Mohamed Ihattaren

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door wimpey » di aug 09, 2022 11:02 am

Ajax heeft een engelengeduld met deze gast. Kans op kans krijgt ie. Ajax probeert 'm nu blijkbaar als mens i.i.g. te redden. Warme club, dat Ajax. Waarbij je je kunt afvragen of Ihattaren te redden is.

Bij Vito Wormgoor was het one strike: out. Bij Overmars ook. Voor Ihattaren hebben ze een wel heel custom-made programma opgesteld.

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door De Dominee » di aug 09, 2022 11:12 am

Tja. Mocro privilige.

:smallgrin.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door wimpey » di aug 09, 2022 11:28 am

De Dominee schreef:
di aug 09, 2022 11:12 am
Tja. Mocro privilige.

:smallgrin.gif:
Bij Overmars stond woke NL meteen met the chop klaar. Trial by social media.

Mo mag stelselmatig liegen, het vertrouwen van mensen als Vanenburg ernstig beschadigen, gangster-souffleur spelen. En nóg laat Ajax die knakker niet aan z'n noodlot over. Hetgeen prijzenswaardig is trouwens.

Het staat wel in schril contrast met het krediet en geduld dat bijv. Wormgoor en Overmars hadden en kregen.

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Alexander » di aug 09, 2022 11:31 am

Volgens mij gaat Ajax deze week bekend maken dat ze hem eruit gooien. Dan heeft Ajax toch niet zoveel geduld?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Mohamed Ihattaren

Bericht door Arthur » di aug 09, 2022 11:32 am

Van die 2 stond ook vast dat ze zelf ergens schuldig aan waren. Van Mo wordt dat tot nu toe nergens beweerd.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Lionel » di aug 09, 2022 11:41 am

wimpey schreef:
di aug 09, 2022 11:28 am
De Dominee schreef:
di aug 09, 2022 11:12 am
Tja. Mocro privilige.

:smallgrin.gif:
Bij Overmars stond woke NL meteen met the chop klaar. Trial by social media.

Mo mag stelselmatig liegen, het vertrouwen van mensen als Vanenburg ernstig beschadigen, gangster-souffleur spelen. En nóg laat Ajax die knakker niet aan z'n noodlot over. Hetgeen prijzenswaardig is trouwens.

Het staat wel in schril contrast met het krediet en geduld dat bijv. Wormgoor en Overmars hadden en kregen.
Appels en peren, toch? Al mogen ze Mo er ook uit flikkeren.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Mano » di aug 09, 2022 12:10 pm

Alfred Schreuder mag zich niet bemoeien met de situatie van Mohamed Ihattaren, claimt Valentijn Driessen, chef voetbal van De Telegraaf. Vermoedt wordt dat een terugkeer bij de hoofdmacht van Ajax een steeds lastiger verhaal wordt.

Schreuder liet zich afgelopen weekend na de wedstrijd tegen Fortuna Sittard (2-3) kort uit over Ihattaren, die een individueel trainingsprogramma volgt. "De club heeft een afspraak met Mo", wordt de trainer geciteerd door de ochtendkrant. De spelmaker is sinds de dreiging uit criminele hoek niet meer in actie gekomen voor Ajax en kreeg geen rugnummer toebedeeld. "Daar is intern wel iets over gezegd. Maar na dat gesprek zullen we meer kenbaar maken."

Deze week gaat Ajax namelijk met Ihattaren om tafel over de vraag: hoe nu verder?. 'Dat Schreuder vertelde dat hij als hoofdtrainer niet aanwezig zou zijn (bij het gesprek, red.), vertelt het verhaal dat een terugkeer in de selectie niet voor de hand ligt', schrijft Driessen in zijn column. 'Schreuder, die afgelopen maanden met succes veel tijd en energie in de rentree van Ihattaren had gestoken, kreeg al eerder van Hamstra en Huntelaar te horen dat hij zich niet langer mag bemoeien met de middenvelder uit zijn selectie.'

'Terwijl Schreuder door Ihattaren wordt beschouwd als een vertrouwensman, houdt Ajax de twee bij elkaar weg en eist de club dat hij een mentaal begeleidingstraject gaat volgen met Joost Leenders', vervolgt Driessen. Leenders is een prestatie- en mentalcoach, die veel voor Ajax werkt. In het verleden speelde hij een belangrijke rol in de carrière van Memphis Depay, door hem op het juiste pad te houden. 'Alleen voelt Ihattaren geen vertrouwen in Leenders.'
als schreuder niet bij het gesprek aanwezig zal zijn, weten we de uitkomst al.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Lionel » di aug 09, 2022 12:28 pm

Mo heeft weinig te willen lijkt mij.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Mano » di aug 09, 2022 1:16 pm

Lionel schreef:
di aug 09, 2022 12:28 pm
Mo heeft weinig te willen lijkt mij.
goed punt, zo had ik het niet eens gelezen.

Alleen voelt Ihattaren geen vertrouwen in Leenders


handvatten afwijzen :confused.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Marillion » di aug 09, 2022 1:43 pm

wimpey schreef:
di aug 09, 2022 11:02 am
Ajax heeft een engelengeduld met deze gast. Kans op kans krijgt ie. Ajax probeert 'm nu blijkbaar als mens i.i.g. te redden. Warme club, dat Ajax. Waarbij je je kunt afvragen of Ihattaren te redden is.

Bij Vito Wormgoor was het one strike: out. Bij Overmars ook. Voor Ihattaren hebben ze een wel heel custom-made programma opgesteld.
Hoezo kans op kans bij Ajax?

Hij heeft de kans gekregen om bij Ajax te werken aan zijn terugkeer als voetballer. Dat traject is vorig seizoen begonnen en leek aanvankelijk begin dit seizoen richting een plaats als volwaardig selectiespeler te leiden.

Tot dit moment dus. Het is niet dat we al twee of drie keer in deze situatie terecht zijn gekomen.
Nil volentibus arduum

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door De Dominee » di aug 09, 2022 2:14 pm

Ze zouden Mo eens bij Appie Nouri aan het bed moeten zetten. Even een reality check over het leven wat hij (potentieel) heeft, de mogelijkheden. Hoe blij hij moet zijn met zijn talent en de kans om daar zijn werk van te maken.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Toppie » di aug 09, 2022 2:38 pm

De Dominee schreef:
di aug 09, 2022 2:14 pm
Ze zouden Mo eens bij Appie Nouri aan het bed moeten zetten. Even een reality check over het leven wat hij (potentieel) heeft, de mogelijkheden. Hoe blij hij moet zijn met zijn talent en de kans om daar zijn werk van te maken.
Amen en de rest van

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Historicus » di aug 09, 2022 7:46 pm

Waarom zouden we de familie Nouri met hem opzadelen?

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Historicus » di aug 09, 2022 7:47 pm

We lezen dan overal dat er een verdachte in het Morengo-proces in de clubauto van Ihatarren naar de rechtbank reed. Vind het opmerkelijk dat zulke verdachten blijkbaar gewoon thuis het proces mogen afwachten.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door LucaS » di aug 09, 2022 10:48 pm

Lionel schreef:
di aug 09, 2022 12:28 pm
Mo heeft weinig te willen lijkt mij.
Mwa, als je zo'n traject ingaat moet er wel vertrouwen zijn in elkaar. Er staat niet dat hij het trject afwijst, maar dat hij geen vertrouwen heeft in de persoon die Ajax naar voren schuift
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Yopii » di aug 09, 2022 11:38 pm

Historicus schreef:
di aug 09, 2022 7:47 pm
We lezen dan overal dat er een verdachte in het Morengo-proces in de clubauto van Ihatarren naar de rechtbank reed. Vind het opmerkelijk dat zulke verdachten blijkbaar gewoon thuis het proces mogen afwachten.
Zal niet een van de grote jongens zijn.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Lionel » wo aug 10, 2022 8:18 am

LucaS schreef:
di aug 09, 2022 10:48 pm
Lionel schreef:
di aug 09, 2022 12:28 pm
Mo heeft weinig te willen lijkt mij.
Mwa, als je zo'n traject ingaat moet er wel vertrouwen zijn in elkaar. Er staat niet dat hij het trject afwijst, maar dat hij geen vertrouwen heeft in de persoon die Ajax naar voren schuift
Ja, dat snap ik. Maar ergens kan het niet zo zijn dat hij bepaalt dat hij alleen met Schreuder wilt praten.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door wimpey » wo aug 10, 2022 8:58 am

Lionel schreef:
wo aug 10, 2022 8:18 am
Ja, dat snap ik. Maar ergens kan het niet zo zijn dat hij bepaalt dat hij alleen met Schreuder wilt praten.
Enige vorm van nederigheid lijkt hem niet aangeboren/aangeleerd.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Lionel » wo aug 10, 2022 9:13 am

wimpey schreef:
wo aug 10, 2022 8:58 am
Lionel schreef:
wo aug 10, 2022 8:18 am
Ja, dat snap ik. Maar ergens kan het niet zo zijn dat hij bepaalt dat hij alleen met Schreuder wilt praten.
Enige vorm van nederigheid lijkt hem niet aangeboren/aangeleerd.
Die jongen is al 10 jaar lang verteld dat hij de nieuwe Allah/Jezus is. Te jong teveel geld. Foute buurt. Verkeerde keuzes. Geen vaderfiguur meer in zijn leven. En je kunt er vergif op innemen dat hij, omdat hij alleen met Schreuder wilt praten blijkbaar, ook niet openstaat om met iemand anders te praten. Sowieso is in zijn cultuur het praten over je gevoelens met iemand die je niet kent een soort taboe.

Mo zijn we kwijt. Ik vind ook niet dat Ajax in het kader van goed werkgeversschap zoveel tijd hoeft te stoppen in iemand die, tenzij hij bedreigd wordt uiteraard, bewust voor zulke vrienden kiest.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door WP_Legend » wo aug 10, 2022 11:29 am


Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Mano » wo aug 10, 2022 1:22 pm

Mohamed Ihattaren was aan het begin van de voorbereiding op dit seizoen weer voor het eerst sinds zijn PSV-tijd écht voetballer. Zijn piek was van korte duur: de Ajax-spelmaker kreeg geen rugnummer toebedeeld en volgt een individueel trainingsschema. Wat is er in twee maanden tijd allemaal gebeurd? VoetbalPrimeur zet het op een rij.

Juni 2022
We beginnen met een kleine sprong terug in de tijd. Op 17 april van dit jaar maakt Ihattaren zijn officiële debuut voor Ajax, in de verloren bekerfinale tegen PSV. In het restant van het Eredivisie-seizoen komt hij enkel voor Jong Ajax in actie. Naderhand laat de twintigjarige buitenspeler zich tijdens zijn vakantie van zijn beste kant zien op social media: hij bereidt zich in Dubai voor op het nieuwe seizoen en is topfit.

Dat was terug te zien tijdens de eerste oefenwedstrijd van Ajax. Tegen SV Meppen begint Ihattaren op 28 juni aan de aftrap en maakte hij een frisse indruk. In de dagen die volgen geeft hij zijn eerste interviews sinds zijn vertrek bij PSV. "Ik heb natuurlijk heel veel zin om te laten zien wie de echte Mo is", zegt hij onder meer.


Juli 2022
In eerste instantie lukt dat. Op 2 juli verloor Ajax weliswaar met 2-5 van Paderborn, Ihattaren neemt beide Amsterdamse treffers voor zijn rekening. Het zou een opmaat naar meer moeten zijn. Zover komt het niet. Sterker nog: na het duel met Paderborn heeft Ihattaren geen minuut meer gespeeld. In de oefenwedstrijden tegen NK Lokomotiva (3-0) en KAS Eupen (1-1) ontbreekt hij al, om toen nog onbekende redenen.

Dat verandert op 17 juli, als Ajax via de officiële kanalen communiceert dat Ihattaren niet meereist naar Oostenrijk, waar de ploeg een trainingskamp belegt. Nog diezelfde dag brengt De Telegraaf de reden achter de afwezigheid naar buiten: 'Bedreiging Ihattaren smet op topweekeinde Ihattaren'. Ihattaren heeft last van 'intimidatie en bedreigen', uit toen nog onbekende hoek.

Vier dagen later fungeert technisch directeur Gerry Hamstra vanuit Oostenrijk als boodschapper in de media. "We willen hem graag zo goed mogelijk helpen. Voor de rest is het lastig om er iets over te zeggen. Of hij in deze voorbereiding nog aansluit, weet ik ook niet." Op 24 juli vertelt Schreuder dat hij de hoop heeft dat Ihattaren terugkeert bij de selectie. "Het is een cliché, maar je weet nooit wat er gebeurt in het leven. Hij heeft van Ajax een trainingsprogramma voor thuis."

Schreuder is overduidelijk een vertrouwenspersoon voor Ihattaren. De keuzeheer geeft in de laatste week van juli aan meerdere keren contact met hem te hebben. Daarbij zoekt Schreuder Ihattaren twee keer thuis op. "Ik verwacht op korte termijn duidelijkheid", zegt Schreuder op 26 juli. Meer duidelijkheid volgt op 31 juli, al komt die informatie niet vanuit Ajax zelf. De Telegraaf doet uit de doeken dat Ihattaren in het vizier van criminelen is. De speler heeft te maken met 'een ernstig veiligheidsrisico vanuit het criminele milieu'. De dreiging houdt verband met een liefdesrelatie van Ihattaren.


1 augustus 2022
Het duurt niet lang tot Ihattaren zelf met een reactie komt. Dat doet hij een dag later, op 1 augustus, via Instagram. 'Wij hebben niks met criminaliteit en bedreigingen te maken en staan altijd supersterk. Healthy en soon back little brother, we are fine. Geloof niet alles', voert Ihattaren een familielid op. 'Wat kan ik soms toch om de media lachen', schrijft hij erbij. Ajax wil op dat moment niets kwijt over de toenmalige status van de bedreigingen aan het adres van Ihattaren.

Vanaf dat moment volgen de ontwikkelingen elkaar snel op. Misdaadjournalist John van den Heuvel bemoeit zich openlijk met de zaak en vertelt dat er criminelen in Ihattarens sponsorauto van Ajax waren gespot. "Dat is eigenlijk allemaal tot één verhaal gebracht. Dat heeft er nu toe geleid dat Ajax in samenspraak met veiligheidsexperts heeft gezegd: kom maar even niet op de club." Van den Heuvel benadrukte dat Ihattaren weinig verweten kon worden. "Het is dus niet zo dat Ihattaren specifiek iets crimineels wordt verweten, in ieder geval niet door de politie."

2 augustus 2022
Een opmerkelijke kentering in het verhaal. Ihattaren laat, wederom via social media, weten 'back in business' te zijn en deelt een foto op sportpark De Toekomst. Later werd duidelijk dat Ajax op een zelf gekozen moment wilde communiceren over een eventuele rentree van Ihattaren. De speler is de club voor.



3 augustus 2022
Ihattaren krijgt een 'traject op maat'. Daarbij krijgt hij de mogelijkheid van mentale begeleiding van een sportpsycholoog. Hoewel dat hoopvol klinkt, brengt Ajax later op de dag voor Ihattaren minder leuk nieuws naar buiten: Ihattaren krijgt geen vast rugnummer.

7 augustus 2022
Op 6 augustus, vlak voordat Ajax het Eredivisie-seizoen aftrapt tegen Fortuna Sittard, geeft Schreuder een nieuwe update tegenover ESPN. "Komende week zal er een gesprek volgen en dan is er hopelijk meer duidelijk." De uitkomst van dat gesprek communiceert Ajax middels een statement, verzekert Schreuder.

Het is een inleiding van het nieuws dat Van den Heuvel een dag later brengt. De criminelen waar al wekenlang over gesproken wordt, zouden leden van de mocromaffia zijn. "Daarmee is niet gezegd dat hij zelf criminele dingen doet, maar die scheidslijn is heel dun. Er is ook gezien dat leden van de mocromaffia die terecht moeten staan in het Marengoproces, in de auto van Ihattaren naar het proces in de bunker in Amsterdam rijden."

8 augustus 2022
'Ajax sorteert in alles voor op een scheiding op 31 december als de huurperiode - Ihattaren is eigendom van Juventus – afloopt', schrijft De Telegraaf. De dreiging en intimidatie lijken zijn kansen bij Ajax te verpesten. Dat wordt mogelijk kracht bijgezet, als Van den Heuvel later op de dag meer details brengt. Ihattaren zou in Alphen aan de Rijn een 'behoorlijke crimineel' hebben bezocht in een penitentiaire gevangenis. Ook deelt Van den Heuvel details over de persoon die De Bunker in Amsterdam inreed met de auto van Ihattaren. "Hij heeft hem ook ondersteund in een fase waarin hij terug wilde komen op zijn oude niveau."

Daarnaast is er in het verleden al eens een auto van Ihattaren in brand gestoken. "Hij heeft inderdaad al eerder problemen gehad op het gebied van veiligheid. Wat er nu gebeurt en er bovenkomt aan de connecties van Ihattaren... Ik benadruk dat hij zelf niet verdachte is in het onderzoek, maar men maakt zich zorgen over zijn contacten met anderen."
Ik denk dat Ajax ook wat 'gaten' in zijn verhaal heeft gevonden waardoor ze denken: het is klaar met Mo.
gegokt en verloren
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door elliquido » do aug 11, 2022 10:47 pm

Slotje, en door
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door 999 » vr aug 12, 2022 2:36 pm

Schreuder wacht op duidelijkheid over Ihattaren: 'De gesprekken lopen'


Schreuder wacht op duidelijkheid over Ihattaren: 'De gesprekken lopen'
Alfred Schreuder kon vrijdagmiddag richting het Eredivisie-duel met FC Groningen nog geen duidelijkheid geven over Mohamed Ihattaren. De trainer van Ajax weet niet wanneer hij de twintigjarige aanvaller weer kan terugverwachten.


Ihattaren maakt door privéproblemen momenteel geen onderdeel van de selectie. Zo heeft de voormalig PSV'er geen rugnummer. Ajax kondigde onlangs aan in gesprek te gaan met de van Juventus gehuurde linkspoot, maar Schreuder had nog geen nieuws. 'Daar kan ik inhoudelijk niet zo veel over zeggen. Er lopen gesprekken, daar moet ik het bij laten.

Ook toen Schreuder nogmaals werd gevraagd naar de situatie, hield hij zich op de vlakte. 'Er is nog geen duidelijkheid', reageerde de trainer. 'Ik kan daar niets over zeggen. Ik weet niet goed wat er aan de hand is. Natuurlijk weten we wat er gebeurd is. Ik ben enthousiast over de speler Ihattaren, maar we zitten nu in een ander traject. Dat is afwachten.'

Ihattaren maakte tijdens de voorbereiding na een moeilijk half jaar bij Sampdoria nog indruk bij Ajax, maar traint inmiddels apart van de groep vanwege problemen in de privésfeer. Het zou gaan om bedreigingen, overigens niet van supporters. Schreuder heeft nog wel contract gehad met Ihattaren. 'Begin van de week nog, ik heb goed contact met hem.'
VI.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Marillion » vr aug 12, 2022 3:03 pm

De deur is nog altijd niet helemaal dicht. Was dat wel het geval waren ze daar al wel mee naar buiten gekomen schat ik zo in. Want waarom zou je dan nog wachten?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door 999 » ma aug 15, 2022 10:35 am

Fans Ajax smeken om terugkeer Ihattaren
Mo Ihattaren toont zich goedgemutst in de Johan Cruijff ArenA, waarin hij Ajax met 6-1 ziet winnen van FC Groningen.

FOTO MATTY VAN WIJNBERGEN

AMSTERDAM Mo Ihattaren (20) heeft zijn ploeggenoten van Ajax gesteund in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen. De aanvaller, die een afgetrainde indruk maakt, bleek bij de roltrappen in het hoofdgebouw van de Johan Cruijff ArenA mateloos populair.

Fans wilden met hem op de foto en smeekten om zijn terugkeer in Ajax 1, nadat hij aan het begin van de voorbereiding zo veel indruk had gemaakt, maar vanuit veiligheidsoverwegingen een stap terug moest doen. Inmiddels is hij met Ajax in gesprek of hij (op korte termijn) weer kan aansluiten en over de manier waarop. Ihattaren stelde de supporters gerust met ’komt goed, komt goed’, maar wilde niet officieel op de situatie reageren.
De T.

Plaats reactie