Daley Blind

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

De Dominee
Berichten: 5806
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » do jul 12, 2018 8:36 am

Dat kan ook:

Labyad - Dolberg - Neres
Tadic
Frenkie - Beek
Blind
Nico - Wober - Ligt
Onana

Maar hoe zie jij de toekomst van Eiting dan als je op 6 alleen een volwassene wilt? Die gozer is steengoed en verdient dit seizoen minuten en volgend seizoen een basisplaats.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Alexander
Berichten: 8549
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Alexander » do jul 12, 2018 9:01 am

Daley zal wel komen. Is niet veel interesse voor die jongen en Ajax wilt grof betalen.

De Dominee
Berichten: 5806
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » do jul 12, 2018 9:03 am

Dat komt dan goed uit want voor Ajax is hij een prima aanwinst.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » do jul 12, 2018 9:04 am

Zonder zijn achternaam en van Gaal had hij natuurlijk ook nooit bij United gezeten.
YNWA

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do jul 12, 2018 9:06 am

De Dominee schreef: Maar hoe zie jij de toekomst van Eiting dan als je op 6 alleen een volwassene wilt? Die gozer is steengoed en verdient dit seizoen minuten en volgend seizoen een basisplaats.
Steengoed, ja ja. Kanté is steengoed.

Yopii
Berichten: 18289
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » do jul 12, 2018 9:20 am

InnerHarbour schreef:Zonder zijn achternaam en van Gaal had hij natuurlijk ook nooit bij United gezeten.
Natuurlijk niet. MU moet mikken op spelers uit een hoger segment. Het is dan ook geen verrassing dat Daley daar mislukt is.

De Dominee
Berichten: 5806
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » do jul 12, 2018 9:38 am

wimpey schreef:
De Dominee schreef: Maar hoe zie jij de toekomst van Eiting dan als je op 6 alleen een volwassene wilt? Die gozer is steengoed en verdient dit seizoen minuten en volgend seizoen een basisplaats.
Steengoed, ja ja. Kanté is steengoed.
Fair enough. Ik mis alleen je antwoord op mijn vraag. Overigens kan Labyad ook prima op de bank terecht komen:

Tadic - Dolberg - Neres
Frenkie - Beek
Blind
Nico - Wober - Ligt - Kristensen
Onana

Mogelijkheden te over met de komst van Tadic en Blind. Ajax wordt er sterker op in ieder geval. Ik krijg bijna weer zin in het nieuwe seizoen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 18289
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » do jul 12, 2018 11:04 am

Ajax gaat ongetwijfeld nog basisspelers verliezen, dus niet te vroeg juichen.

De Dominee
Berichten: 5806
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » do jul 12, 2018 11:08 am

Ik verwacht dat sowieso Ziyech nog gaat, dus die neem ik niet mee in de beoogde opstellingen. Van de overige basisspelers zou ik niet weten wie er moet vertrekken. Aan Frenkie en De Ligt wordt getrokken, maar wellicht zien ze met Tadic en Blind meer perspectieven en overtuigt dat hen om nog een jaartje te blijven en met Ajax kampioen te worden. Daarnaast lijkt Ajax behoorlijk standvastig in hun antwoord op alle interesse: ze vertrekken niet. Wellicht dat dit verandert wanneer Ajax geen EL of zelfs CL haalt.

Zelfde geldt voor Onana hopelijk. Nico is er net, Kristensen kan er geen reet van, voor Beek is geen interesse, Dolberg heeft een (zeer) matig jaar gehad en Neres heeft aangegeven (sowieso) nog een jaar bij Ajax te willen blijven.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do jul 12, 2018 11:12 am

De Dominee schreef:
wimpey schreef:
De Dominee schreef: Maar hoe zie jij de toekomst van Eiting dan als je op 6 alleen een volwassene wilt? Die gozer is steengoed en verdient dit seizoen minuten en volgend seizoen een basisplaats.
Steengoed, ja ja. Kanté is steengoed.
Fair enough. Ik mis alleen je antwoord op mijn vraag.
De toekomst van Eiting? Als ie beter is dan degene voor hem, dan speelt ie. Zo niet, dan speelt ie niet. Ik zag hem tegen ADO thuis: er kwam niets van hem.

Overigens kan Labyad ook prima op de bank terecht komen:

Tadic - Dolberg - Neres
Frenkie - Beek
Blind
Nico - Wober - Ligt - Kristensen
Onana
Ik geloof niet zo in 'eerste 11', 'bank'. Voor je 'eerste 11' heb je minimaal 16 man nodig.
Mogelijkheden te over met de komst van Tadic en Blind. Ajax wordt er sterker op in ieder geval. Ik krijg bijna weer zin in het nieuwe seizoen.
Geen tel van Servie gezien, maar Tadic schijnt goed te hebben gespeeld. Bij Twente viel ie me tegen Ajax nooit op, maar onder Koe speelde hij bij So'ton regelmatig prima.

Blind als VM lijkt me prima. Blind als CV kan m.i. niet de bedoeling zijn. Wanneer Blind CV wordt, moet Ajax een VM halen en v.v.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11418
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » do jul 12, 2018 11:21 am

'Ajax nadert akkoord met Manchester United over transfer Daley Blind'
12 juli 2018

Ajax nadert een akkoord met Manchester United over de transfer van Daley Blind, zo weet De Telegraaf te melden. Volgens een ingewijde zouden er nog slechts enkele obstakels zijn. Manchester United wilde aanvankelijk 17 miljoen euro hebben voor de verdediger, maar dat was voor Ajax veel te hoog. Voor Blind ligt een contract voor drie of vier jaar in Amsterdam klaar.
Ajax Netwerk
Het is Ajax er alles aan gelegen om Blind de komende dagen binnen te halen. Maandag vertrekt Manchester United naar de Verenigde Staten voor een oefentrip en ook Blind zal daarbij zijn indien de transfer nog niet rond is. Mocht de transfer pas rond komen als hij in de VS zit, zal zijn inzetbaarheid voor Ajax alleen maar vertraging oplopen.
Ajax Netwerk
Blind kwam afgelopen seizoen al niet meer in de plannen voor van José Mourinho en wil daarom graag weg uit Engeland. Hij beseft ook dat hij bij een trainingskamp in de Verenigde Staten weer een bijrol zou gaan krijgen. De international van het Nederlands elftal zou fikse persoonlijke eisen hebben, maar deze vormen voor Ajax geen probleem.
AN

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Daley Blind

Bericht door Gaizka1985 » vr jul 13, 2018 6:56 am

Mike Verweij


@MikeVerweij
7 uur7 uur geleden
Meer
Nog steeds aan jagen op mooi nieuwtje #Ajax ... Krant niet gehaald. Hoop morgenochtend meer te kunnen melden #noggeenblind

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Daley Blind

Bericht door Jinne » vr jul 13, 2018 11:04 am

Adidas nieuws was dat.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Daley Blind

Bericht door Cruijff » vr jul 13, 2018 11:37 am

Jinne schreef:Adidas nieuws was dat.
Klopt maar er hij communiceert dit bewust wel op deze manier om nog net even wat meer kolen op het Blind vuurtje te gooien.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Daley Blind

Bericht door Gezond verstand » vr jul 13, 2018 12:54 pm

Ik twijfel toch nog altijd over Blind, ik ben niet geheel overtuigd. Dat hij iets toe kan voegen, dat is wel zeker, maar dat hij zoveel kan toevoegen dat hij zijn enorme salaris en transfersom waard is, daar twijfel ik heel erg aan. En of hij past in de rol van leider en aanjager, tja, daar heb ik ook mijn bedenkingen over.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Daley Blind

Bericht door Gaizka1985 » vr jul 13, 2018 7:10 pm

Ligt er een beetje aan hoe hoog je de lat wil leggen, ik denk dat dit voor Ajax een absolute versterking is.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Daley Blind

Bericht door Javiskamp » vr jul 13, 2018 11:06 pm

Hij heeft naast Ajax ook mogelijkheden van andere clubs' Vrijdag 13 juli 2018 om 23:39

Daley Blind heeft naast Ajax meerdere opties in Europa. Zijn vader Danny Blind zei dat vrijdagavond bij NPO Radio 1. Blind sr. wilde weinig over de situatie kwijt, mede omdat hij lid is van de raad van commissarissen van Ajax.

"Het feit dat ze (Blind en Ajax, red.) in gesprek zijn geeft aan dat hij daar open voor staat", zegt Blind. Dan probeert hij gas terug te nemen en benadrukt hij de functie die hij heeft. "Ik ben tegenwoordig ook commissaris bij Ajax. Dan wordt er niet verwacht dat je commentaar geeft op dit soort zaken. Daar houd ik me dan maar aan."

Blind krijgt de vraag of hij zijn zoon een terugkeer naar Ajax adviseert. "Het is moeilijk. Hij zit in een fase van z'n leven. Hij is 28 jaar. Dan ben je op je sterkst. Hij zit bij een heel grote club uit Europa (Manchester United, red.) en heeft ook mogelijkheden van andere clubs. Dat is ook de reden waarom het al even duurt."

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Daley Blind

Bericht door zeux » vr jul 13, 2018 11:20 pm

Javiskamp schreef:
Hij heeft naast Ajax ook mogelijkheden van andere clubs' Vrijdag 13 juli 2018 om 23:39

Daley Blind heeft naast Ajax meerdere opties in Europa. Zijn vader Danny Blind zei dat vrijdagavond bij NPO Radio 1. Blind sr. wilde weinig over de situatie kwijt, mede omdat hij lid is van de raad van commissarissen van Ajax.

"Het feit dat ze (Blind en Ajax, red.) in gesprek zijn geeft aan dat hij daar open voor staat", zegt Blind. Dan probeert hij gas terug te nemen en benadrukt hij de functie die hij heeft. "Ik ben tegenwoordig ook commissaris bij Ajax. Dan wordt er niet verwacht dat je commentaar geeft op dit soort zaken. Daar houd ik me dan maar aan."

Blind krijgt de vraag of hij zijn zoon een terugkeer naar Ajax adviseert. "Het is moeilijk. Hij zit in een fase van z'n leven. Hij is 28 jaar. Dan ben je op je sterkst. Hij zit bij een heel grote club uit Europa (Manchester United, red.) en heeft ook mogelijkheden van andere clubs. Dat is ook de reden waarom het al even duurt."
Slechte beurt van Danny.

Zijn commentaar moet zijn: ik spreek niet over mijn zoon zolang die onderwerp van discussie is rond een transfer naar Ajax. En zijn positie moet zijn: ik bemoei mij niet met dit dossier.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Daley Blind

Bericht door zeux » za jul 14, 2018 12:06 am

En Mike Verwey heeft nieuws:
Manchester United en Ajax bereikten mondeling overeenstemming over de transfersom van de centrumverdediger: 16 miljoen euro vast, door bonussen oplopend tot maximaal 21 miljoen euro, zo bevestigen bronnen rondom de Engelse club. De 54-voudig international is op enkele punten en komma’s na persoonlijk ook rond en tekent in de Johan Cruijff ArenA een contract voor vier seizoenen.

Ajax zette zijn algemeen directeur en voormalig Manchester-topkeeper Edwin van der Sar in om de prijs te drukken, maar United hield desondanks vast aan een forse vergoeding voor de international die nog gewild was bij menige club in Europa. Manchester United wilde een hoog bedrag, omdat de vervanger van Blind een slordige 60 miljoen euro gaat kosten. De Engelsen onderhandelen over de komst van Engeland-verdediger Harry Maguire (Leicester City).

Met de komst van Blind geeft Ajax na de eerdere transfers van Zakaria Labyad en Dusan Tadic nogmaals het signaal af het geld te willen laten rollen om iets aan de prijzendroogte van vier jaar te doen. Beide clubs hebben alles op een rijtje en het werk dat er nu nog ligt is voor de juristen van beide partijen, die alle financiële afspraken en termijnbetalingen voor de komende seizoenen op papier moeten zetten.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3087
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Daley Blind

Bericht door ferry » za jul 14, 2018 12:07 am

Pfoeh, 16M wat kan oplopen tot 21 miljoen. Da's fors.
MANCHESTER - Daley Blind (28) wordt in één klap de duurste Ajax-speler ooit.

Manchester United en Ajax bereikten mondeling overeenstemming over de transfersom van de centrumverdediger: 16 miljoen euro vast, door bonussen oplopend tot maximaal 21 miljoen euro, zo bevestigen bronnen rondom de Engelse club. De 54-voudig international is op enkele punten en komma’s na persoonlijk ook rond en tekent in de Johan Cruijff ArenA een contract voor vier seizoenen.

Haast Ajax door VS-trip Man United
Ajax zette zijn algemeen directeur en voormalig Manchester-topkeeper Edwin van der Sar in om de prijs te drukken, maar United hield desondanks vast aan een forse vergoeding voor de international die nog gewild was bij menige club in Europa. Manchester United wilde een hoog bedrag, omdat de vervanger van Blind een slordige 60 miljoen euro gaat kosten. De Engelsen onderhandelen over de komst van Engeland-verdediger Harry Maguire (Leicester City).

Met de komst van Blind geeft Ajax na de eerdere transfers van Zakaria Labyad en Dusan Tadic nogmaals het signaal af het geld te willen laten rollen om iets aan de prijzendroogte van vier jaar te doen. Beide clubs hebben alles op een rijtje en het werk dat er nu nog ligt is voor de juristen van beide partijen, die alle financiële afspraken en termijnbetalingen voor de komende seizoenen op papier moeten zetten.
De T
Laatst gewijzigd door ferry op za jul 14, 2018 12:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS
Berichten: 53548
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Daley Blind

Bericht door LucaS » za jul 14, 2018 12:07 am

Het is rond. 16 miljoen, met bonussen max 21 miljoen. Bron:Verweij
I think I lost my fucking headache

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Daley Blind

Bericht door Cruijff » za jul 14, 2018 12:11 am

LucaS schreef:Het is rond. 16 miljoen, met bonussen max 21 miljoen. Bron:Verweij
Veel geld.
Al kan Ajax wel redelijk wat lijden met onder meer de huidige inkomsten en nieuwe sponsordeals.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Daley Blind

Bericht door zeux » za jul 14, 2018 12:12 am

Was ik toch een minuutje eerder. :ajaxsmiley.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3087
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Daley Blind

Bericht door ferry » za jul 14, 2018 12:16 am

zeux schreef:Was ik toch een minuutje eerder. :ajaxsmiley.gif:
:ajaxsmiley.gif: yep. Probeerde mijn post nog weg te halen maar dat ging al niet meer.

Ik denk dat Daley wel een versterking voor Ajax is, maar 16-21M wel een hoop geld.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Daley Blind

Bericht door Javiskamp » za jul 14, 2018 12:20 am

Geld zat, toch?

En met hem ern mooie 2e plek bereiken is een mooi resultaat...

Plaats reactie