Razvan Marin

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Razvan Marin

Bericht door Trab » vr okt 18, 2019 2:31 pm

Lionel schreef:Dan is hij toch niet de vervanger van Frenkie?
Nee hij is de vervanger van Jan met de korte lul. Hij is gehaald als vervanger van vde beek. Jij je zin.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Gezond verstand » vr okt 18, 2019 2:32 pm

Trab schreef:
Gezond verstand schreef:
Trab schreef:
Iedereen behalve Ten Hag. Hij is als controleur gehaald niet als 10. Daar heeft hij ook de kans gehad begin van het seizoen. Jij kan hem wel een 10 vinden, maar heb je Ten Hag ooit horen zeggen dat hij als backup voor vde beek gehaald is?
Ik heb Ten Hag ook nooit specifiek horen zeggen dat hij als vervanging van Frenkie is gekomen, dus dat argument gaat niet niet op.
Je zegt toch zelf dat jij denkt dat hij gehaald is omdat Ajax verwachtte dat vde beek wegging? Dat argument klopt van geen kant want hij is gehaald op het moment dat bekend werd dat Frenkie wegging. Ergens in feb/mrt waren er contacten en begin april heeft hij getekend. Niks met een eventueel vertrek van vde beek te maken.
Ik ben daar nog altijd vrij zeker van. Want er waren toen al geruchten over Van der Beek, en Van der Beek leek ook open te staan voor een vertrek.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Lionel » vr okt 18, 2019 2:46 pm

Trab schreef:
Lionel schreef:Martinez........................... :hypocrite.gif: . etc. Bovendien is het een stuk van VI.

Frenkie was voor een aardig bedrag verkocht. Marin werd gehaald. Maar wie zegt, kom nou eens met een echte qoute, dat hij de vervanger was van Frenkie?

Want ik kan het me niet voorstellen, hoewel ik het eerst ook dacht, dat ze naar Marin gekeken hebben en dachten dat hij wel eens de opvolger van Frenkie kon zijn.
Ik weet niet waarom je er andere voorbeelden bijhaald met Magallan en Martinez. Ik bestrijdt niet dat hij op een andere positie wellicht beter tot z'n recht komt, ik ging alleen maar in op de stelling van Gezond Verstand die zei dat Ajax hem gehaald heeft omdat het verwachtte dat vde Beek zou vertrekken en hij als opvolger vast kon wennen. Dat is klinkklare onzin. Hij heeft z'n hele carriere niet op 10 gespeeld dus waarom zou Ajax hem daarvoor scouten? Frenkie kondigde begin van het jaar zijn vertrek aan en Ajax heeft er vroeg op proberen te anticiperen door in april al Marin vast te leggen. Dit omdat hij in de wedstrijden tegen Standaard - waarin hij dus ook controlerend speelde - indruk had gemaakt op Ten Hag.
Zelf denk ik dat Ten Hag het wou proberen met Eiting op de plek van Frenkie en in Marin een meer dynamische versie van Schone zag. Vandaar dat hij de kans kreeg op de plek van Schone aan het begin van het seizoen en Schone vervolgens zijn heil bij Genua zocht.
Dus is hij toch niet de vervanger van Frenkie? :excited.gif:

Doe nou niet zo fucking eigenwijs en achterlijk.

Donny stond ook open voor een vertrek. Net als Ziyech dit jaar. En net als Ziyech vorig jaar. Ajax wilde daar gewoon op inspelen. Enerzijds omdat Schone ook misschien weg zou willen / laatste kans of dat Ajax wist dat ze niet een 1 op 1 vervanger voor Frenkie konden halen en daardoor op de plek van Schone een betere speler wilde hebben.

Maar roepen dat Marin de vervanger van Frenkie was is net zo goed als onzin als roepen dat hij de vervanger van Schone of Donny was.

EtH wilde, logisch ook, iets anders gaan spelen. En daar zag hij blijkbaar een rol voor Marin weggelegd.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Ajaciedjuh » vr okt 18, 2019 3:14 pm

Heren, heren ..... Marin is gewoon gehaald als middenvelder. Er is geen tweede Frenkie (in ieder geval niet betaalbaar). Aan EtH om er weer een team van te maken.

Niet voor niks is Blind nog dwingender aanwezig, omdat er geen Frenkie meer is. 1 op 1 vervanging is er niet. Allemaal hebben ze hun specifieke kwaliteiten en daar moet EtH weer een geheel van maken. Het is niet voor niks dat vooral daar een zoektocht gaande is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Razvan Marin

Bericht door Trab » vr okt 18, 2019 3:25 pm

Lionel schreef:
Trab schreef:
Lionel schreef:Martinez........................... :hypocrite.gif: . etc. Bovendien is het een stuk van VI.

Frenkie was voor een aardig bedrag verkocht. Marin werd gehaald. Maar wie zegt, kom nou eens met een echte qoute, dat hij de vervanger was van Frenkie?

Want ik kan het me niet voorstellen, hoewel ik het eerst ook dacht, dat ze naar Marin gekeken hebben en dachten dat hij wel eens de opvolger van Frenkie kon zijn.
Ik weet niet waarom je er andere voorbeelden bijhaald met Magallan en Martinez. Ik bestrijdt niet dat hij op een andere positie wellicht beter tot z'n recht komt, ik ging alleen maar in op de stelling van Gezond Verstand die zei dat Ajax hem gehaald heeft omdat het verwachtte dat vde Beek zou vertrekken en hij als opvolger vast kon wennen. Dat is klinkklare onzin. Hij heeft z'n hele carriere niet op 10 gespeeld dus waarom zou Ajax hem daarvoor scouten? Frenkie kondigde begin van het jaar zijn vertrek aan en Ajax heeft er vroeg op proberen te anticiperen door in april al Marin vast te leggen. Dit omdat hij in de wedstrijden tegen Standaard - waarin hij dus ook controlerend speelde - indruk had gemaakt op Ten Hag.
Zelf denk ik dat Ten Hag het wou proberen met Eiting op de plek van Frenkie en in Marin een meer dynamische versie van Schone zag. Vandaar dat hij de kans kreeg op de plek van Schone aan het begin van het seizoen en Schone vervolgens zijn heil bij Genua zocht.
Dus is hij toch niet de vervanger van Frenkie? :excited.gif:

Doe nou niet zo fucking eigenwijs en achterlijk.

Donny stond ook open voor een vertrek. Net als Ziyech dit jaar. En net als Ziyech vorig jaar. Ajax wilde daar gewoon op inspelen. Enerzijds omdat Schone ook misschien weg zou willen / laatste kans of dat Ajax wist dat ze niet een 1 op 1 vervanger voor Frenkie konden halen en daardoor op de plek van Schone een betere speler wilde hebben.

Maar roepen dat Marin de vervanger van Frenkie was is net zo goed als onzin als roepen dat hij de vervanger van Schone of Donny was.

EtH wilde, logisch ook, iets anders gaan spelen. En daar zag hij blijkbaar een rol voor Marin weggelegd.
Eigenwijs en achterlijk nog wel? Zo zo. Nu haal je weer Zyiech erbij. Wie ga je er nog meer bijhalen? Onana? Hebben ze hem misschien als keeper gescout? Ik heb alleen maar gereageerd op de stelling dat hij niet als backup voor vde Beek is gehaald. Hij is als controlerende middenvelder gescout en gehaald. Of dat nou op de plek van Frenkie of van Schone is maakt niet uit. Jij gaat nu weer zitten benadrukken dat ik gezegd heb dat hij voor Frenkie is gehaald, nou prima joh.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Razvan Marin

Bericht door peter » vr okt 18, 2019 8:02 pm

Maakt het eigenlijk uit? Die jongen wordt wellicht verkeerd gebruikt, maar dat maakt nog niet dat hij Ajax materiaal is. Op geen enkele positie.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Lionel » vr okt 18, 2019 9:19 pm

Trab schreef:
Gezond verstand schreef:Marin is tot dusverre gewoon verkeerd gebruikt. Ik denk dat Ajax verwachtte dat Van der Beek zou vertrekken, en Marin alvast als zijn opvolger gehaald werd. Precies wat supporters altijd gillen "ageren in plaats van reageren, Marc wordt wakker" en nu gillen dezelfde supporters "miskoop, kan er niets van, slecht gedaan Marc".
Onzin. Marin is al begin april gehaald als vervanger van Frenkie. Toen was nog helemaal geen sprake van een vertrek van vde Beek.
Ben je dronken ofzo, Trab? Lees ff wat je laatste zin is. Man man man :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Jöhnk » za okt 19, 2019 10:16 am

Maar als ik het goed begrijp moeten we blij zijn met Marin omdat er proactief is gehandeld? Volgens die redenering moeten we ook blij zijn met Magallan.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Gezond verstand » za okt 19, 2019 12:41 pm

Jöhnk schreef:Maar als ik het goed begrijp moeten we blij zijn met Marin omdat er proactief is gehandeld? Volgens die redenering moeten we ook blij zijn met Magallan.
Zegt iemand dat ergens? Ik in ieder geval niet. Ik schrijf alleen dat er nu proactief gehandeld is en Overmars wordt er op afgemaakt, maar als hij niet proactief reageert wordt hij ook afgemaakt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Jöhnk » za okt 19, 2019 1:44 pm

Het is nogal een moeizaam punt dat je maakt, want jij bent ongeveer de enige die Marin als de proactief gehaalde opvolger van Donny ziet. Heb je dat door?

En zelfs als Marin proactief is gehaald en iedereen dat met je eens is, snap ik het punt niet. Proactief prutsers halen kan namelijk iedereen. Dat is geen verdienste, integendeel. En dus is daarop kritiek mogelijk en gerechtvaardigd.

Mijn grootste probleem met Marin is dat hij zwaar tekort komt en dat je dat van tevoren al kon zien. Een miskoop kan gebeuren maar miskopen die je van mijlen ziet aankomen vind ik minder acceptabel. Zeker als je binnen vier maanden er vier koopt uit deze categorie.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Gezond verstand » zo okt 20, 2019 3:24 pm

Dat Marin een prutser is, dat is wel erg kort door de bocht. Die jongen heeft wel kwaliteit, of het goed genoeg is, dat zal de tijd leren. Maar hem afserveren op een paar wedstrijdjes waarbij hij niet op zijn sterke positie mocht spelen, maar alleen op een positie waar hij niet de kwaliteiten voor heeft is kortzichtig en opportunistisch.

Wat dat betreft is het geen Magallan, daar was het vooraf al duidelijk (zoek maar terug, dat zei ik voor zijn komst ook al).
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Lionel » zo okt 20, 2019 9:50 pm

Maar hij is toch een middenvelder? En hij speelde op het middenveld. En daar heb ik hem echt weinig goed zien doen. Vond hem thuis tegen psv overigens nog oké.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Gezond verstand » vr okt 25, 2019 8:40 am

Tja, zet Daley Blind rechtsback en roep dan "hij is toch verdediger en speelt toch in de verdediging" als hij faalt. Kom op zeg, je hebt controlerende middenvelders, aanvallende middenvelders, linkspoten, rechtspoten. En Marin heeft alleen nog maar op een positie kunnen spelen waarbij zijn sterke punten niet tot uiting komen, en zijn zwakke punten worden uitvergroot.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Lionel » vr okt 25, 2019 9:05 am

Ik snap je punt. Maar ik heb Marin nog weinig dingen zien doen waardoor ik denk: Hij kan wel iets.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Jöhnk » vr okt 25, 2019 9:11 am

Blind was bij Groningen rechtsback en dat ging prima

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Razvan Marin

Bericht door wimpey » vr okt 25, 2019 9:11 am

Het menneke komt gewoon tekort. Net als bij Cassie lijkt GV dat te ontgaan.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Gezond verstand » vr okt 25, 2019 10:17 am

Jöhnk schreef:Blind was bij Groningen rechtsback en dat ging prima
Nee, dat ging de eerste 2 wedstrijden goed, en daarna zakte hij daar ook door het ijs op rechtsback.

Zo grappig he, maar ook zo jammer, dat het geheugen van de mens twee aardige wedstrijden een paar jaar geleden plots een half prima seizoen worden.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Lionel » vr okt 25, 2019 10:50 am

Het gaat ook niet om Blind. Het gaat om je voorbeeld. En je hebt een punt. Maar je moet wel iets laten zien van klasse.

Als je Neres rechtsback zet verwacht ik niet dat hij zijn man uitschakelt. Maar wel dat hij zijn linksbuiten een keer voorbij komt.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Jöhnk » za okt 26, 2019 1:36 am

Gezond verstand schreef:
Jöhnk schreef:Blind was bij Groningen rechtsback en dat ging prima
Nee, dat ging de eerste 2 wedstrijden goed, en daarna zakte hij daar ook door het ijs op rechtsback.

Zo grappig he, maar ook zo jammer, dat het geheugen van de mens twee aardige wedstrijden een paar jaar geleden plots een half prima seizoen worden.
Jouw geheugen is zo goed...

Als het 2 wedstrijden goed ging is dat meer dan bij Marin.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Cruijff » za okt 26, 2019 4:17 am

Denk dat GV zich wel vrij aardig herinnert hoe het Blind in Groningen verging. Al waren het er uit mijn blote hoofd, incl invalbeurten in totaal 3 of 4. De exacte cijfers heb ik niet paraat maar jullie zullen ze rap ergens op een siteje vinden, ik gok dat echt meer dan 200 minuutjes in Groningen shirt hij niet heeft gespeeld.

Daley was in Groningen een seizoenshelft
de beoogde rechtsback, verloor rap zijn basisplaats aan een FC Groningen speler waar iedereen de naam van is vergeten.

Toen Martin Jol Blind terug kreeg in zijn selectie beschouwde Jol Daley echt als een inferieur product.
Nu kon Jol ook dusdanig slecht door een deur met zijn assistent Danny Blind dat hij ook echt geen zin leek te hebben om zijn zoon ook maar een halve kans te geven.

En nu hoort InnerHarbour op het forum te verschijnen om te roepen dat D. Blind alleen teert op zijn achternaam en maximaal bij IJsselmeervogels hoort te spelen

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Gezond verstand » za okt 26, 2019 6:05 am

Jöhnk schreef:
Gezond verstand schreef:
Jöhnk schreef:Blind was bij Groningen rechtsback en dat ging prima
Nee, dat ging de eerste 2 wedstrijden goed, en daarna zakte hij daar ook door het ijs op rechtsback.

Zo grappig he, maar ook zo jammer, dat het geheugen van de mens twee aardige wedstrijden een paar jaar geleden plots een half prima seizoen worden.
Jouw geheugen is zo goed...

Als het 2 wedstrijden goed ging is dat meer dan bij Marin.
Mijn geheugen is in dit geval erg goed, de jouwe laat je in de steek.

Dat Marin tot nu toe niet goed speelt klopt, de enige momenten dat hij iets van klasse liet zien waren toevallig de keren dat hij hoger op het veld stond. En dat bevestigd dus het hele punt dat hij geen controleur is, en het dus onterecht is dat hij op die positie wordt beoordeeld.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Cruijff » za okt 26, 2019 8:48 am

Jij en je geheugen hebben inderdaad gelijk Gezond Verstand.

Heb het even opgezocht en Daley Blind heeft minder dan 3 volledige Eredivisie wedstrijden voor Groningen gespeeld. Daarna verdween Blind uit de basis en viel zelfs niet meer in.

En hoe sta jij erin, GV: jij wilt IH denk ik inmiddels toch ook wel terug,,,? Of ik zou me eig en op 'n zaterdagochtend eens ontzettend moeten vergissen.... ?

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Lionel » za okt 26, 2019 9:11 am

Cruijff schreef:Jij en je geheugen hebben inderdaad gelijk Gezond Verstand.

Heb het even opgezocht en Daley Blind heeft minder dan 3 volledige Eredivisie wedstrijden voor Groningen gespeeld. Daarna verdween Blind uit de basis en viel zelfs niet meer in.

En hoe sta jij erin, GV: jij wilt IH denk ik inmiddels toch ook wel terug,,,? Of ik zou me eig en op 'n zaterdagochtend eens ontzettend moeten vergissen.... ?
Hoe kom je bij 3 wedstrijden?

Ah... Wikipedia :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Cruijff » za okt 26, 2019 9:14 am

Lionel schreef: Hoe kom je bij 3 wedstrijden?

Ah... Wikipedia :excited.gif:

Toen ik vanochtend 8.20 uur de kroeg uit liep heb ik het maar ff opgezocht ja.
Maar zo uit mijn hoofd was idd bijgebleven dat ie na 2, 3 of 4 potten er uitvloog bij Groningen en niet meer terugkeerde.

Jij hebt hem meer wedstrijden voor Groningen zien spelen? :smallgrin.gif: :smallgrin.gif: :confused.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Cruijff » za okt 26, 2019 9:17 am

En Rishi, jij wilt IH toch vast ook wel terug??

Maar Gezond Verstand had dus gelijk dat het bij slechts twee basisplaatsen als rechtsback was gebleven.


En InnerHarbour vermoedt soms nog dat GV en ik 1 en dezelfde poster zijn, haha. :smallgrin.gif:
kwestie van tijd dat wimpey dan mij ook Henk zal gaan noemen wsch

Plaats reactie