Mohamed Ihattaren

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door 999 » ma aug 08, 2022 10:29 am

Zorgen om inpalmen profvoetballers
’Goedverdienende voetballers door onderwereld gezien als potentieel werkkapitaal’
author avatar
Door JOHN VAN DEN HEUVEL

Updated 2 uur geleden
Vandaag, 05:30
in BINNENLAND



AMSTERDAM - De arrestatie van oud-international David Mendes da Silva (40) wegens drugshandel en witwassen moet voetbalclubs stimuleren meer aandacht te geven aan jonge voetballers, die door de onderwereld worden ingepalmd. Dat zegt ex-politiechef Arno van Leeuwen uit Amsterdam naar aanleiding van de aanhouding donderdag.

Naast oud-international David Mendes da Silva, die donderdag werd aangehouden, kwamen afgelopen tijd ook Quincy Promes (rechts) en Mo Ihattaren (links) in beeld bij de politie.
Naast oud-international David Mendes da Silva, die donderdag werd aangehouden, kwamen afgelopen tijd ook Quincy Promes (rechts) en Mo Ihattaren (links) in beeld bij de politie.
De zevenvoudig Oranje-speler werd op zijn verjaardagsfeest in de boeien geslagen, nadat zijn naam kwam bovendrijven in een onderzoek naar de grootschalige invoer van cocaïne via de Rotterdamse haven. De oud-prof van onder meer AZ, Sparta, Ajax en Panathinaikos zou voor zijn arrestatie grote bedragen cash hebben opgenomen. Dat gaf de recherche het idee dat hij weleens op de vlucht kon slaan. Hij wordt maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die beslist over verdere verlenging van zijn voorarrest.

BEKIJK OOK:

Oud-profvoetballer David Mendes da Silva (40) gearresteerd
Volgens Van Leeuwen zouden meer clubs spelers vanaf een jaar of vijftien al moeten voorbereiden op en waarschuwen voor de gevaren van criminaliteit. „Veel spelers komen uit milieus waarin drugsmisdaad plaatsvindt. Als je vrienden in dat kringetje zitten en je zelf veel aandacht krijgt als voetballer, is het lastig je te ontdoen van verkeerde contacten.”

’Enorme verdiensten’
Voormalig hoofdinspecteur Arno van Leeuwen gaf jarenlang bewustzijnstrainingen aan de KNVB en aan Ajax-voetballers, trainers en jeugdinternationals. Het verbaast hem niet dat de laatste tijd meerdere (ex-) profs tegen de lamp lopen. „De voetballerij is een afspiegeling van de maatschappij”, legt hij uit. „Er vindt steeds meer drugshandel plaats wegens de enorme verdiensten, dus ook de voetbalwereld wordt ermee geconfronteerd.”

Volgens Arno van Leeuwen raken veel meer voetballers verstrikt in georganiseerde criminaliteit. „Onvoorstelbaar jammer dat prachtige carrières aan gruzelementen gaan.”
Volgens Arno van Leeuwen raken veel meer voetballers verstrikt in georganiseerde criminaliteit. „Onvoorstelbaar jammer dat prachtige carrières aan gruzelementen gaan.”Ⓒ ERAN OPPENHEIMER
„De onderwereld ziet goedverdienende voetballers als potentieel werkkapitaal. Bovendien zijn veel spelers gokverslaafd en komen ze zo ook in contact met criminelen. Of denk aan matchfixing. De stap – als je eenmaal in de tentakels zit – om hand- en spandiensten te verlenen aan criminele organisaties is niet heel groot”, zegt Van Leeuwen, die samen met recherchechef Bob Schagen presentaties gaf aan Ajax-spelers. Ook bij PSV probeert men jonge spelers bewust te maken van het gevaar van verkeerde vrienden.

Naast oud-international David Mendes da Silva, die donderdag werd aangehouden, kwamen afgelopen tijd ook Quincy Promes en Mo Ihattaren in beeld bij de politie. Ze zaten te dicht bij de criminaliteit of maakten er volgens justitie in het geval van Promes zelfs deel van uit. Binnenkort staat hij voor de rechter, op verdenking van poging tot moord op zijn neef tijdens een steekpartij.

Naast de steekpartij wordt Promes ook verdacht van betrokkenheid bij cocaïnesmokkel, van de smokkel van synthetische drugs naar Australië en van huiselijk geweld. Ook met Promes heeft Van Leeuwen gesproken. Al voordat de steekpartij plaatsvond. Maar omdat de zaak nu bij justitie ligt, kan hij daar niets over zeggen. Promes liep tegen de lamp omdat de recherche zijn naam tegenkwam in ontcijferde berichten via bij criminelen populaire pgp-telefoons.


Volgens Van Leeuwen raken veel meer voetballers verstrikt in georganiseerde criminaliteit.

„We zagen in meerdere onderzoeken criminelen in door de sponsor ter beschikking gestelde leaseauto’s van Ajax-spelers of internationals rijden. Dan gaan alle alarmbellen af”, aldus Van Leeuwen. Zo zagen rechercheurs een bekende crimineel, die verdachte is in het Marengo-proces, rondrijden in de auto van Mo Ihattaren. Hij kwam zelfs in de bolide van Mo naar het proces in de Bunker. De auto van Ihattaren, die op enig moment zwaar bedreigd werd door criminelen, vloog in brand. Vermoedelijk door brandstichting.

„Het waarschuwen voor beïnvloeden door criminelen hoort in feite onderdeel te zijn van het opleiden van profs”, vindt Van Leeuwen. „Jonge spelers krijgen van alles te horen over spelsystemen en diëten, maar belangrijke aspecten als hoe herken je ’foute vrienden’ en hoe ga je om met sociale media worden soms vergeten.”

Valkuilen
Van Leeuwen stelde tijdens een bijeenkomst met jonge voetballers een open vraag aan een voetballer. „Stel je draagt een Rolex van 50.000 euro en een crimineel vriendje biedt je 100.000 cash voor die klok. Wat doe je?”

„Ik zou een kluis kopen”, antwoordde de jeugdprof. „En het geld erin verstoppen.”

„Maar nu wordt die crimineel opgepakt en vertelt aan de politie dat hij die Rolex van een bekende voetballer heeft gekocht voor een ton cash. Dan heb jij een probleem in verband met witwassen”, hield Van Leeuwen de speler voor. Zijn reactie: „Ja, maar ik kan me toch niet druk maken over wat m’n vrienden uitspoken en hoe ze aan hun geld komen?”

„Sommige jonge voetballers komen zo dus in de problemen”, legt Van Leeuwen uit. „Ze zien de valkuilen niet. Ze krijgen dat ook niet altijd mee van thuis.”

Toch gelooft Arno van Leeuwen ook niet dat de situatie in de voetballerij nu heel veel erger is dan een aantal jaren geleden. De ex-politiechef: „Ook toen waren er voetballers die de weelde niet konden dragen of vanwege schulden de foute kant opgingen. Het scheelt veel in welk milieu je opgroeit en welke normen en waarden je van je ouders en je club meekrijgt. Wat wel verandert, is de toenemende invloed van de lucratieve handel in cocaïne. Daar wordt zo veel geld mee verdiend dat velen, onder wie dus zelfs veel verdienende voetballers, de verleiding niet kunnen weerstaan. Onvoorstelbaar jammer dat prachtige carrières daardoor aan gruzelementen gaan.”
Hier maar, De T.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door 999 » ma aug 08, 2022 10:32 am

Als het verhaal van van Heuvel klopt is het natuurlijk ontzettend triest.Een moment in zijn leven, het overlijden van, en de glijdende schaal is toen dus ingezet.AJAX kan dan dus niet anders dan stoppen met Ihattaren ... Rondlurker in en bij de Mocromaffia is natuurlijk 400 stappen te ver ...

Yopii
Berichten: 17877
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Yopii » ma aug 08, 2022 10:41 am

„Sommige jonge voetballers komen zo dus in de problemen”, legt Van Leeuwen uit. „Ze zien de valkuilen niet. Ze krijgen dat ook niet altijd mee van thuis.”
Dat denk ik ook.

Sommige spelers hebben een hechte band met hun ouders, die gaan niet zo snel in de fout. Degenen die meer of afstand staan van thuis, hangen doorgaans aan hun vrienden, en dat kunnen gemakkelijk foute vrienden worden of zijn.

Dat geld van Mo is een magneet in een omgeving waar iedereen ervan droomt snel rijk te worden.

Die jongen lijkt me een beetje simpel, gemakkelijk te beïnvloeden.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Scherrer » ma aug 08, 2022 11:12 am

De Ajax-auto van Ihattaren is dus waarschijnlijk in de brand gestoken door criminelen. Het wordt steeds gekker.
***

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door generaal » ma aug 08, 2022 11:21 am

Mocht hij in z’n PSV-tijd ook al met die Marengojongens zijn omgegaan.. Dan hebben de speurneuzen mogelijk een nieuwe lead om twee overvallen op te lossen. Op z’n minst grondig uitpluizen, lijkt me.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Jinne » ma aug 08, 2022 11:41 am

Scherrer schreef:
ma aug 08, 2022 11:12 am
De Ajax-auto van Ihattaren is dus waarschijnlijk in de brand gestoken door criminelen. Het wordt steeds gekker.
Is hier een bron van? Het is natuurlijk wel een standaard criminele actie.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopii
Berichten: 17877
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Yopii » ma aug 08, 2022 11:59 am

generaal schreef:
ma aug 08, 2022 11:21 am
Mocht hij in z’n PSV-tijd ook al met die Marengojongens zijn omgegaan.. Dan hebben de speurneuzen mogelijk een nieuwe lead om twee overvallen op te lossen. Op z’n minst grondig uitpluizen, lijkt me.
Nou ja, dat hij die jongens kent, wil niet zeggen dat hij zelf betrokken is geweest bij criminele activiteiten. Daar is voor zover bekend nog geen enkel bewijs voor.



Depay was blijkbaar ook zo'n geval, hem hebben ze op tijd weten weg te krijgen van de rand van de afgrond. Een speler moet zelf inzien dat hij zijn leven aan het verwoesten is.

Breken met figuren als Taghi is niet zo eenvoudig. Die hechten enigszins aan loyaliteit, nietwaar?

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Scherrer » ma aug 08, 2022 12:01 pm

Jinne schreef:
ma aug 08, 2022 11:41 am
Scherrer schreef:
ma aug 08, 2022 11:12 am
De Ajax-auto van Ihattaren is dus waarschijnlijk in de brand gestoken door criminelen. Het wordt steeds gekker.
Is hier een bron van? Het is natuurlijk wel een standaard criminele actie.
Ik denk niet dat John van den Heuvel zijn bron met jou wil gaan delen. Zo werkt misdaadjournalistiek niet helemaal. :smallgrin.gif:
***

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Jinne » ma aug 08, 2022 12:06 pm

Ik had er over heen gelezen in laatste Telegraaf stuk hier.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Scherrer » ma aug 08, 2022 12:07 pm

:biggthumpup.gif:
***

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Mano » ma aug 08, 2022 12:09 pm

Ajax is geen luxe GGZ, dus lijkt mij klaar.

Contract inleveren en terug naar Juve sturen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Giacomo Puccini » ma aug 08, 2022 12:22 pm

Dit zag je mijlenver aankomen, je komt immers niet zomaar weken niet trainen ivm intimidatie. Zijn er nog steeds mensen die dit probleemgeval het voordeel van de twijfel willen geven?

Dit joch is slecht nieuws, ik wil hem nooit meer bij de club zien.
Ajax!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door generaal » ma aug 08, 2022 12:28 pm

Yopii schreef:
ma aug 08, 2022 11:59 am
generaal schreef:
ma aug 08, 2022 11:21 am
Mocht hij in z’n PSV-tijd ook al met die Marengojongens zijn omgegaan.. Dan hebben de speurneuzen mogelijk een nieuwe lead om twee overvallen op te lossen. Op z’n minst grondig uitpluizen, lijkt me.
Nou ja, dat hij die jongens kent, wil niet zeggen dat hij zelf betrokken is geweest bij criminele activiteiten. Daar is voor zover bekend nog geen enkel bewijs voor.



Depay was blijkbaar ook zo'n geval, hem hebben ze op tijd weten weg te krijgen van de rand van de afgrond. Een speler moet zelf inzien dat hij zijn leven aan het verwoesten is.

Breken met figuren als Taghi is niet zo eenvoudig. Die hechten enigszins aan loyaliteit, nietwaar?
Het delen van een woonadres is natuurlijk ook geen criminele daad. Wel een naaistreek. Maar het zou me niets verbazen als zulke lieden hem ernaar hebben gevraagd als dat contact toen al bestond.

Breken is inderdaad geen optie. Net als ‘nee’ zeggen.

Yopii
Berichten: 17877
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Yopii » ma aug 08, 2022 12:53 pm

Waar je mee omgaat, raak je mee besmet. Peter R. (RIP) was bevriend met Cor van Hout, Holleeder zat met zijn benen op het bureau van Moszkowicz. Zware criminelen gebruiken iedereen van wie ze voordeel kunnen hebben.

Het maakt nogal verschil op welke manier Mo erbij betrokken is.

Ik snap dat supporters geen dubieuze figuren in de buurt van hun club willen zien, maar Ajax heeft ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Mo is immers een werknemer van Ajax, zij het gedetacheerd. Ik neem aan dat ze hem nog een 'verbetertraject' aanbieden, om het in managementtaal te zeggen. Dan is het slikken of stikken. Met Ajax 1 heeft dat niets te maken, het gaat er puur om dat hij zijn privézaken op orde krijgt.

Bij Juventus zullen ze niet blij zijn...

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door generaal » ma aug 08, 2022 1:01 pm

Juventus neemt z’n verlies gewoon hoor. Denk dat het vooral een vriendendienst aan Raiola was. Misschien krijgen ze Overmars nog zo gek om de gok te wagen. En anders heb je altijd Ted van Leeuwen nog.

Wel eeuwig zonde van zijn voetbaltalent. Anderzijds: zelfs Anouar Diba is vies rijk geworden bij allerlei clubs in de marge. Ihattaren kan altijd nog op toer naar landen als Qatar en Saudi-Arabië en daar miljoenen per jaar opstrijken.

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Mano » ma aug 08, 2022 1:11 pm

Giacomo Puccini schreef:
ma aug 08, 2022 12:22 pm
Dit zag je mijlenver aankomen, je komt immers niet zomaar weken niet trainen ivm intimidatie. Zijn er nog steeds mensen die dit probleemgeval het voordeel van de twijfel willen geven?

Dit joch is slecht nieuws, ik wil hem nooit meer bij de club zien.
Deze jongen heeft al bijna 3 jaar iets aan zijn kar hangen.
Je kon erop wachten dat het fout zou lopen. Leven voor de sport is een discipline die ruim wordt onderschat door menig voetbal talent.

Hij heeft al jaren bewezen niet die discipline te bezitten. Gerald V heeft het geprobeerd en met 100 manuren aan training, diëten en begeleiding kwam hij een heel eind maar wist hij het toch nog te verkloten.
Dan moet je als club je lering trekken en afscheid nemen. gegokt en verloren. was wel het gokje waard want als je hem WEL aan het voetballen kreeg, had je goud in handen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door wimpey » ma aug 08, 2022 1:36 pm

Lullig voor Vanenburg, ja.

Mootje schijnt nogal makkelijk te liegen. Die zal bij het begin van het project niet alle kaarten op tafel hebben gelegd.

Als voetballer geslaagd, als mens mislukt. En dan misluk je in je beroep dus ook, want daarin ben je in de eerste plaats immers ook mens.

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Lionel » ma aug 08, 2022 1:50 pm

En wat nou, stel nou even dat het zo is allen, als Mo hier niet echt iets aan kon doen maar hij gewoon bedreigd wordt/werd al een aantal jaar?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door wimpey » ma aug 08, 2022 2:01 pm

Lionel schreef:
ma aug 08, 2022 1:50 pm
En wat nou, stel nou even dat het zo is allen, als Mo hier niet echt iets aan kon doen maar hij gewoon bedreigd wordt/werd al een aantal jaar?
Waarom is er met hem altijd iets en met bijv. Ziyech en Noussair nooit?

Je bent als BN-er / BM-er kwetsbaar. Kop onder de radar houden en ervoor zorgen dat je inner circle sterk is en klopt. Je wordt echt niet zomaar bedreigd.

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Mano » ma aug 08, 2022 2:05 pm

Lionel schreef:
ma aug 08, 2022 1:50 pm
En wat nou, stel nou even dat het zo is allen, als Mo hier niet echt iets aan kon doen maar hij gewoon bedreigd wordt/werd al een aantal jaar?
Mo heeft alle schijn tegen. Is namelijk al 3 jaar niet actief op het voetbalveld. Wegens allerlei redenen.
Er zijn meer jongens die hun vader verloren hebben op jonge leeftijd (waaronder ikzelf) en toch door moeten.
stukje geduld mag er dan echt wel zijn maar op een bepaald moment is het ook gewoon weer doorgaan.

Stel dat hij al langer bedreigd werd, het is erg moeilijk geworden om hem te geloven. HIj heeft te veel gelogen. Te vaak beloftes gebroken.

Ik gun hem rust en geen gedoe maar een voetballer (bij ajax) zie ik niet in hem.
Welk probleem hij ook heeft, deze moet hij in rust oplossen. In de luwte, uit de media met de juiste mensen.
Ajax is dat niet. Ajax is schijnwerpers en presteren en bij niet presteren, nog meer schijnwerpers.

Desnoods gaat hij in de zandbak voetballen voor geld en om uit de buurt van die gasten te blijven.
Dan verdient hij zijn geld en kan aan zichzelf werken.
Laatst gewijzigd door Mano op ma aug 08, 2022 2:07 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Lionel » ma aug 08, 2022 2:06 pm

Dat is mijn punt toch niet? Wie zegt dat hij niet al jaren is meegetrokken? Misschien hebben ze het bij Nous en Ziyech niet eens geprobeerd? Ziyech woonde in zijn jeugd in Friesland..
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Lionel » ma aug 08, 2022 2:07 pm

Ik vind overigens dat Ajax per direct de banden moet verbreken hoor. Laat dat duidelijk zijn. Dit valt mijn inziens niet over goed werkgeverschap.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door Mano » ma aug 08, 2022 2:10 pm

Lionel schreef:
ma aug 08, 2022 2:06 pm
Dat is mijn punt toch niet? Wie zegt dat hij niet al jaren is meegetrokken? Misschien hebben ze het bij Nous en Ziyech niet eens geprobeerd? Ziyech woonde in zijn jeugd in Friesland..
De bedreigingen zijn er niet al 3 jaar.
Hij heeft eerst 'gehangen' met ze, en deze jongens, kunnen net als Mo geld uitgeven. Dus feesten en lachen was het vast en zeker.
tot ze iets van hem vroegen....

in begin klein, toen wat groter...
en na een paar keer is Nee zeggen geen optie meer.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door 999 » ma aug 08, 2022 2:28 pm

Valentijn Driessen: 'Ajax lijkt af te stevenen op vertrek van Mohamed Ihattaren'
8 augustus 2022 09:14 - De Telegraaf
Foto: Pro Shots
Valentijn Driessen: "Ajax lijkt af te stevenen op vertrek van Mohamed Ihattaren"; image source: Pro Shots

In zijn column in De Telegraaf meldt Valentijn Driessen dat het er alle schijn van heeft dat Ajax na december afscheid gaat nemen van Mohamed Ihattaren. Het huurcontract van de middenvelder loopt dan af en alle signalen wijzen er op dat Ajax de koopoptie niet zou lichten. Zo is Ihattaren niet welkom op Sportcomplex de Toekomst om te trainen en moet hij een individueel programma afwerken in de buurt van Hilversum.

Afgelopen week is er vanuit Ajax ook geen enkel contact met hem geweest en heeft de clubleiding aan Alfred Schreuder al eerder laten weten dat hij zich niet langer met Ihattaren mag bemoeien. Deze week zal er een gesprek plaats vinden met de middenvelder, maar daarbij zal Schreuder niet aanwezig zijn.

Ihattaren ziet in Schreuder een vertrouwensman, terwijl Ajax eist dat hij een mentaal begeleidingstraject gaat volgen met Joost Leenders, die als prestatie- en mentalcoach veel werkt voor Ajax. Ihattaren heeft echter geen vertrouwen in hem.

Op zondag kwam bovendien ook al het nieuws naar buiten dat Ihattaren zich te veel zou inlaten met mensen uit het criminele milieu, hoewel hij zelf niet bij criminele activiteiten betrokken is. Wel waren leden van de mocromaffia die terecht moeten staan in het Marengoproces in de auto van Ihattaren naar het proces gegaan, zo onthulde misdaadverslaggever John van den Heuvel.
De T.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Mohamed Ihattaren

Bericht door generaal » ma aug 08, 2022 2:35 pm

John van den Heuvel meldt net dat Ihattaren deze week zware criminelen in de penitentiaire inrichting van Alphen aan den Rijn heeft bezocht :excited.gif:

Plaats reactie