Jordan Henderson

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Jordan Henderson

Bericht door raymon » do jan 18, 2024 3:27 pm

Yopii schreef:
do jan 18, 2024 3:20 pm
wimpey schreef:
do jan 18, 2024 2:21 pm
Die Fab is wel fabuleus hè! Die heeft een netwerk. :confused.gif:

Dat netwerk is minimaal 10.000 keer zo groot als dat van De Teletoeters.
En dat zonder chantage en zwartmakerij.
Daar ga je vanuit :smallgrin.gif:

Er moet wel een verdomd goede reden zijn dat hij zoveel nieuwtjes heeft.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7312
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Jordan Henderson

Bericht door Trab » do jan 18, 2024 5:05 pm

Debuut waarschijnlijk op het kunstgras van Almelo..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yopii
Berichten: 18436
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Jordan Henderson

Bericht door Yopii » do jan 18, 2024 5:12 pm

Wil hij meteen zijn contract weer laten ontbinden. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7312
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Jordan Henderson

Bericht door Trab » do jan 18, 2024 5:20 pm

Yopii schreef:Wil hij meteen zijn contract weer laten ontbinden. :smallgrin.gif:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Jordan Henderson

Bericht door Marillion » do jan 18, 2024 5:35 pm

Straks scheurt ‘ie daar als ouwe vent z’n kruisband af en komt ‘ie nooit meer op niveau. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12862
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Jordan Henderson

Bericht door Liberty » do jan 18, 2024 5:57 pm

Marillion schreef:
do jan 18, 2024 5:35 pm
Straks scheurt ‘ie daar als ouwe vent z’n kruisband af en komt ‘ie nooit meer op niveau. :smallgrin.gif:
Ja, ga jij even de Goden verzoeken.

Met het geluk dat Ajax nu heeft is het niet ondenkbaar dat Henderson op zijn eerste training alles afscheurt wat hij maar af kan scheuren en we hem een jaar kwijt zijn.

Met zijn salaris van 5 miljoen per jaar.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Jordan Henderson

Bericht door Marillion » do jan 18, 2024 6:48 pm

Ja, aan zo'n scenario zat ik dus te denken. Dat hebben we nog niet gehad dit seizoen. Kaplan is al van vorig jaar. Maar ik zal verder m'n mond houden. :smallgrin.gif:

Ik hoop uiteraard op een positieve inbreng. Herstellen van de balans op het middenveld. Leerschool voor onze wannabee professionals. En dat andere spelers daardoor beter tot hun recht gaan komen. De trainer heeft zo ook iemand in het veld die iets kan omzetten. Ik betwijfel eerlijk gezegd of er dit seizoen nog veel te winnen valt maar laat me graag in positieve zin verrassen.

Het zal de bedoeling zijn om de investering in zijn salaris langs deze weg indirect terug te verdienen. Mijn keuze zou eerder zijn om in te zetten op een wat jongere speler die nog bezig is met de weg omhoog. Maar hopelijk gaat dit werken en zij we straks allemaal fan.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10428
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Jordan Henderson

Bericht door mattie » do jan 18, 2024 7:30 pm

Mag toch hopen dat Henderson Taylor , Bergwijn en Berghuis ff flink fe waarheid laat voelen en merken ...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

De Dominee
Berichten: 5851
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Jordan Henderson

Bericht door De Dominee » do jan 18, 2024 8:36 pm

Officieel. Ajax.nl .
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Jordan Henderson

Bericht door Marillion » do jan 18, 2024 8:57 pm

Ajax bereikt overeenstemming met Jordan Henderson

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Jordan Henderson over zijn komst naar Amsterdam. De middenvelder kwam het afgelopen half jaar uit voor Al-Ettifaq. Met de club uit Saoedi Arabië bereikte de 81-voudig Engels international onlangs een akkoord over de ontbinding van zijn lopende contract.

De transfervrije voormalige speler van Sunderland en Liverpool tekende bij Ajax een overeenkomst voor de duur van tweeëneenhalf jaar, tot en met 30 juni 2026. Henderson werd op 17 juni 1990 geboren in het Engelse Sunderland.

John van ‘t Schip: "We wilden graag een ervaren middenvelder met leiderschapskwaliteiten. Mede vanwege blessures zochten wij ook iemand die er direct kan staan. Jordan Henderson is zo’n speler. Zijn komst betekent een flinke kwaliteitsimpuls voor onze selectie. Zowel binnen als buiten het veld is een voetballer van dit kaliber bovendien belangrijk voor de vele jonge spelers."

"Hij is Engels international en heeft met Liverpool de Champions League en veel andere prijzen gewonnen. Ik ben blij met zijn komst en ik denk dat het heel goed is voor onze club dat hij vanaf vandaag Ajacied is."

Bron: Ajax.nl
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7312
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Jordan Henderson

Bericht door Trab » do jan 18, 2024 9:16 pm

Marillion schreef:
Ajax bereikt overeenstemming met Jordan Henderson

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Jordan Henderson over zijn komst naar Amsterdam. De middenvelder kwam het afgelopen half jaar uit voor Al-Ettifaq. Met de club uit Saoedi Arabië bereikte de 81-voudig Engels international onlangs een akkoord over de ontbinding van zijn lopende contract.

De transfervrije voormalige speler van Sunderland en Liverpool tekende bij Ajax een overeenkomst voor de duur van tweeëneenhalf jaar, tot en met 30 juni 2026. Henderson werd op 17 juni 1990 geboren in het Engelse Sunderland.

John van ‘t Schip: "We wilden graag een ervaren middenvelder met leiderschapskwaliteiten. Mede vanwege blessures zochten wij ook iemand die er direct kan staan. Jordan Henderson is zo’n speler. Zijn komst betekent een flinke kwaliteitsimpuls voor onze selectie. Zowel binnen als buiten het veld is een voetballer van dit kaliber bovendien belangrijk voor de vele jonge spelers."

"Hij is Engels international en heeft met Liverpool de Champions League en veel andere prijzen gewonnen. Ik ben blij met zijn komst en ik denk dat het heel goed is voor onze club dat hij vanaf vandaag Ajacied is."

Bron: Ajax.nl
Lets go Jordan! Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Jordan Henderson

Bericht door Monkey Tonk » vr jan 19, 2024 2:32 am

Het is een noodgreep. Maar in ieder geval zet je er een toon mee dat je jezelf nog serieus neemt.

Nou verder doorpakken. Volgens mij is er een overbodig elftal op linksback.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Yopii
Berichten: 18436
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Jordan Henderson

Bericht door Yopii » vr jan 19, 2024 9:59 am

Volgens The Athletic 7,2 miljoen per jaar. :baaa.gif:

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10274
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Jordan Henderson

Bericht door WP_Legend » vr jan 19, 2024 10:06 am

Daar geloof ik niks van...

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Jordan Henderson

Bericht door wimpey » vr jan 19, 2024 10:08 am

Yopii schreef:
vr jan 19, 2024 9:59 am
Volgens The Athletic 7,2 miljoen per jaar. :baaa.gif:
:au.gif: Als ie net zo'n meerwaarde blijkt te zijn als Berghuiswijn, Akpom e.c. dan... We moeten er maar het beste van hopen he. Maar dit is geen daad van 'drain the swamp'.

De club moet verkopen. Rulli, Forbs, Avila, Akpom en meer van dat soort overbodige, dure meuk.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Jordan Henderson

Bericht door Marillion » vr jan 19, 2024 10:13 am

Zijn salaris zal zeker erg hoog zijn voor Ajax begrippen. Want nogmaals, er zal langs die lijn ook iets van een verrekening plaatsvinden voor het afkopen van zijn contract. En daarbij ben je nou eenmaal sowieso aan de beurt als je een speler van deze naam en status haalt.

Ik ben heel benieuwd hoe we hier aan het einde van het seizoen tegenaan kijken. Een waardevolle toevalstreffer of de zoveelste transferblunder.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Jordan Henderson

Bericht door zeux » vr jan 19, 2024 10:13 am

Nu al zo gehyped dat hij alleen maar kan tegenvallen.
Dat salaris lijkt me wel een ding.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58875
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Jordan Henderson

Bericht door 999 » vr jan 19, 2024 10:17 am

Nou maar hopen dat ie na het zien van AJAX - RKC niet weer zijn cintract wil inleveren ..

Yopii
Berichten: 18436
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Jordan Henderson

Bericht door Yopii » vr jan 19, 2024 10:19 am


Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10274
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Jordan Henderson

Bericht door WP_Legend » vr jan 19, 2024 10:22 am

Driessen heeft het over:

Henderson krijgt bij Ajax 4,5 miljoen euro salaris per jaar en 1,5 miljoen euro aan tekengeld.

Op andere media hoor ik 6m euro bruto...

Ik ga ervan uit dat dat dichter bij de waarheid ligt dan 7m pond...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58875
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Jordan Henderson

Bericht door 999 » vr jan 19, 2024 10:30 am

Hopelijk. gezien zijn salaris, glijdt ie nie uit in de douche, krijgt ie geen doodschop of verdraaid hij zijn knie, zo dat iie tig weken of maanden in de ziekenboeg zit ..

Het is/ wordt natuurlijk pas veel geld op het moment dat bovenstaande gaat gebeuren of als dat " sturen" enz. enz. van er niet uit komt.Blijkt Henderson net dat schakeltje te zijn wat deze groep ( spelers ) nodig heeft dan is het opeens weer heel anders.Ook w.b. transfer waarde van spelers.

Ach, wachten maar af want hoe dit gaat uitpakken weet niemand, oftewel het kan dooien het kan vriezen we kunnen .... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7312
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Jordan Henderson

Bericht door Trab » vr jan 19, 2024 10:44 am

We hebben al meer dan 200 miljoen uitgegeven de laatste 2 jaar. Dan maakt die paar miljoen voor Hendo ook niks uit.
Ik ben er wel blij mee. Kom op man. Henderson. Dat is wel wat anders dan die meuk uit de 2e divisies. Hadden we hem van de zomer gehaald dan was Tadic geheid gebleven. Dit moet de selectie ook een boost geven. En is ook goed voor de uitstraling van Ajax als club. Met wie wil je nou geassocieerd worden als club? Met Avila en Medic of met Henderson? Let’s go Hendooo!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yopii
Berichten: 18436
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Jordan Henderson

Bericht door Yopii » vr jan 19, 2024 10:59 am

We gaan het zien. Hij heeft een goede naam, maar is al op leeftijd. Kan hij het nog opbrengen? :confused.gif:

Ik begrijp dat hij in SA af en toe voor nog geen duizend toeschouwers speelde. Dat stimuleert niet als je de PL gewend bent. Daarbij kan hij hier gewoon bij zijn familie zijn.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Jordan Henderson

Bericht door Marillion » vr jan 19, 2024 11:08 am

Ja, 33 jaar. Hij schijnt al te informeren naar de mogelijkheden om in een verzorgingsflat te kunnen wonen.

Ik bedoel, we moeten dat ook niet overdrijven he? Ja hij is over het hoogtepunt van zijn carrière als voetballer heen. Maar een topsporter die er serieus voor gaat en met zichzelf bezig is kan echt nog een aantal uitstekende seizoenen spelen boven de 30.

Grote valkuil is wat mij betreft dat hij dusdanig veel status heeft binnen een groep die dat juist mist waardoor spelers alle ballen bij hem gaan inleveren en hij in een rol terechtkomt die niet bij hem past. Hij moet juist helpen om te zorgen dat het elftal beter staat en dat spelers daardoor met meer vertrouwen beter gaan voetballen. Het moet niet ineens allemaal van hem gaan komen.
Nil volentibus arduum

columbus
Berichten: 5350
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Jordan Henderson

Bericht door columbus » vr jan 19, 2024 11:29 am

33 is toch totaal niet oud. Als je een beetje voor je lichaam hebt gezorgd kan je nog makkelijk 5 jaar voetballen. Genoeg voorbeelden lijkt me.

Erg benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Had liever gezien dat Ajax eerst het kader een keer op orde zou brengen.

Plaats reactie