Jordan Henderson
Moderator: mods
Re: Jordan Henderson
Laat Sunderland dan maar eerst over de brug komen...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Die gaan niks willen betalen. Kroes loopt te leuren met spelers alsof hij de webshop van Temu beheert.
IK GELOOF!!!!!!
Volgens The Mirror komt ie niet in de plannen van Johnny voor. Klote tabloid en ik kan het me ook moeilijk voorstellen, maar je weet het nooit met de beunhazen die het bij ons voor het zeggen hebben.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik lees dat hij gratis weg mag.
Dan kan Ajax het salaris van Tadic betalen, zoiets?
Dan kan Ajax het salaris van Tadic betalen, zoiets?

- Cluijffert
Gratis is makkelijker verkopen voor Kroes. Zoiets.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Hahaha.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die jongen loopt nog lekker verder binnen zo. Bij Ajax een riant salaris met tekengeld en nu gratis weg ? Dat wordt weer een forse som aan tekengeld en weer een riant salaris.
Dat ligt er een beetje aan hoe je het bekijkt.
Wat kunnen ze nog voor Henderson vangen op die leeftijd? Niet zo heel veel volgens mij. Als Kroes spelers met een heel riant salaris die hij niet verkocht krijgt, omdat niemand ze wil (of niet bereid zal zijn een redelijke transfersom te betalen), 'gratis' weggeeft, dan bespaart hij mogelijk flink op de salarispost. En dan is 'gratis' niet gratis meer, maar 'verdienen'.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hij kan nu weer naar Engeland, blijkbaar. Voorheen niet omdat hij dan een sloot belasting moest betalen over zijn Saoedische inkomsten.
We hebben kwaliteit erbij nodig, dan moet je geen kwaliteit wegdoen. Hendo is je aanvoerder en een van je absolute sterkhouders. Die moet je juist zien te behouden.
Echt absurd dit.
Echt absurd dit.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dan moet Hendo dat wel zelf ook willen... En die indruk heb ik niet. Natuurlijk kun je hem 'dwingen' met contractafspraak, maar krijg je dan dezelfde Henderson op het veld?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hendo heeft weinig vertrouwen in Heitinga denk ik. Belachelijk om die jongen transfervrij te laten gaan. We hebben hem fors tekengeld betaald. Probeer dat toch terug te verdienen.
Zou dat de deal zijn geweest in de winter?
- Cluijffert
Hendo is niet voor een VVV bon van 150,- als tekengeld gekomen hoor. Dat staat - bij normale gang van zaken en competente beleidsvoerders - in verhouding tot het aantal contractjaren. Als iemand tussentijds wil vertrekken, dan zou het niet vreemd zijn om hier een bescheiden transfersom voor te vragen. En ik lees net dat we niet meer hoeven te verkopen of bezuinigen om actief te kunnen zijn op de transfermarkt.zeux schreef: ↑zo jun 08, 2025 12:51 pmDat ligt er een beetje aan hoe je het bekijkt.
Wat kunnen ze nog voor Henderson vangen op die leeftijd? Niet zo heel veel volgens mij. Als Kroes spelers met een heel riant salaris die hij niet verkocht krijgt, omdat niemand ze wil (of niet bereid zal zijn een redelijke transfersom te betalen), 'gratis' weggeeft, dan bespaart hij mogelijk flink op de salarispost. En dan is 'gratis' niet gratis meer, maar 'verdienen'.
Dus hoe ik het bekijk is dat Kroes niet zo heel bedreven is in het aan- en verkoop spelletje van voetballers. Sterker nog, ik denk dat dit hem enorm tegenvalt, want met FIFA / EAFC ging dit altijd hem veel makkelijker af. Dus ja, gratis is dan (weer) een makkelijke weg uit.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.