Mika Godts
Moderator: mods
Re: Mika Godts
Yep...
Ajax zet hoog in - 40 miljoen. Prima. Die hoef je natuurlijk ook niet te verkopen. Ik blijf hem een groot talent vinden, moet alleen hoger op het veld de bal krijgen. Niet op de eigen middenlijn.
Maar als er veel geld wordt geboden en met dat geld goed wordt omgegaan liggen er ook kansen om contracten af te kopen en spelers te halen.
Maar als er veel geld wordt geboden en met dat geld goed wordt omgegaan liggen er ook kansen om contracten af te kopen en spelers te halen.
IK GELOOF!!!!!!
Dit is toch een broodje aap verhaal? Iedere linksbuiten wordt zo’n beetje in verband gebracht met Napoli. Ik las nu weer Grealish.Lionel schreef:Ajax zet hoog in - 40 miljoen. Prima. Die hoef je natuurlijk ook niet te verkopen. Ik blijf hem een groot talent vinden, moet alleen hoger op het veld de bal krijgen. Niet op de eigen middenlijn.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Haha, hier kan ik me niets bij voorstellen.Ajax zet hoog in - 40 miljoen.
Ik heb geen idee wat ik moet geloven. Kan mij niet voorstellen dat zij alleen oudgedienden halen met een torenhoog salaris. Napoli is een club die o.a. leeft van de verkoop.Trab schreef: ↑di jun 17, 2025 7:43 amDit is toch een broodje aap verhaal? Iedere linksbuiten wordt zo’n beetje in verband gebracht met Napoli. Ik las nu weer Grealish.Lionel schreef:Ajax zet hoog in - 40 miljoen. Prima. Die hoef je natuurlijk ook niet te verkopen. Ik blijf hem een groot talent vinden, moet alleen hoger op het veld de bal krijgen. Niet op de eigen middenlijn.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
IK GELOOF!!!!!!