Joël Veltman

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie
Plaats reactie
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Re: Joël Veltman

Bericht door Jöhnk » vr jul 31, 2020 10:43 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
vr jul 31, 2020 5:09 pm
Als we nou van te voren wisten dat we voor Veltman en Botman samen een kleine 9 miljoen euri zouden krijgen, zou dan iemand hier op AT ontevreden zijn geweest?

Ik niet.
Dit is ‘mental accounting’. Dan kun je ook zeggen: “Veltman en Botman hebben samen minder opgebracht dan wat Magallan heeft gekost”

Je moet elke transactie op zichzelf bekijken.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 01, 2020 7:29 am

Alvarez, Timber en Schuurs zullen wel de kansen krijgen in de voorbereiding. Jammer dat Timber niet een stukje groter is, want hij heeft in potentie veel voor een goede verdediger. Snelheid, goede opbouw, indribbelen, ziet het goed. Maar goed, die jongen is ook pas 18.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » za aug 01, 2020 8:45 am

Ajaciedjuh schreef:Alvarez, Timber en Schuurs zullen wel de kansen krijgen in de voorbereiding. Jammer dat Timber niet een stukje groter is, want hij heeft in potentie veel voor een goede verdediger. Snelheid, goede opbouw, indribbelen, ziet het goed. Maar goed, die jongen is ook pas 18.
Denk dat Alvarez er komt te staan. Die heeft toch vele miljoenen gekost. Timber vind ik echt een Ajax speler. Mooie uitstraling en idd de dingen die je noemt. Misschien kan hij ook doorbreken op de backpositie als Dest vertrekt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 01, 2020 11:28 am

Dan zal 'ie de afgelopen maanden fors beter moeten zijn geworden. Voorlopig denk ik dat Timber als winnaar uit de strijd gaat komen. Hij mist dan misschien de lengte die Alvarez wel heeft maar komt op de meeste andere onderdelen beter voor de dag. Het is niet voor niets dat hij tegen Heerenveen zijn kans heeft gekregen.
Nil volentibus arduum

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 01, 2020 1:23 pm

Wel opvallend dat Timber vandaag bij Jong speelt .... zou je niet verwachten als hij serieus optie nr. 1 zou zijn bij het eerste. Of het moet zijn dat ze blessures hebben.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie