Daley Blind

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Daley Blind

Bericht door Cruijff » di mar 10, 2020 3:42 pm

Ah je bent er niet van gediend dat mensen je posts analyseren. :smile-ajax.gif:

Yopii schreef:Wat een geleuter, zeg. Dit is topsport, geen hobbyisme. Iedereen mag blijkbaar gefileerd worden, behalve Blind.

Het is een keer genoeg, wil je stoppen met die beschuldigingen? Jij weet niets van mij.
Yopii schreef:Dit verzoek ook aan anderen die het nodig achten om mij te analyseren. Daar ben ik niet van gediend.
:smallgrin.gif: Over iedereen die net van de hartbeademing af is mogen we dus een stevige mening vormen, maar verbaal tegen Yopii ingaan mag blijkbaar niet.

Yopii schreef: Blind is traag en heeft moeite om met ruimte om zich heen te verdedigen,
Yopii schreef:
zeux schreef:]
De haat voor Blind zit intens diep bij Yopi.
Waar slaat dat nou op? :rules.gif:

Totale onzin, waarom zou ik die jongen haten?
Je hebt het zelf gewoon echt niet door he, je dubbele moraal? :smile-ajax.gif: :smile-ajax.gif: :excited.gif:

En nee, Daley Blind zul je als persoon denk ik niet haten, maar van andere publieke figuren als Marco van Basten of van Daleys vader Danny ga je bijna kotsen, dat heb je al wel laten merken.
Rijkaard: Is 1995 echt zo lang geleden?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di mar 10, 2020 3:53 pm

Yopii schreef: Zij zijn publieke figuren, ik niet. Het hoort bij het beroep van profvoetballer dat iedereen een mening over je heeft.
En jij mag van je echtgenote of je vriendinnetje geen pint gaan drinken met IH, om niet uit te lekken welke schrijvert van welke kinderboekjes je bent.
Een publieke persoon die niet onder het publiek wil zijn dus. :666.gif:
Yopii schreef:Ik beoordeel hem op zijn prestaties bij Ajax. Ik vind hem geen CV, omdat hij meteen in de problemen komt als er niet compact gespeeld wordt.
Net zo goed is het ongenuanceerd om keihard en publiek te oordelen over iemand
U pakt er graag een stokpaardje van Cruijff bij? Johan zei """hoef ik slechts 1 meter te verdedigen, dan ben ik de beste. Moet ik bijna een half speelveld verdedigen, dan ben ik de slechste"""

Geldt ook weer voor het huidige Ajax. De ruimtes en gaten op het veld zijn dit seizoen en zeker de laatste 3 maanden veel te groot.
En net zo goed is het zeer, zeer ongenuanceerd om zo fel te zijn en publiek te oordelen over een nog relatief jong iemand die eerst voor zijn leven moest knokken, daarna 6 weken niets kon doen en dan met zijn hele team geknipt en geschoren wordt in het Hollandse land.

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 10, 2020 3:53 pm

Yopii schreef:
di mar 10, 2020 3:38 pm
Zij zijn publieke figuren, ik niet. Het hoort bij het beroep van profvoetballer dat iedereen een mening over je heeft.

Ik beoordeel hem op zijn prestaties bij Ajax. Ik vind hem geen CV, omdat hij meteen in de problemen komt als er niet compact gespeeld wordt.
Dat laatste klopt, maar hij maakt nu ook fouten die voortkomen omdat hij niet fit is. Hierboven zeg je nog dat de gok met Ziyech verkeerd heeft uitgepakt. Dat is bij Blind toch net zo?
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » di mar 10, 2020 3:59 pm

Yopii schreef:
Zij zijn publieke figuren, ik niet. Het hoort bij het beroep van profvoetballer dat iedereen een mening over je heeft.

Ik beoordeel hem op zijn prestaties bij Ajax. Ik vind hem geen CV, omdat hij meteen in de problemen komt als er niet compact gespeeld wordt.
Nee, dat doe je dus niet.

Ziyech ( met Blind )

Erelijst
Als speler

Landskampioen Eredivisie 1x 2018/19
KNVB beker 1x 2018/2019
Johan Cruijff Schaal 1x 2019

Individueel

Nederlandse Gouden Schoen 1x 2018

Blind ( Zonder Ziyech )
Erelijst
Als speler

Eredivisie
4x 2010/11, 2011/12, 2012/13, 2013/14 (+1 = 5 2018/2019 *ZMB)
Johan Cruijff Schaal 1x 2013 ( +1 = 2 ( 2018/2019 *ZMB )
En Knvb beker 1x 2018/2019 *ZMB

* ZMB Zie Ziyech met Blind :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op di mar 10, 2020 4:07 pm, 5 keer totaal gewijzigd.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di mar 10, 2020 4:01 pm

Yopii schreef:

Jij bent een forumlid, en daarmee ook publiek. Bij een forum hoort dat mensen analyseren wat je zegt

Wij beoordelen jou op je woorden hier. En daar straalt heel veel negativiteit uit naar Daley Blind, ver voorbij normale inhoudelijke kritiek. En bij andere spelers ben je juist kritiekloos.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Yopii

Bericht door Yopii » di mar 10, 2020 4:26 pm

O, maar ik pretendeer ook niet objectief te zijn. Geen enkele voetbalfan is dat, denk ik.

@Cruijff: met jou voer ik nooit meer een pm-wisseling, want jij kent geen discretie. Wat ik privé tegen IH zeg, hoef jij niet op het forum te slingeren.

@Lionel: dat zou je kunnen zeggen, maar zoals je hebt kunnen lezen zie ik dat anders. Stel dat de verdediging compact zou staan, dan zou hij het beter kunnen belopen. Daar mag je het mee oneens zijn, maar ik zie het zo.
Ik denk trouwens ook niet dat Daley groen licht had gekregen om te spelen als hij niet topfit was geweest. Bij zo'n probleem test je álles toch? :confused.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 10, 2020 4:54 pm

Het hele team is het probleem. Maar dat zie je ook aan het spel van Ziyech. Die heeft er net zo goed last van. Ik vind Ziyech overigens slechter dan Blind. Ongelooflijk hoe slecht hij speelt hoor.

Blind kan wel een medische GO hebben gehad, mentaal en op conditioneel vlak loopt hij natuurlijk achter.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » di mar 10, 2020 5:00 pm

Ziyech heeft een actieradius van nul, hij kan niet lopen. Dan ben je overal te laat en heb je ook geen tijd voor die goede pass.

Spelers doen rare dingen, daardoor brengen ze anderen in de problemen.

Iniesta

Bericht door Iniesta » di mar 10, 2020 7:17 pm

Yopii schreef:O, maar ik pretendeer ook niet objectief te zijn. Geen enkele voetbalfan is dat, denk ik.

@Cruijff: met jou voer ik nooit meer een pm-wisseling, want jij kent geen discretie. Wat ik privé tegen IH zeg, hoef jij niet op het forum te slingeren.

@Lionel: dat zou je kunnen zeggen, maar zoals je hebt kunnen lezen zie ik dat anders. Stel dat de verdediging compact zou staan, dan zou hij het beter kunnen belopen. Daar mag je het mee oneens zijn, maar ik zie het zo.
Ik denk trouwens ook niet dat Daley groen licht had gekregen om te spelen als hij niet topfit was geweest. Bij zo'n probleem test je álles toch? :confused.gif:
Ze zullen mij medisch ook een go geven om mee te doen, lig binnen 10minuyen waarschijnlijk wel met mn tong op mn tenen.
Medisch fit en verantwoord en topsport optimaal zijn twee totaal verschillende grootheden.

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 10, 2020 10:34 pm

Yopii schreef:
di mar 10, 2020 5:00 pm
Ziyech heeft een actieradius van nul, hij kan niet lopen. Dan ben je overal te laat en heb je ook geen tijd voor die goede pass.

Hoezo geldt dit niet voor Blind?
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di mar 10, 2020 10:41 pm

Lionel: wat bij Yopii niet voor Ziyech geldt, geldt wel voor Blind. En de dingen die je Blind maar blindweg moet aanrekenen, die gelden voor hem allemaal niet voor Ziyech.

Iniesta schreef:
Yopii schreef:O, maar ik pretendeer ook niet objectief te zijn. Geen enkele voetbalfan is dat, denk ik.

Ze zullen mij medisch ook een go geven om mee te doen, lig binnen 10minuyen waarschijnlijk wel met mn tong op mn tenen.
Medisch fit en verantwoord en topsport optimaal zijn twee totaal verschillende grootheden.
Blind was heeeeeeeel snel terug.
Is super snel ingezet, want het alternatief was met een duo als Martinez - Schuurs of Martinez - Alvares spelen.

Blind doorstond Ado thuis en tegen RKC thuis verliep het ook niet super moeilijk, ook niet erg soepel trouwens.
Dan roept men gauw "kijk hij kan het wel aan" maar als je tegenstander er vrij weinig van bakt dan is dat allemaal echt nog niet een geslaagde test dat alles gewoon weer kan.

Worden druk en snelheid hoger, dan wordt alles lastiger. Bovendien kan elk mens overal zomaar opeens omvallen. Ook achter je toetsenbord kun je zomaar met iets aan je hart per direct plat liggen. Blind overkwam het met de ogen van 53.000 aanwezigen en alle televisiecamera's erop gericht.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di mar 10, 2020 11:14 pm

Lionel: wat bij Yopii niet voor Ziyech geldt, geldt wel voor Blind. En de dingen die je Blind maar blindweg moet aanrekenen, die gelden bij ons erelid allemaal niet voor Ziyech.

Iniesta schreef:

Blind was buitengewoon snel terug. Zeg gerust heeeeeeeel snel.
Is super snel ingezet, want alternatieven waren Martinez - Schuurs of Martinez - Alvares.

Blind doorstond Ado thuis en tegen RKC thuis verliep het ook niet super moeilijk, ook niet erg soepel trouwens.
Dan roept men gauw "kijk hij kan het wel aan" maar als je tegenstander er vrij weinig van bakt dan is dat allemaal echt nog niet een geslaagde test dat alles gewoon weer kan.

Worden druk en snelheid hoger, dan wordt alles lastiger. Bovendien kan elk mens overal zomaar opeens omvallen. Ook achter je toetsenbord kun je zomaar met iets aan je hart per direct plat liggen. Blind overkwam het met de ogen van 53.000 aanwezigen en alle televisiecamera's op zich gericht.

Yopii

Bericht door Yopii » di mar 10, 2020 11:43 pm

Lionel schreef:
di mar 10, 2020 10:34 pm
Yopii schreef:

Hij had geen spierblessure.

Maar hier komen we toch niet uit.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo mar 11, 2020 12:49 am

Yopii schreef:
Lionel schreef:

Maar hier komen we toch niet uit.

Owwww gast gast gast.
Jij hebt zo overduidelijk niet op top niveau gesport.

ELK detail kan tussen winst en verlies het verschil maken, hoe futiel en extreem klein zo'n detail ook lijkt.

Iemand die op welk moment dan ook 1 keertje niet meer vol een sprintje kan trekken...
Een niet uitgestoken teen door Magallan, een De Ligt die bij een ruime voorsprong helemaal naar voren rent of met exact 95 minuten op de klok wel of niet uitglijdt.

Dat soort op het oog lullige details maken al het verschil tussen wel of geen CL finale, Yopii.

Overigens had Blind een ontstoken hartspier en een hartspier is ook gewoon een spier dus je serie aan beweringen zijn ook nog eens onjuist.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 11, 2020 6:56 am

Ik vind het spel van Ziyech echt vele malen kwalijker dan dat van Blind.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo mar 11, 2020 9:26 am

Lionel schreef:
wo mar 11, 2020 6:56 am
Ik vind het spel van Ziyech echt vele malen kwalijker dan dat van Blind.

Ziyech kost je per seizoen minstens 11, 12 punten.
Bekijk eens de succesratio's van zijn schoten en spelhervattingen, pffff.

Zelf zei Ziyech dat de Eredivisie eigenlijk geen uitdaging meer was. Hij heeft hem welgeteld 1 keer gewonnen. En het bleek toch weer knap lastig tegen Utrecht, AZ, Heracles, zelfs tegen RKC.

Sinds Schone weg is zijn we er wel gigantisch op achteruit gegaan met vrije trappen en corners. Die corners zijn nota bene vooral een enorm gevaar voor Ajax zelf!

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 11, 2020 11:28 am

Ik heb het over de Ziyech van de laatste weken. Die geforceerd terug moest komen. Maar die ook door EtH achter de linksback van AZ moest aanhobbelen.

EtH maakt er een bende van. Gangstarib geeft het ergens ook al aan. Hij bereid zich niet voor. Kijkt alleen naar zijn eigen ploeg.
IK GELOOF!!!!!!

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » wo mar 11, 2020 11:45 pm

Yopii schreef:
di mar 10, 2020 11:43 pm
Lionel schreef:
di mar 10, 2020 10:34 pm
Yopii schreef:

een ontsteking aan de HARTSPIER. Dat is dus duidelijk wel een spierblessure.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Plaats reactie