Abdelhak Nouri

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33947
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Duke » di jul 25, 2017 2:39 pm

Update situatie Abdelhak Nouri

Namens de familie Nouri kan Ajax melden dat Abdelhak van de intensive care af is. Hij wordt momenteel verzorgd op een afdeling die in ziekenhuistermen 'medium care' heet. De 20-jarige middenvelder, die op zaterdag 8 juli jl. tijdens Ajax-Werder Bremen met hartfalen te maken kreeg en als gevolg daarvan gereanimeerd moest worden, wordt al enige tijd niet meer medisch in slaap gehouden.


Ook heeft hij inmiddels volledig zelfstandig functionerende ademhaling. Verder is zijn situatie onveranderd ten opzichte van de vorige update, dus stabiel maar met ernstige en blijvende hersenschade.
De familie Nouri bedankt nogmaals iedereen die op enigerlei wijze betrokkenheid heeft getoond en steun heeft gegeven en vraagt tot slot aan een ieder om door te gaan met de smeekgebeden voor Abdelhak.
www.ajax.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » di jul 25, 2017 2:42 pm

Goed nieuws.... Al lijkt mij dit ook niet makkelijk.
IK GELOOF!!!!!!

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Alexander » di jul 25, 2017 2:48 pm

Ik vraag me af of dit zo goed nieuws is. Als ik het goed begrijp is die jongen een kasplantje geworden.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41096
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Marillion » di jul 25, 2017 2:52 pm

Ik interpreteer het eerlijk gezegd als 'geen nieuws'. Er zijn geen ontwikkelingen en er is dus ook geen ander inzicht bij het AMC. Hopen op een wonder kun je natuurlijk altijd doen maar de realiteit is waarschijnlijk dat dit het trieste eindstation is.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door wimpey » di jul 25, 2017 2:55 pm

Lionel schreef:Goed nieuws.... Al lijkt mij dit ook niet makkelijk.
Dit is geen nieuws, Rishi. Helaas.

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » di jul 25, 2017 4:21 pm

Blijven hopen, Wimpey.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door elliquido » di jul 25, 2017 6:04 pm

Het is geen coma he, waar je nog op een wonder kan hopen dat hij ooit wakker wordt. Dit is bijna hersendood, maw vegeteren en nooit meer iets kunnen doen wat op iets van leven lijkt.
Kutzooi
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9373
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Monkey Tonk » za jul 29, 2017 2:12 pm

-
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op ma jun 04, 2018 7:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
kruifie
Berichten: 326
Lid geworden op: vr apr 09, 2010 3:38 pm
Locatie: Brielle

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door kruifie » wo aug 23, 2017 8:34 pm

http://www.ad.nl/nederlands-voetbal/huu ... ~a9e61fef/

Ik blijf het mooi vinden van hoeveel kanten er steunbetuigingen (blijven)plaatsvinden voor Appie. Kan me niet herinneren dat dat bij Miklos Feher en Foé ook zo was, al was dat natuurlijk wel een 'verder van ons bed-show'. In Nederland zijn er in die tijd volgens mij geen shirt acties gedaan of spandoeken getoond voor die mannen.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Ajaciedjuh » za sep 02, 2017 8:07 pm

Het is erg stil rond Appie. :blush.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door brigade zuid » za sep 02, 2017 8:22 pm

Het is ook al jaren stil rond Schumacher. Misschien hoor je er nooit meer wat van.

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Thom » ma sep 04, 2017 5:47 pm

Die zien we helaas nooit meer terug....echt onmogelijk als je hersendood bent. Vreseljjk maar waar.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Iniesta » di sep 05, 2017 8:31 am

Hersendood is wat anders, dan kan het lichaam helemaal niets meer zonder machines

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Thom » wo sep 06, 2017 3:50 pm

Dat is volgens mij aan de hand nu toch? Of ademt hij zelfstandig.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Iniesta » wo sep 06, 2017 6:50 pm

Er is aangegeven dat hij zelfstandig ademt, maar wel onherstelbare hersenschade.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Gezond verstand » zo sep 10, 2017 9:36 am

kruifie schreef:http://www.ad.nl/nederlands-voetbal/huu ... ~a9e61fef/

Ik blijf het mooi vinden van hoeveel kanten er steunbetuigingen (blijven)plaatsvinden voor Appie. Kan me niet herinneren dat dat bij Miklos Feher en Foé ook zo was, al was dat natuurlijk wel een 'verder van ons bed-show'. In Nederland zijn er in die tijd volgens mij geen shirt acties gedaan of spandoeken getoond voor die mannen.
Zelfs met Di Tomasso, wat toch in de Nederlandse competitie gebeurde, was de steun minder breedgedragen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Alexander » wo sep 20, 2017 10:57 am

Edit Marillion: verplaatst vanuit het Marcel Keizer topic:
wimpey schreef:
We leven in een vrij land en vragen stellen / speculeren staat vrij: had het noodlot Abdelhak Nouri ook getroffen wanneer Peter Bosz in Oostenrijk de voorbereiding had gedaan? Ik heb daar geen antwoord op (natuurlijk). Maar ik vraag het me wel af.
De familie van Appie heeft Ajax inmiddels aansprakelijk gesteld. Zou van alles mis zijn gegaan in die week op medisch vlak en ook tijdens de reanimatie en in die minuten nadat hij neerviel op het veld.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door 999 » wo sep 20, 2017 11:01 am

Alexander schreef:
wimpey schreef:
We leven in een vrij land en vragen stellen / speculeren staat vrij: had het noodlot Abdelhak Nouri ook getroffen wanneer Peter Bosz in Oostenrijk de voorbereiding had gedaan? Ik heb daar geen antwoord op (natuurlijk). Maar ik vraag het me wel af.
De familie van Appie heeft Ajax inmiddels aansprakelijk gesteld. Zou van alles mis zijn gegaan in die week op medisch vlak en ook tijdens de reanimatie en in die minuten nadat hij neerviel op het veld.
Als je dan ook nog even verteld wat er dan zo allemaal mis is gegaan ?.

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door wimpey » wo sep 20, 2017 11:25 am

Alexander schreef:
wimpey schreef:
We leven in een vrij land en vragen stellen / speculeren staat vrij: had het noodlot Abdelhak Nouri ook getroffen wanneer Peter Bosz in Oostenrijk de voorbereiding had gedaan? Ik heb daar geen antwoord op (natuurlijk). Maar ik vraag het me wel af.
De familie van Appie heeft Ajax inmiddels aansprakelijk gesteld. Zou van alles mis zijn gegaan in die week op medisch vlak en ook tijdens de reanimatie en in die minuten nadat hij neerviel op het veld.
Is dat zo? Bron?

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » wo sep 20, 2017 12:18 pm

Alexander schreef:
wimpey schreef:
We leven in een vrij land en vragen stellen / speculeren staat vrij: had het noodlot Abdelhak Nouri ook getroffen wanneer Peter Bosz in Oostenrijk de voorbereiding had gedaan? Ik heb daar geen antwoord op (natuurlijk). Maar ik vraag het me wel af.
De familie van Appie heeft Ajax inmiddels aansprakelijk gesteld. Zou van alles mis zijn gegaan in die week op medisch vlak en ook tijdens de reanimatie en in die minuten nadat hij neerviel op het veld.
Dikke duim gozer
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door beelzebub » wo sep 20, 2017 3:19 pm

Appie zijn nog elke dag in de hoofden van de jongens...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » wo sep 20, 2017 3:27 pm

Echt, je bent me net voor. Ik lees ook het interview net. Wie nu nog kan beweren dat Ajax een professionele organisatie is en er maar mee moet dealen is niet goed. Natuurlijk zijn we een BV. Maar we verkopen geen computers of mobiele telefoons.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33666
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door zeux » wo sep 20, 2017 3:29 pm

Lionel schreef:Echt, je bent me net voor. Ik lees ook het interview net. Wie nu nog kan beweren dat Ajax een professionele organisatie is en er maar mee moet dealen is niet goed. Natuurlijk zijn we een BV. Maar we verkopen geen computers of mobiele telefoons.
+1
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door brigade zuid » wo sep 20, 2017 4:20 pm

Alexander verzint zoiets echt niet hoor, zou wel heel ziek zijn. Tja ik heb mijn vraagtekens gelijk na dat hele gebeuren al uitgesproken.

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » wo sep 20, 2017 4:40 pm

Als er iemand hier, behalve onze Cruijff, al jaren dingen verzint is het Alexander toch?

Als ze Ajax aansprakelijk hadden willen stellen zouden ze niet in de Arena gezeten hebben.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie