Edson Alvarez

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: Edson Alvarez

Bericht door Marillion » do jun 23, 2022 9:22 am

Dat gaat lachen worden met tegenstanders die sterk zijn in een snelle omschakeling.

Ik ben het er mee eens dat je meer voetbaltechnische kwaliteit wil zien op die plek. Maar duelkracht en oog voor de defensieve balans is net zo belangrijk. Helemaal met onze speelstijl waarbij regelmatig teveel spelers voor de bal lopen.

Laat ze bij Leipzig sowieso niet denken dat ze met gesloten beurzen een deal kunnen maken.
Nil volentibus arduum

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do jun 23, 2022 9:34 am

Alexander schreef:
do jun 23, 2022 8:46 am
Alvarez past niet op die positie bij Ajax. We moeten op die plek voor een andere oplossing kiezen. Ik zou daar Blind positioneren.
Nog langzamer en qua omschakeling nog .... dramatischer...
Winnaar AT Toto 2018/2019...

Alfred Schreuder welkom. Stel echter wel het beste team op en niet de individuele speler

Lionel

Bericht door Lionel » do jun 23, 2022 9:40 am

Alexander schreef:
do jun 23, 2022 8:46 am
Alvarez past niet op die positie bij Ajax. We moeten op die plek voor een andere oplossing kiezen. Ik zou daar Blind positioneren.
Blind vind ik ergens wel te langzaam. Maar wellicht met een Berghuis naast zich zoals die ook speelt bij Oranje.
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do jun 23, 2022 9:49 am

Misschien een lijntje uitgooien naar Barrios? Hij is klein, maar defensief goed en heeft veel snelheid en is best goed met z'n voeten.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jun 23, 2022 9:56 am

Ze moeten eens een fatsoenlijke zes kopen, maar dat zal wel niet gebeuren.

Alvarez is echt te beperkt, hoor. Traag is hij trouwens ook. Zelfs Ten Hag stelde hem op het laatst niet meer op.

Wat betreft het beoordelen op kwaliteiten in plaats van op tekortkomingen: dat heeft natuurlijk zijn grenzen. Anders kun je ook André Rieu op het middenveld zetten en zeggen “hij speelt zo goed viool, dáár moet je hem op beoordelen”. Een middenvelder bij Ajax moet, onder druk, de bal naar voren kunnen verplaatsen, dat is echt het minimale.

Yopii

Bericht door Yopii » do jun 23, 2022 10:37 am

Het moet mogelijk zijn een minstens gelijkwaardige middenvelder te halen voor veel minder geld dan Alvarez gaat opbrengen.

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » do jun 23, 2022 10:47 am

Jöhnk schreef:
do jun 23, 2022 9:56 am
Ze moeten eens een fatsoenlijke zes kopen, maar dat zal wel niet gebeuren.

Alvarez is echt te beperkt, hoor. Traag is hij trouwens ook. Zelfs Ten Hag stelde hem op het laatst niet meer op.

Wat betreft het beoordelen op kwaliteiten in plaats van op tekortkomingen: dat heeft natuurlijk zijn grenzen. Anders kun je ook André Rieu op het middenveld zetten en zeggen “hij speelt zo goed viool, dáár moet je hem op beoordelen”. Een middenvelder bij Ajax moet, onder druk, de bal naar voren kunnen verplaatsen, dat is echt het minimale.
Ajax zal inderdaad de markt op moeten voor een zes, Vinicius Souza zal wel kanddaat zijn net zoals Timber.
Roger Schmidt: "Hey! Give the cup today to Ajax, give them today!"

Arthur

Bericht door Arthur » do jun 23, 2022 1:09 pm

Toch zou ik het wel eens willen zien met Rieu. Het is aan de trainer om de spelers in hun kracht te zetten.
Better to remain silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt.

Plaats reactie