343 gebanned

Alles wat je weten wilt over deze site vind je hier.

Moderator: mods

Plaats reactie
Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

343 gebanned

Bericht door Neefkens » do jan 05, 2006 7:43 pm

343 heeft ons (medemods) medegedeeld dat hij om (ons niet bekende) persoonlijke redenen besloten heeft om per direct te stoppen met posten en modwerk te doen en zijn profiel 343 te verwijderen.

We bedanken 343 voor de goede samenwerking en de enorme hoeveelheid tijd die hij in de site heeft gestopt.

De moderators van Ajaxtalk.
Laatst gewijzigd door Anonymous op di sep 26, 2006 6:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23023
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » wo jan 11, 2006 10:05 pm

Het spijt ons bijzonder te moeten mededelen, dat wij 343 alias Them Bones de toegang tot de site hebben ontzegd. Zoals jullie weten is hij vorige week, om persoonlijke redenen waarover wij niet willen uitweiden, zonder enige vooraankondiging teruggetreden als moderator. Sindsdien heeft hij ons team belasterd en bedreigd. Vandaag is hij begonnen te posten onder de naam Them Bones, maar de goede verstaander heeft ongetwijfeld opgemerkt dat de bedoeling daarvan was oude rekeningen te vereffenen.

Wij willen en kunnen dit niet accepteren.

Wij betreuren dit enorm, aangezien 343/Them Bones veel voor AT heeft betekend. Wij hebben deze beslissing genomen omdat elke AT-er hier moet kunnen posten zonder zich belaagd te voelen. Ook een moderator.

Wij hopen op jullie begrip.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23023
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jan 16, 2006 9:27 pm

343 schreef: Hallo....343 hier.

Even wat feiten op een rijtje.

Ik heb Ramona nooit persoonlijk bedreigd. Ik heb voor het laatst contact
gehad met haar de dag voordat ze haar reisje ging maken naar Berlijn.

Was per telefoon. Ik bleef beleefd, maar de eerste keer meende ze toch mij
te beliegen en de hoorn erop te moeten leggen. Het ging om het feit dat ze
(Ik meen Drecul) mijn naam weer veranderden van Died/Them Bones naar 343 (of
mijn password). Ongevraagd. Ze zaten in ieder geval met mijn profiel te knoeien. Ik kon
er zo niet op. Ik vroeg daarom om dat profiel te verwijderen. Heel makkelijk
te doen. Dat bleek wel, want een paar minuten later na mijn tweede
telefoontje kon ik er weer op.

Dat was de tweede keer in korte tijd dat ze loog en me in de kou liet staan.
Daar was ik furieus over.

Met Ramona heb daarna dus geen enkel contact meer gehad. Met Wim ook niet.
Met Drecul en Neefkens in het begin en zeer sporadisch.

Met Raymon en Joey een hele tijd. En daar heb ik privé mijn hart gelucht,
ja.

Ik heb daar dingen gezegd waar ik niet trots op ben, maar het direct
bedreigen van de mods? Nee. Het was meer in de trant van....''ik kan wel
iemand vermoorden. Of mezelf'' en het beledigen van joey en Raymon. Waar ook joey zich
niet onbetuigd liet...

Dit was 4 dagen geleden en als dat de reden voor een ban was, dan hadden ze
me die allang gegeven.

Ook hebben de mods. mij geen enkele laatste officiele waarschuwing gegeven.
Ook zeggen ze dat ik mensen heb bedreigd op het board? Waar dan? Ik kan zo 2
mensen noemen die nog posten op dit board, die veel verder gegaan zijn. Dr.
Living Stoned bijv. die het toeliet dat ze mij zwart maakten op CnJ en in zeker 2 RIP-topics
(Die van Dimebag en Old Dirty Bastard (weggehaald door Raymon) meende de
spot te moeten drijven met deze mensen en de fans.

Ook heb ik geen mailtje ontvangen van een mod dat ik ban had ontvangen.

Dit staat er nu:

Quote:
You have been banned from this forum.
Please contact the webmaster or board administrator for more
information.


Hoe moet je dat doen als er geen mailadres staat of een link? Het is dat ik
nog het mailadres van Raymon had. Anders had ik dus niemand van de mods
kunnen contacteren om opheldering te vragen.

Ook weer joey die meent voor mij te moeten spreken dat ik afgeknakt ben op
AT......Ook onzin. Het interesseert me alleen veel minder. Een
nuance-verschil, maar daar hebben ze wel meer moeite mee.

Ik ben tot bedaren gekomen, maar als 343 post ik sowieso pas vanaf het begin
van het volgende seizoen.....

Het zou wel fijn zijn als ik binnen een maand weer kan posten. Er zijn
mensen die meer op hun kerfstok hebben. Ook jegens mij, maar waar het geen
belemmering was.....


Groetjes,



343.

De Moderators schreef: Hierboven vinden jullie de brief die 343 mij gestuurd heeft met de vraag deze online te zetten. Uiteraard vinden wij dat 343 recht heeft op zijn verhaal. Aangezien ieder verhaal subjectief is en buiten 343 en ons om niemand alle details kent zullen wij als moderator team 1 reaktie geven. Dit is onze laatste reaktie op de verbanning van 343 van Ajaxtalk. Als jullie er zelf over willen discussieren dan kan dat in het geopende topic in het Rommelhok, maar liever niet. Er zijn al genoeg reakties geweest van mensen die het hele verhaal niet kennen.

Wij werden op woensdag 4 januari geconfronteerd met een mededeling van 343 in de moderator zone dat hij per direkt opstapt. 343 heeft zijn account gedelete en zich uit de moderatorgroep gehaald.

Op dat moment hadden wij geen flauw idee wat er aan de hand was.

Niet lang daarna begonnen de bedreigingen en verwensingen van een kaliber waar wij heel erg van schrokken. Zo erg dat wij hebben overwogen om er melding van te maken bij de politie. Wij kunnen hier helaas niet dieper op ingaan zonder daarbij persoonlijke zaken van 343 te vertellen en dat doen we niet. Wij vinden dat wij een verantwoordelijkheid hebben om de vertrouwelijke informatie van iemand niet te openbaren.

Bovenstaande maakt het voor ons ook lastig om diep op de materie in te gaan.

De bedreigingen en verwensingen werden via PM gemeld. Dit was voor ons vooralsnog geen reden om 343 van het forum te verbannen. Hoe pijnlijk het ook was, dit was iets wat niets met Ajaxtalk te maken had. Echter, toen 343 ook op Ajaxtalk vervelende dingen begon te zeggen over bepaalde moderators en in PM duidelijk maakte hier niet mee te zullen stoppen was voor ons de maat vol. Hij reageerde met nieuwe bedreigingen als wij hem inderdaad zouden verbannen. Wij zijn geen politie-agentjes die 24 uur per dag het forum in de gaten willen houden om te kijken of er niets vervelends gebeurt. Wij zijn vrijwilligers die deze site zo goed mogelijk proberen te runnen en een omgeving willen creeeren waarin iedereen zich zo veel mogelijk thuis kan voelen.

Over het wel of niet bannen van andere leden gaan wij niet discussieren. Wij willen alleen dat duidelijk is dat iedere situatie anders is en ook een andere oplossing vraagt. Wij zijn 6 weldenkende mensen die weloverwogen keuzes maken en ook niet te trots zijn om toe te geven weleens fout te zitten.

Op dit moment willen wij dat de rust weer terug komt op het forum en dat we weer eens gewoon over Ajax gaan praten. Het hoofdstuk 343 is voor ons zeker nog niet gesloten maar op dit moment ligt onze prioriteit bij Ajaxtalk en mensen weer het plezier geven te posten.

Deze reaktie zal ook naar 343 gestuurd worden. Ook kan hij ons bereiken op MSN aangezien hij dat ook deed voordat hij gebanned werd (daar had hij waarschijnlijk mijn email adres vandaan gehaald).

Als er vragen zijn dan kun je die PM'en naar mij.

Raymon
Namens het modteam
Eventuele reakties kunnen hier geplaatst worden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23023
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

De terugkeer van 343

Bericht door raymon » di apr 18, 2006 4:44 pm

Na goed onderling overleg hebben wij besloten om 343 weer toe te laten per 1 juni. Wij gaan er van uit dat de gebeurtenissen die hebben geleid tot de (tijdelijke) verwijdering van 343 niet meer zullen voor komen.

Met 343 is afgesproken iedere discussie over de verwijdering of de reden van de terugkomst van hem niet toe te staan op het forum. We hebben gezien wat voor ellende zulke discussies kunnen geven dus deze topics/ postings worden gesloten en verplaatst naar ons mod-archief. Wij moderators zullen dan ook niet reageren op eventuele vragen hieromtrent.

We wensen 343 veel forum plezier.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23023
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » do sep 21, 2006 10:36 am

Vanaf heden is 343 (tijdelijk) gebanned. Tijdelijk omdat niet alle mods aanwezig zijn en we hun oordeel ook op prijs stellen.

Voor de AT'ers lijkt er misschien niets aan de hand maar voor ons zijn er de laatste weken een aantal opmerkingen gemaakt heel duidelijk op ons gericht met informatie die alleen wij en 343 weten. Na de vorige ban zijn er afspraken gemaakt met 343 en die zijn door hem continu geschonden. 343 zoekt continu mods met sneren en zeer vervelende opmerkingen die alleen wij snappen en we vinden het nu wel genoeg geweest.

AT is een plek voor mensen om over Ajax te praten en nog wat andere randverschijnselen. Wij wensen niet het mikpunt te zijn van mensen die zich willen uitleven. 343 is hier eerder voor gebanned en heeft blijkbaar geen zin om te veranderen.

Zodra wij intern hebben overlegd zullen we een definitief standpunt innemen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » di sep 26, 2006 6:34 pm

Vanaf heden is 343 definitief gebanned. Definitief omdat we nu álle mods gehoord hebben en ze het eens zijn met de definitieve ban.

Voor de AT'ers lijkt er misschien niets aan de hand maar voor ons zijn er de laatste weken een aantal opmerkingen gemaakt heel duidelijk op ons gericht met informatie die alleen wij en 343 weten. Na de vorige ban zijn er afspraken gemaakt met 343 en die zijn door hem continu geschonden. 343 zoekt continu mods met sneren en zeer vervelende opmerkingen die alleen wij snappen en we vinden het nu wel genoeg geweest.

AT is een plek voor mensen om over Ajax te praten en nog wat andere randverschijnselen. Wij wensen niet het mikpunt te zijn van mensen die zich willen uitleven. 343 is hier eerder voor gebanned en heeft blijkbaar geen zin om te veranderen.

Plaats reactie