Hassane Bandé

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Lionel » za mei 12, 2018 9:00 am

Lees ik ook op Twitter. Voor wat het waard is.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hassane Bandé

Bericht door LucaS » za mei 12, 2018 9:02 am

Gelukkig heeft iedereen uitgebreid de tijd genomen om die jongen te beoordelen in een periode dat hij zijn teammaten kent en volop in training en wedstrijden zit :excited.gif:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door peter » za mei 12, 2018 11:25 am

Haha die wedstrijd was op Ziggo, maar ik heb helaas KPN en Fox. Niks gezien dus, maar wel fijn dat we hem op 11 mei al afschrijven. :ajaxsmiley.gif:

Moet wel zeggen dat ik er geen goed gevoel bij heb, hoor. Zijn laatste half jaar was echt heel matig en het is nou niet dat hij bij Anderlecht ofzo speelde. Uiteraard laat ik me verrassen en ben ik erg benieuwd. Kan me alleen maar zo voorstellen dat het geen jongen is die er direct zal staan.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door 999 » za mei 12, 2018 11:34 am

Zet um lekker in de spits ....

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Hassane Bandé

Bericht door De Dominee » za mei 12, 2018 12:06 pm

Ja, want we hebben pas 4 spitsen met Dolberg, KJH, Cassiera en Sierhuis... Is gewoon een gok geweest, helaas een slechte. You win some, you lose some. Het is te vroeg voor een definitief oordeel maar de voortekenen zijn vooralsnog matig tot slecht.

Net als Kristensen een miskoop. Jammer, maar we moeten verder.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door 999 » za mei 12, 2018 12:09 pm

De Dominee schreef:Ja, want we hebben pas 4 spitsen met Dolberg, KJH, Cassiera en Sierhuis... Is gewoon een gok geweest, helaas een slechte. You win some, you lose some. Het is te vroeg voor een definitief oordeel maar de voortekenen zijn vooralsnog matig tot slecht.

Net als Kristensen een miskoop. Jammer, maar we moeten verder.
Wat wil dat nu zeggen , van die 4 die jij opnoemt heeft er 1-tje dit jaar het redelijk gedaan .. En ik zie steeds die Cassiera langskomen, ik kan me niet voorstellen dat als een speler ( Cassiera ) op trainingen laat zien dat ie de ene na de andere bal er in schiet, goed is in de kaats enz. enz. dat een trainer hem niet opstelt ...

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Yopii » za mei 12, 2018 2:07 pm

LucaS schreef:Gelukkig heeft iedereen uitgebreid de tijd genomen om die jongen te beoordelen in een periode dat hij zijn teammaten kent en volop in training en wedstrijden zit :excited.gif:
En het was daar ook nog eens bloedheet. Niemand die een poot voor de andere kreeg.

Afwachten maar.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door peter » za mei 12, 2018 3:00 pm

Precies. Z'n laatste duel dateert van 11 maart.

Het Belgische competitie systeem is echt ongelooflijk. Als je dus als club degradeert, dan speel je dus van 11 maart tot 1 augustus geen wedstrijden. Hoe verzin je het. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door Marillion » zo mei 13, 2018 3:02 pm

Ja, bizar systeem. Maar die hele competitie is een soort klucht. Zonde van de degradatie trouwens want KV Mechelen is een mooie cult club. Voordeel is dat er volgend seizoen een Mechelse derby is tussen KV en Racing.

Wat Bandé betreft. Ik heb m'n twijfels of hij past op basis van wat ik bij Mechelen heb gezien. Maar dat is geen uitgebreid scoutingswerk natuurlijk. Maar laat die jongen eerst maar eens lekker een hele voorbereiding meedraaien. Ritme opdoen, wennen aan zijn nieuwe medespelers en de wensen van de trainer. Dan zien we begin van het seizoen wel hoe zijn eerste indruk is.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hassane Bandé

Bericht door Mano » di mei 15, 2018 8:29 am

Vreemde aankoop.
.... run forest run! ...oh, en vergeet de bal niet...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door Gaizka1985 » di mei 15, 2018 10:01 am

Geef die jongen even de tijd en een eerlijke kans, Neres had ook wat tijd nodig en doet het nu prima!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di mei 15, 2018 1:19 pm

Zelfs Zlatan had tijd nodig. We will see.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door Javiskamp » vr jul 13, 2018 9:08 pm

Vrees Ajax wordt werkelijkheid: gebroken kuitbeen en gescheurde enkelband Vrijdag 13 juli 2018 om 19:24

Ajax moet het lange tijd stellen zonder Hassane Bandé. De aanvaller viel vrijdag in een oefenduel met Anderlecht al vroeg uit na een harde tackle en werd per brancard van het veld gedragen.

Onderzoek in het ziekenhuis heeft flinke schade aan het linkerbeen uitgewezen, laten de Amsterdammers vrijdagavond weten op de clubsite. Bandé heeft in elk geval een gebroken kuitbeen en de binnenband van zijn enkel gescheurd.

Bandé wordt op korte termijn geopereerd en komt zeker voor de winterstop niet meer in actie. De Burkinees werd in december 2017 door Ajax vastgelegd en sloot in de voorbereiding op het nieuwe seizoen in Amsterdam aan. Bandé speelde tot op heden in zes oefenduels mee en scoorde daarin een goal.

Ajax schreef eerder op de dag al dat Bandé een 'ogenschijnlijk zware blessure' had opgelopen.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door Giacomo Puccini » vr jul 13, 2018 11:13 pm

Bah wat naar.
Ajax!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door InnerHarbour » za jul 14, 2018 7:37 am

Dat is inderdaad een hele vervelende.
YNWA

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door Khraa » za jul 14, 2018 8:19 am

Lekkere tackle ook in een vriendschappelijk potje.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door Mr. Ajax » za jul 14, 2018 11:08 am

Nachtmerrie voor die jongen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10237
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Hassane Bandé

Bericht door WP_Legend » za jul 14, 2018 11:43 am

9 miljoen hebben we voor hem afgetikt?

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Hassane Bandé

Bericht door De Dominee » za jul 14, 2018 12:04 pm

Helaas wel.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Hassane Bandé

Bericht door Thom » vr jan 04, 2019 11:27 pm

Hoe zit het met Bandé??! Weet iemand dat?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Cruijff » vr jan 04, 2019 11:41 pm

Thom schreef:Hoe zit het met Bandé??! Weet iemand dat?
Thom vak 425!! :ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif:

Bandé is nog steeds niet erg happy dat vanuit Anderlecht nooit iemand ook maar iets van zich heeft laten horen nadat hij door toedoen van hen zo zwaar geblesseerd is geraakt.
Was ook een compleet krankzinnige overtreding in een oefenpotje tussen nota bene twee beloften elftallen.

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Hassane Bandé

Bericht door Lionel » za jan 05, 2019 7:24 am

Ja dat bedoelde Thom inderdaad.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Hassane Bandé

Bericht door Sandro » za jan 05, 2019 9:23 am

Laatste bericht over zijn herstel dat ik kan vinden is van eind november en dat klonk nog niet heel erg goed.
Herstel Bandé van zware blessure heeft nog wat tijd nodig

Het lijkt er niet op dat Hassane Bandé tijdens de winterstop de training kan hervatten. De aankoop liep in de voorbereiding, half juli, een zware blessure op en kon daardoor nog altijd niet debuteren voor Ajax. Wanneer hij hier wel toe in staat is, blijft onduidelijk.

23 november 2018 - 18:32

De twintigjarige Bandé werd tijdens een oefenpotje tussen Jong Ajax en Jong Anderlecht slachtoffer van een stevige tackle. De aanvaller brak hierbij zijn kuitbeen en scheurde bovendien de binnenband van zijn enkel. Een zware blessure dus.

Ajax schatte de afwezigheid van Bandé toen direct op een halfjaar en sprak van een absentie ‘tot en met de winterstop’. Die inschatting blijkt aardig te kloppen, want de laatste update brengt ons het nieuws dat de Burkinees nog wat tijd nodig heeft.

Bandé wacht nog steeds op excuses uit Anderlecht-hoek

“Er zit wat twijfel bij,” opent Ten Hag als er wordt geïnformeerd naar de laatste stand van zaken. “We weten niet of hij direct na de winterstop weer inzetbaar is. De prognose luidde dat hij richting januari inzetbaar zou zijn, maar we weten niet of hij dat haalt.”

Ten Hag gaf kort nadat Bandé zijn blessure had opgelopen al aan dat hij voorin genoeg alternatieven heeft rondlopen. Vaclav Cerny is nu ook een stuk verder in zijn revalidatie en werkt eraan om weer topfit te worden, maar een buitenkansje is altijd welkom.

“Ik zie geen reden om op zoek te gaan naar een extra aanvaller, we hebben een goede selectie,” herhaalt de trainer. “De spelersgroep is in balans. Als er een buitenkansje komt, proberen we die zeker te benutten. Het is op dit moment geen uitgemaakte zaak.”
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Hassane Bandé

Bericht door Thom » za jan 05, 2019 9:32 am

Cruijff schreef:
Thom schreef:Hoe zit het met Bandé??! Weet iemand dat?
Thom vak 425!! :ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif:

Bandé is nog steeds niet erg happy dat vanuit Anderlecht nooit iemand ook maar iets van zich heeft laten horen nadat hij door toedoen van hen zo zwaar geblesseerd is geraakt.
Was ook een compleet krankzinnige overtreding in een oefenpotje tussen nota bene twee beloften elftallen.
Thomvak425 he, aan elkaar! :blub.gif: :headbang.gif:
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Hassane Bandé

Bericht door Giacomo Puccini » zo apr 07, 2019 8:12 am

Leeft deze jongen nog?
Ajax!

Plaats reactie