Ryan Babel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ryan Babel

Bericht door Cruijff » do okt 25, 2012 9:02 pm

Ajax-aanvaller Ryan Babel stapt een dezer dagen naar de politie om aangifte te doen van racisme. De Amsterdammer is op Twitter door iemand racistisch bejegend.

@RyanBabel

RT @_LORENSS: @RyanBabel moet een kogel krijgen #kkzwarte <-Een racist in mijn mentions !!! Kheb te doen met je ouders #SlechteOpvoeding
25 oktober 12



Ene @_LORENSS twitterde naar de Ajacied, die een fervent twitteraar is: '@ryanbabel moet de kogel krijgen #kkzwarte.'

Babel riep zijn volgers vervolgens op om de racistische twitteraar te laten merken dat zijn opmerking niet door de beugel kan. Om daarna te schrijven: 'Nu ik er toch aan denk, ik ga hier zelf werk van maken en aangifte doen tegen dat kereltje.'

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Ryan Babel

Bericht door Ramona » vr okt 26, 2012 12:01 pm

Puber opgepakt na bedreigen Ajacied Babel

(Novum) - Een 15-jarige jongen is donderdagnacht in Den Haag aangehouden nadat hij Ajax-speler Ryan Babel via twitter bedreigde. Dat meldt de politie. Babel kondigt zelf via dat medium aan vrijdagmiddag aangifte te gaan doen.


Het politiekorps van Amsterdam kreeg donderdagavond na 21.00 uur een melding binnen over bedreigingen op twitter aan het adres van Ajacied Babel. Toen duidelijk werd dat de jongen zich in Den Haag bevond heeft de Haagse politie de jongen opgepakt en naar Amsterdam overgebracht.

De minderjarige jongen wordt vrijdag verhoord. Hij wordt verdacht van bedreiging en discriminatie. Hij sprak in de bewuste tweet de wens uit dat de Ajax-aanvaller neergeschoten zou worden en maakte een opmerking over zijn donkere huidskleur.

Na de tweet achterhaalde andere twitteraars al snel de identiteit van de jongen. Babel deelde onder meer de naam en adresgegevens met zijn ruim 970 duizend volgers, maar gaf kort daarna aan niet het recht in eigen hand te willen nemen en het verder aan de politie over te laten.



Uitgegeven op Vrijdag 26 oktober 2012 om 12:39:17

Nieuws.nl

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ryan Babel

Bericht door 999 » do nov 08, 2012 10:09 am

Babel beloont vindster Audi

AMSTERDAM -  Direct na de uitlooptraining die de volgende dag in Amsterdam volgde op het knappe gelijkspel bij Manchester City (2-2), stapte Ajax-aanvaller Ryan Babel bij zijn zaakwaarnemer Winny Haatrecht in de auto om een belofte in te lossen.

De Amsterdammer stelde een beloning van 10.000 euro in het vooruitzicht voor degene die de gouden tip had over de vindplaats van zijn gestolen Audi RS3 en de daders. „Hoewel er nog niemand is gearresteerd, vond ik het wel op zijn plaats een cheque te overhandigen”, zei Babel, nadat hij in Almere-Buiten de 60-jarige Sylvia had blij gemaakt met het geld, een bloemetje en een gesigneerd Ajax-shirt.

De inwoonster van Almere sprak van een toevalstreffer. „Ik zag de Audi zondagochtend voor het eerst. Hij stond tien centimeter van mijn auto af en ik moest via de passagierskant instappen en drie keer steken om te kunnen wegrijden. Als die auto niet zo asociaal was geparkeerd, had ik nooit doorgehad dat er iets niet pluis was. Ik had in het Journaal wel gezien dat Ryans auto was gestolen, maar de Duitse kentekens waren al vervangen door Nederlandse. Toch voelde ik dat er iets niet klopte en heb ik de politie gebeld.” Haar melding werd in eerste instantie niet serieus genomen. Na een tweede telefoontje kwam de politie poolshoogte nemen.
De T.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Ryan Babel

Bericht door beelzebub » vr nov 09, 2012 4:10 pm

Shit man, 10.000 euro misgelopen... :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ryan Babel

Bericht door Cruijff » di nov 13, 2012 12:33 am

Afbeelding
Afbeelding



Afbeelding
Afbeelding

:smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Ryan Babel

Bericht door Ajaciedjuh » di nov 13, 2012 6:07 am

Telesport
BABEL RUIM MAAND UIT ROULATIE


Ajax moet het vier tot zes weken zonder Ryan Babel (r) stellen. FOTO: RENÉ BOUWMAN
Van onze Telesportredactie
AM­STER­DAM – Frank de Boer kan vier tot zes we­ken niet be­schik­ken over Ry­an Ba­bel. Hoe­wel on­der­zoek in het VU-zie­ken­huis uit­wees dat er geen scha­de was na­dat zijn arm uit de kom ging, neemt Ajax geen en­kel ri­si­co. „De club wil vor­ko­men dat het een chro­ni­sche aan­doe­ning wordt”, liet Ba­bels zaak­waar­ne­mer Win­ny Haat­recht we­ten. „Kol­beinn Sigthors­son is wel door­ge­gaan na­dat zijn arm uit de kom was ge­weest en on­der­vindt daar nu de ge­vol­gen van.”
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ryan Babel

Bericht door Duke » di nov 13, 2012 8:47 am

Daar gaat m'n fantasyleague, ik hou geen spelers over zo!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ryan Babel

Bericht door 999 » ma dec 03, 2012 10:10 am

Babel pas in nieuwe jaar weer in actie

Volgens De Telegraaf zal Ryan Babel zich bij zijn herstel gaan richten op een rentree in het nieuwe jaar in de winterstop. Dat liet Valentijn Driessen van de ochtendkrant weten bij Eredivisie Live. Ajax wil na enkele slechte ervaringen met schouderblessures geen enkel risico nemen met Babel en hem rustig brengen.

Babel bevestigde zelf het nieuws. "Ik ben pas na de winterstop terug. Het letsel valt op zich wel mee. Maar met schouderblessures moet je nu eenmaal voorzichtig zijn."
De T.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ryan Babel

Bericht door jabu » di jan 29, 2013 8:36 pm

Het lukt Babel nog niet echt zich dit jaar in de kijker te spelen bij een andere club. Gaat hij volgend jaar sowieso bij Ajax weg?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ryan Babel

Bericht door Marillion » di jan 29, 2013 8:37 pm

Hij heeft een contract tot het einde van dit seizoen. In principe wel dus, tenzij we hem een nieuw contract aanbieden. Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom we dat zouden doen. Hij begon nog aardig maar is daarna weer afgezakt naar zijn oude niveau.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Ryan Babel

Bericht door Mr. Ajax » di jan 29, 2013 8:52 pm

Marillion schreef:Hij heeft een contract tot het einde van dit seizoen. In principe wel dus, tenzij we hem een nieuw contract aanbieden. Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom we dat zouden doen. Hij begon nog aardig maar is daarna weer afgezakt naar zijn oude niveau.


Iets te makkelijk... Hij vulde zijn rol in de spits gewoon uitstekend in. Op links speelde hij wel prut, maar daar moet je hem dan ook niet meer opstellen. Als centrumspits blijf ik het een uitstekende speler vinden. Of hij een nieuwe contract moet krijgen is een tweede, want je hebt nog ene Sigthorsson in de selectie, met achter hem (als dat nog wel zo is) een zeer talentvolle Hoesen. Al blijft Kolbeinn natuurijk een zeer grote vraagteken, ik denk niet dat het een speler is waarop je kunt rekenen.

Volgend seizoen ingaan met Babel, Sigthorsson, en Hoesen voor de spitspositie is wel een luxe hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ryan Babel

Bericht door Lionel » di jan 29, 2013 11:08 pm

Op rechts hebben we bagger.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Ryan Babel

Bericht door Mr. Ajax » wo jan 30, 2013 12:26 am

Rishi schreef:Op rechts hebben we bagger.

En op links dan? Ik heb het dus specifiek over de centrumspits positie. Aan beide flanken moet iets gedaan worden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ryan Babel

Bericht door Lionel » wo jan 30, 2013 6:59 am

Fischer + Derk
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ryan Babel

Bericht door Cruijff » wo jan 30, 2013 12:39 pm

Jabu schreef:Het lukt Babel nog niet echt zich dit jaar in de kijker te spelen bij een andere club. Gaat hij volgend jaar sowieso bij Ajax weg?
Het zou mij niet verbazen als hij aan het einde van het seizoen wederom een contract voor 1 jaar krijgt voorgelegd.

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Ryan Babel

Bericht door Alexander » do jan 31, 2013 3:38 pm

Babel is vanmiddag geopereerd aan z'n knie. Dat ziet er voor de korte termijn dus niet goed uit.

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ryan Babel

Bericht door wimpey » do jan 31, 2013 3:38 pm


Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Ryan Babel

Bericht door Bert » do jan 31, 2013 3:41 pm

Hoesen mag zijn krachthonk-sessies dus weer afbouwen en aansluiten.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Ryan Babel

Bericht door Mr. Ajax » do jan 31, 2013 3:54 pm

Rishi schreef:Fischer + Derk

Derk vind ik op links ook niet veel hoor. Niet voor Ajax althans.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Ryan Babel

Bericht door Alexander » ma feb 25, 2013 12:45 pm

Babel is toch al weer maanden geblesseerd. Hij begon fantastisch, maar zal er op basis van die wedstrijden een mooie club komen?

Over 2 weken sluit hij weer aan bij de selectie. Over 4 weken dus wedstrijdfit. Dan heeft hij nog 3 of 4 wedstrijden om wat te laten zien.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Ryan Babel

Bericht door Dubbel » vr mar 15, 2013 10:45 pm

NEC-thuis is de eerste wedstrijd na de interlands en dat is dezelfde wedstrijd waarin De Boer hoopt op een invalbeurt voor Ryan Babel. De spits kampt eveneens met blessureleed aan zijn knie, al is hij op de weg terug. Babel maakte na de winterstop alleen minuten tijdens de klassieker.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/13085

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ryan Babel

Bericht door Duke » ma apr 29, 2013 10:36 am

Babel staat open voor een langer verblijf in Amsterdam, zegt hij in het AD.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Ryan Babel

Bericht door Michael_B » ma apr 29, 2013 10:38 am

Niet verkeerd. Multifunctionele aanvaller. Zal echter wel op de bank terecht komen vrees ik.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ryan Babel

Bericht door Marillion » ma apr 29, 2013 10:39 am

Dat snap ik wel van zijn kant gezien. Hij heeft nauwelijks gespeeld en dus ook geen indruk kunnen maken op clubs. Ik vraag me overigens af of we door moeten gaan met hem. Inmiddels is Hoesen een jaar verder. We hebben dus al twee opties in het centrum en op de vleugel heeft Babel niets te zoeken. Van mij hoeft Ajax niet te verlengen.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Ryan Babel

Bericht door Yopi » ma apr 29, 2013 10:51 am

Daar zit wat in, maar vooralsnog hebben we geen garantie dat Sigthorsson fit blijft.

Vergeet niet dat bij een vertrek van De Jong nóg een alternatief wegvalt voor de spitspositie.

Plaats reactie