Ryan Gravenberch

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Lionel » wo nov 03, 2021 9:05 am

Als hij in de zomer vertrekt boeit het mij niks meer of hij op de bank terechtkomt of op de tribune. Maar Ajax gaat zich laten piepelen en uiteindelijk tekent hij niet bij.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Zuidema » wo nov 03, 2021 9:20 am

Lionel schreef:
wo nov 03, 2021 9:05 am
Als hij in de zomer vertrekt boeit het mij niks meer of hij op de bank terechtkomt of op de tribune. Maar Ajax gaat zich laten piepelen en uiteindelijk tekent hij niet bij.
Nou ja, hij heeft ''per ongeluk'' nog geen verkeerd pilletje ingeslikt, waarna Ajax negen maanden en meer niks aan hem heeft en hij een verlenging met een verbeterd contract weigert.

Voor de rest wordt het patroon wel knap vervelend zo langzamerhand. Dus ook bij Gravenberch straks een traject van jengelen en traineren, totdat hij uit het contract loopt? Ajax mag de post 'Transferinkomsten' voortaan wel erg minimaal gaan begroten. Zilverwerk genoeg, maar Ajax houdt er zo geen cent aan over.

Mano
Berichten: 15118
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Mano » wo nov 03, 2021 9:29 am

Op dit moment is Gravenberch vaker degene die verzaakt dan degene die de kar trekt. Logisch, hij is 19.
Als hij volgend jaar vertrekt, wordt het bankzitten tegen hoge salarissen maar niet spelen.
Gravenberch zou bij geen enkele top 30 team basis staan in Europa. (op dit moment)

Als hij aan carrière planning doet, tekent hij bij en leert hij door.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door wimpey » wo nov 03, 2021 9:37 am

WP_Legend schreef:
wo nov 03, 2021 5:19 am
Hij ligt na dit jaar nog 1 jaar vast... Deze zomer verkopen of bijtekenen.
Ik denk dat je dan te laat bent. Zie Brobbey, Mazraoui. Eigenlijk moet je 'm deze winter verpatsen als ie niet bijtekent in 2021.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Marillion » wo nov 03, 2021 9:41 am

Mano schreef:
wo nov 03, 2021 9:29 am
Op dit moment is Gravenberch vaker degene die verzaakt dan degene die de kar trekt. Logisch, hij is 19.
Als hij volgend jaar vertrekt, wordt het bankzitten tegen hoge salarissen maar niet spelen.
Gravenberch zou bij geen enkele top 30 team basis staan in Europa. (op dit moment)

Als hij aan carrière planning doet, tekent hij bij en leert hij door.
Precies, hij is echt nog geen gearriveerde speler. Veel te wisselvallig nog.

Probleem is denk ik dat Raiola alles wil. Een hoog salaris én een gelimiteerde transfersom én een relatief korte verlening. Overmars is natuurlijk niet helemaal achterlijk. Bij een hoog salaris kun je eventueel best nog een afspraak over een transfersom maken maar dan wel een relatief hoge.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo nov 03, 2021 9:59 am

Zuidema schreef:
Lionel schreef:
wo nov 03, 2021 9:05 am
Als hij in de zomer vertrekt boeit het mij niks meer of hij op de bank terechtkomt of op de tribune. Maar Ajax gaat zich laten piepelen en uiteindelijk tekent hij niet bij.
Nou ja, hij heeft ''per ongeluk'' nog geen verkeerd pilletje ingeslikt, waarna Ajax negen maanden en meer niks aan hem heeft en hij een verlenging met een verbeterd contract weigert.

Voor de rest wordt het patroon wel knap vervelend zo langzamerhand. Dus ook bij Gravenberch straks een traject van jengelen en traineren, totdat hij uit het contract loopt? Ajax mag de post 'Transferinkomsten' voortaan wel erg minimaal gaan begroten. Zilverwerk genoeg, maar Ajax houdt er zo geen cent aan over.
Tja zolang er door Ajax (en andere clubs) nog niet accuraat op geanticipeerd wordt, is dit een prima werkend trucje voor zaakwaarnemers, die dan een extra bonus bij de nieuwe club kunnen ophalen en voor henzelf en de speler vanwege het ontbreken van een transfersom en dus wel dik tekengeld.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Marillion » wo nov 03, 2021 10:30 am

Eigenlijk moet het in de winterstop wel duidelijk zijn hé?

Op enig moment weten partijen wel of het haalbaar is of niet. Het heeft geen zin om dit tot en met volgende zomer en in dat seizoen te laten voortduren.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Lionel » wo nov 03, 2021 10:35 am

Eind november zou het duidelijk moeten zijn wat mij betreft. Hoe moeilijk kan het zijn?

- Salaris
- Bonus
- Duur
- Afkoopsom

Hier ben je toch in 3 keer 15 minuten uit?

Ik zou hem als deadline 30 november meegeven voor het bijtekenen en hem in de winterstop willen verkopen. Eriksen is, zie geen reden waarom hij niet fit zou zijn, natuurlijk wel een niveau hoger. Mocht hij willen komen dan. En anders heb je Kudus nog die je maar de kans gaat geven.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door LucaS » wo nov 03, 2021 11:11 am

O, het was een interview met Gravenberch, ik dacht dat het een oud interview met Brobbey was
I think I lost my fucking headache

Mano
Berichten: 15118
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Mano » wo nov 03, 2021 4:08 pm

:hypocrite.gif:
LucaS schreef:
wo nov 03, 2021 11:11 am
O, het was een interview met Gravenberch, ik dacht dat het een oud interview met Brobbey was
al zegt mijn gevoel dat Gravenberch er anders inzit maar ..... :confused.gif: .... dat is eerder hopen dan weten
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Andriy Demchenko » do nov 04, 2021 8:08 am

Marillion schreef:
wo nov 03, 2021 9:41 am
Mano schreef:
wo nov 03, 2021 9:29 am
Op dit moment is Gravenberch vaker degene die verzaakt dan degene die de kar trekt. Logisch, hij is 19.
Als hij volgend jaar vertrekt, wordt het bankzitten tegen hoge salarissen maar niet spelen.
Gravenberch zou bij geen enkele top 30 team basis staan in Europa. (op dit moment)

Als hij aan carrière planning doet, tekent hij bij en leert hij door.
Precies, hij is echt nog geen gearriveerde speler. Veel te wisselvallig nog.

Probleem is denk ik dat Raiola alles wil. Een hoog salaris én een gelimiteerde transfersom én een relatief korte verlening. Overmars is natuurlijk niet helemaal achterlijk. Bij een hoog salaris kun je eventueel best nog een afspraak over een transfersom maken maar dan wel een relatief hoge.
Doe je dat dan vraagt ome Mino weer een groot percentage van die transfersom zoals hij bij Malen deed afgelopen zomer.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Andriy Demchenko » do nov 04, 2021 8:13 am

Mano schreef:
wo nov 03, 2021 4:08 pm
:hypocrite.gif:
LucaS schreef:
wo nov 03, 2021 11:11 am
O, het was een interview met Gravenberch, ik dacht dat het een oud interview met Brobbey was
al zegt mijn gevoel dat Gravenberch er anders inzit maar ..... :confused.gif: .... dat is eerder hopen dan weten
Na Sergio De Windt, Bouy, Brobbey, Kluivert, Dilrosun, Kenny Tete, Ricardo Kishna, Donyell Malen, Maxwell, Ibrahimovic, Emanuelson, Van der Wiel, Grygera weet je gewoon hoe laat het is en dan heb ik de minder bekende goden weggelaten.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door brigade zuid » do nov 04, 2021 8:39 am

Zo goed is ie nou ook weer niet. Next one, auf wieder schnitzel! Wordt doodmoe van dit soort flapdrollen.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door wimpey » do nov 04, 2021 9:29 am

brigade zuid schreef:
do nov 04, 2021 8:39 am
Zo goed is ie nou ook weer niet. Next one, auf wieder schnitzel! Wordt doodmoe van dit soort flapdrollen.
Vlakke wedstrijd weer gisteren. Hij begon weer met veel knullig balverlies. Daarna speelt ie alles op safe.

Bellingham is jonger en van een ander niveau. Ryan heeft hoge pieken, maar die zien we uiterst zelden.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13360
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Arthur » do nov 04, 2021 9:49 am

2e helft vond ik hem wel goed, maar toen werd hij natuurlijk ook niet meer onder druk gezet.

Mano
Berichten: 15118
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Mano » do nov 04, 2021 10:39 am

De eerste 10 balcontacten waren balverlies. Eerste helft was hij bar slecht.

Ik zie hem soms de bal automatisch inspelen in een driehoekje. Dat hij die automatisme heeft, is goed maar ergens moet je wel kijken of het kan.
In de eerste helft speelde hij soms in zonder te kijken en stond de ontvanger zwaar onder druk en leverde het balverlies op.


EtH heeft hem al gewaarschuwd, zijn spel moet beter. Met deze bank, kan je vervangen worden en vecht je dan maar eens terug.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Marillion » do nov 04, 2021 10:51 am

Dit is ook waarom hij absoluut nog niet toe is aan een volgende stap. Hij zal snel een besluit moeten nemen. Die jongen is talentvol maar Ajax moet ook verder.

Gisteravond is gebleken hoe sterk onze bank is. We kunnen zo Klaassen en Kudus inzetten. Die zullen zijn positie in het elftal graag overnemen.
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Alexander » do nov 04, 2021 11:32 am

Eerste helft was hij echt een verschrikking. Grossierde in balverlies en foute keuzes. 2e helft herstelde hij zich wel, maar het was natuurlijk ook makkelijk voetballen op die plek op het veld. Die jongen heeft er echt baat bij om nog 2,5 jaar in Ajax 1 te spelen. Hoop dat hij dat ook ziet, maar gezien zaakwaarnemer is er echt alle reden tot twijfel.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door GangstaRiB » do nov 04, 2021 11:48 am

wimpey schreef:
do nov 04, 2021 9:29 am
brigade zuid schreef:
do nov 04, 2021 8:39 am
Zo goed is ie nou ook weer niet. Next one, auf wieder schnitzel! Wordt doodmoe van dit soort flapdrollen.
Vlakke wedstrijd weer gisteren. Hij begon weer met veel knullig balverlies. Daarna speelt ie alles op safe.

Bellingham is jonger en van een ander niveau. Ryan heeft hoge pieken, maar die zien we uiterst zelden.
Een scheve vergelijking in mijn ogen. Bellingham speelt lang niet alles bij BVB. Gravenberch speelt nu al 2 jaar onafgebroken op de zwaarste positie inclusief wedstrijden met Oranje.
Misschien gevalletje roofbouw?

Zeker, de laatste tijd is ie slordig. Maar op deze leeftijd, deze positie in het team bekleden... chappeau.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door brigade zuid » do nov 04, 2021 2:06 pm

Ik heb gewoon schijt aan spelers die gelijk al weer weg willen als ze 3 goede wedstrijden gespeeld hebben. Rot dan maar lekker op naar de Newcastles van deze wereld of ga lekker 2 jaar op de bank zitten bij Juve ofzo. :excited.gif:

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Scherrer » do nov 04, 2021 2:48 pm

Van de 11 vaste basisspelers vind ik hem dit seizoen tot dusver de minste indruk maken. Groot talent, maar in onze selectie ook gewoon de meest vervangbare speler van de basis 11.

Verlengen gaat nooit gebeuren, dus in april aan hem vertellen dat hij komende zomer voor €25 miljoen mag vertrekken en anders een jaar op de tribune gaat zitten. En om dat kracht bij te zetten mag Ryan richting het einde van het seizoen (als we uit de CL liggen en goed los staan in de competitie) al naar de tribune worden verwezen. Raiola verstaat alleen duidelijke taal.
***

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Lionel » do nov 04, 2021 9:05 pm

wimpey schreef:
do nov 04, 2021 9:29 am
brigade zuid schreef:
do nov 04, 2021 8:39 am
Zo goed is ie nou ook weer niet. Next one, auf wieder schnitzel! Wordt doodmoe van dit soort flapdrollen.
Vlakke wedstrijd weer gisteren. Hij begon weer met veel knullig balverlies. Daarna speelt ie alles op safe.

Bellingham is jonger en van een ander niveau. Ryan heeft hoge pieken, maar die zien we uiterst zelden.
Bellingham is ongelooflijk goed. Bizar.

Laat Gravenberch maar lekker weggaan. Kan er geen medelijden mee hebben als ze op de bank terechtkomen.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Jöhnk » do nov 04, 2021 11:30 pm

Gravenberch passeerde een aantal keer tegenstanders alsof ze er niet stonden. Laten we alsjeblieft niet doen alsof dat normaal is. Het went snel, blijkbaar.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Monkey Tonk » vr nov 05, 2021 12:20 am

Hij is snel en wendbaar met de bal aan de voet, maar ziet aanvallend nooit de voortzetting. Geen spelinzicht. Als hij wel de ruimte goed las, en een steekpass in huis had, was hij levensgevaarlijk. Het gaat op intuitie of instinct, maar niet op intelligentie. In plaats van een beslissende opening te forceren lijdt hij vaak balverlies op momenten dat Ajax erdoor kwetsbaar is. De tweede helft tegen Dortmund, toen hij meer terughing, vond ik hem een stuk beter en betrouwbaarder.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Ryan Gravenberch

Bericht door Toppie » vr nov 05, 2021 10:23 am

Scherrer schreef:
do nov 04, 2021 2:48 pm
Van de 11 vaste basisspelers vind ik hem dit seizoen tot dusver de minste indruk maken. Groot talent, maar in onze selectie ook gewoon de meest vervangbare speler van de basis 11.

Verlengen gaat nooit gebeuren, dus in april aan hem vertellen dat hij komende zomer voor €25 miljoen mag vertrekken en anders een jaar op de tribune gaat zitten. En om dat kracht bij te zetten mag Ryan richting het einde van het seizoen (als we uit de CL liggen en goed los staan in de competitie) al naar de tribune worden verwezen. Raiola verstaat alleen duidelijke taal.
Klopt Ryan is niet mijn speler erg onrustig aan en met de bal en die Railoa is een RAT :1evil.gif:

Plaats reactie