Gaston Avila

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 18434
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Gaston Avila

Bericht door Yopii » ma aug 21, 2023 8:50 am

Tagliafico was aanvoerder van Independiente dat toen de Copa Sudamericana won. Hij was een cultfiguur onder de supporters, die waren er kapot van dat hij vertrok. Daarbij had hij de nationale jeugdteams doorlopen en was hij eenmalig international van Argentinië op het moment dat hij naar Ajax vertrok. Hij was weliswaar geen toptalent, maar had in zijn land een aardige status. HIj werd ook met enige regelmaat in verband gebracht met Europese clubs (o.a. Feyenoord).

Deze jongen moet alles nog laten zien. De vergelijking met Tagliafico gaat mank. Tagliafico was een gearriveerde speler, je wist precies wat je kreeg.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Gaston Avila

Bericht door wimpey » ma aug 21, 2023 8:52 am

Peter schreef:
ma aug 21, 2023 8:47 am
Ik vind de gedachte dat van Bommel in balbezit kiest voor een doorschuivende rechtsback wel interessant. Zou wel eens de gedachte kunnen zijn met die Gaaei.
Dat kan. Onze linksbuiten is echter wel een speler die overlap nodig heeft. In de 1 op 1 komt ie de rechtsback van Excelsior nog niet voorbij. Die back hem wel. :smallgrin.gif:

Het is voor mij een onduidelijke puzzel die ze aan het leggen zijn. I.m.o. moet je ook nog een keeper en een 10 halen.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12862
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Gaston Avila

Bericht door Liberty » ma aug 21, 2023 8:56 am

Cultfiguur zegt niets. Binnen Ajax hebben we ook dat soort spelers gehad: Pantelic komt. Of later Suk. Niet de spelers waar je heel veel aan had maar ze waren wel cult.

En ja, Tagliafico had meer ervaring, was ook ouder. Maar had ook een jaar in Spanje gevoetbald bij Real Murcia in de tweede divisie en dat was hem ook niet geworden. Wat ik me kan herinneren uit de tijd waren er genoeg Ajacieden niet heel enthousiast over hem. Want uiteindelijk speelde hij op zijn 25e nog steeds in Argentinië en was hij geen vaste international. Als hij echt wat kon dan was hij lang ergens in Europa aan de slag gegaan. Want interesse is leuk, maar niemand heeft hem opgepikt.

Feit is dat ook het vertrouwen in een speler als Tagliafico niet hoog was.
Tijd voor iets nieuws.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gaston Avila

Bericht door Mano » ma aug 21, 2023 8:57 am

volgens mij gaan wij in balbezit idd naar 3-4-3 waarbij Gaaei doorschuift

met Avila heb je dus geen bliksemafleider die over Bergwijn heen dendert waardoor er ruimte komt voor Bergwijn.
Hij zal dus zijn 1vs1 moeten gaan winnen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Gaston Avila

Bericht door wimpey » ma aug 21, 2023 9:03 am

Mano schreef:
ma aug 21, 2023 8:57 am
Hij zal dus zijn 1vs1 moeten gaan winnen.
Dat gaat 'm niet worden. Neem aan dat ze Forbs voor links hebben gehaald en dat Bergwijn 1 van de 2 spitsen wordt.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gaston Avila

Bericht door Lionel » ma aug 21, 2023 9:03 am

Yopii schreef:
ma aug 21, 2023 8:42 am
Dank voor het plaatsen, Peter.

Ik heb meer vertrouwen in Jöhnk dan in die jongetjes van VI. Jöhnk zit er zelden naast.
Met de komst van Ávila maakt Ajax indirect gebruik van het haviksoog van Marc Overmars.
Haha, die jongen stond ongetwijfeld bij Ajax op de lijst, dus hij komt van de scouting van Ajax. Of hij is destijds al aangeboden natuurlijk, dat kan ook.
N.a.v. een post van Peter ben ik er op gaan letten en heb wat oude analyses teruggelezen en neem ik de jongens van VI, alleen Pieter Zwart neem ik enigszins serieus, wat minder serieus. Iedere speler is fantastisch namelijk. Dat Johnk ook niet positief is stemt mij ook niet vrolijk.

Dominee is echter fan dus ja.... zeg het maar. Slechter dan ASE of Wijndal kan hij niet zijn. Net zoals ik mij niet kan voorstellen dat Akpom als spits de kansen mist die Brobbey ook regelmatig mist :blush.gif: Of de 12,5 verantwoord is... ik weet het niet maar ik ben benieuwd. Zo een Argentijnse gifkikker is ook wel weer leuk. Leuker dan een Klaassen die opgefokt loopt te doen.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18434
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Gaston Avila

Bericht door Yopii » ma aug 21, 2023 9:05 am

Liberty schreef:
ma aug 21, 2023 8:56 am
Cultfiguur zegt niets. Binnen Ajax hebben we ook dat soort spelers gehad: Pantelic komt. Of later Suk. Niet de spelers waar je heel veel aan had maar ze waren wel cult.

En ja, Tagliafico had meer ervaring, was ook ouder. Maar had ook een jaar in Spanje gevoetbald bij Real Murcia in de tweede divisie en dat was hem ook niet geworden. Wat ik me kan herinneren uit de tijd waren er genoeg Ajacieden niet heel enthousiast over hem. Want uiteindelijk speelde hij op zijn 25e nog steeds in Argentinië en was hij geen vaste international. Als hij echt wat kon dan was hij lang ergens in Europa aan de slag gegaan. Want interesse is leuk, maar niemand heeft hem opgepikt.

Feit is dat ook het vertrouwen in een speler als Tagliafico niet hoog was.

Niet zo'n cultfiguur, geen speler die er weinig van kon maar leuk werd gevonden. Tagliafico was aanvoerder van dat team. Toen ze die cup wonnen, had hij een grote, bebloede band om zijn hoofd omdat hij een hoofdwond had opgelopen. Hij was de onverzettelijke. Het publiek is gek op zulke spelers, jongens die tot het gaatje gaan.

Weet niet waarom hij de stap niet maakte, maar wel dat hij voor zijn komt naar Ajax continu in verband gebracht werd met Europese clubs.

De Dominee
Berichten: 5851
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Gaston Avila

Bericht door De Dominee » ma aug 21, 2023 9:10 am

Mano schreef:
ma aug 21, 2023 8:57 am
volgens mij gaan wij in balbezit idd naar 3-4-3 waarbij Gaaei doorschuift

met Avila heb je dus geen bliksemafleider die over Bergwijn heen dendert waardoor er ruimte komt voor Bergwijn.
Hij zal dus zijn 1vs1 moeten gaan winnen.
Het originele plan met Ito was dat Hato naar linksback zou verhuizen. Dat is ook geen type om op te stomen en over Bergwijn heen te denderen. Lijkt op een 'plan' dus.

Vwb Avila ben ik wel enthousiast. Ik zit er echter (zeer) regelmatig naast dus dat zegt ook niet veel. 1 ding is zeker: tov Wijndal, ASE en Rensch gaan we er met Avila en Gaaei zeker niet op achteruit.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gaston Avila

Bericht door Lionel » ma aug 21, 2023 9:14 am

De Dominee schreef:
ma aug 21, 2023 9:10 am
Mano schreef:
ma aug 21, 2023 8:57 am
volgens mij gaan wij in balbezit idd naar 3-4-3 waarbij Gaaei doorschuift

met Avila heb je dus geen bliksemafleider die over Bergwijn heen dendert waardoor er ruimte komt voor Bergwijn.
Hij zal dus zijn 1vs1 moeten gaan winnen.
Het originele plan met Ito was dat Hato naar linksback zou verhuizen. Dat is ook geen type om op te stomen en over Bergwijn heen te denderen. Lijkt op een 'plan' dus.

Vwb Avila ben ik wel enthousiast. Ik zit er echter (zeer) regelmatig naast dus dat zegt ook niet veel. 1 ding is zeker: tov Wijndal, ASE en Rensch gaan we er met Avila en Gaaei zeker niet op achteruit.
Hier houd ik mij ook aan vast. We kunnen echt alleen maar beter worden. Ik hoop nog wel op een 10 en een rechtsbuiten. Laat Kudus maar zo snel mogelijk vertrekken.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18434
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Gaston Avila

Bericht door Yopii » ma aug 21, 2023 9:15 am

Ik zit er echter (zeer) regelmatig naast dus dat zegt ook niet veel.
Iedereen, toch? :confused.gif:

Ik denk dat elke verdediger nat gaat zolang er zo weinig organisatie in de achterhoede is.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12862
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Gaston Avila

Bericht door Liberty » ma aug 21, 2023 9:18 am

Yopii schreef:
ma aug 21, 2023 9:05 am
Liberty schreef:
ma aug 21, 2023 8:56 am
Cultfiguur zegt niets. Binnen Ajax hebben we ook dat soort spelers gehad: Pantelic komt. Of later Suk. Niet de spelers waar je heel veel aan had maar ze waren wel cult.

En ja, Tagliafico had meer ervaring, was ook ouder. Maar had ook een jaar in Spanje gevoetbald bij Real Murcia in de tweede divisie en dat was hem ook niet geworden. Wat ik me kan herinneren uit de tijd waren er genoeg Ajacieden niet heel enthousiast over hem. Want uiteindelijk speelde hij op zijn 25e nog steeds in Argentinië en was hij geen vaste international. Als hij echt wat kon dan was hij lang ergens in Europa aan de slag gegaan. Want interesse is leuk, maar niemand heeft hem opgepikt.

Feit is dat ook het vertrouwen in een speler als Tagliafico niet hoog was.

Niet zo'n cultfiguur, geen speler die er weinig van kon maar leuk werd gevonden. Tagliafico was aanvoerder van dat team. Toen ze die cup wonnen, had hij een grote, bebloede band om zijn hoofd omdat hij een hoofdwond had opgelopen. Hij was de onverzettelijke. Het publiek is gek op zulke spelers, jongens die tot het gaatje gaan.

Weet niet waarom hij de stap niet maakte, maar wel dat hij voor zijn komt naar Ajax continu in verband gebracht werd met Europese clubs.
Nou ja, zelf plaatste je deze reactie:
Geloof al die verhalen op internet niet, kijk naar de feiten. Een topverdediger van 25 die mislukt is bij Murcia en daarom nog/weer in Argentinië speelt? Goede linksbacks zijn schaars.
Zegt me genoeg. Je vond Mitchell Bakker blijkbaar beter.

Gaat er uiteindelijk om dat spelers door bepaalde mensen altijd negatief benaderd worden. Er is altijd wel iets waardoor het nooit iets gaat worden. Zelfs bij Tadic was dit het geval:
Pff, die heeft het al jarenlang niet kunnen laten zien. Lijkt me niks, net als Labyad overigens.
Het is inderdaad apart. Je merkt wel dat Danny Blind in de RVC zit. :smallgrin.gif:

Ben het met je eens, D_Skilled. De wanhoop druipt eraf. Je zou haast denken dat Tadic een garantie voor de titel was, net als Machlas en Sulejmani. :hypocrite.gif:
Goede speler voor Ajax? :confused.gif:
En er waren wel meer van dit soort reactie: Goede speler, maar niet wat Ajax zoekt. En waarom komt hij naar Ajax toe?

Feit is gewoon dat er een groep is die per definitie wel wat te zeiken moet hebben. Dat is niet het trauma van afgelopen seizoen, dat is gewoon altijd zo.
Tijd voor iets nieuws.

Yopii
Berichten: 18434
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Gaston Avila

Bericht door Yopii » ma aug 21, 2023 9:46 am

Tagliafico is dan ook geen topverdediger. Hij was op het moment dat hij naar Ajax kwam een al behoorlijk ervaren speler die het van zijn inzet moest hebben. Zoals iedereen op dit forum weet, ben ik nooit fan geweest van Tagliafico, omdat ik niet houd van spelers die problemen oplossen met harde overtredingen (Alvarez ook). Ik houd van verdedigers die positioneel zo sterk zijn dat ze problemen voorkomen, zoals Frank de Boer. Tackles zijn een laatste redmiddel.

Over Avila: op een filmpje dat ik gezien heb ligt hij juist continu op de grond.



Van Tadic had ik niet verwacht dat hij zou brengen wat hij gebracht had, maar wie wel? Ik had hem een aantal keren bij Southampton zien spelen en daar was hij op zijn best wisselvallig. De supporters van Southampton wisten niet wat ze zagen, toen Tadic zo goed presteerde bij Ajax. Ze vroegen zich af of het wel dezelfde speler was.

De kunst van scouten is om te zien of een speler meer in zijn mars zou kunnen hebben in een andere situatie, of dat hij juist op zijn sterkst is in de huidige situatie, waardoor hij elders zou kunnen tegenvallen. Er zijn er maar weinig die dit inzicht hebben.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12862
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Gaston Avila

Bericht door Liberty » ma aug 21, 2023 10:13 am

Wat jij beschrijft zijn dan ook gewoon de topverdedigers. Die het spel kunnen lezen en daar naar kunnen handelen. Dat van God verkregen talent is zeldzaam dus de goede verdedigers leren dat met de tijd. Uiteraard zie ik liever ook een Frank de Boer achterin staan. Maar die zijn er niet veel. Dus mag en moet je blij zijn met een Winston Bogarde.

Zoals al gezegd: Wijndal doet helemaal niets. Zal waarschijnlijk meer talent hebben en mogelijk ook meer inzicht maar doet er verder helemaal niets mee.
Dan heb ik liever een Tagliafico die gewoon hard werkt en wel ingrijpt als het nodig is. Dat het dan af en toe onbeholpen eruit ziet vind ik minder belangrijk. In zijn geval vormden eerst Blind en De Ligt en later Martinez en Timber het hart van de verdediging. Dat maakt het spelen al een stuk makkelijker.
Als Avila hetzelfde kan neerzetten dan komt het wel goed. Of hem dat lukt weet ik niet, ik ken hem niet.
Tijd voor iets nieuws.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gaston Avila

Bericht door Lionel » ma aug 21, 2023 10:18 am

Liberty schreef:
ma aug 21, 2023 10:13 am
Wat jij beschrijft zijn dan ook gewoon de topverdedigers. Die het spel kunnen lezen en daar naar kunnen handelen. Dat van God verkregen talent is zeldzaam dus de goede verdedigers leren dat met de tijd. Uiteraard zie ik liever ook een Frank de Boer achterin staan. Maar die zijn er niet veel. Dus mag en moet je blij zijn met een Winston Bogarde.

Zoals al gezegd: Wijndal doet helemaal niets. Zal waarschijnlijk meer talent hebben en mogelijk ook meer inzicht maar doet er verder helemaal niets mee.
Dan heb ik liever een Tagliafico die gewoon hard werkt en wel ingrijpt als het nodig is. Dat het dan af en toe onbeholpen eruit ziet vind ik minder belangrijk. In zijn geval vormden eerst Blind en De Ligt en later Martinez en Timber het hart van de verdediging. Dat maakt het spelen al een stuk makkelijker.
Als Avila hetzelfde kan neerzetten dan komt het wel goed. Of hem dat lukt weet ik niet, ik ken hem niet.
Maar wat is talent? Hij oogde wat sierlijker. Maar het gaat toch om het verdedigen?

We hebben een goede mix nodig tussen sierlijke spelers en spelers die over lijken gaan, op een juiste manier uiteraard. En als hij ook nog eens bal van A naar B kan inspelen... prima!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33477
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Gaston Avila

Bericht door zeux » ma aug 21, 2023 10:37 am

Liberty schreef:
ma aug 21, 2023 9:18 am
Feit is gewoon dat er een groep is die per definitie wel wat te zeiken moet hebben. Dat is niet het trauma van afgelopen seizoen, dat is gewoon altijd zo.
:smallgrin.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 18434
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Gaston Avila

Bericht door Yopii » ma aug 21, 2023 10:44 am

Wat jij beschrijft zijn dan ook gewoon de topverdedigers. Die het spel kunnen lezen en daar naar kunnen handelen. Dat van God verkregen talent is zeldzaam dus de goede verdedigers leren dat met de tijd. Uiteraard zie ik liever ook een Frank de Boer achterin staan. Maar die zijn er niet veel. Dus mag en moet je blij zijn met een Winston Bogarde.

Zoals al gezegd: Wijndal doet helemaal niets. Zal waarschijnlijk meer talent hebben en mogelijk ook meer inzicht maar doet er verder helemaal niets mee.
Dan heb ik liever een Tagliafico die gewoon hard werkt en wel ingrijpt als het nodig is.
Yep, ik wil het beste voor Ajax. NIet investeren dus in spelers die er weinig van kunnen. Ik ken die Avila niet, maar de berichten stemmen niet hoopvol.

Tja, Wijndal.. Die had meer laten zien bij AZ dan Avila tot nu toe bij Antwerp, begrijp ik.

De Dominee
Berichten: 5851
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Gaston Avila

Bericht door De Dominee » ma aug 21, 2023 11:02 am

Dat ligt er helemaal aan wie je het vraagt. Ook genoeg positieve berichten en artikelen over Avila te vinden. Het is op het oog geen Sutalo, van wie je vrijwel met zekerheid kan zeggen dat hij eigenlijk al te goed is voor Ajax. Maar een categorie daaronder zou ook prima zijn.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Gaston Avila

Bericht door wimpey » ma aug 21, 2023 11:06 am

Yopii schreef:
ma aug 21, 2023 10:44 am
Tja, Wijndal.. Die had meer laten zien bij AZ dan Avila tot nu toe bij Antwerp, begrijp ik.
Had bij AZ laten zien niet te kunnen verdedigen. Een compleet raadsel waarom ze die softcock gehaald hebben. Alhoewel raadsel: zet Schreuder en het trio samen en je bent 10M lichter en een prutser rijker.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gaston Avila

Bericht door Mano » ma aug 21, 2023 11:20 am

Het is gewoon koffiedik kijken.

Avila komt in een warm bad en draait als een tierelier.
Avila komt op een koude kermis en kwijnt weg, net als zijn spel.

Je weet het niet.


Achterin wordt het er (volgens mij) wel sterker op met Sutalo en Avila.
Met Hato erbij heb je sowieso 3 spelers die weten wat verdedigen is. Best handig.

Middenveld vind ik nog een puzzel. Wie is de 3de naast vd Boomen en Tahirovic
Bergwijn, berghuis, Taylor en kudus zijn wat mij betreft niet de juiste mensen.
Hou je Klaassen en Akpom over.
Terwijl over Akpom wordt gezegd dat hij de spits is :confused.gif: Terwijl zijn cijfers in het voordeel van de no.10 spreken

Voorin is het helemaal nog een puzzel
Bergwijn en Forbs zijn beide het best op links
Brobbey is de enige spits (als je Akpom op 10 zet)
en rechts is er eigenlijk niemand. Hooguit CCC of Berghuis
(in deze ga ik er even vanuit dat Kudus weg gaat)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee
Berichten: 5851
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Gaston Avila

Bericht door De Dominee » ma aug 21, 2023 1:35 pm

Ito deadline zal dus (ongebruikt) verlopen zijn vermoedelijk.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Gaston Avila

Bericht door Andriy Demchenko » ma aug 21, 2023 9:13 pm

VI
Wie Gastón Ávila ook maar één keer heeft zien spelen, of bekend is met de stijl van zijn oudere broer Ezequiel 'Chimy' Ávila - een even dynamische als beruchte vechtspits bij Osasuna - weet wat het grote twijfelpunt bij hem is. Ávila is bij tijden een wildebras, die zijn felheid niet altijd binnen de perken kan houden.

In de recente strijd om de Belgische Super Cup kost zo'n tijdelijk moment van kortsluiting bij Ávila zijn ploeg nog bijna een hoofdprijs (een tienkoppig Antwerp wint uiteindelijk na een penaltyreeks alsnog). Op het moment dat Ávila nèt iets te laat bij de balaanname van zijn directe tegenstander arriveert, en ook nog kortstondig met zijn standbeen wegglijdt, vergeet hij te vertrouwen op zijn medeverdedigers. In plaats daarvan lanceert Ávila zichzelf met een sliding richting man en bal. De horrortackle (zie hier de beelden) wordt terecht bestraft met een rode kaart.

Niet alleen met veel te harde tackles laat Ávila zien dat hij nog onvolwassen is bij het inschatten van risico's. Ook gaat hij nog net iets te vaak voor de heldenactie, op momenten dat enig geduld volstaat. In onderstaande spelsituatie staat de restverdediging van Antwerp in wezen goed opgesteld: vier man staan achterin om drie counterende opponenten op te vangen. Maar doordat Ávila voor de directe balwinst gaat, en hierbij mistast, leidt hij een gevaarlijke counter van Meche Met de komst van Ávila maakt Ajax indirect gebruik van het haviksoog van Marc Overmars. Want de technisch directeur van Antwerp heeft correct aangevoeld dat de lusten opwegen tegen de lasten, bij de felle Argentijn. Ávila is een uitstekende passer, die vanwege zijn denksnelheid, felheid en voetenwerk ook defensief kan domineren. In Amsterdam moet vooral blijken of Ávila zichzelf gaandeweg zijn ontwikkeling minder vaak zelf in de weg gaat zitten.
len in.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gaston Avila

Bericht door Mano » di aug 22, 2023 12:12 pm

Done deal

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10274
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Gaston Avila

Bericht door WP_Legend » di aug 22, 2023 1:36 pm

Nog geen here we Go...

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gaston Avila

Bericht door Lionel » di aug 22, 2023 1:36 pm

WP_Legend schreef:
di aug 22, 2023 1:36 pm
Nog geen here we Go...
Is al geweest.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Gaston Avila

Bericht door wimpey » di aug 22, 2023 1:37 pm

WP_Legend schreef:
di aug 22, 2023 1:36 pm
Nog geen here we Go...
Here we go. :smallgrin.gif:

Een Rick Karsdorp-kloon in Ajax-tenue. :1evil.gif:

Plaats reactie