :cheer: voor de McLarenfans minder.. :aai: :D

En Alain..ook niet gekeken..niet eens mijn wekker gehoord.. :blush:
Stand van het ATteam na de 1e race:

1 ZonderVilleneuveGeenF1 59
2 Alains Bananen 57
3 -Unbeatables- 52
4 Trabdolmo 49
5 FlyingDutchWoman 43
07 maart 2004

Ferrari opent met dubbelzege



Makkelijke zege voor Schumacher
Wereldkampioen Michael Schumacher heeft zijn titelambities meteen kracht bijgezet tijdens de eerste race van het seizoen. De Duitser reed onbedreigd naar de zege in Melbourne. Teamgenoot Barrichello maakte het succes compleet voor de Scuderia door er meteen een dubbelzege van te maken. Alonso nam de laatste podiumplaats in beslag.

Afbeelding

De Ferrari F2004 beleefde een geslaagd debuut in Melbourne. De wagen is niet alleen snel, maar ook betrouwbaar. Dat bewezen Schumacher en Barrichello tijdens de eerste race van het jaar. Ze domineerden eerst elke oefensessie en reden heel vlot naar een dubbelzege. Schumacher en Barrichello maakten en foutlouze start en toen was de race eigenlijk al gereden.

De Duitser hield er meteen een strak tempo op na en met Barrichello als buffer begon hij van de tegenstand weg te rijden. Enkel Alonso leek in de beginfase nog even te kunnen volgen, maar na de eerste reeks pitsstops werd de kloof ook voor hem te groot. Bij gebrek aan tegenstand werd het dan afwachten of Ferrari zichzelf niet zou vellen. De F2004 en nieuwe V10 schitterden echter wat betrouwbaarheid betrof en dus kwam de zege nooit in gevaar voor Schumacher. Opdracht volbracht voor Ferrari.

Dat kan niet gezegd worden van één van hun grootste titelrivalen. Raikkonen vreesde voor de start al dat McLaren de finish niet zou halen en de Fin kreeg gelijk. Zijn MP4/19 hield het na tien ronden al voor bekeken, meteen een zware klap voor de titelkansen van de Fin. Teamgenoot Coulthard haalde overigens wel de finish maar wist slechts één puntje te scoren en werd ook nog gedubbeld door de Ferrari's.

Voor Renault en Williams werd de start van het seizoen minder negatief. Vooral het Franse team kan best tevreden zijn met een hardbevochten derde plaats voor Alonso. Die moest een hele race lang alles uit de kast halen om de Williams van Ralf Schumacher achter zich te houden. De Spanjaard nam overigens een heel goede start, al moest hij even door het gras tijdens een duel met Montoya. Die zou daarop overigens in de fout gaan in de eerste bocht en dat kostte de Colombiaan misschien wel een podiumplaats.

Montoya wist wel opnieuw een aantal plaatsen te winnen, onder andere met een mooie inhaalactie op Trulli. De Colombiaan eindigde zijn race uiteindelijk op een vijfde plaats vóór Button. Die leek lange tijd op weg naar een vierde of zelfs een podiumplaats, maar moest uiteindelijk tevreden zijn met een zesde plaats. De Brit zal ongetwijfeld blij zijn met deze start van het seizoen. Teamgenoot Sato maakte op zijn beurt een paar kleine fouten tijdens de race en dat kostte hem punten. De Japanner werd uiteindelijk negende, mede dankzij de opgave van Mark Webber.

Ook die leek lange tijd kans op punten te maken, maar de R5 van de thuisrijder hield het dus niet vol tot het einde. Die Jaguar van Klien bleef wel heel en de Oostenrijker debuteerde met een elfde plaats voor een ontgoochelend Toyota-duo. Pantano kwam tijdens zijn debuut als laatste over de streep. Minardi kreeg als enige team geen wagen aan de finish van een mooie, maar eerder saaie race die van begin tot eind door Ferrari werd gedomineerd. Hopelijk geen voorsmaakje voor de rest van het seizoen.

Pos. Rijder Team Tijd Punten
1 M. Schumacher Ferrari 1:24:15.757 10
2 R. Barrichello Ferrari + 13.600 8
3 F. Alonso Renault + 34.600 6
4 R. Schumacher Williams + 60.400 5
5 JP. Montoya Williams + 68.500 4
6 J. Button BAR + 70.500 3
7 J. Trulli Renault + 1 ronde(n) 2
8 D. Coulthard McLaren + 1 ronde(n) 1
9 T. Sato BAR + 1 ronde(n) 0
10 G. Fisichella Sauber + 1 ronde(n) 0
11 C. Klien Jaguar + 2 ronde(n) 0
12 C. Da Matta Toyota + 2 ronde(n) 0
13 O. Panis Toyota + 2 ronde(n) 0
14 G. Pantano Jordan + 3 ronde(n) 0
Not finished:
15 F. Massa Sauber + 14 ronde(n) 0
16 N. Heidfeld Jordan + 14 ronde(n) 0
17 G. Bruni Minardi + 23 ronde(n) 0
18 M. Webber Jaguar + 28 ronde(n) 0
19 Z. Baumgartner Minardi + 45 ronde(n) 0
20 K. Räikkönen McLaren + 49 ronde(n) 0

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo mar 07, 2004 2:38 pm

Wat een saaie kut race, was de laatste keer dat ik er voor op ben gebleven.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo mar 17, 2004 4:54 pm

komende zondagochtend is t iig later Pienaar..
Grand Prix Maleisië
19 maart
04:00-05:00 1e vrije training
07:00-08:00 2e vrije training
20 maart
03:00-03:45 1e vrije training
04:15-05:00 2e vrije training
07:00 Kwalificatie
21 maart
08:00 Race
F1 laakt terreurdreiging Bahrein

Bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok

Een paar teambazen in de Formule 1 hebben zich uitgelaten over de dreiging van een terroristische aanslag die de nieuwe Grand Prix in Bahrain met zich mee zou brengen. Zij hechten weinig waarde aan de waarschuwingen hiervoor.

Na de oorlog in Irak en de meer recente aanslag in Madrid vragen velen zich af of het wel verstandig is af te reizen naar het Midden-Oosten. "Terrorisme is een echte bedreiging," aldus Paul Stoddart van Minardi. "Maar het is overal gevaarlijk." Volgens Stoddart is het risico al verhoogd sinds de aanslagen van 11 september 2001 in de Verenigde Staten.

"We moeten het niet hebben over één enkel land. We lopen overal ter wereld het risico. De Formule 1 moet politiek niet met sport vermengen," aldus de teambaas. Wel nemen de team volgens hem bepaalde voorzorgsmaatregelen.

Zijn collega Eddie Jordan zegt verbaast te zijn over de waarschuwing van de Britse overheid aan burgers om niet naar Bahrain te reizen. "Ik ben er drie keer geweest in de laatste drie maanden," aldus de Ier. "Ik denk dat je geen vrediger, alledaagser plaats kunt vinden." Hij zou dan ook naar eigen zeggen versteld staan als ook maar iemand in de Formule 1 zou aarzelen over het afreizen naar Bahrain over twee weken.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » wo mar 17, 2004 8:29 pm

Laten we hopen dta het dan leuker wordt.

Geen villeneive meer, maar mijn nieuwe favoriet is eral!!

GO ALONSO!!!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za mar 20, 2004 8:41 am

echt spannend is de kwalificatie ook niet.. :sad: maar t venijn zat in de staart..wow..jammer Pienaar..Alonso's rechter voorwiel blokkeerde...en Schumi doet t opnieuw..ha..zijn 57ste pole! :worshippy: :cheer:
Pos. Rijder Team Tijd Punten
1 M. Schumacher Ferrari 1:33.074 0
2 M. Webber Jaguar 1:33.715 0
3 R. Barrichello Ferrari 1:33.756 0
4 JP. Montoya Williams 1:34.054 0
5 K. Räikkönen McLaren 1:34.164 0
6 J. Button BAR 1:34.221 0
7 R. Schumacher Williams 1:34.235 0
8 J. Trulli Renault 1:34.413 0
9 D. Coulthard McLaren 1:34.602 0
10 C. Da Matta Toyota 1:34.917 0
11 F. Massa Sauber 1:35.039 0
12 G. Fisichella Sauber 1:35.061 0
13 C. Klien Jaguar 1:35.158 0
14 O. Panis Toyota 1:35.617 0
15 N. Heidfeld Jordan 1:36.569 0
16 G. Bruni Minardi 1:38.577 0
17 Z. Baumgartner Minardi 1:39.272 0
18 G. Pantano Jordan 1:39.902 0
19 F. Alonso Renault 0.000 0
20 T. Sato BAR 0.000 0

Afbeelding


Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za mar 20, 2004 12:00 pm

wat heeft die prutser van een sato gedaan, waardoor hij laatste staat?

nog steeds onbegrijpelijk dat hij op de plek van Jacques staat!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za mar 20, 2004 12:26 pm

Sato vloog van het circuit...fijne aanwinst voor mijn team.. X'C
Voor Takuma Sato waren de druiven zuur. De Japanner leek op weg naar een plaats in de top-acht, maar hij schoof de grindbak in. "Het is heel teleurstellend om een kwalificatie op deze manier af te sluiten. Tot het moment dat ik de controle over mijn auto verloor ging het rondje heel goed, ik had echt het gevoel dat ik het maximale uit de auto haalde. Het is heel frustrerend dat ik de race nu vanaf de laatste startrij moet aanvangen. Ik ga in ieder geval vechten als een leeuw om zo dicht mogelijk in de buurt van punten te komen."

"Jenson moet tevreden zijn met zijn zesde positie, zeker gezien de problemen die we tot dusver dit weekend gehad hebben", stelt teambaas David Richards. "Tijdens de laatste tests hebben we ons vooral gericht op lange afstanden, dus in principe moeten we morgen sterk voor de dag kunnen komen. Taku heeft een zware race voor de boeg vanaf de laatste startrij, maar aangezien er altijd veel uitvallers zijn in Sepang moet ook hij in staat kunnen zijn om punten te behalen."

Afbeelding

Bron: http://www.f1racing.net/nl/

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo mar 21, 2004 9:38 am

X'C jammer Sato..3 ronden voor t einde uitgevallen, na een schitterende race..evenals klapklap voor Alonso, wat een inhaalacties bij de start.. :worshippy: maare..hij doet t weer Schumi... :worshippy: :cheer:

Afbeelding
Pos. Rijder Team Tijd Punten
1 M. Schumacher Ferrari 1:31:07.490 10
2 JP. Montoya Williams + 5.022 8
3 J. Button BAR + 11.588 6
4 R. Barrichello Ferrari + 13.616 5
5 J. Trulli Renault + 37.760 4
6 D. Coulthard McLaren + 53.038 3
7 F. Alonso Renault + 1:07.877 2
8 F. Massa Sauber + 1 ronde(n) 1
9 C. Da Matta Toyota + 1 ronde(n) 0
10 C. Klien Jaguar + 1 ronde(n) 0
11 G. Fisichella Sauber + 1 ronde(n) 0
12 O. Panis Toyota + 1 ronde(n) 0
13 G. Pantano Jordan + 2 ronde(n) 0
14 G. Bruni Minardi + 3 ronde(n) 0
15 T. Sato BAR + 4 ronde(n) 0
16 Z. Baumgartner Minardi + 4 ronde(n) 0
Not finished:
17 K. Räikkönen McLaren + 16 ronde(n) 0
18 N. Heidfeld Jordan + 22 ronde(n) 0
19 R. Schumacher Williams + 29 ronde(n) 0
20 M. Webber Jaguar + 33 ronde(n) 0

Plaats reactie