Brian Brobbey

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Brobbey halen

Nee, helemaal niet
0
Geen stemmen
Alleen als hij gratis is
0
Geen stemmen
Alleen als we huren
5
24%
Alleen als Haller vertrekt
0
Geen stemmen
Halen tot een transfersom van vijf miljoen
2
10%
Halen tot een transfersom van tien miljoen
10
48%
Halen tot een transfersom van vijftien miljoen
4
19%
Halen tot een transfersom tot achttien miljoen
0
Geen stemmen
Tranfersom maakt me niet uit, als we hem maar binnenhalen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 21

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Zuidema » ma mar 22, 2021 3:04 pm

x
Laatst gewijzigd door Zuidema op ma mar 22, 2021 3:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Zuidema » ma mar 22, 2021 3:06 pm

Alexander schreef:
ma mar 22, 2021 12:08 pm
Hoe denk je dat de rest van de selectie naar de 5,5 miljoen van Haller kijkt?
Ze gedogen Haller momenteel naar mijn idee, hopend op betere tijden. Want een mannenploeg. De hierarchie wordt dan vooral bepaald naar prestige. Dus als Haller naar die 5,5 (?) miljoen presteert, zal volgens mij niet snel iemand klagen. Zelfs de privileges van een vedette worden dan geaccepteerd. Nu dus duidelijk niet. Gevaarlijke ontwikkeling voor Sebas. Als Haller niet snel verbetering laat zien, wordt hij nog min of meer een soort van outcast. Alleen nog geschikt als pinchhitter. Misschien vergis ik mij, maar ik meende te zien dat Tadic hem laatst na een doelpunt al geen blik meer waardig gunde. Liep hem straal voorbij. Terwijl Tadic gisteravond Brobbey geregeld liep te coachen, Nie goe nie voor Sebas.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Duke » ma mar 22, 2021 3:07 pm

Brobbey wilde na glansrol tegen Lille alsnog bijtekenen bij Ajax

Brian Brobbey, die na dit seizoen transfervrij overstapt naar het Duitse RB Leipzig, had zijn contract bij Ajax vorige maand bijna toch nog verlengd. Dat zei de negentienjarige aanvaller maandag in Zeist, waar hij zich meldde bij Jong Oranje.

Ajax bracht begin februari naar buiten dat Brobbey zijn in de zomer aflopende contract niet ging verlengen. Ruim twee weken later maakte de aanvaller als invaller het winnende doelpunt in de uitwedstrijd tegen Lille in de Europa League (1-2).

"Na die wedstrijd tegen Lille kwam directeur voetbalzaken Marc Overmars nog een keer naar me toe en gingen we weer rond de tafel zitten. Toen zei ik: ja, ik blijf, ik teken", aldus Brobbey.

Toch kwam het daarna niet tot een akkoord. "Daarna liep er volgens mij iets niet zo goed in de onderhandelingen", zegt de spits, die anderhalve week geleden een contract voor vier seizoenen tekende bij RB Leipzig.

Brobbey doet vanaf woensdag met Jong Oranje mee aan de groepsfase van het Europees kampioenschap in Hongarije. Hij speelde nog geen interlands voor de ploeg van bondscoach Erwin van de Looi.
www.nu.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door 999 » ma mar 22, 2021 3:11 pm

Allemaal de schuld van AJAX ...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Duke » ma mar 22, 2021 3:16 pm

Daarna liep er volgens mij iets niet zo goed in de onderhandelingen
Uiteindelijk lijkt het dan toch inderdaad een geldkwestie te zijn geworden. Niet gek als Raiola aan tafel zit...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door zeux » ma mar 22, 2021 3:17 pm

Duke schreef:
ma mar 22, 2021 3:16 pm
Daarna liep er volgens mij iets niet zo goed in de onderhandelingen
Uiteindelijk lijkt het dan toch inderdaad een geldkwestie te zijn geworden. Niet gek als Raiola aan tafel zit...
Dan moeten de eisen onredelijk zijn geweest. Of ze wisten het salaris van Leipzig en wilde Ajax niet zo ver gaan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door LucaS » ma mar 22, 2021 3:41 pm

Brobbey wilde blijven, maar zijn zaakwaarnemers hadden andere belangen
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Lionel » ma mar 22, 2021 3:46 pm

Zeux schreef:
ma mar 22, 2021 3:17 pm
Duke schreef:
ma mar 22, 2021 3:16 pm
Daarna liep er volgens mij iets niet zo goed in de onderhandelingen
Uiteindelijk lijkt het dan toch inderdaad een geldkwestie te zijn geworden. Niet gek als Raiola aan tafel zit...
Dan moeten de eisen onredelijk zijn geweest. Of ze wisten het salaris van Leipzig en wilde Ajax niet zo ver gaan.
Snap ik wel. Drie miljoen is madness. Snap ook dat Brobbey dat eist gezien Haller.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door 999 » ma mar 22, 2021 3:52 pm

Tuurlijk , eigenlijk zou ie 6 miljoen moeten eisen .. Want hij is beter ...

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door zeux » ma mar 22, 2021 3:53 pm

999 schreef:
ma mar 22, 2021 3:52 pm
Tuurlijk , eigenlijk zou ie 6 miljoen moeten eisen .. Want hij is beter ...
:ajaxsmiley.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Alexander » ma mar 22, 2021 4:07 pm

Gek verhaal van Brobbey. Als je wil blijven bij een club, dan geef je dat toch door aan je zaakwaarnemer? Hij is toch geen eigendom van Mino?

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Lionel » ma mar 22, 2021 4:11 pm

999 schreef:
ma mar 22, 2021 3:52 pm
Tuurlijk , eigenlijk zou ie 6 miljoen moeten eisen .. Want hij is beter ...
Zo werkt dat toch?

Hij wilde bij Ajax blijven na Lille. Blijkbaar zag hij in dat hij belangrijk was / kon zijn. Het moment dat Ajax blijft bij 1 miljoen salaris en je concurrent 5 miljoen krijgt snap ik dat je voor 3 miljoen kiest. Blijkbaar willen ze die beroerde aankoop van 22,5 miljoen niet opgeven.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Jöhnk » ma mar 22, 2021 4:22 pm

999 schreef:
ma mar 22, 2021 3:52 pm
Tuurlijk , eigenlijk zou ie 6 miljoen moeten eisen .. Want hij is beter ...
Nou, dit beschrijft precies het probleem waarmee je jezelf opzadelt als je niet-extreem-goede spelers extreem goed gaat belonen...

Wat Brobbey betreft: echt jammer. Ik denk serieus dat Raiola gesaboteerd heeft.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door brigade zuid » ma mar 22, 2021 4:28 pm

Alexander schreef:
ma mar 22, 2021 4:07 pm
Gek verhaal van Brobbey. Als je wil blijven bij een club, dan geef je dat toch door aan je zaakwaarnemer? Hij is toch geen eigendom van Mino?
Precies.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door LucaS » ma mar 22, 2021 4:34 pm

Ik heb deze link al eerder geplaatst. Er is een spel gedpeeld. Er ging nooit gebeuren wat die jongen wilde

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/verweij-over-spel-rond-brobbey-deal-hoogste-baas-van-leipzig-belde
Laatst gewijzigd door LucaS op ma mar 22, 2021 4:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door 999 » ma mar 22, 2021 4:38 pm

Jöhnk schreef:
ma mar 22, 2021 4:22 pm
999 schreef:
ma mar 22, 2021 3:52 pm
Tuurlijk , eigenlijk zou ie 6 miljoen moeten eisen .. Want hij is beter ...
Nou, dit beschrijft precies het probleem waarmee je jezelf opzadelt als je niet-extreem-goede spelers extreem goed gaat belonen...

Wat Brobbey betreft: echt jammer. Ik denk serieus dat Raiola gesaboteerd heeft.
Of als je Raiola als zaakwaarnemer hebt en die vindt dat je na 2 doelpunten in de EL 3 miljoen( of meer ) moet eisen.Zou RB Brobbey hebben genomen als ze 12/15 Miljoen transfersom moesten betalen ..

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door Mano » ma mar 22, 2021 4:49 pm

zo vermoeiend dat sommige elke keer Haller erbij halen als het over Brobbey gaat....

2 losse zaken
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door wimpey » ma mar 22, 2021 5:13 pm

Alexander schreef:
ma mar 22, 2021 4:07 pm
Gek verhaal van Brobbey. Als je wil blijven bij een club, dan geef je dat toch door aan je zaakwaarnemer? Hij is toch geen eigendom van Mino?
"Leipzig belde net, Brian: miljoentje erbij".

Wat Brian dan niet meekrijgt: en voor mij ook.

Mino deelt z'n bestand op. Hij doet Pogba, Zlatan e.c. Fortes Rodriguez is de account manager van Brobbey.

FTM... Lijkt erop dat Ajax bij voorbaat kansloos was.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door LucaS » ma mar 22, 2021 5:43 pm

Bij Brobbey wel, bij wat sterkere persoonlijkheden als Gravenberch en de Ligt niet. Hoewel we de.komende onderhandelingen met Gravenberch eerst maar eens moeten afwachten. Binnenkort interviewtje dat hij de intentie heeft om bij te tekenen?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door Rooie » ma mar 22, 2021 7:51 pm

Brobbey lijkt een jokkebrok te zijn :hypocrite.gif:
Niet dat het verder iets aan de situatie verandert, maar dit is wel een beetje kenmerkend voor deze hele contractsoap. Een en al spelletjes en dat is teleurstellend voor iemand die hier meer dan 10 jaar heeft rondgelopen.

Harde & wijze les ook wel voor Overmars. Die heeft blijkbaar toch tot laat in het proces alle mooie praatjes geloofd en is zelfs na de contractondertekening - althans, volgens mediaberichten - nog naar Monaco gevlogen om te 'onderhandelen' met Mino.

EDIT: Mmm, vanuit de metadata van de foto zou toch blijken dat die op 08-03 is gemaakt.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9023
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma mar 22, 2021 11:40 pm

Weet je wat: Brobbey gaat ons naar de overwinning in de EL schieten en daarna gaat hij lekker de bank warm houden in het altijd gezellige Leipzig, diep in oost-Duitsland.

I can live with that.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door Mano » di mar 23, 2021 9:16 am

Laten we nu aub niet doen alsof Messi niet voor Ajax koos. :excited.gif:

Deze jongen staat aan de begin van zijn carrière en speelt nu al clubs tegen elkaar uit. Dan zit je er niet in vanuit passie maar vanuit money.
Hij speelt lekker mee in Ajax maar er is nog meer dan genoeg aan te merken op zijn kwaliteiten. Het is niet de nieuwe Messi of Zlatan. Dat zie je wel.

Dus laat hem lekker cashen en wij gaan door. Hij mag van mij de winnende scoren in de EL finale maar dat maakt hem nog niet 'de verlosser'
sterker nog, met zijn instelling denkt hij daarna: Ooh kut, had ik mijn contract nog maar niet ondertekend dan kon ik nu het dubbele pakken'
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Yopii » wo mar 24, 2021 2:19 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma mar 22, 2021 11:40 pm
Weet je wat: Brobbey gaat ons naar de overwinning in de EL schieten en daarna gaat hij lekker de bank warm houden in het altijd gezellige Leipzig, diep in oost-Duitsland.

I can live with that.

Ach, Van Basten en Kluivert lieten ook hun contract aflopen. Zolang er sportief iets bijzonders tegenover staat, vind ik het best.

Die jongen heeft gekozen voor Raiola, dus voor financiële zekerheid. Raiola werkt zo: hij gelooft niet in rustig opbouwen en niet in tussenstappen. Je kunt Raiola niet kwalijk nemen dat hij Raiola is.

Brobbey mag het laten zien. Lastig genoeg om te presteren als je net binnengelopen bent.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Gezond verstand » wo mar 24, 2021 3:28 pm

Cruijff schreef:
zo mar 21, 2021 1:39 pm
Gezond verstand schreef:
zo mar 21, 2021 10:55 am
:blush.gif: nog niet helemaal wakker, mijn excuses
Hij geeft een fout toe, kijk! :eusa_liar.gif: :eusa_liar.gif:

Ik wacht al reikhalzend... en blijf eindeloos geduldig tot halverwege de maand mei dat er misschien eindelijk een mening wordt herzien :smallgrin.gif: over Maarten Stekelenburg :ajaxsmiley.gif:
Als ik fout zit geef ik dat toe. Dat zouden meer mensen moeten doen Cruijffie.

Stekelenburg wordt constant gered door de defensie want keepen kan die lummel niet. Dat hebben zijn resultaten de laatste 20 jaar laten zien.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Gezond verstand » wo mar 24, 2021 3:30 pm

Duke schreef:
ma mar 22, 2021 3:16 pm
Daarna liep er volgens mij iets niet zo goed in de onderhandelingen
Uiteindelijk lijkt het dan toch inderdaad een geldkwestie te zijn geworden. Niet gek als Raiola aan tafel zit...
Ik vermoed zelf dat het geld niet zozeer een kwestie was. Ik denk meer dat andere dingen, zoals een groot percentage van de toekomstige transfersom eerder een issue was.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Plaats reactie