Brian Brobbey

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Brobbey halen

Nee, helemaal niet
0
Geen stemmen
Alleen als hij gratis is
0
Geen stemmen
Alleen als we huren
5
24%
Alleen als Haller vertrekt
0
Geen stemmen
Halen tot een transfersom van vijf miljoen
2
10%
Halen tot een transfersom van tien miljoen
10
48%
Halen tot een transfersom van vijftien miljoen
4
19%
Halen tot een transfersom tot achttien miljoen
0
Geen stemmen
Tranfersom maakt me niet uit, als we hem maar binnenhalen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 21

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58831
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door 999 » di jan 31, 2023 1:42 pm

De Dominee schreef:
di jan 31, 2023 1:40 pm
Zoveel mensen, zoveel meningen :biggthumpup.gif: . Beetje chagrijning vandaag, 999?
Dus omdat ik mijn mening zeg ben ik chagrijnig, wat een gelul weer :smallgrin.gif: ...

De Dominee
Berichten: 5825
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Brian Brobbey

Bericht door De Dominee » di jan 31, 2023 2:20 pm

Loop je te stangen man :biggthumpup.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Lionel
Berichten: 47270
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Lionel » di jan 31, 2023 2:33 pm

zeux schreef:
di jan 31, 2023 12:28 pm
WP_Legend schreef:
di jan 31, 2023 12:00 pm
Ik heb deze aankoop nooit begrepen, maar ik was in de minderheid...
Lionel was het meest luidruchtig voor. Brobbey ging met gemak die twintig goals van Haller maken, want dat waren toch maar simpele intikkers.

Not.
Mooi verhaal. Schreuder heeft er een teringzooi van gemaakt en ik krijg de schuld dat Brobbey er geen 20 maakt :excited.gif:
Overigens ben ik wel geschrokken van de geruchten dat hij er met de pet naar gooit. Al geloof ik die dan wel weer. Die jongen is alles behalve fit, maar is ook wel redelijk verpest door Schreuder. Net als iedereen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33456
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door zeux » di jan 31, 2023 2:48 pm

Dus het ligt aan Schreuder als Brobbey tegen Excelsior de 'Haller'-kansen (die er dus kwamen) niet afmaakt die hij kreeg?
Wat had Schreuder moeten doen dan? Zijn handje vasthouden voor de goal?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58831
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door 999 » di jan 31, 2023 2:54 pm

De Dominee schreef:
di jan 31, 2023 2:20 pm
Loop je te stangen man :biggthumpup.gif:
Waarom ?.Ik doe dat toch ook niet, daarbij .. tis geen wedstrijdje Dominee .. Ik kijk er zo tegen aan jij kijkt er zo tegen aan , prima toch ..

Lionel
Berichten: 47270
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Lionel » di jan 31, 2023 3:01 pm

zeux schreef:
di jan 31, 2023 2:48 pm
Dus het ligt aan Schreuder als Brobbey tegen Excelsior de 'Haller'-kansen (die er dus kwamen) niet afmaakt die hij kreeg?
Wat had Schreuder moeten doen dan? Zijn handje vasthouden voor de goal?
Hij speelde beroerd en hij is niet helemaal fit. Ben de eerste om dat toe te geven. Maar doen alsof Haller geen kansen miste is natuurlijk ook niet helemaal waar. Bovendien speelde Haller natuurlijk wel even in een 'ietsje' beter elftal :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
thaumaturgy
Berichten: 383
Lid geworden op: do apr 27, 2006 4:32 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door thaumaturgy » di jan 31, 2023 3:05 pm

Lionel schreef:
di jan 31, 2023 3:01 pm
zeux schreef:
di jan 31, 2023 2:48 pm
Dus het ligt aan Schreuder als Brobbey tegen Excelsior de 'Haller'-kansen (die er dus kwamen) niet afmaakt die hij kreeg?
Wat had Schreuder moeten doen dan? Zijn handje vasthouden voor de goal?
Hij speelde beroerd en hij is niet helemaal fit. Ben de eerste om dat toe te geven. Maar doen alsof Haller geen kansen miste is natuurlijk ook niet helemaal waar. Bovendien speelde Haller natuurlijk wel even in een 'ietsje' beter elftal :excited.gif:
cijfers van haller waren ook niet veel beter.
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40929
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Marillion » do feb 02, 2023 10:34 pm

Brobbey over zijn doelen, kritiek en toekomst bij Ajax

Brian Brobbey (20) heeft zijn hart op de tong. In de nieuwe editie van ons magazine Ajax Life laat hij zich onderwerpen aan een Vragenvuur van onze lezers. Hij spreekt over persoonlijke doelen, levenslessen en zijn toekomst in Amsterdam.

De jonge Ajaxspits is bezig aan een moeizaam voetbaljaar. Daarom vraagt lezer Arnoud Boon hoe Brobbey zelf vindt dat het gaat. “In het begin van het seizoen ging het best goed, daarna raakten we zoekende. De kritiek op Ajax wordt soms overdreven. Mensen die kritiek hebben, kennen de tactische afspraken ook niet.”

De aanvaller zit ook zeker niet bij de pakken neer. Hij stelt zichzelf grote doelen. “We zullen laten zien dat we het aankunnen. We moeten – en gaan – kampioen worden. We spelen om drie prijzen en kunnen die allemaal winnen. En ik wil topscorer worden van de eredivisie,” aldus Brobbey, die op acht treffers in de eredivisie staat.

“Dat weet je nooit,” antwoordt Brobbey vervolgens op de vraag hoelang hij nog bij Ajax blijft spelen. De vraag is ingezonden door Ruben van der Waals. Brobbey gaat er dieper op in. “Wanneer je een goed seizoen hebt, kan er van alles gebeuren. Zolang ik voor Ajax speel, blijf ik alles geven.”

Dat klinkt alsof Brobbey toch alweer snel kan verkassen, als de kans zich voordoet. “Ik heb tot 2027 getekend. De les van Leipzig was dat ik te vroeg ben weggegaan, maar wanneer weet je dat je op tijd weggaat?” vraagt de twintiger zich af.

“Ik ben al twee keer kampioen met Ajax geworden en dit seizoen verwacht ik dat de derde keer te worden. Dit seizoen ga ik dus ook voor de prijs van topscorer. Dat is niet per se een moment om weg te gaan, maar dan heb ik voor mijn gevoel wel wat laten zien bij Ajax. Zodra ik dat gevoel sterk heb, is alles mogelijk.”

In de nieuwste editie van ons magazine Ajax Life lees je het volledige interview met Brobbey. Daarin beantwoordt hij onder meer vragen over voetbalshirtjes, zijn fysiek, het missen van opgelegde kansen, voetbalpleintjes en concurrentie in de spits.

Bron: Ajaxlife.nl
Misschien bedoelt hij het wat minder slecht dan het op mij overkomt. Maar kan iemand deze jongen even met beide voeten op de grond zetten?

Er is een vermogen op tafel gelegd om hem terug te halen nadat hij zelf een verkeerde beslissing heeft genomen. Vervolgens heeft hij een aardige start gehad maar is hij daarna weggezakt. Kan allemaal gebeuren met een jonge speler.

Maar misschien dan even niet gaan roepen dat je al twee keer kampioen bent geworden met Ajax en de suggestie wekken dat het na een derde titel misschien wel weer mooi is geweest? :confused.gif:
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47270
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Lionel » do feb 02, 2023 11:17 pm

Wat heb ik mij verkeken op deze gast.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58831
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door 999 » vr feb 03, 2023 6:11 am

Lionel schreef:
do feb 02, 2023 11:17 pm
Wat heb ik mij verkeken op deze gast.
Mits ie wordt opgesteld, zou in de EL nog wel zijn kansje ( zijn waarde voor het elftal ) kunnen pakken natuurlijk, over het algemeen krijgt je daar wel wat meer ruimte.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door Mano » vr feb 03, 2023 8:49 am

Brobbey naar Leipzig. 'hij heeft zijn hoofd op hol laten brengen door die pizzabakker'

of...


Hij is gewoon niet snugger!!! :confused.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11936
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Zuidema » vr feb 03, 2023 9:09 am

Het een sluit het ander niet uit.

Verder eens met Joey. Natuurlijk is de toekomst ongewis voor iedereen. Best mogelijk dat Brobbey over een maand met een zware blessure nooit meer aan voetballen toekomt. Maar toch: dit eventuele vertrek suggereer je niet bij de club die je ''gered'' heeft voor een godsvermogen. Opnieuw stank voor dank dan. Kwalijk. erg kwalijk.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Jöhnk » vr feb 03, 2023 12:52 pm

Mano schreef:
vr feb 03, 2023 8:49 am
Brobbey naar Leipzig. 'hij heeft zijn hoofd op hol laten brengen door die pizzabakker'

of...


Hij is gewoon niet snugger!!! :confused.gif:
Ik denk een combinatie van de twee.

Brobbey moet nu vechten voor zijn plek en aantonen dat hij de spits van Ajax is. Topfit worden en goals rammen als hij gebracht wordt. (Tadic als concurrent is wel wat ongelukkig, geef ik toe. Die is nooit geblesseerd en wil ook niet gewisseld worden als aanvoerder.)

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door Mano » vr feb 03, 2023 1:36 pm

Jöhnk schreef:
vr feb 03, 2023 12:52 pm
Mano schreef:
vr feb 03, 2023 8:49 am
Brobbey naar Leipzig. 'hij heeft zijn hoofd op hol laten brengen door die pizzabakker'

of...


Hij is gewoon niet snugger!!! :confused.gif:
Ik denk een combinatie van de twee.

Brobbey moet nu vechten voor zijn plek en aantonen dat hij de spits van Ajax is. Topfit worden en goals rammen als hij gebracht wordt. (Tadic als concurrent is wel wat ongelukkig, geef ik toe. Die is nooit geblesseerd en wil ook niet gewisseld worden als aanvoerder.)
Wat mij opvalt is dat Brobbey altijd flirt met anderen als hij geen zekerheidje is.
Bij Ajax 2de spits achter Haller, flirt met Leipzig en sterker nog, gaat er heen.
Bij Leipzig geen eerste spits en flirt weer met Ajax en gaat erheen.
Nu wederom geen vaste 1ste spits en hij begint meteen weer te flirten...
misschien hard gaan werken voor die positie :confused.gif:

Dat, plus niet topfit zijn en (misschien daarom) vaak geblesseerd maakt hem (tot nu toe) niet de beoogde spits.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7288
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Brian Brobbey

Bericht door Trab » vr feb 03, 2023 2:11 pm

Even afwachten hoe het zal gaan onder Heitinga. Onder Schreuder klopte er geen reet van het drukzetten waardoor de spitsen onnodige meters in hun eentje en vaak naar achteren moesten maken. Voorlopig lijkt Tadic echter de eerste gegadigde.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23014
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Brian Brobbey

Bericht door raymon » vr feb 03, 2023 10:38 pm

Ligt vast tot 2027, hij kan nog zoveel willen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23014
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Brian Brobbey

Bericht door raymon » ma feb 06, 2023 7:19 pm

Interview van hem gezien op ESPN. ‘Die journalist van De T. verzint altijd alles aan elkaar’, ik wil belangrijk zijn voor Ajax, ook na dit seizoen.

Blijkt dat Verweij niet heel populair is bij hem :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7288
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Brian Brobbey

Bericht door Trab » ma feb 06, 2023 7:26 pm

raymon schreef:Interview van hem gezien op ESPN. ‘Die journalist van De T. verzint altijd alles aan elkaar’, ik wil belangrijk zijn voor Ajax, ook na dit seizoen.

Blijkt dat Verweij niet heel populair is bij hem :)
Haha. Ja dat zag ik ja. Heerlijk Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40929
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Marillion » ma feb 06, 2023 7:32 pm

Ah, goed om te horen. :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33456
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door zeux » zo apr 09, 2023 6:34 pm

Heitinga wordt bevraagd over Brobbey (viel niet in).

Vaag antwoord, maar - tussen regels door - ook wel indicatie dat het aan discipline/motivatie ligt. Zo vaak pijntjes danwel geblesseerd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40929
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Marillion » zo apr 09, 2023 7:48 pm

Hij zal toch ook wel snappen dat zijn prestaties in de slotfase van dit seizoen voor een belangrijk deel gaan bepalen of Ajax de markt op moet voor een eerste spits?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33456
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door zeux » zo apr 09, 2023 8:15 pm

Marillion schreef:
zo apr 09, 2023 7:48 pm
Hij zal toch ook wel snappen dat zijn prestaties in de slotfase van dit seizoen voor een belangrijk deel gaan bepalen of Ajax de markt op moet voor een eerste spits?
En dan te bedenken dat ze een eerste spits hadden...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door Mano » ma apr 10, 2023 9:59 pm

Hij is pinchhitter! Hij kan geen 90min en is technisch ook beperkt.

Waardeloze aankoop, vooral omdat je hem 10 jaar heb zien spelen. In de jeugd kon hij met surplus aan kracht compenseren. Nu niet meer, nu komt er meer bij kijken


Het verleden is het verleden maar hoop dat we nu weer eens verstandige aankopen/verkopen gaan doen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47270
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Lionel » ma apr 10, 2023 9:59 pm

Ik heb mij zo vergist in hem…
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18376
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Yopii » ma apr 10, 2023 10:32 pm

Van Basten die het aankoopbeleid van Ajax bekritiseert, het moet niet gekker worden. :excited.gif:

Brobbey moet zich inderdaad verbeteren, tegelijkertijd is hij nog een jonge speler die dat ook in zich zou moeten hebben. Ik vind het nog te vroeg om hem af te schrijven.

Plaats reactie