De Ajax selectie voor het seizoen 2019/2020

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De Ajax selectie voor het seizoen 2019/2020

Bericht door Jöhnk » do jan 17, 2019 6:33 pm

Overmars blokkeert toch best vaak transfers? Younes en Viergever, met nog maar één jaar contract, mochten op geen enkele voorwaarde vertrekken, en nu wordt Neres weer tegengehouden.

Ik verbaas me altijd over zijn keuzes. Viergever had ik altijd naar Leverkusen laten gaan; Wöber niet naar Sevilla.

Komt er trouwens nog een reservekeeper? Of gaan ze Russische roulette spelen met Lamprou?

Mr. Ajax
Berichten: 14482
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: De Ajax selectie voor het seizoen 2019/2020

Bericht door Mr. Ajax » do jan 17, 2019 7:46 pm

Jöhnk schreef:Overmars blokkeert toch best vaak transfers? Younes en Viergever, met nog maar één jaar contract, mochten op geen enkele voorwaarde vertrekken, en nu wordt Neres weer tegengehouden.
Neres wordt tegengehouden... :excited.gif: Waar heeft Neres ook maar een beetje aangegeven weg te willen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40929
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De Ajax selectie voor het seizoen 2019/2020

Bericht door Marillion » do jan 17, 2019 8:22 pm

In deze situatie is de keuze van Overmars natuurlijk volstrekt logisch. Ajax was bezig met een vervanger en dat is niet gelukt. Het zou idioot zijn om de selectie nu te verzwakken terwijl we nog in 3 competities actief zijn. Stel dat hij nu een uitgaande transfer toestaat en we komen in de problemen door blessures. Dan staan we straks aan de zijlijn ons geld te tellen maar hebben we weer geen prijs.

In de zomer ontstaat een nieuwe situatie. Ik kan me wel vinden in de gedachte van AR. Al moet ik nog zien of er inderdaad zoveel spelers vertrekken. In de praktijk gebeurd zoiets eigenlijk zelden. We moeten in ons enthousiasme ook niet doorslaan bij het inschatten van de kwaliteiten van de spelersgroep.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie