Lorenzo Lucca

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Lorenzo Lucca

Bericht door WP_Legend » za feb 04, 2023 2:03 pm

Mwah, hij is technisch niet de beste. Maar hij is vrij sterk, houdt de bal aardig bij zich en heeft een goede kaats...

Doet het aardig in Jong Ajax en heeft bij ons tegen Vitesse en PSV gescoord...

Hij komt uit de serie B dus hij zal er niet meteen staan, maar als backup en met het oog op de toekomst, zou zomaar de volgende Scamacca kunnen zijn!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Lorenzo Lucca

Bericht door 999 » za feb 04, 2023 2:06 pm

Nou, van wat ik er van heb gezien in JA vind ik hem maar een houtenklaas ...

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Lorenzo Lucca

Bericht door columbus » za feb 04, 2023 2:07 pm

Vind hem ook niet heel slecht. Ook niet vaak gezien maar volgens mij is het een spits die vooral van de zijkanten bediend moet worden. En Ajax doet van alles maar er komt weinig bruikbaar vanaf de zijkant, alles gaat regelrecht de trechter in

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Lorenzo Lucca

Bericht door Marillion » di mei 23, 2023 4:13 pm

Ajax zou de optie tot koop niet gaan lichten.

Dit is een klap. Zag niemand aankomen denk ik. Wat moeten we zonder de witte vlag? :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Lorenzo Lucca

Bericht door Mano » wo mei 24, 2023 7:53 am

Verweij hoorde over verplichte koopoptie in contract Lucca

Ajax heeft een verplichte koopoptie in het contract van Lorenzo Lucca laten opnemen, zo heeft Mike Verweij vernomen. De Ajax-watcher van De Telegraaf weet het nog niet zeker, maar kreeg het verhaal in de wandelgangen mee.
Zo, die Mike Verweij heeft goeie bronnen :smallgrin.gif:
Wat een mafklapper!

Wat Johnk al zei: een koopoptie is een OPTIE anders is het niets meer dan uitstel van betaling
Je zou denken dat Mikey Mike ook zelf is nadenkt maar blijkbaar papagaait hij alles door dat voor z'n voeten valt.

'Ajax heeft genoeg gezien en licht koopoptie op zomeraanwinst niet'
Gisteren, 13:07
77

Ajax gaat Lorenzo Lucca niet overnemen van Pisa, meldt Quotidiano Sportivo Pisa. De lokale sportkrant meldt dat Ajax niet van plan is om de koopoptie van tien miljoen euro te lichten voor de Italiaanse spits.

Ajax huurt Lucca dit seizoen voor één miljoen euro gehuurd van Pisa. In het huurcontract is een optie tot koop opgenomen, maar deze gaan de Amsterdammers naar verluidt niet lichten. Volgens de krant zijn er verschillende clubs die hun interesse in Lucca kenbaar hebben gemaakt. Sassuolo, Bologna en zelfs AC Milan zouden belangstelling tonen in de spits.



Lucca werd naar Amsterdam gehaald door voormalig trainer Alfred Schreuder, die op zoek was naar een lange targetman. Diens opvolger John Heitinga koos echter voor Brian Brobbey en Dusan Tadic als spits van Ajax. Hierdoor is Lucca overbodig.

De boomlange aanvaller speelde dertien duels in de Eredivisie, met name als invaller. Hij scoorde tweemaal. Bij Jong Ajax speelde hij vaker. Voor de beloftenploeg maakte Lucca zes doelpunten in veertien optredens.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Lorenzo Lucca

Bericht door Duke » di jun 20, 2023 9:41 am

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie