Dušan Tadić

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » ma jul 08, 2019 4:37 pm

De maestro blijft tot 2026!! :ajax.gif:

Tot 2023, daarna gaat ie bij Ajax het trainersvak in. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 08, 2019 4:43 pm

wimpey schreef:De maestro blijft tot 2026!! :ajax.gif:

Tot 2023, daarna gaat ie bij Ajax het trainersvak in. :biggthumpup.gif:
WoW :ajaxscarf.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door brigade zuid » ma jul 08, 2019 4:59 pm

Lekker! Wat een koning.

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » ma jul 08, 2019 4:59 pm

Die had in China geld kunnen gaan tellen, maar is blijkbaar zeer tevreden met wat hij heeft. :biggthumpup.gif:

Gras is niet altijd groener bij de buren he.

Dit zijn gouden gasten voor een club: profs, begaan met het team, empatisch. Schöne is er ook zo een. Die liep het trainingsveld op met Marin. Die jongen is nieuw, daar ontfermt zo'n Schöne zich dan over. Team players, zo belangrijk op welke werkvloer dan ook. :biggthumpup.gif:
Laatst gewijzigd door wimpey op ma jul 08, 2019 5:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11879
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Dušan Tadić

Bericht door Sandro » ma jul 08, 2019 5:02 pm

Top!
"Hate it or love it, the underdog's on top".

LucaS
Berichten: 53545
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dušan Tadić

Bericht door LucaS » ma jul 08, 2019 5:06 pm

Held!
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » ma jul 08, 2019 5:07 pm

LucaS schreef:Held!
Voetballer zijn geen helden. :hypocrite.gif:

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Gaizka1985 » ma jul 08, 2019 5:08 pm

wimpey schreef:De maestro blijft tot 2026!! :ajax.gif:

Tot 2023, daarna gaat ie bij Ajax het trainersvak in. :biggthumpup.gif:
Top nieuws, onze MVP! :biggthumpup.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14462
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Mr. Ajax » ma jul 08, 2019 5:27 pm

Inderdaad geweldig nieuws. Interessante constructie ook.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40863
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Marillion » ma jul 08, 2019 6:13 pm

Geweldig nieuws! Dit kan ook helpen bij het aan boord houden van andere spelers.

Mooie keuze ook. Niet ten koste van alles nog extra geld uit je loopbaan proberen te halen maar kiezen voor een plek waar je optimaal tot je recht komt en waar je het naar je zin hebt. Zowel binnen als buiten het veld.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11879
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Dušan Tadić

Bericht door Sandro » ma jul 08, 2019 6:28 pm

Marillion schreef:Geweldig nieuws! Dit kan ook helpen bij het aan boord houden van andere spelers.

Mooie keuze ook. Niet ten koste van alles nog extra geld uit je loopbaan proberen te halen maar kiezen voor een plek waar je optimaal tot je recht komt en waar je het naar je zin hebt. Zowel binnen als buiten het veld.
Ja, respect. Niet veel voetballers maken een dusdanige keuze. Zegt wat over hem, maar ook wat over Ajax denk ik. Hij voelt zich hier uitstekend thuis :ajax.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Cruijff » ma jul 08, 2019 6:48 pm

Onderschat ook niet dat het als vrij beroemde gozer in Nederland ook gewoon heel prettig wonen is. Niemand springt overdreven uitbundig op je nek als je gewoon met je gezin ergens bent, er zijn geen honderden journalisten die alleen al puur over je privéleven primeurtjes moeten scoren.

Mr. Ajax
Berichten: 14462
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Mr. Ajax » ma jul 08, 2019 7:33 pm

wimpey schreef: Schöne is er ook zo een. Die liep het trainingsveld op met Marin. Die jongen is nieuw, daar ontfermt zo'n Schöne zich dan over.
Viel mij ook meteen op. Het is gewoon een goede, menselijke gozer. Heeft echt met iedereen een klik, dat hoor je heel vaak van z'n teamgenoten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

LucaS
Berichten: 53545
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dušan Tadić

Bericht door LucaS » ma jul 08, 2019 7:34 pm

Ik moet zeggen met de vlucht van de Jong en de.Ligt na 1 echt topseizoen, doet het me goed dat mannen als Tadic, Neres en Ziyech wel een band met en respect voor onze club laten zien
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47240
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Lionel » ma jul 08, 2019 7:43 pm

LucaS schreef:Ik moet zeggen met de vlucht van de Jong en de.Ligt na 1 echt topseizoen, doet het me goed dat mannen als Tadic, Neres en Ziyech wel een band met en respect voor onze club laten zien
Inderdaad.

Wat een top nieuws zeg.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14462
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Mr. Ajax » ma jul 08, 2019 7:51 pm

LucaS schreef:Ik moet zeggen met de vlucht van de Jong en de.Ligt na 1 echt topseizoen, doet het me goed dat mannen als Tadic, Neres en Ziyech wel een band met en respect voor onze club laten zien
Ik snap wat je bedoelt, maar het is nu 8 juli. Kans bestaat nog dat ze over anderhalf maandje allemaal weg zijn.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11879
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Dušan Tadić

Bericht door Sandro » ma jul 08, 2019 8:25 pm

Mr. Ajax schreef:
LucaS schreef:Ik moet zeggen met de vlucht van de Jong en de.Ligt na 1 echt topseizoen, doet het me goed dat mannen als Tadic, Neres en Ziyech wel een band met en respect voor onze club laten zien
Ik snap wat je bedoelt, maar het is nu 8 juli. Kans bestaat nog dat ze over anderhalf maandje allemaal weg zijn.
Een kans is er altijd, maar die kans is wel héél erg klein. Valt me op dat de meerderheid op AT na afloop van ieder seizoen verwacht dat iedereen verkocht wordt. De praktijk laat wat anders zien.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Lionel
Berichten: 47240
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Lionel » ma jul 08, 2019 8:40 pm

wimpey schreef:Die had in China geld kunnen gaan tellen, maar is blijkbaar zeer tevreden met wat hij heeft. :biggthumpup.gif:

Gras is niet altijd groener bij de buren he.

Dit zijn gouden gasten voor een club: profs, begaan met het team, empatisch. Schöne is er ook zo een. Die liep het trainingsveld op met Marin. Die jongen is nieuw, daar ontfermt zo'n Schöne zich dan over. Team players, zo belangrijk op welke werkvloer dan ook. :biggthumpup.gif:
Inderdaad. Wat een fantastisch nieuws.

Wat een signaal ook naar de buitenwereld toe.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11418
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Toppie » ma jul 08, 2019 8:45 pm

Nou Ziyech nog :blush.gif:

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Giacomo Puccini » ma jul 08, 2019 8:49 pm

Geweldig voor Ajax! Precies waar ik op hoopte.
Ajax!

Lionel
Berichten: 47240
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Lionel » ma jul 08, 2019 10:35 pm

Ik ben hier wel echt blij mee.

Zal de woorden van Wimpey niet proberen te benaderen maar na het gekloot van De Ligt is dit toch ff mooi nieuws.

Lees ook het interview van Tadic dat hij het hier echt naar zijn zin heeft, anders had hij natuurlijk niet getekend, maar het is gewoon lekker om dit nogmaals te horen.

Nu hopen dat Ziyech en Neres blijven en ik heb er alle vertrouwen in dat we in ieder geval de CL halen en kampioen worden. CL is bonus.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47890
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door peter » di jul 09, 2019 8:18 am

Ik ben er ook blij mee, maar de contractduur vind ik wel wat extreem, hoor. Snap dat we hem nu graag willen houden en ik kan niet naar de inhoud kijken, maar toch. Zou niet goed weten of er een goede trainer in die jongen schuilt, maar hij ligt daar nu al wel 3 jaar voor vast.

Ik vind het wel grappig dat jongens als Tagliafico en Tadic dus kiezen voor een langer verblijf terwijl je aan de andere kant je eigen jeugd hebt die zo snel mogelijk de stap naar het buitenland wil maken.

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » di jul 09, 2019 8:31 am

Peter schreef:Ik ben er ook blij mee, maar de contractduur vind ik wel wat extreem, hoor. Snap dat we hem nu graag willen houden en ik kan niet naar de inhoud kijken, maar toch.
Je kan niet verwachten dat Tadic weer zo'n seizoen als 18/19 draait. Wanneer ie 75% van z'n rendement van afgelopen seizoen haalt, ben je als club meer dan very happy.

Leider in doen en laten, team player, neem aan dat ie captain wordt. Prima. Kost wat, maar het levert nog veel meer op. :biggthumpup.gif:
Ik vind het wel grappig dat jongens als Tagliafico en Tadic dus kiezen voor een langer verblijf terwijl je aan de andere kant je eigen jeugd hebt die zo snel mogelijk de stap naar het buitenland wil maken.
Ik vind FdJ een 'ander' verhaal en Ajax blijkbaar ook. Las dat Ajax een pagina had gekocht in een Spaanse krant om FdJ te bedanken. FdJ heeft Ajax uitgebreid bedankt.

Kluivert en De Ligt hebben Raiola. Dat zorgt voor een andere sfeer. :smallgrin.gif:

Mano
Berichten: 15184
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dušan Tadić

Bericht door Mano » di jul 09, 2019 8:31 am

Peter schreef:Ik ben er ook blij mee, maar de contractduur vind ik wel wat extreem, hoor. Snap dat we hem nu graag willen houden en ik kan niet naar de inhoud kijken, maar toch. Zou niet goed weten of er een goede trainer in die jongen schuilt, maar hij ligt daar nu al wel 3 jaar voor vast.

Ik vind het wel grappig dat jongens als Tagliafico en Tadic dus kiezen voor een langer verblijf terwijl je aan de andere kant je eigen jeugd hebt die zo snel mogelijk de stap naar het buitenland wil maken.
zij zijn al in het buitenland (T&T) en jonge jongens willen het ook meemaken, snap ik wel
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40863
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Marillion » di jul 09, 2019 9:00 am

wimpey schreef:
Peter schreef:Ik ben er ook blij mee, maar de contractduur vind ik wel wat extreem, hoor. Snap dat we hem nu graag willen houden en ik kan niet naar de inhoud kijken, maar toch.
Je kan niet verwachten dat Tadic weer zo'n seizoen als 18/19 draait. Wanneer ie 75% van z'n rendement van afgelopen seizoen haalt, ben je als club meer dan very happy.

Leider in doen en laten, team player, neem aan dat ie captain wordt. Prima. Kost wat, maar het levert nog veel meer op. :biggthumpup.gif:
Ik denk dat Peter 't vooral heeft over het tweede gedeelte van de overeenkomst, namelijk het gedeelte dat hij trainer gaat worden.

Als speler maak ik me in ieder geval nul zorgen. Hij is gedreven en ontzettend fit. Met zijn voetballend vermogen zal hij de komende jaren daarom gewoon bij de beste spelers horen.

Of hij ook een goede trainer zal worden is natuurlijk de vraag. Maar het is mij wel een gokje waard als dit de manier is om met elkaar een lange termijn overeenkomst aan te gaan. Een aantal van zijn sterke punten als speler kunnen ook als trainer van pas komen. In die zin zou het goed kunnen gaan werken. En anders zien we het tegen die tijd wel weer. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Plaats reactie