Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za jun 03, 2017 3:37 pm

Het schijnt dat Ajax ook Sneijder wel terug wil halen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33476
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door zeux » za jun 03, 2017 3:45 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het schijnt dat Ajax ook Sneijder wel terug wil halen.
Rafael erbij en het trio is compleet...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Le T. » za jun 03, 2017 4:19 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het schijnt dat Ajax ook Sneijder wel terug wil halen.
Om de oude glorietijden te herstellen, waarin dit duo Ajax bij de hand nam wanneer er een zware Europese tegenstander geslacht moest worden of het kampioenschap op doelsaldo binnengehaald?
Wollt ihr den totalen Mensch?

De Dominee
Berichten: 5849
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door De Dominee » za jun 03, 2017 4:24 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het schijnt dat Ajax ook Sneijder wel terug wil halen.
Lijkt me onnodig. Kan niet mee in het druk zetten, als we dat überhaupt nog gaan doen komend seizoen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za jun 03, 2017 4:39 pm

Le T. schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het schijnt dat Ajax ook Sneijder wel terug wil halen.
Om de oude glorietijden te herstellen, waarin dit duo Ajax bij de hand nam wanneer er een zware Europese tegenstander geslacht moest worden of het kampioenschap op doelsaldo binnengehaald?
Ik zei het eigenlijk alleen om je een beetje te trollen!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Le T. » za jun 03, 2017 5:09 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Le T. schreef:Om de oude glorietijden te herstellen, waarin dit duo Ajax bij de hand nam wanneer er een zware Europese tegenstander geslacht moest worden of het kampioenschap op doelsaldo binnengehaald?
Ik zei het eigenlijk alleen om je een beetje te trollen!
Weet ik.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Cruijff » za jun 03, 2017 7:17 pm

Wat is er loos, Le T.? :smile-ajax.gif: Is Huntelaar je een keer straal voorbijgelopen toen je hem om een handtekening vroeg? :biggrin.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Demosthenes » za jun 03, 2017 8:51 pm

Cruijff schreef:Wat is er loos, Le T.? :smile-ajax.gif: Is Huntelaar je een keer straal voorbijgelopen toen je hem om een handtekening vroeg? :biggrin.gif:
?

Is Huntelaar de volgende heilige?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Cruijff » zo jun 04, 2017 7:41 am

Voor mij is hij geen heilige maar ik probeer de oorsprong van, de bron van Le T.'s enorme aversie richting hem te zoeken. Een bovenstaand voorval lijkt me het meest aannemelijk. :smallgrin.gif:

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Javiskamp » zo jun 04, 2017 8:09 am

Cruijff schreef:Voor mij is hij geen heilige maar ik probeer de oorsprong van, de bron van Le T.'s enorme aversie richting hem te zoeken. Een bovenstaand voorval lijkt me het meest aannemelijk. :smallgrin.gif:
Ik heb naar Bassie en Adriaan een brief gestuurd en nooit een reactie gehad... vreselijke kutclown vind ik het...

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Gaizka1985 » zo jun 04, 2017 8:44 am

Mano schreef:Ik zie geen rol voor hem in het Ajax dat Bosz voor ogen heeft. Om te zeggen dat wij veel ballen van de flank op zijn hoofd zullen laten vallen.... nee! Younes doet niet aan voorzetten :hypocrite.gif:
Daar moest ik ook aan denken... Of zullen Klaas Jan & Ajax al geweten hebben dat Bosz mogelijk vertrekt?

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Iniesta » zo jun 04, 2017 8:46 am

Dan zal ten Cate al wel getekend hebben.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Mano » zo jun 04, 2017 12:13 pm

Gaizka1985 schreef:
Mano schreef:Ik zie geen rol voor hem in het Ajax dat Bosz voor ogen heeft. Om te zeggen dat wij veel ballen van de flank op zijn hoofd zullen laten vallen.... nee! Younes doet niet aan voorzetten :hypocrite.gif:
Daar moest ik ook aan denken... Of zullen Klaas Jan & Ajax al geweten hebben dat Bosz mogelijk vertrekt?
Wellicht....

Ajax gooit weinig roet in het eten om transfer Bosz tegen te gaan.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Le T. » zo jun 04, 2017 12:32 pm

Cruijff schreef:Voor mij is hij geen heilige maar ik probeer de oorsprong van, de bron van Le T.'s enorme aversie richting hem te zoeken. Een bovenstaand voorval lijkt me het meest aannemelijk. :smallgrin.gif:
Een beetje vreemd dat je geen andere reden kan bedenken.
Gaizka1985 schreef:
Mano schreef:Ik zie geen rol voor hem in het Ajax dat Bosz voor ogen heeft. Om te zeggen dat wij veel ballen van de flank op zijn hoofd zullen laten vallen.... nee! Younes doet niet aan voorzetten :hypocrite.gif:
Daar moest ik ook aan denken... Of zullen Klaas Jan & Ajax al geweten hebben dat Bosz mogelijk vertrekt?
Of Overmars heeft zijn komst er doorheen gedrukt bij gebrek aan een nieuwe Sam Hendriks, en Bosz heeft geen zin in zo'n kankergezwel in zijn spelersgroep.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Cruijff » zo jun 04, 2017 12:42 pm

Le T. schreef:
Cruijff schreef:Voor mij is hij geen heilige maar ik probeer de oorsprong van, de bron van Le T.'s enorme aversie richting hem te zoeken. Een bovenstaand voorval lijkt me het meest aannemelijk. :smallgrin.gif:
Een beetje vreemd dat je geen andere reden kan bedenken.
Kan nog wel een paar andere redenen bedenken, maar bovenstaande lijkt me toch het meest aannemelijk.
Je punt dat Huntelaar als voetballer en ook als afmaker een aantal gebreken heeft is diverse keren gemaakt, ben nieuwsgierig waarom in herhaling je daar steeds zo fel over van leer trekt.

Sneijder schiet net iets teveel van afstand, Huntelaar is niet de allerbeste teamspeler, Sneijder heeft op dat vlak nog wel een vrij aardige inbreng in de groep, Van Persie is als 'drager van een team' ook niet bepaald een rolmodel. Ben toch wel benieuwd waarom ze van jou een geheel verschillende :blush.gif: benadering krijgen. :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door InnerHarbour » zo jun 04, 2017 12:47 pm

Huntelaar is één van zijn projectjes, 'nuff said.
YNWA

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Le T. » zo jun 04, 2017 1:46 pm

Cruijff schreef:
Le T. schreef:
Cruijff schreef:Voor mij is hij geen heilige maar ik probeer de oorsprong van, de bron van Le T.'s enorme aversie richting hem te zoeken. Een bovenstaand voorval lijkt me het meest aannemelijk. :smallgrin.gif:
Een beetje vreemd dat je geen andere reden kan bedenken.
Kan nog wel een paar andere redenen bedenken, maar bovenstaande lijkt me toch het meest aannemelijk.
Je punt dat Huntelaar als voetballer en ook als afmaker een aantal gebreken heeft is diverse keren gemaakt, ben nieuwsgierig waarom in herhaling je daar steeds zo fel over van leer trekt.
Nou draai je de zaak een beetje om, we krijgen een enorme stroom onzin over ons uitgestort in deze en dan vind ik het soms wel weer even genoeg en vind ik het tijd worden om terug te keren tot de feiten en een beetje een normaal perspectief.
Sneijder schiet net iets teveel van afstand, Huntelaar is niet de allerbeste teamspeler, Sneijder heeft op dat vlak nog wel een vrij aardige inbreng in de groep, Van Persie is als 'drager van een team' ook niet bepaald een rolmodel. Ben toch wel benieuwd waarom ze van jou een geheel verschillende :blush.gif: benadering krijgen. :smile-ajax.gif:
Heel Nederland staat op de banken omdat een egoistische tuinkabouter met tunnelvisie en overgewicht recordinternational alle tijden moet en zal worden. En dan vragen mensen zich met droge ogen af wat er mis is met het Nederlandse voetbal. Je kunt van mening verschillen over hoe goed speler zus en zo is, maar het punt is juist dat het daar bij bepaalde spelers en met name deze twee totaal niet meer over gaat. Spelers worden niet meer op hun kwaliteiten en presteren beoordeeld, maar die worden gewoon verzonnen bij de persoonlijke (en commerciele?) voorkeuren. Dan kun je mij verwijten dat ik daar een issue van maak, je zou je ook kunnen afvragen waarom het dat niet al had moeten zijn.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Cruijff » zo jun 04, 2017 2:13 pm

Le T. schreef:Dan kun je mij verwijten dat ik daar een issue van maak, je zou je ook kunnen afvragen waarom het dat niet al had moeten zijn.
Herhaaldelijk val je in herhaling. Je kunt niet ontkennen dat er een enorm gekleurde saus over jouw voorkeuren en vervolgens je mening heen druipt. Veel van bovenstaande kritiek is ook allemaal op Van Persie van toepassing. Maar RVP is een beschermeling van je. Sterker nog: nadat die in een zeer belangrijke finale gewoonweg ruk had gespeeld kwam je zelfs met een video waarin al zijn balcontacten die wel ok waren achter elkaar waren gemonteerd. :blush.gif:
Le T. schreef:Heel Nederland staat op de banken omdat een egoistische tuinkabouter met tunnelvisie en overgewicht recordinternational alle tijden moet en zal worden. En dan vragen mensen zich met droge ogen af wat er mis is met het Nederlandse voetbal.
Sneijder had tijdens het seizoen 2013/2014 overgewicht, ja. Toen er in de zomer van 2014 een toernooi gespeeld moest worden niet meer.
Le T. schreef:
Cruijff schreef: Kan nog wel een paar andere redenen bedenken, maar bovenstaande lijkt me toch het meest aannemelijk.
Je punt dat Huntelaar als voetballer en ook als afmaker een aantal gebreken heeft is diverse keren gemaakt, ben nieuwsgierig waarom in herhaling je daar steeds zo fel over van leer trekt.
Nou draai je de zaak een beetje om, we krijgen een enorme stroom onzin over ons uitgestort in deze en dan vind ik het soms wel weer even genoeg en vind ik het tijd worden om terug te keren tot de feiten en een beetje een normaal perspectief.
Ik vind Huntelaar niet bepaald een 'El Salvador' van een voetballer, nee. Maar in mijn ogen is hij wel iemand die belangrijke doelpunten in Europese voorronden kan maken... voorronden waar het de laatste jaren erg stroef liep... die vaak gespeeld werden in een fase van het seizoen dat de selectie nog niet op orde was.

Jij wilt feiten hebben wat betreft deze overgang? 1 juni was de eerste dag dat Huntelaar transfervrij was. Hij en zijn zaakwaarnemer hebben niet naar allerlei kranten laten lekken dat club X en club Y interesse in hem hadden. Een stille afspraak met Overmars was dat hij als transfervrije jongen zich vanaf de eerstvolgende mogelijkheid bij Ajax zou voegen. Ook met in het achterhoofd dat Dolberg hoger in de rangorde staat als spits.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11899
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Sandro » ma aug 21, 2017 1:21 pm

HUNTELAAR 'DOET HUISWERK': 'MOEST WEL WAT TE VERTELLEN HEBBEN'

In zijn 150ste Eredivisie-duel wees Klaas-Jan Huntelaar Ajax de weg tegen FC Groningen (3-1). Met zijn 34 jaar toonde de spits met een fraaie treffer en enorme werklust aan nog altijd gretig te zijn en zich niet zomaar neer te leggen bij een bijrol in Amsterdam. 

Huntelaar onderstreepte dat ’belangrijk zijn in de kleedkamer’ een loze kreet is. "Natuurlijk kan ik mijn ervaring doorgeven. Maar mijn prestatie op het veld is het belangrijkste”, aldus Huntelaar.

De 76-voudig international zei bij zijn presentatie al dat hij niet naar Amsterdam was teruggekomen om uit te buiken en toonde dat tegen de Groningers, die voor de wedstrijd bij het oprijden van de fly-over van de ArenA al met de witte vlag zwaaiden. Huntelaar was – op zijn Amsterdams gezegd – het klootzakkie dat het elftal brave schooljongens na de uitschakeling door Nice en de nederlagen tegen Heracles Almelo en Rosenborg BK nodig had.

"Mijn laatste basisplaats voor Ajax was op 9 november 2008 tegen Sparta. Ik scoorde en raakte in de 38e minuut geblesseerd aan mijn enkel, waardoor het onbewust al mijn afscheidswedstrijd was. Ja, ik heb mijn huiswerk goed gedaan, want ik moest wel wat te vertellen hebben”, lachte de routinier die een dag voor het thuisduel hoorde dat hij in de basis Kasper Dolberg verving.

"Of dat een verrassing was? Nee, ik ging trainen, focuste me en de trainer vertelde dat ik zou starten. Iedereen moet het altijd laten zien en dat begint op de training.” Marcel Keizer verklaarde zijn keuze door te stellen dat Huntelaar vanaf dag één prima trainde. Voor de routinier niets bijzonders. "Ik probeer altijd een gretige indruk te maken.”
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door InnerHarbour » wo apr 04, 2018 6:20 am

Ajax wil verder met Huntelaar

Klaas-Jan Huntelaar (34) zal zeer waarschijnlijk op korte termijn zijn handtekening zetten onder een nieuw contract met Ajax. De ex-spits van onder meer Real Madrid, AC Milan en Schalke 04 is dit seizoen erg belangrijk voor de Amsterdammers.
Aanvankelijk kwam Huntelaar als stand-in voor Kasper Dolberg naar Ajax. Door vormverlies en blessureleed van het Deense talent ontpopte de Achterhoeker zich dit seizoen echter vrijwel wekelijks als eerste keuze. Huntelaar kwam tot op heden tot 22 competitieduels, waarin hij met elf goals en zeven assists van grote waarde was. Ook zijn inbreng als routinier in de kleedkamer wordt gewaardeerd, waardoor Ajax ook volgend seizoen gebruik wil maken van de kwaliteiten van de aanvaller.
Afgelopen zondag was Huntelaar voor Ajax de redder in nood tijdens het uitduel met FC Groningen. In de absolute slotfase zorgde de spits voor de 1-2, terwijl de bezoekers op dat moment met tien man stonden na de rode kaart voor Joël Veltman. In totaal staat Huntelaar, eerder in de periode 2006-08 speler van Ajax, nu op 117 doelpunten in 163 officiële wedstrijden namens de Amsterdammers. De 76-voudig international (42 doelpunten) won twee keer de KNVB-beker en twee keer de Johan Cruijff Schaal met Ajax.

VI.nl
YNWA

De Dominee
Berichten: 5849
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door De Dominee » wo apr 04, 2018 7:41 am

Hmm. Puur voor de kleedkamer dan hopelijk, want Colbert, Cassiera en Sierhuis staan te springen om minuten en zo fantastisch doet KJH het niet.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door raymon » wo apr 04, 2018 7:58 am

Sterker nog, afgelopen zondag was hij zelfs heel erg slecht.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58872
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door 999 » wo apr 04, 2018 9:43 am

Ach, laat hem dan ook maar heel slecht tegen Psv de winnende goal maken ...

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door InnerHarbour » wo apr 04, 2018 10:01 am

Ik snap die verhalen over Huntelaar en niet goed spelen niet zo, ik heb Huntelaar in zijn hele carriere nog nooit goed zien spelen, het is de broer van Ruud van Nistelrooij die zag je ook nooit goed spelen enkel goals maken, daarop moet je Huntelaar ook beoordelen niet of hij goed speelt.
YNWA

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Klaas Jan Huntelaar

Bericht door Lionel » wo apr 04, 2018 12:44 pm

RvN was aan het begin en in zijn eerste jaren bij United toch echt een fantastische spits/voetballer.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie