Abdelhak Nouri

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 18553
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Yopii » ma feb 04, 2019 2:32 pm

Verbetermaatregelen? :confused.gif:

Op zoiets kun je je niet voorbereiden, dat is het probleem. Het gebeurt, en de arts die altijd goed zijn werk heeft gedaan raakt in paniek. Tja...

Wat wel anders had gekund: Ajax had meteen een zeer grondig onderzoek moeten instellen. De waarheid komt toch wel aan het licht.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Mano » di feb 05, 2019 10:31 am

precies. :confused.gif:
Arts maakt een verkeerde inschatting. De AED stond er. Hij koos er alleen voor deze niet meteen in te zetten.
Ook dit blijft mensen werk, had hij de situatie wel goed ingeschat, weten we niet hoe Appie erbij had gezeten maar had Ajax geen blaam gehad.

maar achteraf kan een commissie altijd haarfijn vertellen wat je had moeten doen. :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Mano » di feb 05, 2019 10:34 am

ps,

ik denk dat de familie de Vries de transferbedragen van F de Jong en tzt Matthijs de Ligt wel gaat gebruiken voor de schadevergoeding van A.Nouri.

terwijl ik nog steeds vind dat het een super leuke gozer was met geweldige skills..... voor in de zaal....
had (naar mijn mening) niet de top gehaald.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS
Berichten: 53580
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door LucaS » di feb 05, 2019 10:58 am

Ik neem aan dat Ajax een aansprakelijkheidsverzekering heeft
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34409
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Ramona » wo apr 17, 2019 6:46 am

Doelpunt in de 34e minuut EN van Donny...; dat kan geen toeval zijn! :00001741.gif:

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Javiskamp » ma jul 08, 2019 9:32 pm

Net bij Nieuwsuur een reportage over Nouri...

De advocaat gaf aan dat Ajax financieel toch niet echt meewerkt...


Bijzonder verhaal :(

Lionel
Berichten: 47327
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » ma jul 08, 2019 9:45 pm

Wat is financieel niet meewerken?
IK GELOOF!!!!!!

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Javiskamp » ma jul 08, 2019 9:48 pm

Zie nieuwsuur...
ik ga het niet verwoorden als leek omdat ik wil voorkomen dat ik het verkeerd verwoord...

Lionel
Berichten: 47327
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » ma jul 08, 2019 10:05 pm

Snap ik. Ik wacht wel op Cruijff.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Giacomo Puccini » ma jul 08, 2019 10:06 pm

Ajax heeft de aansprakelijkheid op zich genomen, echter er is nog geen schikking volgens de letseladvocaat bij Nieuwsuur. Mijn gevoel zegt dat het puur om knaken draait en Ajax minder biedt dan wat de familie Nouri vraagt. Aangezien wij de details niet kennen, kunnen wij niet oordelen over welke partij zijn hand overspeelt, maar er zijn natuurlijk grenzen en de reden dat die advocaat het 2 jaar dato nog niet tot een rechtzaak heeft laten komen roept bij mij de gedachte op dat Ajax al best genereus is geweest, maar dat hij via de media er nog net wat meer probeert uit te halen, wat via een rechtzaak een moeilijk verhaal wordt.
Ajax!

Yopii
Berichten: 18553
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Yopii » di jul 09, 2019 11:00 am

Pijnlijk en beschamend dat het zo ver moet komen. :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58963
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door 999 » di jul 09, 2019 11:05 am

Yopii schreef:Pijnlijk en beschamend dat het zo ver moet komen. :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:
Van/voor of door wie ?

wimpey
Berichten: 51866
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door wimpey » di jul 09, 2019 11:08 am

Yopii schreef:Pijnlijk en beschamend dat het zo ver moet komen. :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:
Inderdaad. Die jongen ligt daar, omdat een medicus - die bij Ajax op de loonlijst stond - niet op z'n taak berekend bleek. BiSar dat...

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13766
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Jinne » di jul 09, 2019 11:33 am

Ik heb hierbij altijd hét gevoel dat in de eerste plaats de advocaten meer geld willen zien. En dat ze nieuwe salarisniveau van Frenkie en Mathijs als leidraad nemen voor gemiste inkomsten ed.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58963
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door 999 » di jul 09, 2019 11:42 am

Misschien wel heel hard in deze soap, want begrijp me niet verkeerd ik vind het zeer triest wat hem is overkomen.Maar we zitten dus nu blijkbaar in het stadium van dat men op de geld toer gaat.Iets wat je moeilijk kan meten natuurlijk, maar goed, want dit verlies is aan de ene kant niet te vergoeden, elk bedrag is te weinig ( en dan het bedrag voor gemiste levensvreugde, gemist leven , niet eens aan wat hij zou hebben kunnen verdienen ) .Nemen ze dan ook mee, want de advocaten zullen er wel van uitgaan dat Nouri de nieuwe Messi zou zijn geworden, de gemisten transfer inkomsten.

En hoe meer ik er over nadenk, eigenlijk zou men dit topic moeten sluiten, en het aan de advocaten van Nouri en AJAX over moeten laten, want geloof me, als die er zich mee hebben bemoeid is elke nuance ver te zoeken ...

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40942
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Marillion » di jul 09, 2019 11:44 am

Jinne schreef:Ik heb hierbij altijd hét gevoel dat in de eerste plaats de advocaten meer geld willen zien. En dat ze nieuwe salarisniveau van Frenkie en Mathijs als leidraad nemen voor gemiste inkomsten ed.
Daar geloof ik niet zo in. Die advocaat is er om de belangen van de familie Nouri te behartigen. Deze mensen hebben mij tot nu toe geen enkele aanleiding gegeven om te denken dat ze hier vooral meer geld uit willen halen.

Ik geef daarbij gelijk toe dat ik ook slechts een buitenstaander ben en de details van de zaak dus niet ken. Maar mijn gevoel gaat meer deze kant op: Die arme jongen is in dienst van Ajax iets verschrikkelijks overkomen en het is, inmiddels alweer een behoorlijke tijd, duidelijk dat er door Ajax destijds niet goed is gehandeld. Dat is uiteindelijk ook door de club toegegeven en daarbij is uitgesproken dat de club haar verantwoordelijkheid zou nemen. Nu zijn we alweer een hele tijd verder en is het kennelijk nog niet geregeld.

Is het nu echt nodig dat dit zo lang duurt? Het geld klotst aan alle kanten tegen de plinten op en dit is een erezaak. We kunnen Appie niet meer redden, het enige dat nog rest is de familie hier zo goed mogelijk in bij te staan. Neem als club dan ook echt de verantwoordelijkheid en regel dit.
Nil volentibus arduum

De Dominee
Berichten: 5884
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door De Dominee » di jul 09, 2019 11:48 am

Helemaal mee eens, maar binnen het redelijke natuurlijk. We weten niet wat de familie precies verlangt van Ajax voor bedrag. Misschien willen ze 100mln voor misgelopen inkomsten, of zelfs 200mln. Misschien slechts een fractie daarvan.

We weten het niet en kunnen dus ook niet oordelen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58963
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door 999 » di jul 09, 2019 11:52 am

Zeg dan ook een eens keer wat je een redelijk bedrag zou vinden ?.

5 , 10 , 20, 30, 40 ? of meer ? noem eens een bedrag ..

Zelf zou ik 5 miljoen meer dan genoeg vinden ..

Lionel
Berichten: 47327
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » di jul 09, 2019 11:57 am

Misschien moeten we ophouden met speculeren over dit onderwerp? Is toch al pijnlijk genoeg dit? :blush.gif:

Iedere keer als ik zie dat er een nieuw bericht is in dit topic heb ik hoop dat ik lees.......
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51866
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door wimpey » di jul 09, 2019 12:09 pm

999 schreef: Zelf zou ik 5 miljoen meer dan genoeg vinden ..
Het leed is niet in geld uit te drukken. Stel dat je kind...

Afkloppen: voor je kind geef je je leven. Dit leed is onbeschrijfelijk. Het enige dat die mensen zullen willen, is het best mogelijke voor hun kind gegeven de tragische omstandigheden.

Yopii
Berichten: 18553
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Yopii » di jul 09, 2019 12:16 pm

Precies, Wimpey.

Verschrikkelijk dat die mensen zich over de financiële afwikkeling nog zorgen moeten maken.
Marillion schreef: Daar geloof ik niet zo in. Die advocaat is er om de belangen van de familie Nouri te behartigen. Deze mensen hebben mij tot nu toe geen enkele aanleiding gegeven om te denken dat ze hier vooral meer geld uit willen halen.

Ik geef daarbij gelijk toe dat ik ook slechts een buitenstaander ben en de details van de zaak dus niet ken. Maar mijn gevoel gaat meer deze kant op: Die arme jongen is in dienst van Ajax iets verschrikkelijks overkomen en het is, inmiddels alweer een behoorlijke tijd, duidelijk dat er door Ajax destijds niet goed is gehandeld. Dat is uiteindelijk ook door de club toegegeven en daarbij is uitgesproken dat de club haar verantwoordelijkheid zou nemen. Nu zijn we alweer een hele tijd verder en is het kennelijk nog niet geregeld.

Is het nu echt nodig dat dit zo lang duurt? Het geld klotst aan alle kanten tegen de plinten op en dit is een erezaak. We kunnen Appie niet meer redden, het enige dat nog rest is de familie hier zo goed mogelijk in bij te staan. Neem als club dan ook echt de verantwoordelijkheid en regel dit.
:biggthumpup.gif:

Het zal de verzekeringsmaatschappij wel zijn. Ik neem tenminste aan dat Ajax verzekerd is tegen dergelijke .... schade. :blush.gif: :blush.gif:

Als Ajacied schaam ik me hier dood voor. :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:

En dan die mensen zonder aanleiding beschuldigen... uit niets is gebleken dat ze geldwolven zijn. Uit niets.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Mano » di jul 09, 2019 12:41 pm

Ik heb nog nooit een Letsel zaak gezien die met 6 maanden gepiept was.

Duurt altijd minimaal 2 jaar.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47927
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door peter » di jul 09, 2019 12:43 pm

Ik vind het tekenend dat zo'n advocaat dan in Nieuwsuur zo'n verhaal mag/kan ophangen. Je mag toch eigenlijk hopen dat Ajax op een dusdanig goede voet met de advocaten/familie leeft dat zo'n verhaal nooit in de media terecht komt. Of dat er van te voren even over gesproken is en dat je een gemeenschappelijke boodschap hebt.

Dat is dus blijkbaar niet zo en dat tekent dus de relatie tussen de familie enerzijds en Ajax anderzijds. :blush.gif:

Los van het feit dat je het financieel moet regelen moet je de band toch goed houden? Ajax moet die familie op alle mogelijke manieren steunen.

Lionel
Berichten: 47327
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » di jul 09, 2019 1:35 pm

Peter schreef:Ik vind het tekenend dat zo'n advocaat dan in Nieuwsuur zo'n verhaal mag/kan ophangen. Je mag toch eigenlijk hopen dat Ajax op een dusdanig goede voet met de advocaten/familie leeft dat zo'n verhaal nooit in de media terecht komt. Of dat er van te voren even over gesproken is en dat je een gemeenschappelijke boodschap hebt.

Dat is dus blijkbaar niet zo en dat tekent dus de relatie tussen de familie enerzijds en Ajax anderzijds. :blush.gif:

Los van het feit dat je het financieel moet regelen moet je de band toch goed houden? Ajax moet die familie op alle mogelijke manieren steunen.
Ik vind het ook tekenend dat zo een advocaat dat in Nieuwsuur moet vertellen. Maar ik vind het vooral erg van zijn kant.

Ik geloof namelijk dat Ajax het niet op een miljoen meer of minder laat afhangen.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47327
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » di jul 09, 2019 1:35 pm

Peter schreef:Ik vind het tekenend dat zo'n advocaat dan in Nieuwsuur zo'n verhaal mag/kan ophangen. Je mag toch eigenlijk hopen dat Ajax op een dusdanig goede voet met de advocaten/familie leeft dat zo'n verhaal nooit in de media terecht komt. Of dat er van te voren even over gesproken is en dat je een gemeenschappelijke boodschap hebt.

Dat is dus blijkbaar niet zo en dat tekent dus de relatie tussen de familie enerzijds en Ajax anderzijds. :blush.gif:

Los van het feit dat je het financieel moet regelen moet je de band toch goed houden? Ajax moet die familie op alle mogelijke manieren steunen.
Ik vind het ook tekenend dat zo een advocaat dat in Nieuwsuur moet vertellen. Maar ik vind het vooral erg van zijn kant.

Ik geloof namelijk dat Ajax het niet op een miljoen meer of minder laat afhangen.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie