Dušan Tadić

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma mar 07, 2022 6:23 pm

Misschien moeten we de mensen in Kiev of een andere willekeurige Oekraïense stad even vragen of ze het momenteel heel erg vinden dat Tadic geen, ik herhaal: geen geel/blauwe aanvoerdersband droeg tegen RKC in de Nederlandse voetbalcompetitie.

Sjezis zeg. Wat een spijkers op laag water discussie.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door 999 » ma mar 07, 2022 6:24 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma mar 07, 2022 6:23 pm
Misschien moeten we de mensen in Kiev of een andere willekeurige Oekraïense stad even vragen of ze het momenteel heel erg vinden dat Tadic geen, ik herhaal: geen geel/blauwe aanvoerdersband droeg tegen RKC in de Nederlandse voetbalcompetitie.

Sjezis zeg. Wat een spijkers op laag water discussie.
+1.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Marillion » ma mar 07, 2022 6:35 pm

Nou, dat zeg je nu wel maar ik heb begrepen dat de Klitschko broertjes al onderweg zijn om verhaal te komen halen. ;-)

Ik weet niet welke afspraak er gemaakt is eerlijk gezegd. In zijn algemeenheid heb ik nog wel eens wat dubbele gevoelens bij dit soort acties. De bedoelingen zijn ongetwijfeld goed maar helpen doet het niet.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Lionel » ma mar 07, 2022 6:39 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma mar 07, 2022 6:23 pm
Misschien moeten we de mensen in Kiev of een andere willekeurige Oekraïense stad even vragen of ze het momenteel heel erg vinden dat Tadic geen, ik herhaal: geen geel/blauwe aanvoerdersband droeg tegen RKC in de Nederlandse voetbalcompetitie.

Sjezis zeg. Wat een spijkers op laag water discussie.
Kan je zo niet iedere discussie platgooien?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door mattie » ma mar 07, 2022 7:50 pm

Nihad schreef:
ma mar 07, 2022 2:19 pm
Zeux schreef:
ma mar 07, 2022 1:57 pm
Nihad schreef:
ma mar 07, 2022 1:55 pm
Die Serven zijn gestoord. Voor hetzelfde geld wachten wat van die knokploegen hem op als ie naar Servië gaat.
Intimidatie werkt dus. Slecht signaal.
Misschien wat Bosniërs vragen wat precies Servische intimidatie is. :excited.gif:
Afgelopen weekend waren in Servie..pro-Russiche leuzen en pro Russiche demonstraties.. En dat wil ook nog eens in de EU plaatsnemen.. Never...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma mar 07, 2022 8:58 pm

Lionel schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma mar 07, 2022 6:23 pm
Misschien moeten we de mensen in Kiev of een andere willekeurige Oekraïense stad even vragen of ze het momenteel heel erg vinden dat Tadic geen, ik herhaal: geen geel/blauwe aanvoerdersband droeg tegen RKC in de Nederlandse voetbalcompetitie.

Sjezis zeg. Wat een spijkers op laag water discussie.
Kan je zo niet iedere discussie platgooien?
Dat denk ik niet, maar het is in ieder geval weer eens wat anders dan vrijwel dagelijks vertellen dat Alvarez en Haller niet kunnen voetballen. :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door 999 » ma mar 07, 2022 9:17 pm

:smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door zeux » ma mar 07, 2022 11:06 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma mar 07, 2022 6:23 pm
Misschien moeten we de mensen in Kiev of een andere willekeurige Oekraïense stad even vragen of ze het momenteel heel erg vinden dat Tadic geen, ik herhaal: geen geel/blauwe aanvoerdersband droeg tegen RKC in de Nederlandse voetbalcompetitie.

Sjezis zeg. Wat een spijkers op laag water discussie.
Het ging mij dan ook om het principe. In het licht van de oorlog wordt alles in NL irrelevant.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Lionel » ma mar 07, 2022 11:50 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma mar 07, 2022 8:58 pm
Lionel schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma mar 07, 2022 6:23 pm
Misschien moeten we de mensen in Kiev of een andere willekeurige Oekraïense stad even vragen of ze het momenteel heel erg vinden dat Tadic geen, ik herhaal: geen geel/blauwe aanvoerdersband droeg tegen RKC in de Nederlandse voetbalcompetitie.

Sjezis zeg. Wat een spijkers op laag water discussie.
Kan je zo niet iedere discussie platgooien?
Dat denk ik niet, maar het is in ieder geval weer eens wat anders dan vrijwel dagelijks vertellen dat Alvarez en Haller niet kunnen voetballen. :ajaxsmiley.gif:
Zullen we anders in Oekraïne vragen wat ze ervan vinden dat ik vrijwel dagelijks vertel dat Alvarez en Haller niet kunnen voetballen?
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di mar 08, 2022 7:56 am

Lionel schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma mar 07, 2022 8:58 pm
Lionel schreef: Kan je zo niet iedere discussie platgooien?
Dat denk ik niet, maar het is in ieder geval weer eens wat anders dan vrijwel dagelijks vertellen dat Alvarez en Haller niet kunnen voetballen. :ajaxsmiley.gif:
Zullen we anders in Oekraïne vragen wat ze ervan vinden dat ik vrijwel dagelijks vertel dat Alvarez en Haller niet kunnen voetballen?
Ik vrees dat je het onderwerp argumentatieleer niet helemaal onder de knie hebt Rishi..

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Lionel » di mar 08, 2022 9:03 am

Zegt iemand de de discussie plat wilt slaan met een vrij waardeloos argument :excited.gif: Maar goed.. dit wordt ook een waardeloze discussie :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51685
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » do mei 12, 2022 9:05 am

AD:
Klaassen deelt aan de andere kant een groot compliment uit aan Dusan Tadic, in zijn ogen 'de ultieme aanvoerder' voor Ajax. "Hij is niet alleen een voorbeeld als professional, maar vraagt en weet ook altijd wat er leeft bij jongens." Klaassen ziet weinig van zichzelf terug in de captain van Ajax. "Ik kon juist in mezelf kruipen als ik slecht speelde. Dusan doet dat nooit, omdat hij continu bezig is om het team vooruit te helpen. Hij zou een minder seizoen hebben, maar is alweer bij dertig goals betrokken. Die cijfers slaan nergens op natuurlijk."

Volgens Klaassen werkt het alleen maar inspirerend dat Tadic bezeten is van het spelletje en ten koste van alles wil winnen. "Ja, veel mensen denken daar anders over, maar elk team wil Tadic, vanwege zijn kwaliteit en persoonlijkheid. Ik snap wel dat velen dat irritant vinden, maar ik denk dat daar een beetje jaloezie bij komt kijken", aldus Klaassen
:biggthumpup.gif:

wimpey
Berichten: 51685
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » vr jun 17, 2022 12:24 pm

Tadic waarschuwt medespelers: "Juist niets zeggen"

Ajax-aanvoerder Dusan Tadic is voor het derde opeenvolgende seizoen de Eredivisie-speler met de meeste assists achter zijn naam. Sinds zijn komst in 2018 staat de teller al op 63 assists in 127 competitieduels, maar hij waarschuwt zijn teamgenoten.

"Wanneer je mijn naam zegt, weet je dat daar een assist zal zijn", reageert Tadic in gesprek met Ajax TV. "Voor mij is het heel speciaal. Voor mij is een assist hetzelfde als een doelpunt. Het is mijn signature dish. Wie de bal heeft bepaalt, je moet dan een goede beslissing maken. Ik heb het overzicht en beslis op het laatste moment."

Tadic (33) benadrukt dat medespelers moeten vertrouwen op diens inzicht. "Ik zeg altijd tegen mijn spelers: alleen lopen, de bal komt wel naar jou, geen probleem. Alleen lopen, niet spreken. Wanneer ik de bal heb, roept soms een speler: 'Dusan, Dusan, speel, speel!'"

"Maar dan denk ik: doe dat nou niet. Want dan komt de verdediger jouw kant op. Je moet juist niets zeggen. Ik zie je wel en dan komt de bal vanzelf", aldus Tadic.
:biggrin.gif: Wat een geweldige gozer is hij toch!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Marillion » vr jun 17, 2022 12:33 pm

...Tadic (33) benadrukt dat medespelers moeten vertrouwen op diens inzicht. "Ik zeg altijd tegen mijn spelers: alleen lopen, de bal komt wel naar jou, geen probleem. Alleen lopen, niet spreken. Wanneer ik de bal heb, roept soms een speler: 'Dusan, Dusan, speel, speel!'"

"Maar dan denk ik: doe dat nou niet. Want dan komt de verdediger jouw kant op. Je moet juist niets zeggen. Ik zie je wel en dan komt de bal vanzelf", aldus Tadic....
Eindelijk iemand met wie ik kan praten op mijn eigen niveau. :hypocrite.gif:

Dit was één van mijn grote irritaties toen ik zelf nog voetbalde. Verklap die kans nou niet aan de tegenstander. Trainers wilden ook altijd maar dat iedereen ging roepen en gebaren. Niet doen! Je moet het zien.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Dušan Tadić

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr jun 17, 2022 6:00 pm

Allen zie je het pas als je het door hebt natuurlijk. Maar da’s logisch.

Jammer dat Cruijff er niet meer is. Had graag zijn visie op Tadic gehoord.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Andriy Demchenko » ma jul 04, 2022 3:43 pm

Ik voel er veel voor Tadic in de spits te zetten dit seizoen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Marillion » wo aug 10, 2022 7:49 am

Ajax-aanvoerder Tadić lichtgewond bij gewelddadige roofpoging

Dusan Tadić is onlangs lichtgewond geraakt bij een gewelddadige overval in de omgeving van zijn woning in Amsterdam-Zuid. Dat meldt onder meer De Telegraaf woensdagochtend. In de nacht van woensdag 27 juli op donderdag 28 juli werd de aanvoerder van Ajax bij zijn huis opgewacht door twee gewapende mannen met helmen op. Volgens De Telegraaf hadden zij het waarschijnlijk gemunt op een kostbaar horloge van Tadić.

De ochtendkrant schrijft dat de overvallers in de Van Eeghenstraat op Tadić afkwamen toen hij uit zijn auto stapte. De aanvaller van Ajax had direct in de gaten dat het mis was en probeerde te vluchten. Na een korte achtervolging volgde een handgemeen met de rovers. Tadić slaagde erin het vizier van de helm van een van de overvallers te openen en hem een klap te geven.

Tadić doet aangifte
Bij Het Parool valt te lezen dat Tadić hierna wist te ontkomen. De 33-jarige Serviër vluchtte het Conservatorium Hotel in de Van Baerlestraat in, waar direct de politie werd gebeld. De verdachten zijn uiteindelijk zonder buit vertrokken. De politie is een uitgebreid onderzoek gestart en heeft veel camerabeelden in beslag genomen. Vooralsnog is niemand aangehouden, al heeft de politie 'goede hoop' dat dit in een later stadium wel zal gebeuren. Tadić heeft aangifte gedaan.

De Telegraaf schrijft verder dat in de dagen voor de overvalpoging op Tadić de Ajax-aanvaller al alert was. Enige tijd daarvoor zouden al twee mannen met helmen bij hem hebben aangebeld. Zij deden zich voor als pizzakoerier. Tadić was op dat moment niet thuis en zijn vrouw, die argwaan kreeg, deed de deur niet open. De politie denkt dat toen al sprake is geweest van een poging tot overval of een voorobservatie. Tadić heeft inmiddels aanvullende veiligheidsmaatregelen genomen om een nieuwe overval te voorkomen.

Bron: AS
Blijf van onze aanvoerder af! :1evil.gif:
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51685
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » wo aug 10, 2022 8:56 am

Don't fuck with Dusan! Hopelijk heeft ie dat watje goed geraakt.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Toppie » wo aug 10, 2022 9:19 am

Ja als je alleen maar tuig binnen blijft halen dan wordt je op den duur een bananenrepubliek, maar dat klopt met Rutte veranderd alles in schorem

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Dušan Tadić

Bericht door Jinne » wo aug 10, 2022 9:59 am

wimpey schreef:
wo aug 10, 2022 8:56 am
Don't fuck with Dusan! Hopelijk heeft ie dat watje goed geraakt.
Vandaar dat Mo niet meer op de training verscheen. :smallgrin.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Lionel » wo aug 10, 2022 10:10 am

Jinne schreef:
wo aug 10, 2022 9:59 am
wimpey schreef:
wo aug 10, 2022 8:56 am
Don't fuck with Dusan! Hopelijk heeft ie dat watje goed geraakt.
Vandaar dat Mo niet meer op de training verscheen. :smallgrin.gif:
:smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door elliquido » wo aug 10, 2022 10:21 am

Nou, de link met zahavi is snel gemaakt
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dušan Tadić

Bericht door LucaS » wo aug 10, 2022 10:24 am

Heel dapper om te gaan vechten. Of het verstandig is bij mensen die gewapend zijn? Het had ook heel anders kunnen aflopen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Marillion » wo aug 10, 2022 10:26 am

Dat is instinct. Of het verstandig is kun je inderdaad over twisten.
Nil volentibus arduum

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Gaizka1985 » wo aug 10, 2022 10:36 am

LucaS schreef:
wo aug 10, 2022 10:24 am
Heel dapper om te gaan vechten. Of het verstandig is bij mensen die gewapend zijn? Het had ook heel anders kunnen aflopen
Dat is volgens mij ook zijn Servische aard, die gaan niet 'aan de kant'. Dat zag je toen ook met dat Dumfries incident bij PSV uit, hij laat zich niet beledigen.

Wel triest dat dit soort dingen gebeuren, hopelijk heeft hij er mentaal weinig schade aan overgehouden.

De grootste Ajacied van deze eeuw wat mij betreft :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif:

Plaats reactie