Sebastien Haller

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door peter » ma apr 26, 2021 10:59 am

Trab schreef:
ma apr 26, 2021 8:50 am
Hij blijft de gemoederen bezighouden. Ik vond hem in lijn spelen met de laatste weken. Onvoldoende dus. Twee vrije kopkansen. Daar moet er 1 van in. In de duels vaak op de grond na een duw van Indi. Het grootste manco blijft zijn gebrek aan snelheid. Waren een paar momenten dat alleen hij voorin stond bij een uitbraak. Maar ja, een bal in de diepte op hem heeft weinig zin. Tadic schoot zelfs een keer op doel vanaf de middenlijn omdat de bal op links in de diepte spelen op Haller geen zin had. Van Brobbey ging in die paar minuten meer dreiging uit eerlijk gezegd. En dan doel ik puur op ballen vasthouden in de 16 en aanspelen in de diepte. Hij heeft Ajax de titel bezorgd in januari met zijn goals en assists, maar voor de toekomst blijft dit toch een hoofdpijndossier. Hopelijk kan hij nog stappen maken na een volledige voorbereiding.
Hij kon heerlijk de duels uitvechten met Indi. Lekker statisch een robbetje vechten om iedere bal. Een gemankeerde verdediger die overal mislukt is en nu 'leiding' moet geven aan de achterhoede van AZ. Dan vond ik die Japanner een veel betere indruk achterlaten.
Haller beweegt zo verrekte weinig dat het bijna onmogelijk is om dat centrum goed uit elkaar te spelen. De keren dat hij uitweek was het ook niks. Je weet dat de aanval dan klaar is, want er gaat geen goede bal komen van een Haller vanaf de zijkant.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door 999 » ma apr 26, 2021 11:21 am

wimpey schreef:
ma apr 26, 2021 9:58 am
999 schreef:
ma apr 26, 2021 9:40 am
Prachtig dit, Alvarez kon er niks van en met Klaassen in AJAX zou de klok worden terug gedraaid .. En nu ... Sorry hoor Wimpey .Wat zitten er hier toch een stelletje opportunisten op dit forum ..
Zeker. Dat is inherent aan fan zijn. We verkondigen ook meningen he.

Mijn zicht op dit seizoen: ik vond het in 2020 vrij belabberd. Ajax werd in 2021 stabiel met Martinez i.p.v. Blind (en Timber i.p.v. Schuurs) achterin, met Alvarez i.p.v. Klaassen op 6 en met Klaassen i.p.v. Prikkebeen op 10. Blind werd daardoor een luxe 'joker'.
En let op, ik voorspel nu al, mocht Haller er volgend seizoen zo'n 20- 25 inschieten, koppen enz. er hier weer velen last hebben van een Ruttentje ...
Z'n stats zijn heel behoorlijk. Ik vond 'm tegen de brainies voor de beker 2 hele knappe goals maken. In Almelo vond ik 'm in het veldspel heel goed. Maar al met al, zeker gezien de kosten, onvoldoende. Er zitten nogal wat mankementen aan Haller.
Brobbey nu ook weer zo'n 3 belangrijke kansen zien missen in wedstrijden ...
Die is 7 jaar jonger en heeft 22,5M minder gekost. :smallgrin.gif: En ik vind 'm nu al beter dan Haller. Ieder z'n mening he.
Punt is dat men dus eerst spelers helemaal de grond inboort, vervolgens draai je 180 graden.Maar op het het moment dat ie iets verkeerd doet " ongeacht reden of omstandigheden "is het weer drie keer niks.Mooiste voorbeeld ( niet jij ) Kudus, 3 maanden wordt er geschreeuwd om Kudus, wordt opgesteld, valt vies tegen, en vervolgens het zelfde verhaal.Vrij belabberd, ook weer zoiets.Zwart - Wit.

Je vindt dat Brobbey voldoende zou zijn geweest om de titel en de beker te halen, vervolgens mag ie kansen missen omdat ie minder kost dan Haller ????. Haller had toch een zeer groot aandeel in punten pakken toen we geen spitsen hadden omdat die geblesseerd waren ?.De een mag en kan dus, na tig jaar opleiding kansen missen, minpunten hebben, de ander moet er meteen staan.Aanpassen. welnee , want hij koste 22.5 miljoen ... Niet tevreden over Haller, ga dan degene ( herhaaldelijk, tot in den treure ) afzeiken die verantwoordelijk is voor zijn aankoop ( of aankopen ) ...

Alvarez ook zoiets ..

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Sebastien Haller

Bericht door Trab » ma apr 26, 2021 11:33 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
wimpey schreef:
Trab schreef:
ma apr 26, 2021 8:50 am
Hij blijft de gemoederen bezighouden. Ik vond hem in lijn spelen met de laatste weken. Onvoldoende dus. Twee vrije kopkansen. Daar moet er 1 van in. In de duels vaak op de grond na een duw van Indi. Het grootste manco blijft zijn gebrek aan snelheid.
Er wordt idd wel een heel romantisch beeld geschilderd van Haller. Maar prijs/kwaliteit-verhouding klopt van geen kanten.

Met Tadic, Brobbey, KJH had je de dubbel ook gewonnen. Het ijzervreten van Martinez en Alvarez en Klaassen op 10 was een veel belangrijker verschil met 2020 dan de inbreng van Haller.
Weet ik niet zeker. Weten we nog hoe we begin januari met angst en beven uitkeken naar de komende maand, waarin we zo’n beetje alle topwedstrijden moesten spelen en ook het traditioneel lastige Twente uit? Die maand heeft Haller meer dan zijn waarde bewezen en daar werd het fundament gelegd voor de enorme punten voorsprong. Helemaal niemand had dat voorzien, integendeel. Dat Haller daarna niet goed functioneerde staat net zo vast.
Hier ben ik het helemaal mee eens. De paniek was toegeslagen na de laatste wedstrijden in december en de vele geblesseerden in januari. Hij heeft de competitie beslist voor Ajax in die maand. Dat is gewoon een feit. Of het zonder hem ook gelukt was zullen we nooit weten.
Wat de toekomst betreft: ik hoop dat hij zich nog verder ontwikkeld na een volledige voorbereiding. Zijn gebrek aan snelheid vind ik nog tot daar aan toe. Tadic is ook niet de snelste in de spits. En voetballend gaat het ook nog wel. Al was dat de laatste weken af en toe bedroevend. Ik verwacht vooral meer van hem in de 16. Dat hij meer aanwezig is bij voorzetten. En voor iemand met zijn lengte kopt hij gewoon slecht. Is niet de eerste keer dat hij vrije kopkansen slecht inkopt. Dat moet echt veel beter.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Sebastien Haller

Bericht door Trab » ma apr 26, 2021 11:39 am

Peter schreef:
Trab schreef:
ma apr 26, 2021 8:50 am
Hij blijft de gemoederen bezighouden. Ik vond hem in lijn spelen met de laatste weken. Onvoldoende dus. Twee vrije kopkansen. Daar moet er 1 van in. In de duels vaak op de grond na een duw van Indi. Het grootste manco blijft zijn gebrek aan snelheid. Waren een paar momenten dat alleen hij voorin stond bij een uitbraak. Maar ja, een bal in de diepte op hem heeft weinig zin. Tadic schoot zelfs een keer op doel vanaf de middenlijn omdat de bal op links in de diepte spelen op Haller geen zin had. Van Brobbey ging in die paar minuten meer dreiging uit eerlijk gezegd. En dan doel ik puur op ballen vasthouden in de 16 en aanspelen in de diepte. Hij heeft Ajax de titel bezorgd in januari met zijn goals en assists, maar voor de toekomst blijft dit toch een hoofdpijndossier. Hopelijk kan hij nog stappen maken na een volledige voorbereiding.
Hij kon heerlijk de duels uitvechten met Indi. Lekker statisch een robbetje vechten om iedere bal. Een gemankeerde verdediger die overal mislukt is en nu 'leiding' moet geven aan de achterhoede van AZ. Dan vond ik die Japanner een veel betere indruk achterlaten.
Haller beweegt zo verrekte weinig dat het bijna onmogelijk is om dat centrum goed uit elkaar te spelen. De keren dat hij uitweek was het ook niks. Je weet dat de aanval dan klaar is, want er gaat geen goede bal komen van een Haller vanaf de zijkant.
De wil om te werken is er wel. Hij steekt best veel energie in het drukzetten. Soms zelfs teveel naar mijn idee. Dan is de cv met de bal al ingeschoven en dan zie je hem nog er achteraan rennen terwijl hij hem toch nooit bij kan halen. Verspeelde energie die hij weer tekort komt bij het vrij komen van zijn man als hij wordt aangespeeld en in de 16 bij voorzetten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Jöhnk » ma apr 26, 2021 1:01 pm

Trab schreef:
ma apr 26, 2021 11:33 am
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
wimpey schreef:
Er wordt idd wel een heel romantisch beeld geschilderd van Haller. Maar prijs/kwaliteit-verhouding klopt van geen kanten.

Met Tadic, Brobbey, KJH had je de dubbel ook gewonnen. Het ijzervreten van Martinez en Alvarez en Klaassen op 10 was een veel belangrijker verschil met 2020 dan de inbreng van Haller.
Weet ik niet zeker. Weten we nog hoe we begin januari met angst en beven uitkeken naar de komende maand, waarin we zo’n beetje alle topwedstrijden moesten spelen en ook het traditioneel lastige Twente uit? Die maand heeft Haller meer dan zijn waarde bewezen en daar werd het fundament gelegd voor de enorme punten voorsprong. Helemaal niemand had dat voorzien, integendeel. Dat Haller daarna niet goed functioneerde staat net zo vast.
Hier ben ik het helemaal mee eens. De paniek was toegeslagen na de laatste wedstrijden in december en de vele geblesseerden in januari. Hij heeft de competitie beslist voor Ajax in die maand. Dat is gewoon een feit. Of het zonder hem ook gelukt was zullen we nooit weten.
Wat de toekomst betreft: ik hoop dat hij zich nog verder ontwikkeld na een volledige voorbereiding. Zijn gebrek aan snelheid vind ik nog tot daar aan toe. Tadic is ook niet de snelste in de spits. En voetballend gaat het ook nog wel. Al was dat de laatste weken af en toe bedroevend. Ik verwacht vooral meer van hem in de 16. Dat hij meer aanwezig is bij voorzetten. En voor iemand met zijn lengte kopt hij gewoon slecht. Is niet de eerste keer dat hij vrije kopkansen slecht inkopt. Dat moet echt veel beter.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit gaat wel heel snel zo.

Eerst heette het dat hij een sterke en snelle afmaker was - een echte "boxspits", doelgericht en met diepte. (Een topspits zelfs volgens Ten Hag.) Al snel kwamen we erachter dat hij helemaal niet zo snel is, en ook niet echt sterk.

Nu lees ik dat hij ook geen goede kopper is. Serieus, wat blijft er dan over? Wat maakt Haller zo'n uitzonderlijk goede spits?

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Sebastien Haller

Bericht door GangstaRiB » ma apr 26, 2021 1:27 pm

Verkopen die gozer. Kan er geen fluit van. Niet sterk, niet snel, kan niet koppen. Heeft wel in 1 seizoenshelft iets van 10 goals gemaakt, maar kan er voor de rest geen reet van.

Tjezus... we zorgen ervoor dat ie er niks van kan. Straks schiet ie met binnenkant voet een bal binnen, gaan we klagen dat ie geen buitenkant voet heeft. Iemand van 22 miljoen moet ook z'n buitenkant voet gebruiken !!11!!!

Spijkers... laag water...

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door wimpey » ma apr 26, 2021 1:28 pm

Jöhnk schreef:
ma apr 26, 2021 1:01 pm

Nu lees ik dat hij ook geen goede kopper is. Serieus, wat blijft er dan over? Wat maakt Haller zo'n uitzonderlijk goede spits?
Z'n fluwelen touch. :hypocrite.gif:

Hoop dat een gehele voorbereiding zal helpen. Ajax heeft in 2021 al 26 wedstrijden gespeeld plus interlandpauze. Ergo: men heeft amper op het trainingsveld gestaan en gericht aan teamtraining kunnen doen.

Ik zie bij Haller flitsen van klasse, afgewisseld met voor mij onbegrijpelijk onvermogen qua basis-skills. Hetzelfde als bij Kudus (en Neres trouwens ook), na z'n blessure.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Sebastien Haller

Bericht door Trab » ma apr 26, 2021 1:50 pm

Jöhnk schreef:
Trab schreef:
ma apr 26, 2021 11:33 am
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: Weet ik niet zeker. Weten we nog hoe we begin januari met angst en beven uitkeken naar de komende maand, waarin we zo’n beetje alle topwedstrijden moesten spelen en ook het traditioneel lastige Twente uit? Die maand heeft Haller meer dan zijn waarde bewezen en daar werd het fundament gelegd voor de enorme punten voorsprong. Helemaal niemand had dat voorzien, integendeel. Dat Haller daarna niet goed functioneerde staat net zo vast.
Hier ben ik het helemaal mee eens. De paniek was toegeslagen na de laatste wedstrijden in december en de vele geblesseerden in januari. Hij heeft de competitie beslist voor Ajax in die maand. Dat is gewoon een feit. Of het zonder hem ook gelukt was zullen we nooit weten.
Wat de toekomst betreft: ik hoop dat hij zich nog verder ontwikkeld na een volledige voorbereiding. Zijn gebrek aan snelheid vind ik nog tot daar aan toe. Tadic is ook niet de snelste in de spits. En voetballend gaat het ook nog wel. Al was dat de laatste weken af en toe bedroevend. Ik verwacht vooral meer van hem in de 16. Dat hij meer aanwezig is bij voorzetten. En voor iemand met zijn lengte kopt hij gewoon slecht. Is niet de eerste keer dat hij vrije kopkansen slecht inkopt. Dat moet echt veel beter.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit gaat wel heel snel zo.

Eerst heette het dat hij een sterke en snelle afmaker was - een echte "boxspits", doelgericht en met diepte. (Een topspits zelfs volgens Ten Hag.) Al snel kwamen we erachter dat hij helemaal niet zo snel is, en ook niet echt sterk.

Nu lees ik dat hij ook geen goede kopper is. Serieus, wat blijft er dan over? Wat maakt Haller zo'n uitzonderlijk goede spits?
Dat hij snel is heeft nooit iemand beweerd. Ik vind hem in de box wel een topspits qua afronden. Hoe hij die bal vrijmaakte en afrondde tegen PSV en die goal tegen RKC is gewoon pure klasse. Als aanspeelpunt is hij ook prima. Beetje vergelijkbaar met die lange Spanjool van Tottenham waar wij zo’n moeite mee hadden.
Ik vind hem in de 16 alleen te afwachtend bij voorzetten. En koppen moet gewoon beter. Hij kopt vaak recht op de keeper. En die tweede kopkans tegen AZ was technisch slecht ingekopt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Jöhnk » ma apr 26, 2021 2:16 pm

Llorente bedoel je, neem ik aan. Die vergelijking moet ik even op me laten inwerken. Bij Brobbey herken ik wel meteen die pure fysieke kracht, dat hij niet van de bal te zetten is.

Wat betreft de snelheid van Haller. Zeer zeker is er wel beweerd/beloofd dat Haller snel is. Om te beginnen door mijn grote vriend Sean Klaiber:
Klaiber geeft hoog op van de kwaliteiten van Haller, die hij in de Galgenwaard van heel wat voorzetten voorzag. ,,Seb is een heel goede spits. Een jongen met veel scorend vermogen, snelheid en kracht, maar tegelijkertijd is hij ook heel technisch. Hij is heel goed met de bal. Voor elke verdediger is hij een plaag.”

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Sebastien Haller

Bericht door Trab » ma apr 26, 2021 2:40 pm

Jöhnk schreef:Llorente bedoel je, neem ik aan. Die vergelijking moet ik even op me laten inwerken. Bij Brobbey herken ik wel meteen die pure fysieke kracht, dat hij niet van de bal te zetten is.

Wat betreft de snelheid van Haller. Zeer zeker is er wel beweerd/beloofd dat Haller snel is. Om te beginnen door mijn grote vriend Sean Klaiber:
Klaiber geeft hoog op van de kwaliteiten van Haller, die hij in de Galgenwaard van heel wat voorzetten voorzag. ,,Seb is een heel goede spits. Een jongen met veel scorend vermogen, snelheid en kracht, maar tegelijkertijd is hij ook heel technisch. Hij is heel goed met de bal. Voor elke verdediger is hij een plaag.”
Ik bedoel het spelen met een kapstok spits. Haller heeft ook het fysiek om op die manier te spelen. Dat het er nu niet altijd even goed uitkomt dat is waar. Maar goed, misschien is hij niet topfit. Weinig gespeeld in Engeland, moest er meteen staan. Laat hem maar een volledige voorbereiding draaien en dan kunnen we daarna oordelen of hij al dan niet goed genoeg is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door 999 » ma apr 26, 2021 2:45 pm

Trab schreef:
ma apr 26, 2021 2:40 pm
Jöhnk schreef:Llorente bedoel je, neem ik aan. Die vergelijking moet ik even op me laten inwerken. Bij Brobbey herken ik wel meteen die pure fysieke kracht, dat hij niet van de bal te zetten is.

Wat betreft de snelheid van Haller. Zeer zeker is er wel beweerd/beloofd dat Haller snel is. Om te beginnen door mijn grote vriend Sean Klaiber:
Klaiber geeft hoog op van de kwaliteiten van Haller, die hij in de Galgenwaard van heel wat voorzetten voorzag. ,,Seb is een heel goede spits. Een jongen met veel scorend vermogen, snelheid en kracht, maar tegelijkertijd is hij ook heel technisch. Hij is heel goed met de bal. Voor elke verdediger is hij een plaag.”
Ik bedoel het spelen met een kapstok spits. Haller heeft ook het fysiek om op die manier te spelen. Dat het er nu niet altijd even goed uitkomt dat is waar. Maar goed, misschien is hij niet topfit. Weinig gespeeld in Engeland, moest er meteen staan. Laat hem maar een volledige voorbereiding draaien en dan kunnen we daarna oordelen of hij al dan niet goed genoeg is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kijk je de beelden terug van Duitsland is ie in daar op ieder geval sneller dan hij nu laat zien.Heb al eerder gezegd, laat hem eerste een voorbereiding mee maken.Voldoet ie dan niet, zaag degene af die verantwoordelijk zijn voor zijn transfer ..

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Gezond verstand » di apr 27, 2021 8:18 am

999 schreef:
ma apr 26, 2021 9:40 am
wimpey schreef:
ma apr 26, 2021 9:08 am
Trab schreef:
ma apr 26, 2021 8:50 am
Hij blijft de gemoederen bezighouden. Ik vond hem in lijn spelen met de laatste weken. Onvoldoende dus. Twee vrije kopkansen. Daar moet er 1 van in. In de duels vaak op de grond na een duw van Indi. Het grootste manco blijft zijn gebrek aan snelheid.
Er wordt idd wel een heel romantisch beeld geschilderd van Haller. Maar prijs/kwaliteit-verhouding klopt van geen kanten.

Met Tadic, Brobbey, KJH had je de dubbel ook gewonnen. Het ijzervreten van Martinez en Alvarez en Klaassen op 10 was een veel belangrijker verschil met 2020 dan de inbreng van Haller.
Prachtig dit, Alvarez kon er niks van en met Klaassen in AJAX zou de klok worden terug gedraaid .. En nu ... Sorry hoor Wimpey .Wat zitten er hier toch een stelletje opportunisten op dit forum .. En let op, ik voorspel nu al, mocht Haller er volgend seizoen zo'n 20- 25 inschieten, koppen enz. er hier weer velen last hebben van een Ruttentje ... Brobbey nu ook weer zo'n 3 belangrijke kansen zien missen in wedstrijden ...
Wimpey is de Aad de Mos van AT. Alles wat hij zegt moet je omdraaien.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door wimpey » di apr 27, 2021 8:21 am

Grappig dat uitgerekend Henk de Gier een ander verwijt iemand anders te zijn. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Gezond verstand » di apr 27, 2021 8:50 am

en daar komt Whimpey weer met z'n complottheorietje. Zo vermoeiend. Zo vreselijk vermoeiend.

je zegt dat je een volwassen kerel bent, gedraag je dan eens zo. En leer eens lezen, ik zeg niet dat jij iemand anders bent. Ik zeg dat jij de Aad de Mos van AT bent, Aad de Mos zegt ook altijd het tegenovergesteld. Ik vergelijk jou met hem. Lezen en nadenken zijn niet je sterkste punten he, afzagen en afzeiken van andere mensen (inclusief Ajax spelers) wel. Zure eikel.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door wimpey » di apr 27, 2021 8:58 am

Gezond verstand schreef:
di apr 27, 2021 8:50 am
Lezen en nadenken zijn niet je sterkste punten he, afzagen en afzeiken van andere mensen (inclusief Ajax spelers) wel. Zure eikel.
Pot en ketel, Henk...

Waarbij 'pot' wel op jou van toepassing is, vind ik.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Andriy Demchenko » di apr 27, 2021 9:27 am

Ben het lang niet altijd met posters eens maar laat ik dan zeggen dat in het verleden, toen ik hier met name meelas, ik de meningen van wimpey, Johnk en Peter over spelers altijd wel de moeite waard vond om tot me te nemen. :biggthumpup.gif: Maargoed op Ajax Netwerk was het ooit de dubbel of dwars topic met wimpey en tling in de hoofdrol, maar nu ga ik wel heel ver terug.

Ajax zit hoe dan ook vast aan Haller, in mijn ogen zijn er veel te grote risico's genomen met salaris en transfersom maar dat draaien we nu toch niet eer terug. Wel ben ik benieuwd wat de concurrentie voor hem aankomende zomer wordt, en hoe deze man het zou doen na een volledige fitte voorbereiding en in welke mate hij echt een dubbel programma kan volhouden zonder te veel ondermaatse wedstrijden.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Lionel » za jul 31, 2021 9:06 pm

Na hoeveel wedstrijden is Tadic onze eerste spits?

https://voetbalflitsen.nl/nieuws/mtayww ... i7sNXKtYYI
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door wimpey » zo aug 01, 2021 7:53 am

We mogen hem pas na de voorbereiding beoordelen. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40618
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door Marillion » zo aug 01, 2021 10:44 am

Ik ben benieuwd wie zijn concurrent moet gaan worden. Waarbij ik er vanuit ga dat Tadic toch echt vooral op links zal blijven spelen.

Gaat Danilo dan het alternatief worden?
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door wimpey » zo aug 08, 2021 7:41 am

Wie was de vorige Ajacied die een ‘publiekswissel’ kreeg? Sigi? Ik kom er effe niet op...

Je helpt Haller er niet mee. Hopelijk komt ‘s lands duurste over het dode punt heen. Vrees er echter voor. Ik zie in helemaal niets de aanvalsleider van een topclub in hem.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door brigade zuid » zo aug 08, 2021 7:51 am

Die gozer kan er geen klote van.

Ajax Rules
Berichten: 31179
Lid geworden op: do jul 22, 2004 9:15 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door Ajax Rules » zo aug 08, 2021 7:53 am

Hoe lekker was het geweest als je vijf jaar geramd had gezeten voor deze cruciale positie. Het geld was dan te overzien geweest.

Maar helaas, ik zie dit niet meer goedkomen. Vraag is nu nog of Ajax het verlies wil nemen of sportief achter de feiten aan gaat blijven lopen.
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door wimpey » zo aug 08, 2021 9:14 am

brigade zuid schreef:
zo aug 08, 2021 7:51 am
Die gozer kan er geen klote van.
Geen passeeractie, geen snelheid, geen aanspeelpunt, geen bliksemafleider, met de kop legt ie ze niet neer voor z’n collega’s. Roept de vraag op: wat kan je dan wel, gap?

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Lionel » zo aug 08, 2021 9:36 am

Pantelic legde zo nu en dan een bal goed neer voor een medespeler en had zijn duim continu omhoog. Dat was ook wat waard.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33275
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door zeux » zo aug 08, 2021 9:45 am

Lionel schreef:Pantelic legde zo nu en dan een bal goed neer voor een medespeler en had zijn duim continu omhoog. Dat was ook wat waard.
Ik word soms schijtziek van die duimpjes. Totale mispeer, huizenhoog over een speler, bal naar de cornervlag ipv naar de speler in de 16. Duimpje. Goed geprobeerd joh! Godskolere.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie