Hassane Bandé

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door InnerHarbour » wo dec 06, 2017 12:08 pm

Marillion schreef:Zie bijvoorbeeld Suarez. Iemand die volgens mij tot op de dag van vandaag niet weet waar zijn actie zal eindigen wanneer hij eraan begint.
:smallgrin.gif:

Wat is er overigens met hem aan de hand? In de PD pas 6 goals en in de CL niks. Zou die op zijn?
YNWA

Lionel
Berichten: 47240
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Lionel » wo dec 06, 2017 12:18 pm

Geblesseerd.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18260
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Yopii » wo dec 06, 2017 12:24 pm

999 schreef:Dan hadden ze hem allang gehaald ...
Exact.
Die jongen pakt zijn kansen. Na een half jaar Mechelen 'is hij klaar voor de volgende stap', dan weet je het wel.

Er zullen best scouts op de tribune hebben gezeten, al is het maar omdat internationale topclubs scouts in dienst hebben die toch iets moeten doen. Maar de graagte waarmee speler en club ingingen op de aanbieding van Ajax zegt genoeg over hoe concreet de belangstelling van de rest was: niet dus.

En uiteraard had PSV ook belangstelling... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door InnerHarbour » wo dec 06, 2017 12:30 pm

En Feyenoord :hypocrite.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11879
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Hassane Bandé

Bericht door Sandro » wo dec 06, 2017 12:31 pm

Ja hallo, wordt er eens snel gehandeld, is het weer niet goed. Misschien moeten we even wachten met onze conclusies tot we hem in het shirt van Ajax zien spelen?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door InnerHarbour » wo dec 06, 2017 12:34 pm

Kom Sandro niet zo naief. Een aanvaller die echt een topper is komt niet naar Ajax, dan als ze dat wel doen is het geen topper en mankeert er wat aan.
YNWA

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11879
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Hassane Bandé

Bericht door Sandro » wo dec 06, 2017 12:39 pm

InnerHarbour schreef:Kom Sandro niet zo naief. Een aanvaller die echt een topper is komt niet naar Ajax, dan als ze dat wel doen is het geen topper en mankeert er wat aan.
Daar gaat het mij helemaal niet om.

Als Ajax heel lang bezig is met een speler te halen, en hij wordt net voor de neus weggekaapt door een andere club dan is het niet goed (niet doortastend genoeg, te zuinig geweest met het bod). Maar als er wel eens snel gehandeld wordt dan is dat ineens weer omdat er geen interesse van andere clubs is en hij er niks van kan.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Yopii
Berichten: 18260
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Yopii » wo dec 06, 2017 12:48 pm

Kan allebei waar zijn.

Het feit dat je in het ene geval achter het net vist, rechtvaardigt niet dat je in het andere geval te snel te veel betaalt voor een speler.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11879
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Hassane Bandé

Bericht door Sandro » wo dec 06, 2017 12:55 pm

Nee, maar is dat nu zo dan?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47890
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door peter » wo dec 06, 2017 1:42 pm

Niemand die het weet. Laten we het volgend jaar eens bekijken. Ik vind het overigens wel spannend dat we zo gigantisch veel geld betalen voor een jochie die pas over 8 maanden aansluit bij de selectie. Wat als hij in mei zijn been breekt? Of z'n kniebanden afscheurt? Als zoiets zou gebeuren op het moment dat je interesse in een jongen hebt, dan verleg je je interesse. Het is het risico van het 'vroeg op orde' krijgen van je selectie, maar spannend vind ik het wel.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door Gaizka1985 » wo dec 06, 2017 2:30 pm

Gigantisch veel geld? 8 miljoen is anno 2017/2018 een fooi.

Ik heb het idee dat Ajax de scouting veel beter op orde heeft dan een aantal jaar geleden, ze komen in ieder geval met verrassende namen! Zonde dat de transfer van Richarlison afketste op het laatste moment.

Lionel
Berichten: 47240
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Lionel » zo dec 10, 2017 8:32 am

IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Cruijff » zo dec 10, 2017 8:37 am

Mwa...
Zulke dingen zie ik in 't weekend van jongens uit ons tweede elftal ook.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door InnerHarbour » zo dec 10, 2017 10:48 am

Ik hoorde Jan Boskamp zeggen, die hem tweemaal live heeft zien spelen dat het zeker geen slechte speler is, tweemaal speelde hij als spits, maar dat ze in Belgie een totaal anders soort voetbal spelen en dat hij zijn twijfels heeft of hij bij Ajax past.
YNWA

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Hassane Bandé

Bericht door Thom » zo dec 10, 2017 11:04 am

Sandro schreef:Ja hallo, wordt er eens snel gehandeld, is het weer niet goed. Misschien moeten we even wachten met onze conclusies tot we hem in het shirt van Ajax zien spelen?
Precies. Lekker negatief jongens, goed bezig. Brandt die jongen af voor hij één bal geraakt heeft!
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Hassane Bandé

Bericht door Thom » zo dec 10, 2017 11:05 am

InnerHarbour schreef:Ik hoorde Jan Boskamp zeggen, die hem tweemaal live heeft zien spelen dat het zeker geen slechte speler is, tweemaal speelde hij als spits, maar dat ze in Belgie een totaal anders soort voetbal spelen en dat hij zijn twijfels heeft of hij bij Ajax past.
Jabn Boskamp. Laat me niet lachen. Wat een onbenul.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Cruijff » zo dec 10, 2017 12:55 pm

Thom schreef:
InnerHarbour schreef:Ik hoorde Jan Boskamp zeggen, die hem tweemaal live heeft zien spelen dat het zeker geen slechte speler is, tweemaal speelde hij als spits, maar dat ze in Belgie een totaal anders soort voetbal spelen en dat hij zijn twijfels heeft of hij bij Ajax past.
Jabn Boskamp. Laat me niet lachen. Wat een onbenul.
Haha.
Nou waren erg 'mooie toelichtingen' hoor gistermiddag samen met Aad de Mos en Bas van Veenendaal bij Ziggy. :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40863
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door Marillion » zo dec 10, 2017 11:17 pm

Zo gek klinken die opmerkingen van Boskamp niet. Ik heb al meer gelezen dat Bandé vooral goed is als hij gebruik kan maken van ruimte. Neem nou zo'n wedstrijd als vandaag tegen PSV. Dan ligt die ruimte er dus gewoon niet. Bij KV Mechelen speel je anders dan bij Ajax, dat lijkt me duidelijk.

Misschien ga ik 'm nog wel even scouten dit seizoen. Prima uitje en ze willen in Mechelen het stadion nog verder moderniseren dus er is haast bij. De oude sfeer achter de kazerne is geweldig. Zeker met een Gouden Carolus in de hand.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Cruijff » zo dec 10, 2017 11:43 pm

Hij schijnt erg lang op blote voeten te hebben gespeeld, interessant.
En er wordt beweerd dat hij tweebenig is.
Marillion schreef:Bij KV Mechelen speel je anders dan bij Ajax, dat lijkt me duidelijk.
Ja dat is nogal een inkopper. :smile-ajax.gif:
Marillion schreef:Zo gek klinken die opmerkingen van Boskamp niet. Ik heb al meer gelezen dat Bandé vooral goed is als hij gebruik kan maken van ruimte. Neem nou zo'n wedstrijd als vandaag tegen PSV. Dan ligt die ruimte er dus gewoon niet.
Hij zou idd erg op intuïtie spelen en vooral goed zijn als hij redelijk wat vrijheid krijgt om acties te maken.
Maar je vergist je dat er juist in wedstrijden als die tegen PSV helemaal geen ruimte is.

Juist dan zijn er heel veel situaties waarbij één mannetje uitspelen of één loopactie opeens de man meer situatie laat ontstaan die er door de handbal verdediging van de tegenpartij zelden is.
Je hebt in deze wedstrijden dus juist eerder een speler nodig zoals Bandé wordt beschreven dan een eendimensionale stijf rechtsbenige als Younes.

Yopii
Berichten: 18260
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Yopii » ma dec 11, 2017 3:19 pm

Thom schreef:
InnerHarbour schreef:Ik hoorde Jan Boskamp zeggen, die hem tweemaal live heeft zien spelen dat het zeker geen slechte speler is, tweemaal speelde hij als spits, maar dat ze in Belgie een totaal anders soort voetbal spelen en dat hij zijn twijfels heeft of hij bij Ajax past.
Jabn Boskamp. Laat me niet lachen. Wat een onbenul.
Vind ik niet. Weet een hoop, kent veel spelers.

Mr. Ajax
Berichten: 14462
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door Mr. Ajax » ma dec 11, 2017 3:22 pm

Yopii schreef:
Thom schreef:
InnerHarbour schreef:Ik hoorde Jan Boskamp zeggen, die hem tweemaal live heeft zien spelen dat het zeker geen slechte speler is, tweemaal speelde hij als spits, maar dat ze in Belgie een totaal anders soort voetbal spelen en dat hij zijn twijfels heeft of hij bij Ajax past.
Jabn Boskamp. Laat me niet lachen. Wat een onbenul.
Vind ik niet. Weet een hoop, kent veel spelers.
Wat weet ie allemaal dan?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopii
Berichten: 18260
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Yopii » ma dec 11, 2017 3:34 pm

Hij kijkt oneindig veel wedstrijden. Daar komen jij en ik niet aan toe.

Boskamp zegt ook niets vreemds: intuïtieve spelers hebben het vaak moeilijk bij Ajax.

Mr. Ajax
Berichten: 14462
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door Mr. Ajax » ma dec 11, 2017 3:44 pm

Yopii schreef:Hij kijkt oneindig veel wedstrijden. Daar komen jij en ik niet aan toe.
Dus? Ga jij niet liever af op wat ie te vertellen heeft in plaats van hoeveel wedstrijden hij kijkt? Ik vind namelijk dat ie bar weinig te vertellen heeft.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11879
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Hassane Bandé

Bericht door Sandro » ma dec 11, 2017 4:03 pm

Als hij wel wat te vertellen zou hebben dan zou hij niet zo vaak bij VI aanschuiven.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40863
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door Marillion » ma dec 11, 2017 4:30 pm

Cruijff schreef:
Marillion schreef:Bij KV Mechelen speel je anders dan bij Ajax, dat lijkt me duidelijk.
Ja dat is nogal een inkopper. :smile-ajax.gif:
Dat mag zo zijn, het is wel belangrijk om dat mee te nemen als je een speler scout. Het zou bepaald niet de eerste keer zijn dat we een aanvaller kopen die helemaal niet past bij de speelstijl die Ajax wil hanteren.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie