Kenneth Taylor

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

columbus
Berichten: 5335
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Kenneth Taylor

Bericht door columbus » za mar 25, 2023 1:56 pm

Is gewoon een 13 in dozijn voetballer. Zal het altijd ‘leuk’ doen. In een goed elftal hobbelt hij mee, in een matig elftal neemt hij niet de boel op sleeptouw. Doet geen stap te veel

LucaS
Berichten: 53546
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenneth Taylor

Bericht door LucaS » za mar 25, 2023 3:23 pm

Hij zit ook pas in zijn eerste echte seizoen. Misschien moeten we hem wat tijd gunnen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40868
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Marillion » za mar 25, 2023 4:20 pm

LucaS schreef:
za mar 25, 2023 3:23 pm
Hij zit ook pas in zijn eerste echte seizoen. Misschien moeten we hem wat tijd gunnen
Precies, kijk naar het traject van zijn voorganger. Gravenberch liet soms zijn talent zien maar gaf ook met enige regelmaat niet thuis. Ook in zijn laatste seizoen bij Ajax, hij was dan ook nog niet klaar voor een transfer en zit nu op de bank.

Ik wil ze niet één op één vergelijken. Het zijn andere spelers. Maar we kunnen moeilijk van een jonge speler in zijn eerste seizoen verwachten dat hij de kar trekt in twee elftallen (Ajax en Oranje) die niet goed staan.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenneth Taylor

Bericht door wimpey » za mar 25, 2023 4:42 pm

Is er ook maar iets in zijn spel dat in het oog springt dan? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40868
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Marillion » za mar 25, 2023 5:04 pm

Hij kan heel behoorlijk combineren. Niet voor niets speelde hij zijn beste wedstrijden bij Ajax met Tadic voor zijn neus. In zo'n rol heeft hij ook het vermogen om voor het doel te verschijnen en uit de tweede lijn een doelpunt te maken. Dit seizoen heeft hij deels moeten spelen op een plek die hem (nog?) niet past en deels met Bergwijn voor zijn neus. Dan is het een stuk lastiger. Hij is geen gearriveerde speler waarvan je mag verwachten dat hij de kar trekt.

Uiteraard is hij er nog lang niet. Zo moet hij veel dwingender en agressiever worden. Daar zal hij aan moeten werken als hij bij Ajax wil slagen. We gaan zien of dat er in zit. Speelt hij niet goed dan moet een ander de kans krijgen, net als bij ieder ander. Maar ik ben er op tegen om jonge spelers voor de bus te gooien als het slecht gaat met een elftal.

Gezien zijn prestaties bij Ajax is het vreemd dat hij bij Oranje mocht starten. Die wedstrijd heb ik overigens niet gezien. Ik kijk geen Nederlands elftal.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53546
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenneth Taylor

Bericht door LucaS » wo jun 07, 2023 7:26 pm

In de top 100 duurste spelers :-).
Flutlijst natuurlijk
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47244
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Lionel » do jun 08, 2023 8:33 am

Laten we beginnen met een schot tussen de palen van buiten de 16.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11935
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Zuidema » do jun 08, 2023 8:59 am

Lionel schreef:
do jun 08, 2023 8:33 am
Laten we beginnen met een schot tussen de palen van buiten de 16.
''Zie je die 2 palen met een lat er bovenop? Dat noemen we een doel. Als je dit ronde ding tussen die twee palen schiet, maak je een doelpunt. Doel. Punt. Logisch he? Nou jij. Ja, met een voet doe je dat.''

Yopii
Berichten: 18271
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Yopii » do jun 08, 2023 10:01 am

LucaS schreef:
za mar 25, 2023 3:23 pm
Hij zit ook pas in zijn eerste echte seizoen. Misschien moeten we hem wat tijd gunnen
Dat vind ik ook.

Dit jaar bakte hij er weinig van, maar wie wel?

Het kan vriezen, het kan dooien met hem. Blijkbaar ziet hij zelf ook in wat hij nog moet verbeteren, dat is tenminste wat.

Lionel
Berichten: 47244
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Lionel » do jun 08, 2023 10:17 am

Zuidema schreef:
do jun 08, 2023 8:59 am
Lionel schreef:
do jun 08, 2023 8:33 am
Laten we beginnen met een schot tussen de palen van buiten de 16.
''Zie je die 2 palen met een lat er bovenop? Dat noemen we een doel. Als je dit ronde ding tussen die twee palen schiet, maak je een doelpunt. Doel. Punt. Logisch he? Nou jij. Ja, met een voet doe je dat.''
:smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47244
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Lionel » do jun 08, 2023 10:17 am

Hij schoot tegen Twente laatst met links of rechts op doel. Echt een waardeloos schot. Toen dacht ik nog. Hij is vast beter met zijn andere voet. Toen schoot hij met zijn andere voet……
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Jinne » wo jun 28, 2023 11:25 am

Waarom gaf Taylor geen interviews tijdens jeugd EK?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenneth Taylor

Bericht door wimpey » wo jun 28, 2023 11:33 am

Jinne schreef:
wo jun 28, 2023 11:25 am
Waarom gaf Taylor geen interviews tijdens jeugd EK?
Omdat ie ook dat niet kan? :confused.gif:

Yopii
Berichten: 18271
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Yopii » wo jun 28, 2023 11:36 am

Taylor was ijverig en nam tenminste initiatief.

Gravenberch viel me pas echt tegen, die speelde zo obligaat. Van hem zou je mogen verwachten dat hij de kar trekt.

Overigens is die Van der Looi een draak van een trainer. Dat hij aangesteld is, moet wel vriendjespolitiek zijn.

columbus
Berichten: 5335
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Kenneth Taylor

Bericht door columbus » wo jun 28, 2023 12:16 pm

Taylor was de laatste wedstrijd wel oké, pech met 2 ballen op de paal. De eerste 2 matig. Bij Gravenberch was dat juist andersom.

Het waren 3 vreemde potjes. Nederland speelde echt niet slecht maar speelt net als het grote oranje zo voorspelbaar.

Georgië zakte enorm in en bouwde een muur op. Niet leuk maar hun goed recht. Nederland moet dan veel sneller van kant wisselen om het kapot te spelen. Maar alles gaat door het drukke midden, vooral omdat Ekkelenkamp als rechtsbuiten ook nog eens naar binnen kwam.

Bedenk dan een ander strijdplan zou je zeggen. Zo’n vd Looi ziet toch ook dat stroef loopt.

Brobbey ook weer geblesseerd uitvallen. Individueel zijn het best aardige spelers maar mentaal is het broos en gelaten allemaal.

Yopii
Berichten: 18271
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Yopii » wo jun 28, 2023 12:25 pm

Die tegengoal was een lachertje, die jongen liep zo door.

Van Hecke is geen soepele speler en zijn passes zijn slap. Sowieso mochten ze harder inspelen.

Een gebrek aan urgentie, merkte mevrouw Yopii op. Verzorgd opbouwen gaat dan op het gemakje.

Ik heb de vorige wedstrijd niet gezien, maar in deze wedstrijd vond ik Gravenberch ontzettend zwak. Eerst de bal uitgebreid onder de voet doorhalen en dan een slappe breedtepass geven die niet eens perfect op maat is, dat werk. Als hij dat liet zien op de trainingen bij Bayern, dan snap ik wel dat hij niet speelde. Zijn conclusie na een mislukt seizoen is blijkbaar dat hij 'gewoon zijn ding moet blijven doen', dat wil zeggen: meer van hetzelfde.

Voorin niemand die een man kan uitspelen, met als gevolg breien in de kleine ruimte. Zelfs tegen Georgië loopt dat op niets uit.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Scherrer » wo jun 28, 2023 1:06 pm

Jinne schreef:
wo jun 28, 2023 11:25 am
Waarom gaf Taylor geen interviews tijdens jeugd EK?
Omdat het een vervelend, verwaand mannetje is die zichzelf en heel stuk beter vindt dan hij daadwerkelijk is.

Er zijn niet veel spelers uit de eigen jeugd geweest die me zo tegenstaan als hij.
***

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenneth Taylor

Bericht door wimpey » wo jun 28, 2023 1:53 pm

Eender. Hij heeft als speler m.i. niets speciaals. En hij gedraagt zich op momenten als de grote vedette. Compleet misplaatst.

Net als met al die andere local heroes bij Ajax: kom er maar eens vanaf. Die lui zitten op een enorm salaris, gezien hun gebrek aan kwaliteiten.

Yopii
Berichten: 18271
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Yopii » wo jun 28, 2023 5:30 pm

Op hem komt weinig kritiek, hè? Hij staat er goed op bij de media, misschien omdat hij het neefje van Charles Taylor is. Hij is weliswaar een overschatte blaaskaak, maar hij is wel ónze overschatte blaaskaak. :biggrin.gif:

LucaS
Berichten: 53546
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenneth Taylor

Bericht door LucaS » wo jun 28, 2023 5:46 pm

Hij was de hoogst genoteerde Ajacied op lijst met duurst spelers dacht ik

Van het CIES

https://intikkertje.nl/top-100-duurste- ... ed=over-24
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7285
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Trab » wo jun 28, 2023 5:48 pm

Yopii schreef:Taylor was ijverig en nam tenminste initiatief.

Gravenberch viel me pas echt tegen, die speelde zo obligaat. Van hem zou je mogen verwachten dat hij de kar trekt.

Overigens is die Van der Looi een draak van een trainer. Dat hij aangesteld is, moet wel vriendjespolitiek zijn.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Taylor speelde best behoorlijk. Ik mis alleen het killer-instinct bij hem. Het is allemaal nog te vrijblijvend. Gravenberch was echt dramatisch slecht.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

columbus
Berichten: 5335
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Kenneth Taylor

Bericht door columbus » wo jun 28, 2023 6:09 pm

Trab schreef:
Yopii schreef:Taylor was ijverig en nam tenminste initiatief.

Gravenberch viel me pas echt tegen, die speelde zo obligaat. Van hem zou je mogen verwachten dat hij de kar trekt.

Overigens is die Van der Looi een draak van een trainer. Dat hij aangesteld is, moet wel vriendjespolitiek zijn.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Taylor speelde best behoorlijk. Ik mis alleen het killer-instinct bij hem. Het is allemaal nog te vrijblijvend. Gravenberch was echt dramatisch slecht.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zou het er in zitten bij Taylor? Ik zie het niet meer gebeuren. Zo vrijblijvend allemaal inderdaad, het is gewoon een modale eredivisie voetballer

En Gravenberch, speelde gisteren inderdaad ook niet best maar bij hem zijn het wel flitsen dat ik denk “ga alsjeblieft ergens wekelijks spelen”. Hoe hij soms open draait, in kan dribbelen met grote passen. Echt goed

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenneth Taylor

Bericht door wimpey » wo jun 28, 2023 6:32 pm

columbus schreef:
wo jun 28, 2023 6:09 pm
En Gravenberch, speelde gisteren inderdaad ook niet best maar bij hem zijn het wel flitsen dat ik denk “ga alsjeblieft ergens wekelijks spelen”. Hoe hij soms open draait, in kan dribbelen met grote passen. Echt goed
Inderdaad. Die was tegen Portugal echt goed. Taylor blinkt in echt niets uit. Gravenberch is een beetje een dromer, maar hij heeft wel talent.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7285
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Trab » wo jun 28, 2023 6:37 pm

columbus schreef:
Trab schreef:
Yopii schreef:Taylor was ijverig en nam tenminste initiatief.

Gravenberch viel me pas echt tegen, die speelde zo obligaat. Van hem zou je mogen verwachten dat hij de kar trekt.

Overigens is die Van der Looi een draak van een trainer. Dat hij aangesteld is, moet wel vriendjespolitiek zijn.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Taylor speelde best behoorlijk. Ik mis alleen het killer-instinct bij hem. Het is allemaal nog te vrijblijvend. Gravenberch was echt dramatisch slecht.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zou het er in zitten bij Taylor? Ik zie het niet meer gebeuren. Zo vrijblijvend allemaal inderdaad, het is gewoon een modale eredivisie voetballer

En Gravenberch, speelde gisteren inderdaad ook niet best maar bij hem zijn het wel flitsen dat ik denk “ga alsjeblieft ergens wekelijks spelen”. Hoe hij soms open draait, in kan dribbelen met grote passen. Echt goed
Gravenberch ziet er stijlvol uit en hij kan goed wegdraaien en versnellen, maar richting 16 houdt het vaak op. Heeft een matige inspeelpass, scoort weinig en geeft bijna nooit een assist.
Taylor kan echt wel voetballen, tweebenig, goede inspeelpass, loopt ook altijd door als hij iemand inspeelt. Alleen mentaal is hij nog zwak. Alsof hij nog bij de pupillen speelt. Hij moet veel meer van zichzelf eisen. Wat dat betreft kan hij een voorbeeld nemen aan Kokcu. Die is met een personal trainer aan de slag gegaan en fysiek en conditioneel enorm vooruitgegaan. Moet Taylor ook doen. Investeren in jezelf. Oefenen op je schot, conditioneel sterker worden. Dan wordt het nog wel wat hopelijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40868
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Marillion » wo jun 28, 2023 8:07 pm

Wat Gravenberch mee heeft dat heeft Taylor tegen. Sympathieke uitstraling.

Taylor is één van de spelers waarvan ik hoop dat Steijn hem hard zal aanpakken. Fitter zijn en met een zichtbaar andere instelling in het veld staan. In zijn eerste periode als basisspeler liet hij wel degelijk goede dingen zien dus er zit echt wel iets in. Dit zal voor hem wel een heel belangrijk seizoen worden bij Ajax. Doorgroeien of de bank.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie