Dušan Tadić

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » zo mei 06, 2018 11:33 pm


Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Alexander » zo mei 06, 2018 11:39 pm

Pff, die heeft het al jarenlang niet kunnen laten zien. Lijkt me niks, net als Labyad overigens.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma mei 07, 2018 5:13 am

Tadic is een prachtspeler. 29 jaar, dus in de kracht van zijn leven. Dat zou een stunt zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jinne » ma mei 07, 2018 5:54 am

Wel een typisch Verweij stukje over Tadic. Er wordt alleen niet gerept over andere kapers op de kust. Die zullen er ook niet zijn volgens mij.

Zijn beste seizoen bij de Saints was 2 seizoenen geleden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gaizka1985 » ma mei 07, 2018 8:48 am

Alexander schreef:Pff, die heeft het al jarenlang niet kunnen laten zien. Lijkt me niks, net als Labyad overigens.
Even opgezocht: heeft in 4 jaar tijd 158 wedstrijden gespeeld in de PL en daarin 23 doelpunten gemaakt en 34 assists gegeven... niet verkeerd voor een speler van Southampton.

Zou een geweldige aankoop zijn, mooie speler om naar te kijken!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma mei 07, 2018 9:39 am

”In het grootste geheim”. Dus niet doorvertellen jongens!

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » ma mei 07, 2018 10:09 am

Gaizka1985 schreef:
Alexander schreef:Pff, die heeft het al jarenlang niet kunnen laten zien. Lijkt me niks, net als Labyad overigens.
Even opgezocht: heeft in 4 jaar tijd 158 wedstrijden gespeeld in de PL en daarin 23 doelpunten gemaakt en 34 assists gegeven... niet verkeerd voor een speler van Southampton.

Zou een geweldige aankoop zijn, mooie speler om naar te kijken!
Inderdaad. Hele goede speler. Maar toch meer een vleugel?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » ma mei 07, 2018 10:20 am

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » ma mei 07, 2018 10:27 am

wimpey schreef:Waarom zou Tadic naar een 4e langs competitie komen, terwijl ie elders bakken met geld kan verdienen?
Komt ook niet als die degraderen blijft hij of gaat hij naar een middenmoter in de PL waar hij driemaal zoveel munten pakt.
wimpey schreef:Ik vond hem in wedstrijden tegen Ajax trouwens steevast onopvallend.
Ik zie hem tegen Liverpool ook nooit, leuke speler hoor die vooral het goed doet in wedstrijden tegen clubs buiten de T6.
YNWA

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » ma mei 07, 2018 10:31 am

Lijkt me ook sterk. Maar hoop is iets moois.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » ma mei 07, 2018 10:42 am

Mwah, ik zie het vooral als een poging tot schade beperking en een afleidingsmanoeuvre. Kijk ons eens even ambitieus bezig zijn met transfers. En dan straks afkomen met het verhaal dat er allerlei spelers zijn geprobeerd maar dat het niet haalbaar was.

De realiteit is toch gewoon dat die jongen in de PL vér boven het maximale salaris bij Ajax zit? En dan heb ik het er nog niet eens over of hij liever in de PL speelt of terug naar de Eredivisie wil. Een Nederlandse speler zou nog in een situatie kunnen zitten dat hij, bijvoorbeeld vanwege familie omstandigheden, terug naar Nederland wil komen. Maar dat speelt bij deze jongen ook niet. Kansloos verhaal lijkt me.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » ma mei 07, 2018 3:07 pm

Marillion schreef:Mwah, ik zie het vooral als een poging tot schade beperking en een afleidingsmanoeuvre. Kijk ons eens even ambitieus bezig zijn met transfers. En dan straks afkomen met het verhaal dat er allerlei spelers zijn geprobeerd maar dat het niet haalbaar was.
Yep, deed Hiddink ook altijd toen hij bij PSV zat. Boerenslim. 'We waren heel ver met Tevez, maar op het laatste moment...' Blabla dus.

Wel een goede speler trouwens.
Maar... 29, moet topcontract krijgen, en als hij niet presteert raak je hem niet meer op een fatsoenlijke manier kwijt. Te groot risico dus.
Laatst gewijzigd door Yopii op di mei 08, 2018 9:01 am, 1 keer totaal gewijzigd.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Dušan Tadić

Bericht door D_skilled » wo jun 20, 2018 11:48 pm

Ajax rond met Dusan Tadic

Door MIKE VERWEIJ

SCHIPHOL - Ajax staat op het punt een megadeal te sluiten.

De Amsterdammers hebben een een persoonlijk akkoord bereikt met Dusan Tadic (29) over een contract voor vier seizoenen.

Financieel directeur Jeroen Slop en directeur spelersbeleid Marc Overmars zijn naar Southampton gevlogen om met de Premier League-club te praten over de (gelimiteerde) transfersom van de sterspeler van Servië en Southampton.

De clubleiding rekent erop de transfer, waarmee een bedrag van naar verluidt 17,1 miljoen euro is gemoeid, de komende dagen af te ronden.

Vandaag in TELESPORT: alle details van een wekenlang megaproject.

Gestoord. Zeventien miljoen voor een bijna dertigjarige speler. Laat dat op je inwerken. Ik vind dit onverantwoord eerlijk gezegd.

Ajax is een ordinaire koopclub geworden. Weg creativiteit. Al het geld wat binnenkomt is er ook net zo snel weer uit, en je hebt geen enkele garantie dat je met Tadic wél kampioen wordt. Ze kopen maar in de rondte, maar begin nou eens met een selectie samen te stellen dat in balans is. Een kampioensteam is meer dan de som der delen.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Yopii » wo jun 20, 2018 11:59 pm

Destijds had Ajax geen belangstelling, nu dus wel?

Het is inderdaad apart. Je merkt wel dat Danny Blind in de RVC zit. :smallgrin.gif:

Ben het met je eens, D_Skilled. De wanhoop druipt eraf. Je zou haast denken dat Tadic een garantie voor de titel was, net als Machlas en Sulejmani. :hypocrite.gif:

Volgens Mike Verweij is het geld geen probleem want er komt toch 30 miljoen voor Ziyech binnen. Dat laatste moet ik nog zien.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door D_skilled » do jun 21, 2018 12:17 am

Yopii schreef:Destijds had Ajax geen belangstelling, nu dus wel?

Het is inderdaad apart. Je merkt wel dat Danny Blind in de RVC zit. :smallgrin.gif:

Ben het met je eens, D_Skilled. De wanhoop druipt eraf. Je zou haast denken dat Tadic een garantie voor de titel was, net als Machlas en Sulejmani. :hypocrite.gif:

Volgens Mike Verweij is het geld geen probleem want er komt toch 30 miljoen voor Ziyech binnen. Dat laatste moet ik nog zien.
Maar de supporters zijn blij. Al die supporters die elke dag op internet F5-en om te zien of Ajax een nieuwe aankoop heeft gedaan. Overmars als de drugsdealer, de supporters als de drugsverslaafde. Overmars heeft ze hun dosis gegeven. Tadic is binnen. Ajax heeft een onrustige menigte in één klap rustig gekregen. High van vreugde. En nu is Overmars weer de Koning, Keizer en Admiraal. Op de schouders. Dat ie al vier jaar faalt in het samenstellen van een winnend team vergeten we voor het moment.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Yopii » do jun 21, 2018 12:25 am

Zo gaat dat, maar na drie mislukte wedstrijden van Tadic is Overmars weer de loser. Supporters zijn verdomd kort van memorie. Ook bij de transfers van Machlas en Sulejmani stond iedereen te juichen. Ik lees her en der alweer de bekende kost gaat voor de baat uit- redenering.

https://twitter.com/MartijnHilhorst/sta ... 7116141570

Is nu nog niet duidelijk dat het zo niet werkt? :1evil.gif:

Ik begrijp absoluut niet dat deze speler naar Ajax zou willen komen, zeker niet op dit moment, nu hij nog kans heeft zich op het WK in de kijker te spelen. De Eredivisie, wat heeft hij daar nog aan? Hij heeft hier elk stadion al gezien. Sluit dus niet uit dat Ajax gepiepeld wordt. Voorlopig is er nog niets getekend.

Wel een feit: 17,5 miljoen is de hoofdprijs voor een redelijke speler van een redelijke club. Stel je voor, hij is nog meer waard dan Sulejmani! :666.gif: Komt het salaris nog bij + het (vast niet onaanzienlijke) tekengeld, dus reken maar uit.

Ajax een toptransfers, het blijft een moeizame combinatie.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door D_skilled » do jun 21, 2018 12:43 am

Yopii schreef:Zo gaat dat, maar na drie mislukte wedstrijden van Tadic is Overmars weer de loser. Supporters zijn verdomd kort van memorie. Ook bij de transfers van Machlas en Sulejmani stond iedereen te juichen. Ik lees her en der alweer de bekende kost gaat voor de baat uit- redenering.

https://twitter.com/MartijnHilhorst/sta ... 7116141570

Is nu nog niet duidelijk dat het zo niet werkt? :1evil.gif:

Ik begrijp absoluut niet dat deze speler naar Ajax zou willen komen, zeker niet op dit moment, nu hij nog kans heeft zich op het WK in de kijker te spelen. De Eredivisie, wat heeft hij daar nog aan? Hij heeft hier elk stadion al gezien. Sluit dus niet uit dat Ajax gepiepeld wordt. Voorlopig is er nog niets getekend.
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Wat voor toeren Ajax heeft moeten uithalen om hem te overtuigen voor Ajax te kiezen. Ik schat tekengeldsom van plus min 5/6 mln. Zaakwaarnemer miljoentje of 2.

We hebben Brands stevig bekritiseerd toen ie erin slaagde om Lozano te strikken, maar dit is van hetzelfde laken en pak hoor. Met als grootste verschil dat Lozano doorverkoopwaarde heeft en Tadic niet. Dit is net zo verkeerd als Lozano voor 8-12 mln halen en zijn club een doorverkoop van 40 procent in het vooruitzicht stellen. Het is speculeren op een eventuele kampioenschap. Ajax werd met Suarez en Huntelaar ook nooit kampioen. Of het koppel Suarez - El Hamdaoui. Simpelweg omdat het team niet in balans was. Ik denk dat je met minder grote aankopen een heel behoorlijk team zou kunnen samenstellen. Er is niet veel voor nodig om kampioen te worden in de Eredivisie. Dat hebben we de afgelopen twee jaar gezien. Het gaat om de juiste mix. Tot op heden heeft Overmars de formule niet gevonden.
Wel een feit: 17,5 miljoen is de hoofdprijs voor een redelijke speler van een redelijke club. Stel je voor, hij is nog meer waard dan Sulejmani! :666.gif: Komt het salaris nog bij + het (vast niet onaanzienlijke) tekengeld, dus reken maar uit.

Ajax een toptransfers, het blijft een moeizame combinatie.
Tadic schat ik van een hoger niveau in dan Sulejmani. Die was maar 1 jaar goed. Tadic heeft zich over langere tijd bewezen. Dit is ook gewoon supporters pleasen. Van kijk ons eens een kanon binnenhalen. En ze weten dat het aankomend seizoen erop of eronder voor ze is. Ze vergokken al hun geld in de hoop dat ze met de hoofdprijs naar huis gaan. I find that very tricky.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Ajaciedjuh » do jun 21, 2018 4:28 am

Wat een negativiteit . Ik wil gewoon kwaliteit op het veld zien staan. En Tadic is top voor Ajax.

Afschrijving, restwaarde het zal me een worst zijn. Beter op het veld, dan nog meer op de bank (€).

We kunnen het komende seizoen van Tadic genieten, daar verheug ik me op.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door InnerHarbour » do jun 21, 2018 6:19 am

D_skilled schreef:Ajax is een ordinaire koopclub geworden.
Kijk je uit, voor je het weet wordt je over het hele forum achterna gezeten omdat je zoiets durft te beweren. :smallgrin.gif:

Maar één ding is zeker, Ajax heeft het salarisplafond van 1 miljoen bruto losgelaten als die komt.
YNWA

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Jöhnk » do jun 21, 2018 6:20 am

Ik snap Overmars ergens wel dat hij dit doet. Die wil gewoon Tadic hebben, wat ik op zich begrijp, en is toch weg als Ajax geen kampioen wordt.

De RvC daarentegen zou verder moeten kijken dan zijn neus lang is en moeten ingrijpen. Oh wacht...

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Dušan Tadić

Bericht door WP_Legend » do jun 21, 2018 6:37 am

Ik was altijd fan van hem bij Twente, geweldige speler. Hij heeft in de PL ook gewoon veel gespeeld. Dus zeker een aanwinst.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Ajaciedjuh » do jun 21, 2018 6:50 am

InnerHarbour schreef:
D_skilled schreef:Ajax is een ordinaire koopclub geworden.
Kijk je uit, voor je het weet wordt je over het hele forum achterna gezeten omdat je zoiets durft te beweren. :smallgrin.gif:

Maar één ding is zeker, Ajax heeft het salarisplafond van 1 miljoen bruto losgelaten als die komt.
Dat is toch al lang bekend en uitgesproken door Overmars!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door InnerHarbour » do jun 21, 2018 6:59 am

Oh dan heb ik dat gemist joh, ik ben het nergens tegengekomen maar ik lees niet alles. Als die komt is het zeker een aanwinst voor Ajax, was een vaste waarde voor Southampton, maar speelt op de plaats van Neres. Wordt schuiven.
YNWA

Mano
Berichten: 15120
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dušan Tadić

Bericht door Mano » do jun 21, 2018 7:23 am

Duur? Ja!
Goed? geen idee
restwaarde? 0
Goede speler voor Ajax? :confused.gif:

als je 1 zo'n speler in je team hebt, kan zeker geen kwaad.

zelf denk ik dat je kan kopen wie je wilt, zolang ETH voor de groep staat, wordt het helemaal niks!!!
Korporaal die gaat vertellen op welke cm je wel of niet mag lopen :excited.gif:
We hebben een Porsche gekocht maar degene die mag rijden heeft geen rijbewijs. succes Ajax
Laatst gewijzigd door Mano op do jun 21, 2018 7:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Dušan Tadić

Bericht door Sandro » do jun 21, 2018 7:31 am

Je hebt geen idee of hij goed is, maar het is wel een goede speler voor Ajax?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Plaats reactie