Brian Brobbey

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Brobbey halen

Nee, helemaal niet
0
Geen stemmen
Alleen als hij gratis is
0
Geen stemmen
Alleen als we huren
5
24%
Alleen als Haller vertrekt
0
Geen stemmen
Halen tot een transfersom van vijf miljoen
2
10%
Halen tot een transfersom van tien miljoen
10
48%
Halen tot een transfersom van vijftien miljoen
4
19%
Halen tot een transfersom tot achttien miljoen
0
Geen stemmen
Tranfersom maakt me niet uit, als we hem maar binnenhalen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 21

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door Mano » ma apr 10, 2023 10:52 pm

Wat heb jij gepresteerd dan dat jij wel het recht heb?

Vind het verleden van van Basten erbij halen altijd zo’n slap gelul.

Hij heeft een goed punt en hetbisbaan Brobbey om te bewijzen dat hij geen gelijk heeft


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10269
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Brian Brobbey

Bericht door WP_Legend » ma apr 10, 2023 11:50 pm

.
Laatst gewijzigd door WP_Legend op ma apr 10, 2023 11:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10269
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Brian Brobbey

Bericht door WP_Legend » ma apr 10, 2023 11:52 pm

WP_Legend schreef:Bij deze geef ik officieel aan dat ik Brobbey een matige speler vind en deze transfer echt waardeloos is...

Maar goed hij is officieel weer bij ons, dus ik zal hem aanmoedigen waar ik kan en ik hoop van harte dat hij mij totaal ongelijk gaat geven de komende jaren.
Bij deze... Jammer genoeg heb ik tot nu toe gelijk gekregen...

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Yopii » di apr 11, 2023 9:51 am

Mano schreef:
ma apr 10, 2023 10:52 pm
Wat heb jij gepresteerd dan dat jij wel het recht heb?

Vind het verleden van van Basten erbij halen altijd zo’n slap gelul.

Hij heeft een goed punt en hetbisbaan Brobbey om te bewijzen dat hij geen gelijk heeft


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb niet het geld van Ajax verbrast om er vervolgens als een haas vandoor te gaan...

VAn Basten heeft geen kijk op spelers, waarom hangt hij dan de expert uit? :confused.gif:

Zo'n grote ex-speler die een jochie in het openbaar afmaakt, ik vind het laf.

Sowieso presteert ongeveer geen enkele speler van Ajax. Brobbey is bepaald niet de enige die niet uit de verf komt.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23011
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Brian Brobbey

Bericht door raymon » di apr 11, 2023 9:59 am

Yopii schreef:
di apr 11, 2023 9:51 am
Mano schreef:
ma apr 10, 2023 10:52 pm
Wat heb jij gepresteerd dan dat jij wel het recht heb?

Vind het verleden van van Basten erbij halen altijd zo’n slap gelul.

Hij heeft een goed punt en hetbisbaan Brobbey om te bewijzen dat hij geen gelijk heeft


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb niet het geld van Ajax verbrast om er vervolgens als een haas vandoor te gaan...

VAn Basten heeft geen kijk op spelers, waarom hangt hij dan de expert uit? :confused.gif:

Zo'n grote ex-speler die een jochie in het openbaar afmaakt, ik vind het laf.

Sowieso presteert ongeveer geen enkele speler van Ajax. Brobbey is bepaald niet de enige die niet uit de verf komt.
Er is een verschil tussen 'niet uit de verf komen' en 'er met de pet naar gooien'. Brobbey laat op geen enkele manier zien dat hij een kans moet krijgen. Hij moet het gras opvreten, op de training en in het veld. Mentaliteit is gewoon slecht. Hij dacht wel even de 1st spits van Ajax te worden omdat ze zoveel geld voor hem hebben betaald en dat hij daardoor maar kan doen en laten wat hij wil. Dat is dus even tegengevallen. Hate to say I told you so but...
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door Mano » di apr 11, 2023 10:00 am

laf?

Het is zijn taak om te zeggen wat hij ziet. (als analist)

Ik vind dat hij wel zinnige zaken zegt.
- Antony is niet goed genoeg. zou meer rendement moeten hebben- niets aan gelogen
- van Dijk speelt de leider maar doet niks - ook niets aan gelogen
- Ajax was niet goed bij z'n kop om Brobbey terug te halen voor 18mio als je weet dat hij geen 90min kan - is ook niets aan gelogen

en hij zal best weleens naast zitten maar hij zegt wat hij denkt op basis wat hij ziet. Daar kan je tenminste wat mee. Zit geen 'agenda' onder.



En dat 'jochie' verdiend als een vent en presteert als een kleuter. Dus dat hij op z'n flikker krijgt omdat hij lui traint en niks laat zien. Dat heet: 'de grote wereld'
Hij is gehaald als een 9 en is zo slecht dat hij niet eens wordt opgesteld. Hij heeft geen eens directe concurrentie, er is geen andere ECHTE spits
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Yopii » di apr 11, 2023 10:10 am

Mwah, Tadic speelt altijd en Bergwijn heeft 34 miljoen gekost. Noem dat maar eens geen concurrentie.

Een kritische houding is prima, maar dit is afbranden. Daarbij is Van Basten geen Arno Vermeulen of zo. HIj moet zich bewust zijn van de impact van zijn woorden.

Brobbey zit nu in het verdomhoekje, wie helpt die jongen? :confused.gif:

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10269
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Brian Brobbey

Bericht door WP_Legend » di apr 11, 2023 10:19 am

Wat een onzin er zijn zo'n 40 man in dienst van Ajax, die dat gozertje dagelijks begeleiden... Je moet er alleen zelf wel wat voor doen!

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Yopii » di apr 11, 2023 10:30 am

Van Basten was zelf op die leeftijd een luie flikker, hij had geluk dat Cruijff hem op zijn nek zat.
'Stilstand is achteruitgang', zegt Cruijff, omdat Van Basten niet beseft dat hij elk jaar beter moet worden. 'Jij moet meer doen.' 'Ik ben de beste, man'.' Daarom juist. Daarom moet jij meer doen, om het voorbeeld te geven aan anderen. Cruijff blijft erop hameren, want talent maakt lui.
(Heb gisteren het boek van Bert Hiddema over Cruijffs gouden jaren gekocht bij Scheltema in de ramsj. :smallgrin.gif: )

Zlatan: hetzelfde verhaal. Teerde bij Ajax puur op zijn talent, als hij er zin in had liet hij wat zien maar vaak had hij geen zin. Dertien doelpunten was zijn hoogste productie, in de Eredivisie. HIj had het geluk dat hij bij Juventus Capello trof, die hem keihard aanpakte.

Voor alle duidelijkheid, dat 'hard aanpakken' gebeurt dan achter de schermen. Een speler heeft er niets aan dat je hem afbrandt.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door zeux » di apr 11, 2023 10:36 am

Yopii schreef:
di apr 11, 2023 10:30 am
Van Basten was zelf op die leeftijd een luie flikker, hij had geluk dat Cruijff hem op zijn nek zat.
Ah ja, Van Basten is alleen een grote speler geworden door Cruijff... :excited.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Yopii » di apr 11, 2023 10:39 am

Dat zeg ik dus niet.

Talent is altijd een voorwaarde. Niemand kan van een ezel een renpaard maken.

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door Mano » di apr 11, 2023 10:40 am

zeux schreef:
di apr 11, 2023 10:36 am
Yopii schreef:
di apr 11, 2023 10:30 am
Van Basten was zelf op die leeftijd een luie flikker, hij had geluk dat Cruijff hem op zijn nek zat.
Ah ja, Van Basten is alleen een grote speler geworden door Cruijff... :excited.gif:
:biggrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door Mano » di apr 11, 2023 10:47 am

het enige dat Brobbey hoeft te doen is 100% geven en dusdanig fit worden dat hij makkelijk 90min aankan.
Men vraagt geen wonder van hem.

100% inzet vragen voor 3 miljoen salaris
Hoe durven ze dat van hem te vragen.... :excited.gif:

van Basten heeft gewoon gelijk!
als je 19 bent en nog steeds geen 90min kan volhouden, is er wat mis met je inzet EN (belangrijker) wat mis met Ajax dat je 18miljoen betaald voor iemand die weg wilde en wegging, waarvan je wist (ook onder EtH) dat hij geen 90min kan volhouden.
Op die leeftijd hoor je het gras op te eten!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Andriy Demchenko » za mei 06, 2023 10:24 pm

Blijf deze gast mentaal zwak, blessuregevoelig, opvallend houterig en slecht in de afwerking vinden. Het enige voordeel is dat hij voor zijn gestalte een goede startsnelheid heeft en hij (als hij de bal niet verspeelt met zijn beroerde aanname) de bal redelijk kan vasthouden. Over de hele is het te weinig als Ajaxspits.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door zeux » za mei 06, 2023 10:39 pm

De gozer is een totale faal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Lionel » zo mei 07, 2023 8:27 am

Andriy Demchenko schreef:
za mei 06, 2023 10:24 pm
Blijf deze gast mentaal zwak, blessuregevoelig, opvallend houterig en slecht in de afwerking vinden. Het enige voordeel is dat hij voor zijn gestalte een goede startsnelheid heeft en hij (als hij de bal niet verspeelt met zijn beroerde aanname) de bal redelijk kan vasthouden. Over de hele is het te weinig als Ajaxspits.
Kan ook niet koppen. Kan geen man uitspelen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door peter » zo mei 07, 2023 9:14 am

Hoe kan het dat we een half jaar een heel aardige Brobbey hebben gezien en dat het bij Red Bull en bij ons dit jaar weer een totale flop is?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 07, 2023 9:20 am

We hebben te weinig spelers waar spelers als Brobbey zich aan kunnen optrekken.
We hadden Blind en Tadic. Blind is weg en Tadic op de weg terug. Daarnaast hebben we geen trainers (Heitinga/Schreuder) die genoeg overwicht hebben op de groep. Er is gewoonweg te weinig leiderschap in het team. En dan in de volle breedte: Sar, Heitinga, vedettes weg/op retour.


Opgeteld met een team zonder vertrouwen, krijg je dit.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Yopii » zo mei 07, 2023 11:00 am

Peter schreef:
zo mei 07, 2023 9:14 am
Hoe kan het dat we een half jaar een heel aardige Brobbey hebben gezien en dat het bij Red Bull en bij ons dit jaar weer een totale flop is?
Brobbey is een counterspeler, voor de kleine ruimte heeft hij niet genoeg techniek. Zijn wapens zijn snelheid en kracht.

Dan heb je ook nog eens Bergwijn, dat is hetzelfde verhaal. En CCC.

Zulke spelers zijn best nuttig, maar dan moet je eerst op voorsprong komen.

Wat leiderschap betreft, we hebben niet zo'n jong team. Je zou denken dat ervaren spelers de kar wilden trekken. Tadic is door de wol geverfd, verder hebben we spelers als Wijndal en Berghuis, die bij hun vorige club aanvoerder waren. Dan Rulli, Bergwijn (met PL-ervaring), Grillitsch (Buli-ervaring), Klaassen (heeft allebei), enz. Dan hebben we nog twee keepers op leeftijd die de bank warm houden. Al met al staat de selectie bol van de dure jongens die niet presteren. Dat is juist het probleem.

Blind had hetzelfde probleem als Tadic; worstelde met zichzelf. Als je slecht speelt, word je niet geaccepteerd als leider.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Brian Brobbey

Bericht door Trab » zo mei 07, 2023 3:00 pm

Yopii schreef:
Peter schreef:
zo mei 07, 2023 9:14 am
Hoe kan het dat we een half jaar een heel aardige Brobbey hebben gezien en dat het bij Red Bull en bij ons dit jaar weer een totale flop is?
Brobbey is een counterspeler, voor de kleine ruimte heeft hij niet genoeg techniek. Zijn wapens zijn snelheid en kracht.

Dan heb je ook nog eens Bergwijn, dat is hetzelfde verhaal. En CCC.

Zulke spelers zijn best nuttig, maar dan moet je eerst op voorsprong komen.

Wat leiderschap betreft, we hebben niet zo'n jong team. Je zou denken dat ervaren spelers de kar wilden trekken. Tadic is door de wol geverfd, verder hebben we spelers als Wijndal en Berghuis, die bij hun vorige club aanvoerder waren. Dan Rulli, Bergwijn (met PL-ervaring), Grillitsch (Buli-ervaring), Klaassen (heeft allebei), enz. Dan hebben we nog twee keepers op leeftijd die de bank warm houden. Al met al staat de selectie bol van de dure jongens die niet presteren. Dat is juist het probleem.

Blind had hetzelfde probleem als Tadic; worstelde met zichzelf. Als je slecht speelt, word je niet geaccepteerd als leider.
Mwah, ik vind hem niet echt een counterspits. Hij is snel op de eerste paar meters, maar niet over een meter of 30-40 ofzo. Zelfde geldt voor Bergwijn. Z’n kracht ligt als hij in de 16 wordt ingespeeld. Dan kan hij met z’n lichaam tegenstanders afhouden en ballen afleggen. Alleen mist hij wel een hoop voor een spits. Kan niet koppen, geen rust voor de goal, slecht positie kiezen etc. Kennelijk leren ze niet veel in de opleiding.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Yopii » zo mei 07, 2023 3:30 pm

Hij heeft altijd op zijn fysiek geteerd. In feite zet hij zijn tegenstanders weg in plaats van ze uit te spelen.

Die kracht van hem is natuurlijk wel een wapen, maar een spits moet meer wapens hebben.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Brian Brobbey

Bericht door Trab » zo mei 07, 2023 3:54 pm

Yopii schreef:Hij heeft altijd op zijn fysiek geteerd. In feite zet hij zijn tegenstanders weg in plaats van ze uit te spelen.

Die kracht van hem is natuurlijk wel een wapen, maar een spits moet meer wapens hebben.
Die kracht heeft hij al van nature. De rest is de opleiding voor.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Yopii » zo mei 07, 2023 4:10 pm

Mee eens.

Het is geen toeval dat Ajax weinig aanvallers van niveau opleidt.

Ik lees dat Witschge met hem werkt aan zijn traptechniek en afronden. Dat is rijkelijk laat, zou ik zeggen. We hebben het wel over een speler die de hele opleiding heeft doorlopen.

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Lionel » zo mei 07, 2023 8:51 pm

Ik kan mij vergissen maar vorig jaar toen hij gehuurd werd prikte hij toch wel wat makkelijker?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10269
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Brian Brobbey

Bericht door WP_Legend » ma mei 08, 2023 12:18 am

Lionel schreef:Ik kan mij vergissen maar vorig jaar toen hij gehuurd werd prikte hij toch wel wat makkelijker?
Ja in de laatste 15 minuten als de tegenstander moe is gestreden... Prima backup spitsje als je iets moet forceren, maar niet goed genoeg als eerste spits.

Plaats reactie