Perr Schuurs

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Perr Schuurs

Bericht door LucaS » do aug 22, 2019 10:09 am

Ach ja, die was ik bijna vergeten, die bal die Veltman bijna in de eigen benedenhoek joeg
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7846
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Perr Schuurs

Bericht door elliquido » di aug 27, 2019 12:43 pm

En het is een angsthaas. Doordekken is het net niet elke keer
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Perr Schuurs

Bericht door Cruijff » do nov 07, 2019 5:56 pm

Schuurs heeft er vertrouwen in. Hij denkt dat Ajax nog 1e wordt in de groep.

wimpey
Berichten: 51691
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Perr Schuurs

Bericht door wimpey » do nov 07, 2019 6:37 pm

Cruijff schreef:Schuurs heeft er vertrouwen in. Hij denkt dat Ajax nog 1e wordt in de groep.
Dan zal hij in Lille op een iets ander niveau moeten acteren dan hij laatst in Wolluk deed. :excited.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Perr Schuurs

Bericht door Cruijff » do nov 28, 2019 2:40 am


Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Perr Schuurs

Bericht door Trab » zo aug 09, 2020 7:37 pm

Stuk in VI:

Met de transfer van Joël Veltman naar de Premier League vertrekt voor het tweede jaar op rij een rechter centrale verdediger bij Ajax. Aan Perr Schuurs (20) om zijn kans te grijpen. 'Ik moet het nu waar gaan maken.'
Scheidsrechter Joey Kooij heeft nog maar net voor het rustsignaal gefloten, of Perr Schuurs meldt zich al bij de zijlijn. Met een rood, bezweet hoofd en een bidon in de hand voegt de Limburgse verdediger zich bij Winston Bogarde. Ajax speelt na vijf maanden weer eens een wedstrijd en heeft net de eerste helft tegen RKC Waalwijk erop zitten. De Amsterdammers leiden met 1-0, winnen uiteindelijk eenvoudig met 6-1, maar daar gaat het onderonsje tussen Bogarde en Schuurs niet over. De huidige en voormalige verdediger van Ajax nemen op deze snikhete zomeravond wat momenten van de eerste helft samen door. 'De hele week is Winston Bogarde al veel met mij bezig', legt Schuurs later op de avond uit, als hij is aangeschoven in de persruimte van de Johan Cruijff Arena. 'Ik denk dat iedereen wel weet wat voor speler hij was. Als je naar mij als speler kijkt, denk ik dat ik veel van zijn kracht kan gebruiken. Dan heb je het bijvoorbeeld over meedogenloosheid. Daar kan ik nog veel stappen in maken. Daar ben ik veel met hem mee bezig, en hij met mij. Dat voelt heel goed.'
De trainer sprak vertrouwen in mij uit
De jonge verdediger beseft dat de spotlights op hem gericht zijn. Niet alleen nu na afloop, maar vooral in de komende periode binnen de lijnen. Het is een simpele optelsom. Joël Veltman is vertrokken en Ajax gaf direct aan dat ze zijn leegte intern willen gaan opvullen. De opties liggen daarmee direct op tafel: Perr Schuurs, Jurriën Timber, Edson Álvarez en Lisandro Magallán staan momenteel onder contract bij Ajax en kunnen op de plek van rechter centrale verdediger uit de voeten. Magallán is al afgeschreven, kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor het Spaanse Alavés en geniet momenteel nog van een vakantie. Om vervolgens weer uit te mogen kijken naar een andere club. Jurriën Timber stond in de laatste officiële wedstrijd van Ajax, begin maart in Heerenveen, plotseling in de basiself. Dat deed de net negentienjarige verdediger verdienstelijk, maar hij komt pas net kijken. Met Edson Álvarez trok Ajax vorig jaar nog voor vijftien miljoen euro de potentiële opvolger van de vertrokken Matthijs de Ligt aan. De Mexicaan heeft echter de nodige aanpassingstijd nodig in Amsterdam en wordt bovenal door Ten Hag meer als controlerende middenvelder gezien dan als centrale verdediger.
Ofwel: het is nu aan Schuurs om de kans te pakken en zichzelf na twee seizoenen Amsterdam als betrouwbare defensieve schakel te onderscheiden. De Limburger weet wat hem te doen staat. 'Maar ik voel geen extra druk', vervolgt hij. 'Het is vooral lekker om eindelijk weer op het veld te staan, om minuten te kunnen maken. Dat gevoel overheerst, maar tegelijkertijd besef ik ook dat ik het nu waar moet gaan maken om de eerste man te worden op die positie. De concurrentie is natuurlijk niet weg, maar ik heb wel het gevoel dat het dit jaar moet gaan gebeuren. Ik heb een gesprek met trainer gehad. Hij sprak vertrouwen in mij uit. Dat geeft mij wel een heel goed gevoel richting het nieuwe seizoen. Het is daarbij vooral zaak om niet opeens allerlei andere dingen te gaan doen. In mijn positie moet ik doen wat er van mij wordt verwacht. Zo sterk mogelijk spelen voor het team en de fouten eruit halen zodat we geen tegendoelpunten krijgen. Uiteindelijk is dat simpelweg de taak van ons als verdediger: de nul houden.'
Dat lukte hem in de voorbije twee seizoenen niet altijd even goed. Na een eerste seizoen waarin Schuurs vooral bij Jong Ajax vlieguren maakte, volgde afgelopen jaar een afgebroken seizoen waarin hij meer kansen kreeg en tot zeventien officiële duels kwam. Sterke optredens, zoals in de Champions League tegen Lille, wisselde Schuurs af met kwetsbare momenten, zoals in de slotseconde tegen AZ, waarin hij zich bij een hoekschop liet aftroeven door Myron Boadu, die daardoor de winnende treffer maakte. 'Ik heb veel beelden teruggekeken. Als je kijkt naar mijn fouten, dan ligt het volgens mij vooral aan de concentratie. Het gebeurt twee keer in de laatste minuut. Dat zie ik als pure focus in een wedstrijd en moet beter.'
Perr Schuurs vindt met een subtiele boogbal de ruimte achter de defensie van RKC Waalwijk.
Perr Schuurs vindt met een subtiele boogbal de ruimte achter de defensie van RKC Waalwijk.
Tegen RKC Waalwijk maakte Schuurs een zekere indruk. Verdedigend kwam hij niet in de problemen, en aan de bal was hij vast in de passing. Met een subtiele boogbal zette hij na vijf minuten zelfs Dusan Tadic alleen voor de keeper, maar de Ajax-aanvoerder wist de kans niet te benutten. Daley Blind zag het aan de zijde van Schuurs allemaal aan. De routinier ziet opnieuw een ander gezicht naast hem in het centrum van de verdediging opduiken. En dan weet de Amsterdammer wat het perspectief kan zijn. De Ligt speelde een seizoen naast Blind en maakte een transfer naar de Serie A. Veltman speelde naast Blind en maakte een transfer naar de Premier League. 'Ik maak ze allemaal beter', zegt de 68-voudig international met een knipoog. 'Nee, met een nieuwe speler naast je, is het altijd even wennen. Het gaat om details. De tactiek blijft gewoon hetzelfde, wat er wordt gevraagd. Alleen de afstemming op elkaar is anders dan je gewend bent. Dat heeft gewoon tijd nodig. Hoe meer wedstrijden je met elkaar speelt, het beter je elkaar kent. Daar valt nu logischerwijs wel winst te boeken. Maar ik heb natuurlijk al eerder samen gespeeld met Perr. En ook veel samen getraind. We hebben een goede samenwerking. We gaan zien wat de toekomst brengt.'
De opstellingen van Ajax in de eerste en tweede helft tegen RKC Waalwijk.
De opstellingen van Ajax in de eerste en tweede helft tegen RKC Waalwijk.
Tombola van het centrale verdedigingsduo
Ajax speelde vorig seizoen 42 officiële wedstrijden. Daarin kon Erik ten Hag slechts beperkt een beroep doen op een vast centraal verdedigingsduo. De aanvankelijke zoektocht leidde hem naar Joël Veltman en Daley Blind, maar blessureleed schopte ook dat gewenste plaatje veelvuldig in de war. De combinaties van afgelopen seizoen:

Veltman en Blind (17 duels)
Ajax haalde Edson Álvarez voor vijftien miljoen euro uit Mexico als beoogd opvolger van De Ligt, maar het was niet de Mexicaan, maar Joël Veltman die de erfenis van De Ligt op zich nam. In de voorbije jaren manifesteerde Veltman zich als rechtsback, maar naast Blind liet hij zich dit seizoen gelden als centrale verdediger. Het koppel raakte steeds meer op elkaar ingespeeld, totdat het noodlot toesloeg. Eerst de hartblessure bij Blind, vervolgens de knieproblemen bij Veltman. Daardoor kwam het duo slechts zeventien van 42 keer binnen de lijnen.

Schuurs en Martínez (8 duels)
Ten Hag moest na het uitvallen van Veltman op zoek naar alternatieven en dacht daarbij aan het begin van het seizoen. De trainer zag destijds in Blind een controlerende middenvelder en Veltman een rechtsback, waardoor zijn keuze viel op Perr Schuurs en Lisandro Martínez. In de eerste competitieduels, in de strijd om de Johan Cruijff Schaal en in de voorronde van de Champions League maakte dit duo zijn opwachting. Ook na het wegvallen van Blind en Veltman kreeg dit koppel het vertrouwen, maar tot een ongenaakbaar centrum leidde het niet.

Veltman en Martínez (7 duels)
Een rechtsbenige- en een linksbenige centrale verdediger is de wens van elke trainer. Nadat Blind half december voor aanvankelijk onbepaalde tijd eruit lag met hartproblemen, richtte Ten Hag zich tot Martínez. De Argentijn had zijn plek veroverd als controlerende middenvelder, maar toonde aan ook als centrale verdediger en linksback goed uit de voeten te kunnen. In de afwezigheid van Blind zou hij dan ook de rol van centrale verdediger opeisen.

Schuurs en Blind (4 duels)
De zoektocht ging verder en op het moment dat Blind groen licht kreeg om weer wedstrijden te spelen, wist Ten Hag genoeg. De routinier moest zo snel mogelijk terugkeren in de verdediging, om leiding te geven aan de kwetsbare defensie. Met de Schuurs aan zijn zijde. Het beoogde centrum op dit moment voor Ajax.

Álvarez en Martínez (4 duels)
Het Latino-blok, dat in de eerste maanden van het seizoen controlerend samen op het middenveld speelde, werd door Ten Hag ook enkele keren gebruikt als centraal verdedigingsduo.

Álvarez en Blind (1 duel)
Had je vorig jaar na het aantrekken van Álvarez gevraagd wie het centrale verdedigingsduo bij Ajax zou gaan vormen, dan had vrijwel iedereen Álvarez en Blind geopperd. Veelzeggend: in de praktijk is het slechts één keer vanaf het begin gebeurd, in het uitduel met Getafe in de Europa League. Na 67 minuten haalde Ten Hag de Mexicaan al naar de kant. De combinatie Álvarez en Blind lijkt geen optie voor de trainer van Ajax.

J. Timber en Blind (1 duel)
En toen stond daar opeens Jurriën Timber. De destijds achttienjarige jongeling speelde begin maart tegen SC Heerenveen een goede eerste wedstrijd in de basis, voordat hij na tachtig minuten kramp kreeg en moest worden gewisseld voor Álvarez. Timber lijkt momenteel de voornaamste concurrent van Schuurs als rechter centrale verdediger.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Perr Schuurs

Bericht door Marillion » zo aug 09, 2020 8:28 pm

Ik hoop dat Bogarde hem wat kan bijbrengen. Met name als het gaat om het gebruiken van zijn fysieke kracht en felheid in duels. Die jongen is hartstikke sterk maar hij doet er doorgaans vrij weinig mee. Tegen RKC zag ik 'm één keer echt goed vooruit verdedigen bij een schakelmoment. Dat wil ik echt veel meer zien.
Nil volentibus arduum

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Perr Schuurs

Bericht door Iniesta » zo aug 09, 2020 10:12 pm

Zou mooi zijn als hij doorbreekt, want hij heeft duidelijk iets extra toe te voegen. Als z’n zwakte weggehaald kan worden, is het een echte aanwinst

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Perr Schuurs

Bericht door LucaS » zo aug 09, 2020 10:54 pm

Eens, hij kan ouderwets wat toevoegen aan de opbouw van achteruit, en zijn inschuiven zou een wapen kunnen worden
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Perr Schuurs

Bericht door Trab » zo aug 09, 2020 10:55 pm

Marillion schreef:Ik hoop dat Bogarde hem wat kan bijbrengen. Met name als het gaat om het gebruiken van zijn fysieke kracht en felheid in duels. Die jongen is hartstikke sterk maar hij doet er doorgaans vrij weinig mee. Tegen RKC zag ik 'm één keer echt goed vooruit verdedigen bij een schakelmoment. Dat wil ik echt veel meer zien.
Schuurs ziet eruit als een koorknaap naast Bogarde. Dat gaat nooit een beest worden.
Wat mij irriteert is dat hij zijn fouten van afgelopen seizoen wijt aan concentratie en focus. Hoe kan je nou in vredesnaam geen focus hebben in de laatste minuut tegen AZ en in een wedstrijd die gaat om de koppositie? Daar geloof ik dus niks van. Hij liet zich gewoon afbluffen door Boadu omdat het geen kerel is maar een zacht ei. Niks met focus te maken. En als dat wel zo is dan is het een kwalijke zaak en is hij niet geschikt voor Ajax. Geen focus. Hou op zeg.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Perr Schuurs

Bericht door Lionel » ma aug 10, 2020 7:10 am

Trab schreef:
zo aug 09, 2020 10:55 pm
Marillion schreef:Ik hoop dat Bogarde hem wat kan bijbrengen. Met name als het gaat om het gebruiken van zijn fysieke kracht en felheid in duels. Die jongen is hartstikke sterk maar hij doet er doorgaans vrij weinig mee. Tegen RKC zag ik 'm één keer echt goed vooruit verdedigen bij een schakelmoment. Dat wil ik echt veel meer zien.
Schuurs ziet eruit als een koorknaap naast Bogarde. Dat gaat nooit een beest worden.
Wat mij irriteert is dat hij zijn fouten van afgelopen seizoen wijt aan concentratie en focus. Hoe kan je nou in vredesnaam geen focus hebben in de laatste minuut tegen AZ en in een wedstrijd die gaat om de koppositie? Daar geloof ik dus niks van. Hij liet zich gewoon afbluffen door Boadu omdat het geen kerel is maar een zacht ei. Niks met focus te maken. En als dat wel zo is dan is het een kwalijke zaak en is hij niet geschikt voor Ajax. Geen focus. Hou op zeg.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit dus. Ajax moet sneller afscheid nemen van spelers. Blokkeert de doorstroming.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7846
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Perr Schuurs

Bericht door elliquido » ma aug 10, 2020 7:37 am

Net als blind tegen dessers. Weg met die blind :666.gif:

Anyway, voor de diversiteit en inclusieve selectie is het wel weer fijn dat een roomblanke speler het ajaxshirt draagt.. ( oh wacht)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Perr Schuurs

Bericht door Marillion » ma aug 10, 2020 9:04 am

Trab schreef:
zo aug 09, 2020 10:55 pm
....
Schuurs ziet eruit als een koorknaap naast Bogarde. Dat gaat nooit een beest worden.
Wat mij irriteert is dat hij zijn fouten van afgelopen seizoen wijt aan concentratie en focus. Hoe kan je nou in vredesnaam geen focus hebben in de laatste minuut tegen AZ en in een wedstrijd die gaat om de koppositie? Daar geloof ik dus niks van. Hij liet zich gewoon afbluffen door Boadu omdat het geen kerel is maar een zacht ei. Niks met focus te maken. En als dat wel zo is dan is het een kwalijke zaak en is hij niet geschikt voor Ajax. Geen focus. Hou op zeg.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben er ook bang voor. Maar hopelijk weet Bogarde toch wat vuur los te maken. Dan is het met een beetje geluk ook gedaan met dergelijke fouten. In ieder geval in deze aantallen.

Verdedigers moeten uren maken. In die zin moet je soms een foutje accepteren bij een jonge speler. Maar Schuurs straalt niet uit dat hij ten koste van alles wil winnen. En hij gebruikt zijn fysieke mogelijkheden onvoldoende. Dat moet er allebei echt snel uit. Leuk dat hij goed kan inschuiven en dat is zeker een meerwaarde. Maar alleen als hij in de basis zijn verdedigende taken voor elkaar heeft. Zeker omdat hij een centrum vormt met Blind.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Perr Schuurs

Bericht door LucaS » ma aug 10, 2020 9:06 am

Jullie willen altijd zo snel! Schuurs heeft een grote stap gemaakt. Zowel qua voetbalniveau als qua leefomstandigheden. Geef die jongen even zeg, hij is nog hardstikke jong. De.Ligt was ook niet foutloos vanaf dag 1
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Perr Schuurs

Bericht door Jöhnk » ma aug 10, 2020 9:09 am

Één ding is zeker: als Schuurs dit seizoen doorbreekt dan ligt het aan Bogarde.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Perr Schuurs

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 10, 2020 9:56 am

Dan ligt het vooral aan Schuurs zelf, met hulp van Bogarde.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Perr Schuurs

Bericht door Marillion » ma aug 10, 2020 9:58 am

Met zowel Bogarde als Reiziger in de staf heeft hij in ieder geval mensen om zich heen die vanuit hun ervaring precies weten wat hij moet doen.

Ze moeten 'm zien te raken. De knop moet om als hij het veld in stapt.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Perr Schuurs

Bericht door Yopii » ma aug 10, 2020 11:08 am

LucaS schreef:
ma aug 10, 2020 9:06 am
Jullie willen altijd zo snel! Schuurs heeft een grote stap gemaakt. Zowel qua voetbalniveau als qua leefomstandigheden. Geef die jongen even zeg, hij is nog hardstikke jong. De.Ligt was ook niet foutloos vanaf dag 1
Mee eens.

De Ligt is een uitzondering, zo vroegrijp als hij zijn er niet veel.

Schuurs is trouwens toch een ander type, meer voetballer.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Perr Schuurs

Bericht door Jöhnk » ma aug 10, 2020 11:10 am

Ajaciedjuh schreef:
ma aug 10, 2020 9:56 am
Dan ligt het vooral aan Schuurs zelf, met hulp van Bogarde.
Ik was deze smiley vergeten :hypocrite.gif:

De ontwikkeling van Schuurs is volkomen normaal. Hij heeft talent maar maakt nog fouten. Ik verwacht sowieso progressie - Bogarde of geen Bogarde.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Perr Schuurs

Bericht door Marillion » ma aug 10, 2020 11:29 am

Natuurlijk moet hij het zelf doen. Dat is wat mij betreft een open deur.

Maar ik denk wel dat het een positief effect zou moeten hebben als je twee voormalig verdedigers in de technische staf hebt zitten die hem kunnen helpen met zijn ontwikkeling en die dat ook specifiek als taak krijgen. Beide weten wat erbij komt kijken om bij Ajax te verdedigen.

Fouten maken is onvermijdelijk. Maar dat slappe en nonchalante moet er echt wel snel uit. We hebben naast Blind iemand nodig die sterk is in duels en die ook nog een keer iets kan corrigeren. Het is een ontzettende meerwaarde dat hij voetballend ook wat te bieden heeft. Maar de behoefte aan een sterke verdediger is op het moment groot.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Perr Schuurs

Bericht door Yopii » ma aug 10, 2020 11:40 am

Dat is het probleem: hij en Blind zijn niet complementair.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Perr Schuurs

Bericht door Marillion » ma aug 10, 2020 12:08 pm

Precies. Leuk en aardig dat hij kan inschuiven en een goede pass heeft. Maar die kwaliteit hebben we al in het centrum. Meer is natuurlijk altijd beter want dan is het lastiger voor een tegenstander om daarop in te spelen. Alleen is de behoefte aan iemand die sterk is in duels, en snel is zodat hij een keer kan corrigeren, veel groter.

Als we straks twee man in het centrum hebben die hetzelfde wel kunnen en vooral hetzelfde niet dan maken tegenstanders daar gebruik van.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Perr Schuurs

Bericht door Yopii » ma aug 10, 2020 12:25 pm

Ik vind Perr Schuurs een talentvolle voetballer, in tegenstelling tot Magallan, die er niets van kan. Het probleem is alleen dat Schuurs weliswaar uiterlijk iets van De Ligt weg heeft, maar als voetballer totaal niet op hem lijkt. Het meedogenloze van De Ligt zit niet in zijn karakter. Aangezien Daley Blind klein is en niet erg sterk in de duels, is de combinatie Blind-Schuurs vragen om problemen. Vervolgens wordt Schuurs afgemaakt, daar kun op wachten. Dat vind ik echt jammer.

Het kan een optie zijn om Blind naar links te schuiven en dan een verdediger met duelkracht te halen voor LCV. Echter, ik zie dit niet gebeuren, want de status van Blind is daarvoor te groot.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Perr Schuurs

Bericht door Marillion » ma aug 10, 2020 12:33 pm

Dat zou wel een hele vreemde benadering zijn. Waarom zou je een uitstekend functionerende speler van zijn positie halen om deze puzzel op te lossen? Komt nog bij dat we in het systeem dat Ajax speelt behoefte hebben aan backs die de nodige meters kunnen maken langs de zijkant.

Schuurs moet de knop omzetten en een meedogenloze verdediger worden. Lukt dat dan wacht hem een mooie toekomst. Lukt het niet dan stelt Ajax beter een ander op. Of die nu van extern moet komen of niet.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9024
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Perr Schuurs

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma aug 10, 2020 12:35 pm

Ik vind het verdedigend overigens dunnetjes gezaaid in de selectie.

Plaats reactie