Sean Klaiber

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » di feb 02, 2021 6:09 pm

Nee, maar dat is iets anders. Nu verlang je opeens zekerheid.

Het is volgens mij juist de vraag hoeveel zekerheid je wil als het gaat om een reserveback, in hoeverre iemand als Klaiber of een andere breedteaankoop die zekerheid biedt, wat dat mag kosten en wat je met dat geld zou kunnen doen als je het niet doet.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door raymon » di feb 02, 2021 6:22 pm

Jöhnk schreef:Nee, maar dat is iets anders. Want dan komt de vraag hoeveel zekerheid je wil als het gaat om een reserveback, in hoeverre iemand als Klaiber of een andere breedteaankoop die zekerheid biedt, wat dat mag kosten en wat je met dat geld zou kunnen doen als je het niet doet.
Aan het begin van het seizoen hadden we Maz die vaak geblesseerd is en Schuurs die absoluut geen zekerheid was. Timber was ik principe de eerste vervanger voor Schuurs. Dan heb je dus geen reserve back. Dan moet je de competitie ik met eventueel Rensch, Timber, Blind en Nico. Totaal onbewezen.

Klaiber is een fatsoenlijke en ervaren rechtsback die zich in ieder geval in de eredivisie kan staande houden. Dan is de aankoop dus prima te rechtvaardigen. Het lijkt erop dat Timber en Rensch een goede ontwikkeling doormaken maar met jonge spelers kan dat ook weer zo anders zijn. Maar voorlopig spelen ze, prima.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » di feb 02, 2021 6:28 pm

Maar dat kon hij dus niet, zich in de eredivisie staande houden. Op niveau-Utrecht misschien wel, maar niet bij Ajax.

Ik vind het een onevenwichtig verhaal. Timber en Rensch zijn totaal onbewezen en onzeker en Klaiber is ervaren en fatsoenlijk en biedt zekerheid... Het eerlijke verhaal is dat aan de meeste breedteaankopen een groot sportief risico kleeft. Vaak zakken ze door het ijs als ze moeten spelen.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door raymon » di feb 02, 2021 6:41 pm

Jöhnk schreef:Maar dat kon hij dus niet, zich in de eredivisie staande houden. Op niveau-Utrecht misschien wel, maar niet bij Ajax.

Ik vind het een onevenwichtig verhaal. Timber en Rensch zijn totaal onbewezen en onzeker en Klaiber is ervaren en fatsoenlijk en biedt zekerheid... Het eerlijke verhaal is dat aan de meeste breedteaankopen een groot sportief risico kleeft. Vaak zakken ze door het ijs als ze moeten spelen.
In de eredivisie is niveau Utrecht hetzelfde als niveau Ajax, ze spelen tegen dezelfde teams. En Klaiber heeft het helemaa niet zo slecht gedaan in de wedstrijden die hij heeft gespeeld. Mensen willen zo graag dat hij mislukt, beetje hetzelfde met Haller. Bij voorbaat is alles al kut. Dat zag je al aan de reacties in het topic van Klaiber.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » di feb 02, 2021 7:15 pm

raymon schreef:
di feb 02, 2021 6:41 pm

In de eredivisie is niveau Utrecht hetzelfde als niveau Ajax, ze spelen tegen dezelfde teams.
Mwah, de druk is bij Ajax veel hoger, en het voetbal dat Ajax speelt vereist meer technische en tactische kwaliteiten dan het voetbal van Utrecht.

Hoeveel uitblinkers van subtoppers zijn er bij Ajax mislukt... niet te tellen.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door raymon » di feb 02, 2021 7:19 pm

Yopii schreef:
raymon schreef:
di feb 02, 2021 6:41 pm

In de eredivisie is niveau Utrecht hetzelfde als niveau Ajax, ze spelen tegen dezelfde teams.
Mwah, de druk is bij Ajax veel hoger, en het voetbal dat Ajax speelt vereist meer technische en tactische kwaliteiten dan het voetbal van Utrecht.

Hoeveel uitblinkers van subtoppers zijn er bij Ajax mislukt... niet te tellen.
Dat snap ik. Aan de andere kant is voetballen bij Ajax als verdediger vaak ook makkelijker aangezien teams zich vaak ingraven.

Punt is dat een extra verdediger halen onder deze omstandigheden te billijken is. Of Klaiber de juiste keuze is, daar kun je over twisten al vind ik dat de wedstrijden die hij heeft gespeeld helemaal niet zo slecht zijn als sommige mensen hier vinden. De link met Utrecht ligt blijkbaar erg gevoelig.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Andriy Demchenko » di feb 02, 2021 7:52 pm

raymon schreef:
di feb 02, 2021 7:19 pm
Yopii schreef:
raymon schreef:
di feb 02, 2021 6:41 pm

In de eredivisie is niveau Utrecht hetzelfde als niveau Ajax, ze spelen tegen dezelfde teams.
Mwah, de druk is bij Ajax veel hoger, en het voetbal dat Ajax speelt vereist meer technische en tactische kwaliteiten dan het voetbal van Utrecht.

Hoeveel uitblinkers van subtoppers zijn er bij Ajax mislukt... niet te tellen.
Dat snap ik. Aan de andere kant is voetballen bij Ajax als verdediger vaak ook makkelijker aangezien teams zich vaak ingraven.

Punt is dat een extra verdediger halen onder deze omstandigheden te billijken is. Of Klaiber de juiste keuze is, daar kun je over twisten al vind ik dat de wedstrijden die hij heeft gespeeld helemaal niet zo slecht zijn als sommige mensen hier vinden. De link met Utrecht ligt blijkbaar erg gevoelig.
Op een gegeven moment als eredivisiespelers hun 25ste gepasseerd zijn en nog steeds meehobbelen bij subtoppers zonder ooit aangemerkt te zijn als groot dan weet je gewoon dat dat soort spelers ook niet geschikt zijn voor een club als Ajax, ze worden altijd ingehaald door de jonge talenten wat nu ook weer gebeurd.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door raymon » di feb 02, 2021 8:28 pm

Andriy Demchenko schreef:
raymon schreef:
di feb 02, 2021 7:19 pm
Yopii schreef: Mwah, de druk is bij Ajax veel hoger, en het voetbal dat Ajax speelt vereist meer technische en tactische kwaliteiten dan het voetbal van Utrecht.

Hoeveel uitblinkers van subtoppers zijn er bij Ajax mislukt... niet te tellen.
Dat snap ik. Aan de andere kant is voetballen bij Ajax als verdediger vaak ook makkelijker aangezien teams zich vaak ingraven.

Punt is dat een extra verdediger halen onder deze omstandigheden te billijken is. Of Klaiber de juiste keuze is, daar kun je over twisten al vind ik dat de wedstrijden die hij heeft gespeeld helemaal niet zo slecht zijn als sommige mensen hier vinden. De link met Utrecht ligt blijkbaar erg gevoelig.
Op een gegeven moment als eredivisiespelers hun 25ste gepasseerd zijn en nog steeds meehobbelen bij subtoppers zonder ooit aangemerkt te zijn als groot dan weet je gewoon dat dat soort spelers ook niet geschikt zijn voor een club als Ajax, ze worden altijd ingehaald door de jonge talenten wat nu ook weer gebeurd.
Dat ben ik met je eens, maar dat was toen de competitie begon nog niet duidelijk en of je haalt iemand die het in de eredivisie gewoon aardig doet terwijl je afwacht wat de talenten gaan laten zien, of je haalt een buitenlandse speler (gearriveerd of talent) die dan dus met de jeugd gaat concurreren of je haalt niemand met het risico dat je dus zonder verdedigers komt te zitten. Achteraf is het makkelijk praten natuurlijk.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » di feb 02, 2021 8:40 pm

Dit was toch al vooraf gezegd door velen hier?

Je kan er een keer naast zitten met bijvoorbeeld een speler als Kudus (jonge speler onder de 10 miljoen) maar de aankoop van Klaiber is gewoon bullshit.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door LucaS » di feb 02, 2021 8:41 pm

Ik ben er ook geen fan van, maar de conclusie dat Klaiber in zijn specifieke rol als back-up bij Ajax al is mislukt, vind ik bizar
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » di feb 02, 2021 8:44 pm

Yopii schreef:
di feb 02, 2021 4:21 pm
Daarom laat je ze meetrainen, toch? Daarom spelen ze wedstrijden in JA. Dan moet de trainer een idee krijgen van hoe de talenten ervoor staan.

Een breedteaankoop afkomstig uit de subtop of een buitenlandse club die niet op topniveau speelt biedt niet meer zekerheid. Alleen heeft die doorgaans een hoger salaris.
Het ging er mij dus om wat je doet wanneer de conclusie is dat de talenten die je hebt er echt nog niet klaar voor zijn. Mentaal en/of fysiek.

Ik zei al dat ik ook geen voorstander ben van een breedte aankoop omdat die inderdaad zelden slagen. Maar de praktijk is dus niet altijd zwart of wit. Gooi je een jonge speler, waarvan je op basis van trainingen en zijn optreden in Jong Ajax het beeld hebt dat hij er absoluut niet klaar voor is, toch voor de leeuwen omdat je uit principe geen speler voor de breedte wil halen? Of maak je dan toch een keer een uitzondering. Bij voorkeur via een huurconstructie maar eventueel ook via een transfer als dat je enige optie is.

Welke keuze maak je dan? Gaat het principe dan voor of is de wereld dan toch niet zo zwart wit?
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » di feb 02, 2021 9:07 pm

Eventueel kun je dan huren inderdaad. Juist omdat het om een reservepositie gaat is er geen enkele noodzaak om te kopen.
LucaS schreef:
di feb 02, 2021 8:41 pm
Ik ben er ook geen fan van, maar de conclusie dat Klaiber in zijn specifieke rol als back-up bij Ajax al is mislukt, vind ik bizar

Is dat zo 'bizar'? Hij is binnen drie maanden voorbijgestreefd door meerdere spelers uit de jeugd... Dan ben je ook niet echt gelukt.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door LucaS » di feb 02, 2021 9:24 pm

Mislukt betekent voor mij falen in waarvoor je gehaald bent. Hij heeft niet gefaald, hij lijkt te zijn voorbijgestreefd. Vind ik heel wat anders
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » di feb 02, 2021 9:32 pm

Mwah, hij is gehaald om een betrouwbare back-up te zijn voor Mazraoui. Dat was hij helaas niet. Vandaar ook dat hij nu niet meer speelt.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door raymon » di feb 02, 2021 10:22 pm

Jöhnk schreef:Mwah, hij is gehaald om een betrouwbare back-up te zijn voor Mazraoui. Dat was hij helaas niet. Vandaar ook dat hij nu niet meer speelt.
Hij heeft altijd een voldoende gespeeld. Verder is hij blijkbaar geblesseerd geweest en was hij er de laatste wedstrijd pas weer bij. Voorbijgestreefd is nog afwachten hoor. Voor jou was hij al mislukt voordat hij überhaupt een minuut gespeeld had.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Scherrer » di feb 02, 2021 10:57 pm

raymon schreef:
di feb 02, 2021 10:22 pm
Jöhnk schreef:Mwah, hij is gehaald om een betrouwbare back-up te zijn voor Mazraoui. Dat was hij helaas niet. Vandaar ook dat hij nu niet meer speelt.
Hij heeft altijd een voldoende gespeeld. Verder is hij blijkbaar geblesseerd geweest en was hij er de laatste wedstrijd pas weer bij. Voorbijgestreefd is nog afwachten hoor. Voor jou was hij al mislukt voordat hij überhaupt een minuut gespeeld had.
Jij vond Klaiber thuis tegen Twente een voldoende scoren? Bijzonder. Hij was schuldig aan beide tegendoelpunten en met name bij de eerste goal was hij lachwekkend slecht.
***

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » di feb 02, 2021 10:59 pm

Hoezo heeft hij altijd een voldoende gespeeld? In de wedstrijden waarin hij iets leuks deed had je ook prima Rensch kunnen opstellen.

De aankoop Klaiber is mislukt. Net als de aankoop Haller op een mislukking uitdraait.

Dat ze een keer leuk meehobbelen of een assist geven komt omdat Ajax, zelfs als we klote spelen, 9 van de 10 keer beter is.

Zet mij in de spits en ik prik ook wel een keer of geef vast wel een assist. In de CL zul je het echter niet redden.

Vraag is of de aankopen ons beter hebben gemaakt. Financieel, voetbaltechnisch, met het oog op de toekomst etc.. en als je dan tot de conclusie komt dat Rensch hem is voorbij gestreefd dan ben je een miskoop.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gezond verstand » wo feb 03, 2021 4:21 am

Jöhnk schreef:
di feb 02, 2021 10:34 am
Gezond verstand schreef:
ma feb 01, 2021 3:11 am
Yopii schreef:
za jan 30, 2021 4:29 pm
Noa is een schoffie, blijkbaar mocht Ten Hag hem niet. Anders kan ik het niet verklaren.
Dat verklaart niet waarom hij niet wilde verlengen. Ajax wilde verlengen en verhuren, Lang wilde verhuurd worden en droomde van Ajax. Dat hij dan weigert bij te tekenen kan je alleen maar Lang aanrekenen.
Hoe kom je hierbij?

https://www.ajaxshowtime.com/article/bi ... open-we-je
Dat heeft meermaals in de media gestaan. Maar jij gelooft liever een "ik praat mijn straatje schoon" verhaal van Noa Lang, prima. Naief maar prima.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gezond verstand » wo feb 03, 2021 4:23 am

Yopii schreef:
di feb 02, 2021 5:08 pm


Het grootste deel van de breedteaankopen gaat met dik verlies de deur uit. Een enkeling slaagt.
Onder Overmars gaan die jongens zonder dik verlies de deur uit. Dat doet hij juist heel knap.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door raymon » wo feb 03, 2021 9:12 am

Scherrer schreef:
raymon schreef:
di feb 02, 2021 10:22 pm
Jöhnk schreef:Mwah, hij is gehaald om een betrouwbare back-up te zijn voor Mazraoui. Dat was hij helaas niet. Vandaar ook dat hij nu niet meer speelt.
Hij heeft altijd een voldoende gespeeld. Verder is hij blijkbaar geblesseerd geweest en was hij er de laatste wedstrijd pas weer bij. Voorbijgestreefd is nog afwachten hoor. Voor jou was hij al mislukt voordat hij überhaupt een minuut gespeeld had.
Jij vond Klaiber thuis tegen Twente een voldoende scoren? Bijzonder. Hij was schuldig aan beide tegendoelpunten en met name bij de eerste goal was hij lachwekkend slecht.
De eerste goal laat Traore zijn man opkomen waarna Schuurs (die Menig dekte) zich simpel laat piepelen.

De tweede goal wordt Klaiber op snelheid geklopt. Probeert het schot er nog wel uit te halen maar is te laat.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » wo feb 03, 2021 9:31 am

En wie dekt Klaiber bij die eerste goal dan? Verdediging met Schuurs - Blind en Tagliafico staan daar op 1 lijn en ongeveer 5 meter daarvoor staat ene Sjaan Klaiber. In No man's land. Schuurs draait terecht naar binnen want hij wil die binnenkant afdekken voor de opkomende man. Menig zit in zijn rug en normaal gesproken zou je daar dan Klaiber verwachten, maar die staat nog op dezelfde hoogte als Gravenberch. Zelfs op het moment dat die Menig naar binnen komt staat Klaiber met zijn handen in de zakken achter die jongen. In die hele aanval is hij totaal uit positie. Het is echt een gotspe als je die eerste goal bij Schuurs in de schoenen wil schuiven.

Kijk overigens ook even naar die eerste aanval op minuut 13. Is dat dan ook de fout van Schuurs? Moet je daar eens kijken waar Klaiber staat. Dat is nog veel erger eigenlijk.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door raymon » wo feb 03, 2021 10:00 am

Peter schreef:
wo feb 03, 2021 9:31 am
En wie dekt Klaiber bij die eerste goal dan? Verdediging met Schuurs - Blind en Tagliafico staan daar op 1 lijn en ongeveer 5 meter daarvoor staat ene Staan Klaiber. In No man's land. Schuurs draait terecht naar binnen want hij wil die binnenkant afdekken voor de opkomende man. Menig zit in zijn rug en normaal gesproken zou je daar dan Klaiber verwachten, maar die staat nog op dezelfde hoogte als Gravenberch. Zelfs op het moment dat die Menig naar binnen komt staat Klaiber met zijn handen in de zakken achter die jongen. In die hele aanval is hij totaal uit positie. Het is echt een gotspe als je die eerste goal bij Schuurs in de schoenen wil schuiven.
https://www.youtube.com/watch?v=wfLB1UsDwLE

3:44 Je ziet dat Traore geklopt wordt. Klaiber heeft de nummer 5 in z'n rug en Menig staat al bij Schuurs. Menig krijgt de bal, Schuurs doet niets. Had Klaiber dichter bij Schuurs moeten komen, zeker, aangezien die nummer 5 niet in het spel werd betrokken maar de fout ligt toch echt in eerste instantie bij Traore die z'n man te makkelijk laat opkomen (en geen middenvelder die daar rugdekking geeft) en daarna bij Schuurs, die Menig dekt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sean Klaiber

Bericht door peter » wo feb 03, 2021 10:16 am

Dan zijn we het dus totaal oneens.

Minuut 2:41 in jouw filmpje. Zoek Klaiber.
Minuut 3:45 in jouw filmpje. Zoek Klaiber.

Als je dan die goal in de schoen van Schuurs wil schuiven, dan houdt voor mij iedere discussie op. Wat had Schuurs moeten doen dan? Met die man in de rug mee moeten lopen en die gozer met bal een vrije doortocht geven? Echt, dit slaat nergens op. Kijk naar het beeld op 3:47. Hij moet wel naar die man toe met bal he. Anders zijn we sowieso gezien. En Klaiber? Ja Klaiber moet niet de buitenspeler oppakken (stel je voor dat...) maar die moet opeens de linksback van Twente oppakken? Voor mij echt de wereld op zijn kop.

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Sean Klaiber

Bericht door columbus » wo feb 03, 2021 10:20 am

Zullen we dan iedere speler minuut voor minuut bekijken. Dan vind je namelijk altijd wat.

Ik snap echt niet waarom Klaiber zo vreselijk afgefikt moet worden. Is nergens voor nodig toch

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sean Klaiber

Bericht door 999 » wo feb 03, 2021 10:24 am

Anders hebben die personen blijkbaar geen leven .. Niet zo lang geleden begon men met Blind, enz enz, Alvarez, Labyad, Klaiber, Haller .. Allemaal pispaaltjes ... :excited.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op wo feb 03, 2021 10:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie